Justin Geplaatst 28 augustus 2010 Share Geplaatst 28 augustus 2010 Oh, de TAR is zo baas :) Inderdaad. :) Heb er zelf een Silencer op zitten nu. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ivoo Geplaatst 28 augustus 2010 Share Geplaatst 28 augustus 2010 De Tar-silenced heeft geen verschil zonder silencer qua distance. Comtinue kills met 3 kogels als je Stopping Power hebt. Nog 4 levels en ik kan weer gaan ownen met de Tar :mrgy: Ben geprestiged:p Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
soler Geplaatst 28 augustus 2010 Share Geplaatst 28 augustus 2010 Wist ik niet van de TAR. Vandaag op Subbase, 22-5-9 begonnen, Dan Invasion 4-0-3 en vervolgens net gespeeld. Op Skidrow 15-2-1. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keko Geplaatst 28 augustus 2010 Share Geplaatst 28 augustus 2010 Ik doe niet meer aan prestigen, ik ga nu proberen van zoveel mogelijk wapens alle attachements uit te spelen. Ook wel leuk, alleen die Extended Mags zijn altijd zo kut;e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ivoo Geplaatst 28 augustus 2010 Share Geplaatst 28 augustus 2010 Idd Keko, die extenden mags zijn zo kut he. Zet je FMJ aan zie je niemand achter cover, geef je de moet op en gebruik je een andere attachment zit ineens het hele team achter cover ;e Denk dat dit voor mij ook de laatste keer is dat ik ben geprestiged, gaat in het begin niet echt zoals je wil met die standard classes ;e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 28 augustus 2010 Share Geplaatst 28 augustus 2010 Ik heb met Intervention alle attachments. :p Met AK zal ik dat binnenkort ook wel halen, daar gebruik ik namelijk ook FMJ op. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 28 augustus 2010 Share Geplaatst 28 augustus 2010 Ik ga denk ik prestigen tot ik 5e lvl 70 ben. Ben nu 4e prestige. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Steef91 Geplaatst 28 augustus 2010 Share Geplaatst 28 augustus 2010 Heb hem net besteld lol, dacht weer es wat anders dan GTA 4, voor 30 euro door opgebouwde credits. Zal eens even kijk hoe hard ik hier in ga domineren lol. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antharas Geplaatst 28 augustus 2010 Share Geplaatst 28 augustus 2010 Ik vind een red rot sight vrij irritant bij de TAR. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ivoo Geplaatst 28 augustus 2010 Share Geplaatst 28 augustus 2010 Idd, geeft een heel raar gevoel :cab: De Holographic daarentegen zit er weer normaal op, niet in zo'n rondje :cab: Ben nu 2de prestige, bijna level 30 volgens mij. Gaat best wel snel eigenlijk, een potje Demolition kan bijvoorbeeld al snel 15000 xp opleveren :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 28 augustus 2010 Auteur Share Geplaatst 28 augustus 2010 Tar sowieso iron sights gebruiken, die zijn heerlijk joh. Met silencer is het een beest, echt heel weinig recoil. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 28 augustus 2010 Share Geplaatst 28 augustus 2010 TAR met Silencer is idd echt heldig_O_ Netjes zoals AK met FMJ en M16 met RDS. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mvdv Geplaatst 28 augustus 2010 Share Geplaatst 28 augustus 2010 Idd, AK met FMJ is echt zo chill :< Veel mensen vinden ook de AK met silencer veel fijner dan zonder, maar ik vind het juist fijner zónder de silencer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 28 augustus 2010 Share Geplaatst 28 augustus 2010 Idd, AK met FMJ is echt zo chill :< Veel mensen vinden ook de AK met silencer veel fijner dan zonder, maar ik vind het juist fijner zónder de silencer. Eens, het klinkt gek, maar ik vind dat geluid van een silencer op een AK erg irritant, zelfde geldt voor een silencer op een Spas. :p Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mvdv Geplaatst 28 augustus 2010 Share Geplaatst 28 augustus 2010 Op een Spas hoort helemaal geen silencer. Ook geen Red dot sight. Heb daar alleen Grip op, rest is nutteloos. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 28 augustus 2010 Share Geplaatst 28 augustus 2010 Op een Spas hoort helemaal geen silencer. Ook geen Red dot sight. Heb daar alleen Grip op, rest is nutteloos. Idd, gebruik ook geen silencer op spas ofzo, maar heb al genoeg keer dat geluid gehoord. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 29 augustus 2010 Auteur Share Geplaatst 29 augustus 2010 Op een Spas hoort helemaal geen silencer. Ook geen Red dot sight. Heb daar alleen Grip op, rest is nutteloos. Nope. Extenged Maga nog wat is veel effectiever. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antharas Geplaatst 29 augustus 2010 Share Geplaatst 29 augustus 2010 Tenzij je Scavenger hebt _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Klijn4 Geplaatst 29 augustus 2010 Share Geplaatst 29 augustus 2010 [YOUTUBE]FFnPSKf8pOk&feature=player_embedded[/YOUTUBE] Hoe verzin je het:cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 29 augustus 2010 Share Geplaatst 29 augustus 2010 Haha geniaal dat filmpje. :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 29 augustus 2010 Auteur Share Geplaatst 29 augustus 2010 Lol mooi gemaakt van hun zeg :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ivoo Geplaatst 30 augustus 2010 Share Geplaatst 30 augustus 2010 OMG, net op Highrise. 'One Shot, Triplle Headshot' _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ForzaAlkmaar Geplaatst 30 augustus 2010 Share Geplaatst 30 augustus 2010 Net ff 18 - 4, wat een heerlijk potje haha, AK-47 Silencer! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mvdv Geplaatst 30 augustus 2010 Share Geplaatst 30 augustus 2010 OMG, net op Highrise. 'One Shot, Triplle Headshot' _O_ Zeker meteen aan het begin, crossfire? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanchez. Geplaatst 30 augustus 2010 Share Geplaatst 30 augustus 2010 Ik zie dat iedereen een beetje hun scores dehele tijd roept. Met Intervention. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten