Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Call of Duty

Stefan

Aanbevolen berichten

Ja wtf was dat joh, dat was echt extreem. Ik liep nog geen 2 seconden, boem, noobtube om de oren. Als het af en toe gebeurd ofzo kan ik er best mee leven, maar dit was onmin zeg. Mooiste was nog dat jij ineens launcher pakte met famas en toen gewoon een tripletje neerzette:D

Hehe, je ziet hoe easy dat noobtube is :cab: Kreeg na het potje trouwens nog paar messages zo van: f*cking noobtuber :-D Waaronder 1 van die gast die met OMA continue bezig was tubes aan te vullen ;e

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja wtf was dat joh, dat was echt extreem. Ik liep nog geen 2 seconden, boem, noobtube om de oren. Als het af en toe gebeurd ofzo kan ik er best mee leven, maar dit was onmin zeg. Mooiste was nog dat jij ineens launcher pakte met famas en toen gewoon een tripletje neerzette:D

Hehe dat doe ik ook altijd. Als er wordt getubed, doe ik lekker mee. En dan ook gelijk de RPG :m:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gisteren stuurde ineens een of andere Engelsman uit m'n friendlist ( hij had me toegevoegd omdat ik eens uitzonderlijk hoge score op SND had) of ik samen met hem wou boosten ;e

Had ik gister ook één of andere engelse, haalde ook een 11-0 op S&D en toen werd ik ondergespammed met of ik wou boosten ;c.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat een kutdag vandaag, ik wordt gekilled door campers, tubers en RPG's en voor de rest geraakt men k/D vandaag maar elk spelletje rond de 1-1.5 als ik geluk heb. Zal nu eve een dagje niet mee spelen om tot rust te komen want ik dacht even dat mijn controller naar de vaantjes zou gaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites