Marxel Geplaatst 17 augustus 2010 Share Geplaatst 17 augustus 2010 Ik heb ook even iedereen hier toegevoegd, ik heet RatedRm. We kunnen wel eens een party doen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 17 augustus 2010 Share Geplaatst 17 augustus 2010 Ik moet ook weer eens komen spelen, misschien vanavond voor Ajax. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 17 augustus 2010 Share Geplaatst 17 augustus 2010 Ik heb ook even iedereen hier toegevoegd, ik heet RatedRm. We kunnen wel eens een party doen. Ah, dat ben jij. Zat al te denke wie het was :oops: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ivoo Geplaatst 17 augustus 2010 Share Geplaatst 17 augustus 2010 Ja wtf was dat joh, dat was echt extreem. Ik liep nog geen 2 seconden, boem, noobtube om de oren. Als het af en toe gebeurd ofzo kan ik er best mee leven, maar dit was onmin zeg. Mooiste was nog dat jij ineens launcher pakte met famas en toen gewoon een tripletje neerzette:D Hehe, je ziet hoe easy dat noobtube is :cab: Kreeg na het potje trouwens nog paar messages zo van: f*cking noobtuber :-D Waaronder 1 van die gast die met OMA continue bezig was tubes aan te vullen ;e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maxxiiem Geplaatst 17 augustus 2010 Share Geplaatst 17 augustus 2010 Gisteren stuurde ineens een of andere Engelsman uit m'n friendlist ( hij had me toegevoegd omdat ik eens uitzonderlijk hoge score op SND had) of ik samen met hem wou boosten ;e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stevehh Geplaatst 17 augustus 2010 Share Geplaatst 17 augustus 2010 Hehe, je ziet hoe easy dat noobtube is :cab: Kreeg na het potje trouwens nog paar messages zo van: f*cking noobtuber :-D Waaronder 1 van die gast die met OMA continue bezig was tubes aan te vullen ;e Ik kan het niet hoor, vaak schiet ik wel, maar gaan ze niet dood.;e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ivoo Geplaatst 17 augustus 2010 Share Geplaatst 17 augustus 2010 Ik kan het niet hoor, vaak schiet ik wel, maar gaan ze niet dood.;e Langleve danger-close pro dan :checkit: Vergroot de explosiekracht van je tube en granaat. Als je pro hebt ook van je Killstreaks. @Maxxiem: Whaha :clap: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mvdv Geplaatst 17 augustus 2010 Share Geplaatst 17 augustus 2010 Ja wtf was dat joh, dat was echt extreem. Ik liep nog geen 2 seconden, boem, noobtube om de oren. Als het af en toe gebeurd ofzo kan ik er best mee leven, maar dit was onmin zeg. Mooiste was nog dat jij ineens launcher pakte met famas en toen gewoon een tripletje neerzette:D Hehe dat doe ik ook altijd. Als er wordt getubed, doe ik lekker mee. En dan ook gelijk de RPG :m: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 17 augustus 2010 Share Geplaatst 17 augustus 2010 Ik kan weer online als het goed is. Laatste dagen wat problemen met inloggen enzo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mickuurd Geplaatst 17 augustus 2010 Share Geplaatst 17 augustus 2010 Gisteren stuurde ineens een of andere Engelsman uit m'n friendlist ( hij had me toegevoegd omdat ik eens uitzonderlijk hoge score op SND had) of ik samen met hem wou boosten ;e Had ik gister ook één of andere engelse, haalde ook een 11-0 op S&D en toen werd ik ondergespammed met of ik wou boosten ;c. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maxxiiem Geplaatst 17 augustus 2010 Share Geplaatst 17 augustus 2010 Ben bezig met Mickey en Hans, 't gaat echt geweldig. GW op Scrapyard heb ik ineens een triple kill met C4, paar levels erna in Subbase haal ik AC130, net als hij weggaat schiet ik nog eens, multikill :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stevehh Geplaatst 17 augustus 2010 Share Geplaatst 17 augustus 2010 Ik had laatst ook wat moois, mikte ik iemand dood met een flashbang. Echt epic :D. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 17 augustus 2010 Auteur Share Geplaatst 17 augustus 2010 Dat is mooi ja. Je kan iemand met stun/flash doden als die in LS/FS is. Ook direct impact, dat is nog grappiger :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Larsjee10 Geplaatst 17 augustus 2010 Share Geplaatst 17 augustus 2010 Dat is mooi ja. Je kan iemand met stun/flash doden als die in LS/FS is. Ook direct impact, dat is nog grappiger :D :? Leg uit Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stevehh Geplaatst 17 augustus 2010 Share Geplaatst 17 augustus 2010 Schade door de canister die je gooit, in plaats van wachten op explosie van dat kreng. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 17 augustus 2010 Auteur Share Geplaatst 17 augustus 2010 :? Leg uit [YOUTUBE]Tzjvh9Up57g[/YOUTUBE] Als de stun/flash/semtex/frag hemzelf raakt. Dat doet ook al dmg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mouko Geplaatst 17 augustus 2010 Share Geplaatst 17 augustus 2010 Dat had ik gisteren ook, ik gooide een rook-granaat, had ik dubble kill. :cab: Niet dat ik het erg vond, wel grappig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 17 augustus 2010 Share Geplaatst 17 augustus 2010 Beetje gay iemand doodgooien met een granaat ;e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mvdv Geplaatst 17 augustus 2010 Share Geplaatst 17 augustus 2010 Ghehe, net bij S&D op Wasteland een chopper in me care package :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
True_Warrior Geplaatst 17 augustus 2010 Share Geplaatst 17 augustus 2010 Net 1 potje S&D gespeelt,2x Ace gespeelt:) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
soler Geplaatst 17 augustus 2010 Share Geplaatst 17 augustus 2010 Wat een kutdag vandaag, ik wordt gekilled door campers, tubers en RPG's en voor de rest geraakt men k/D vandaag maar elk spelletje rond de 1-1.5 als ik geluk heb. Zal nu eve een dagje niet mee spelen om tot rust te komen want ik dacht even dat mijn controller naar de vaantjes zou gaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TheBazzterd Geplaatst 17 augustus 2010 Share Geplaatst 17 augustus 2010 zo maar weer eens de x aanzette , paar uurtjes s&d spelen :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 18 augustus 2010 Share Geplaatst 18 augustus 2010 Meh kan ik weer niet online. Kan niet inloggen op m'n account. En als dat wel enes kan blijftie steken op Matchmaking Server. Weet iemand wat ik kan doen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mvdv Geplaatst 18 augustus 2010 Share Geplaatst 18 augustus 2010 Misschien bij je PS3 instellingen opnieuw je internetverbinding instellen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mickuurd Geplaatst 18 augustus 2010 Share Geplaatst 18 augustus 2010 Nu net 34-0 potje op Wasteland in Groundwars Domination. Geen nuke had pred-harrier-chopper Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten