Klijn4 Geplaatst 20 augustus 2010 Share Geplaatst 20 augustus 2010 ik kan het filmpje effe niet hierzetten alleen de link. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanchez. Geplaatst 20 augustus 2010 Share Geplaatst 20 augustus 2010 dit filmpje is van een gast uit mijn klas. Hij heeft op dit moment al 350 nukes en zijn doel is de 500. Kijk zie het onmogelijke_O_. Jammer genoeg neemt ie alles op met een camera, dus is het amper te zien. Dat filmpje die je liet zien was gewoon blegh, beetje one man army tuben en gebruik maken van een gebroken spawn systeem. Z'n gameplay is niet zo super in de andere filmpjes ook, het hangt allemaal zeer af van wat z'n killstreaks doen wat dus totaal geen skill vergt maar oke. Ik zal weer wel een zeurpiet zijn etc. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 20 augustus 2010 Share Geplaatst 20 augustus 2010 dit filmpje is van een gast uit mijn klas. Hij heeft op dit moment al 350 nukes en zijn doel is de 500. Kijk zie het onmogelijke_O_. No offence hoor, maar zo een Nuke halen is gewoon triest. @Sanchez. Ik sta volledig achter je mening. ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Klijn4 Geplaatst 20 augustus 2010 Share Geplaatst 20 augustus 2010 Ik ken hem heel goed en hij tubed echt nooit. Dit is ook echt het enigste filmpje waarin die getubed heeft. Hij heeft er ook 1 met een sniper dat ie gwn een nuke haalt dit vind ik zeer knap maja das mijn mening. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 20 augustus 2010 Auteur Share Geplaatst 20 augustus 2010 Nuke is nooit knap. Een Nuke kan je het makkelijkst halen als je 7 normale kills hebt. 7 normale kills is niks, en al helemaal niet met noobtubes. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Klijn4 Geplaatst 21 augustus 2010 Share Geplaatst 21 augustus 2010 Nou mij lukt het anders nooit een nuke te halen ook niet met nubetube. Dus zo makkelijk is het niet(Y) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 21 augustus 2010 Auteur Share Geplaatst 21 augustus 2010 Dat zegt denk ik meer over jou skills, of dat je gewoon niet speelt zoals je de game hoort te spelen. Namelijk door gewoon keihard te campen, want dat is simpelweg het beste. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Klijn4 Geplaatst 21 augustus 2010 Share Geplaatst 21 augustus 2010 Ik hou niet zoveel van campen dus dan ga ik altijd wel rondrennen met een spas of gewoon met een UMP maja het kan me niet zoveel schelen eigenlijk want ik speel toch bijna alleen maar search. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 21 augustus 2010 Auteur Share Geplaatst 21 augustus 2010 Dan moet je ook niet gaan zeggen dat het knap is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TheBazzterd Geplaatst 21 augustus 2010 Share Geplaatst 21 augustus 2010 Dat zegt denk ik meer over jou skills, of dat je gewoon niet speelt zoals je de game hoort te spelen. Namelijk door gewoon keihard te campen, want dat is simpelweg het beste. idd , en maar lopen kankeren over noobtubers, krijg je vanzelf als de sniper zo misbruikt wordt , net of je in het echt ook zo ff quick/no scope doet?:S dan blijf ik liever gewoon lekker me eigen veilig opsluiten met wat claymores;) nu bezig op singleplayer maar eens op veteran te doen , had ik nog niet gedaan :oops: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 21 augustus 2010 Share Geplaatst 21 augustus 2010 Als je de game echt wil maken dan kan je beter geen spel maken, want als je één keer dood bent, blijf je dood. ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 21 augustus 2010 Share Geplaatst 21 augustus 2010 @Klijn; wie waren die gasten van niet? (CT; ZOMG). :-D Eerst waren ze boos op me omdat ik niet kon defusen, was ook onmogelijk met die claymore en nog 7" op het bord en daarna gingen ze huilen dat ik, als tegenstander, hun bom ging defusen :-D:-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ivoo Geplaatst 21 augustus 2010 Share Geplaatst 21 augustus 2010 Daarstraks zat er ook zo'n speler bij S&D steeds Helium ballonnen in te ademen. Dat was echt held _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
the_tiger17 Geplaatst 21 augustus 2010 Share Geplaatst 21 augustus 2010 Als je de game echt wil maken dan kan je beter geen spel maken, want als je één keer dood bent, blijf je dood. ;) Dan zou je pas echt campers zien :mrgy: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
True_Warrior Geplaatst 21 augustus 2010 Share Geplaatst 21 augustus 2010 Altijd leuk als iemand je toevoegt maar de rest wilt je er niet bij hebben:clap: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Klijn4 Geplaatst 21 augustus 2010 Share Geplaatst 21 augustus 2010 @Klijn; wie waren die gasten van niet? (CT; ZOMG). :-D Eerst waren ze boos op me omdat ik niet kon defusen, was ook onmogelijk met die claymore en nog 7" op het bord en daarna gingen ze huilen dat ik, als tegenstander, hun bom ging defusen :-D:-D Owjaa waren een paar vrienden van mij die vonden je irri spelen maja das het spelletje:cab: @True warrior: misschien doel je met mij maar ik heb nooit gezegd dat ik je er niet bij wilde hebben in die QS match. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 21 augustus 2010 Share Geplaatst 21 augustus 2010 Denken jouw vrienden nou echt dat ik Mathi ga deleten? ;e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Klijn4 Geplaatst 21 augustus 2010 Share Geplaatst 21 augustus 2010 Wies Mathi? Secho? oftewel Vaporiz? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TheBazzterd Geplaatst 21 augustus 2010 Share Geplaatst 21 augustus 2010 Als je de game echt wil maken dan kan je beter geen spel maken, want als je één keer dood bent, blijf je dood. ;) speel daarom eigenlijk alleen maar S&D. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 21 augustus 2010 Share Geplaatst 21 augustus 2010 Wies Mathi? Secho? oftewel Vaporiz? Ja;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mickuurd Geplaatst 21 augustus 2010 Share Geplaatst 21 augustus 2010 Die vapo was gewoon irritant, klaar daarmee. We zijn ff voor de lol met zijn 6en bezig (3 vs 3, dúh). Als we dan vragen of je weg wilt gaan moet je niet gaan lopen irriteren ;). S&D was weer leuk vandaag :'), riot + c4 + rpg. C4 is toch wel één van de leukste dingen ;p, gewoon gooien en meteen dubbel vierkantje, boem kill ;D. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 21 augustus 2010 Share Geplaatst 21 augustus 2010 Vragen om weg te gaan? :-D Uitschelden bedoel je, natuurlijk dat ik dan blijf irritant doen. Bovendien waren we op een gegeven moment met 8 (4vs4) dus ik zie het probleem niet boyu. ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Joery Geplaatst 21 augustus 2010 Share Geplaatst 21 augustus 2010 idd ;e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mickuurd Geplaatst 21 augustus 2010 Share Geplaatst 21 augustus 2010 Vragen om weg te gaan? :-D Uitschelden bedoel je, natuurlijk dat ik dan blijf irritant doen. Bovendien waren we op een gegeven moment met 8 (4vs4) dus ik zie het probleem niet boyu. ;) In het begin vroegik nog wil je weggaan, als die olly etc gaan schelden, niet mijn fout :clap:. en toen we 4 v 4 waren, binnen 20 secs was het end game > kick. Ok? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keko Geplaatst 21 augustus 2010 Share Geplaatst 21 augustus 2010 Aight, net in Favela een Nuke gehaald met een runclass:*) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten