Menchov Geplaatst 25 augustus 2010 Share Geplaatst 25 augustus 2010 Zegt hij toch niet? Iemand die vanavond na Ajax goesting heeft om te spelen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 25 augustus 2010 Share Geplaatst 25 augustus 2010 Ik wel Kirill. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mouko Geplaatst 25 augustus 2010 Share Geplaatst 25 augustus 2010 Nu komt het net over of alle Feyenoord fans zo zijn. :saywhat: Misschien dat jij het zo wil zien, maar ik zeg alleen dat ik in een map terug was gekomen met allemaal Feyenoorders. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TheBazzterd Geplaatst 25 augustus 2010 Share Geplaatst 25 augustus 2010 na de wedstrijd maar ff spelen denk ik , nog meer mensen die gaan spelen dan??? *X360* Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Menchov Geplaatst 25 augustus 2010 Share Geplaatst 25 augustus 2010 Ik wel Kirill. Oke dan :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Joery Geplaatst 25 augustus 2010 Share Geplaatst 25 augustus 2010 Kwam vandaag weer bij zulke "stoere" Nederlanders in een lobby, wat een mafkezen jonge :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 25 augustus 2010 Share Geplaatst 25 augustus 2010 Inderdaad, joery. :mrgy: We hebben lekker gescheld he :-D:-D_O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maxxiiem Geplaatst 26 augustus 2010 Share Geplaatst 26 augustus 2010 Damn, laatste tijd gaat quickscopen me echt goed af in SnD, begin het goed te kunnen. Je zou trots op me zijn Ivo :checkit: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mvdv Geplaatst 26 augustus 2010 Share Geplaatst 26 augustus 2010 Ik was dat laatst aan het doen in Underpass, stond echt ervan te kijken hoe goed ik bezig was (d) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 26 augustus 2010 Share Geplaatst 26 augustus 2010 Hehe, gister ff SnD met ivo en Kirill. Ontzettend wisselvallig, ene keer 2-2, andere keer 7-1. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ivoo Geplaatst 26 augustus 2010 Share Geplaatst 26 augustus 2010 Hehe, gister ff SnD met ivo en Kirill. Ontzettend wisselvallig, ene keer 2-2, andere keer 7-1. Jonge, jij met je noobtube class op Afghan :mrgy: 3 kills ofzo binnen 10 seconden :-D Gisteravond ging ik btw vetslecht, een potje 2-3 ofzo :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mvdv Geplaatst 26 augustus 2010 Share Geplaatst 26 augustus 2010 Die gasten haat ik dus echt he, die naar het beginpunt van de tegenpartij gaan tuben :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 26 augustus 2010 Share Geplaatst 26 augustus 2010 Ach, kreeg drie keer daarvoor heb me eigen kop. Vond t dus wel ff nodig om het ook een keer te gaan doen :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 26 augustus 2010 Share Geplaatst 26 augustus 2010 Die gasten haat ik dus echt he, die naar het beginpunt van de tegenpartij gaan tuben :cab: 't Is zo voorspelbaar geworden inmiddels dat ik het mezelf kwalijk neem als ik er door dood ga. Iemand codden nu, straks of vanavond? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mvdv Geplaatst 26 augustus 2010 Share Geplaatst 26 augustus 2010 Nu? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 26 augustus 2010 Share Geplaatst 26 augustus 2010 :saywhat: Misschien dat jij het zo wil zien, maar ik zeg alleen dat ik in een map terug was gekomen met allemaal Feyenoorders. Whatever. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antharas Geplaatst 26 augustus 2010 Share Geplaatst 26 augustus 2010 Vandaag 2vs2 gedaan op Terminal, offline. Geweldige ervaring :D 5000 punten was de limiet, op een bepaald moment stonden we 1100 punten achter... toch nog gewonnen met 5000-4900 :D _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Menchov Geplaatst 26 augustus 2010 Share Geplaatst 26 augustus 2010 Jonge, jij met je noobtube class op Afghan :mrgy: 3 kills ofzo binnen 10 seconden :-D Gisteravond ging ik btw vetslecht, een potje 2-3 ofzo :cab: Valt mee jij. Ik was echt ontzettend slecht, niks lukte, steeds te laat. Erg frustrerend ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TheBazzterd Geplaatst 26 augustus 2010 Share Geplaatst 26 augustus 2010 gister ook nog ff SnD gespeeld nieuw record voor mezelf:D 13-1 ging daarna rainbow six , LVegas 2 spelen :S whooow wat een verschil in snelheid ! dacht echt dat ze aan en kruipen waren zo langzaam;D na half uurtje gaat t dan wel weer :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Klijn4 Geplaatst 26 augustus 2010 Share Geplaatst 26 augustus 2010 Ik ging net Cod en had na een half uur geen zin meer. Het spel gaat dus vervelen dat is duidelijk:cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TheBazzterd Geplaatst 26 augustus 2010 Share Geplaatst 26 augustus 2010 wou zo weer gaan spelen , maar ga maar ff BC2 doen , is het snipen wat leuker imo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RobD Geplaatst 26 augustus 2010 Share Geplaatst 26 augustus 2010 Heb nu FAL camouflage voor mijn Intervention. :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 26 augustus 2010 Share Geplaatst 26 augustus 2010 Oh, de TAR is zo baas :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 26 augustus 2010 Share Geplaatst 26 augustus 2010 Oh, de TAR is zo baas :) Eens. :mrgy: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mickuurd Geplaatst 27 augustus 2010 Share Geplaatst 27 augustus 2010 Ik ging net Cod en had na een half uur geen zin meer. Het spel gaat dus vervelen dat is duidelijk:cab: Ja inderdaad =/ toen jij weg ging, 1 potje later was ik ook weg >.< Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten