Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Call of Duty

Stefan

Aanbevolen berichten

dit filmpje is van een gast uit mijn klas. Hij heeft op dit moment al 350 nukes en zijn doel is de 500. Kijk zie het onmogelijke_O_.

Jammer genoeg neemt ie alles op met een camera, dus is het amper te zien. Dat filmpje die je liet zien was gewoon blegh, beetje one man army tuben en gebruik maken van een gebroken spawn systeem. Z'n gameplay is niet zo super in de andere filmpjes ook, het hangt allemaal zeer af van wat z'n killstreaks doen wat dus totaal geen skill vergt maar oke. Ik zal weer wel een zeurpiet zijn etc.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat zegt denk ik meer over jou skills, of dat je gewoon niet speelt zoals je de game hoort te spelen. Namelijk door gewoon keihard te campen, want dat is simpelweg het beste.

idd , en maar lopen kankeren over noobtubers, krijg je vanzelf als de sniper zo misbruikt wordt , net of je in het echt ook zo ff quick/no scope doet?:S

dan blijf ik liever gewoon lekker me eigen veilig opsluiten met wat claymores;)

nu bezig op singleplayer maar eens op veteran te doen , had ik nog niet gedaan :oops:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Klijn; wie waren die gasten van niet? (CT; ZOMG). :-D

Eerst waren ze boos op me omdat ik niet kon defusen, was ook onmogelijk met die claymore en nog 7" op het bord en daarna gingen ze huilen dat ik, als tegenstander, hun bom ging defusen :-D:-D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Klijn; wie waren die gasten van niet? (CT; ZOMG). :-D

Eerst waren ze boos op me omdat ik niet kon defusen, was ook onmogelijk met die claymore en nog 7" op het bord en daarna gingen ze huilen dat ik, als tegenstander, hun bom ging defusen :-D:-D

Owjaa waren een paar vrienden van mij die vonden je irri spelen maja das het spelletje:cab:

@True warrior: misschien doel je met mij maar ik heb nooit gezegd dat ik je er niet bij wilde hebben in die QS match.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Die vapo was gewoon irritant, klaar daarmee. We zijn ff voor de lol met zijn 6en bezig (3 vs 3, dúh). Als we dan vragen of je weg wilt gaan moet je niet gaan lopen irriteren ;).

S&D was weer leuk vandaag :'), riot + c4 + rpg. C4 is toch wel één van de leukste dingen ;p, gewoon gooien en meteen dubbel vierkantje, boem kill ;D.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vragen om weg te gaan? :-D Uitschelden bedoel je, natuurlijk dat ik dan blijf irritant doen. Bovendien waren we op een gegeven moment met 8 (4vs4) dus ik zie het probleem niet boyu. ;)

In het begin vroegik nog wil je weggaan, als die olly etc gaan schelden, niet mijn fout :clap:. en toen we 4 v 4 waren, binnen 20 secs was het end game > kick. Ok?

Link naar opmerking
Deel via andere websites