The Saint Geplaatst 26 november 2022 Share Geplaatst 26 november 2022 Toch maar gekocht. Schiet op zich prima weg weer. Warzone nog maar niet geïnstalleerd want dan is de PS5 weer meteen vol Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 8 december 2022 Share Geplaatst 8 december 2022 Wat een lekkere game is dit. Elke avond DMZ met vrienden en daarna wat losse potjes TD. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 17 december 2022 Share Geplaatst 17 december 2022 Ik heb deze zojuist gekocht. Gisteren en vandaag bij mijn broertje gespeeld. Ik vind hem heerlijk. Begin was wennen, op geven moment 24 kills in shipment gepakt, al jaren niet meer zoveel kills in COD game gepakt. Ik had nog 13 euro in mijn wallet betaal uiteindelijk prima bedragje van 55 euro Ik vind levels van Amsterdam in dat hotel en die met die F1 achtige auto 's ook erg tof. En dat level waarin je kan zwemmen en dan mensen doden vanuit water staat me ook wel aan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 19 december 2022 Share Geplaatst 19 december 2022 Shipment vind ik zelf heel fijn. Dit weekend met dubbele weapon XP veel wapens gegrind. Bijna al mijn SMG´s en AR´s zijn nu op het maximale level. Dit zorgt voor de nodige attachments en camo´s. Ik vermaak me prima Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 20 december 2022 Share Geplaatst 20 december 2022 9 uur geleden zei Arezo: Shipment vind ik zelf heel fijn. Dit weekend met dubbele weapon XP veel wapens gegrind. Bijna al mijn SMG´s en AR´s zijn nu op het maximale level. Dit zorgt voor de nodige attachments en camo´s. Ik vermaak me prima Jij snapt 't. Heel veel wapens geüpgrade dit weekend in Shipment. Snel je flash/semtex gooien en rennen maar. Met welke wapens speel jij nu? Hier vooral de Kastov 762 of M4 + shotgun Bryson 800. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 20 december 2022 Share Geplaatst 20 december 2022 58 minuten geleden zei Thierryvane: Jij snapt 't. Heel veel wapens geüpgrade dit weekend in Shipment. Snel je flash/semtex gooien en rennen maar. Met welke wapens speel jij nu? Hier vooral de Kastov 762 of M4 + shotgun Bryson 800. Ik heb de Chimera op kunnen pakken in Shipment (want geen battle pass). Die vind ik heel fijn. FSS Hurricane heb ik een lekker weekend mee gehad. 556 Icarus is een LMG waarmee ik heerlijk loop te maaien in Shipment. Net als de TAQ-V volgens mij (die weet ik even niet zeker). Maar inderdaad Kastov is ook lekker. Ik varieer veel. En zeker in het begin een granaatje droppen. Er zijn zoveel lekkere hoekjes en gaatjes in Shipment waar je goed kunt gaan staan. Wat is je activison naam? Voeg ik je wel even toe. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 20 december 2022 Share Geplaatst 20 december 2022 TCvanEgmond Die Hurricane en Icarus moest ik ook levelen dit weekend voor wat attachments op mijn M4 (dacht ik). Vooral die Icarus lijkt me echt fraude als je 'm max hebt. Chimera ook maar aan beginnen, evenals die Fennec 45. Pak 'm soms op van andere users tijdens een potje. Kan je ook flink mee maaien als 'ie max is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 20 december 2022 Share Geplaatst 20 december 2022 Hier wel wat extra wapens vrij kunnen spelen in Shipment inderdaad. Daarna weer wat Warzone gespeeld, maar dat speelt echt nog steeds als pure aids. Ik verlang terug naar seizoen 1-4 Verdansk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keeza Geplaatst 20 december 2022 Share Geplaatst 20 december 2022 Iemand die M13B vrijgespeeld? Zo ja, is het wat? Want dan ga ik die gekke scientist vanavond even aan flarden schieten Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 20 december 2022 Share Geplaatst 20 december 2022 4 minuten geleden zei Keeza: Iemand die M13B vrijgespeeld? Zo ja, is het wat? Want dan ga ik die gekke scientist vanavond even aan flarden schieten Ik heb hem opgepakt in Shipment, maar dat heeft hem helaas niet unlocked. Gebeurde wel met de Chimera Ik ga het denk ik ook vanavond doen. Al moet ik dan eerst warzone installeren. Want dat speel ik niet. @Thierryvane er moet nog zo'n cijferreeks achter. of is dit je psn naam? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 20 december 2022 Share Geplaatst 20 december 2022 Dit is inderdaad mijn PSN! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keeza Geplaatst 20 december 2022 Share Geplaatst 20 december 2022 (bewerkt) 14 minuten geleden zei Arezo: Ik heb hem opgepakt in Shipment, maar dat heeft hem helaas niet unlocked. Gebeurde wel met de Chimera Ik ga het denk ik ook vanavond doen. Al moet ik dan eerst warzone installeren. Want dat speel ik niet. Warzone ben ik zelf ook niet echt fan van, maar DZM is opzich wel geinig zo nu en dan. Chimera is ook erg nice trouwens. Perfecte combo van SMG en AR in 1 wapen 20 december 2022 bewerkt door Keeza Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 20 december 2022 Share Geplaatst 20 december 2022 DMZ is heerlijk wanneer je andere users tegenkomt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 20 december 2022 Share Geplaatst 20 december 2022 (bewerkt) 17 uur geleden zei Arezo: Shipment vind ik zelf heel fijn. Dit weekend met dubbele weapon XP veel wapens gegrind. Bijna al mijn SMG´s en AR´s zijn nu op het maximale level. Dit zorgt voor de nodige attachments en camo´s. Ik vermaak me prima 7 uur geleden zei Thierryvane: Jij snapt 't. Heel veel wapens geüpgrade dit weekend in Shipment. Snel je flash/semtex gooien en rennen maar. Met welke wapens speel jij nu? Hier vooral de Kastov 762 of M4 + shotgun Bryson 800. 6 uur geleden zei Arezo: Ik heb de Chimera op kunnen pakken in Shipment (want geen battle pass). Die vind ik heel fijn. FSS Hurricane heb ik een lekker weekend mee gehad. 556 Icarus is een LMG waarmee ik heerlijk loop te maaien in Shipment. Net als de TAQ-V volgens mij (die weet ik even niet zeker). Maar inderdaad Kastov is ook lekker. Ik varieer veel. En zeker in het begin een granaatje droppen. Er zijn zoveel lekkere hoekjes en gaatjes in Shipment waar je goed kunt gaan staan. Wat is je activison naam? Voeg ik je wel even toe. 4 uur geleden zei Thierryvane: TCvanEgmond Die Hurricane en Icarus moest ik ook levelen dit weekend voor wat attachments op mijn M4 (dacht ik). Vooral die Icarus lijkt me echt fraude als je 'm max hebt. Chimera ook maar aan beginnen, evenals die Fennec 45. Pak 'm soms op van andere users tijdens een potje. Kan je ook flink mee maaien als 'ie max is. 3 uur geleden zei Elsjorro1990: Hier wel wat extra wapens vrij kunnen spelen in Shipment inderdaad. Daarna weer wat Warzone gespeeld, maar dat speelt echt nog steeds als pure aids. Ik verlang terug naar seizoen 1-4 Verdansk. Wat top heren, klinkt goed zeg!! Ik heb inmiddels weer veel gespeeld de laatste dagen. Ik heb lang niet altijd (verre van) positieve K/D ratio maar gisteren had ik mijn 1e Domination op Shipment. En holy damn, dat is wat, we wonnen als team en ik werd uiteindelijk 4/6 maar deed lang mee voor plek 1/2 van het team met 34 kills 8 captures en 6 defends. Zo'n scoren heb ik al jaren niet meer gehaald met Call of Duty. Ik speel zelf het liefst met de P90 in Shipment en in andere levels, die normale assault rifle M16/M4 whatever ligt mij niet zo heel erg lekker nog. Als secondary gun heb ik een handgun maar daar ben ik echt vind ik zelf goed mee bezig. Shipment is echt veelal complete chaos/mayhem maar is mijn favoriete map. Ik weet niet of ik de enige ben(denk het niet) maar ik ga ook nooit meteen mijn primary weapon herladen, ik ga altijd eerst los met mijn hand gun of andere secondary weapon. Ja @Arezo wat is de deal met die battle pas? Heb ik ook niet... Je kan toch ook wel nieuwe dingen hoop ik unlocken zonder battle pass te kopen? Oh en ben ik verliefd op deze meeste mappen in dit spel, vind het echt geweldig. Dat Midden-Oosten level met al die kapot geschoten huizen vind ik echt geniaal. En die map bij grens van VS-Mexico of Mexico-VS vind ik ook echt rete tof tussen al die auto's door. Alleen die gangen daar , ga ik wel af als een gieter. Ik wil liefst zsm een SMG met silencer en red dot, gewoon zoveel mogelijk spelen om dat te unlocken toch? En ik heb behoorlijk wat Modern Warfare/Warzones overgeslagen laatste jaren, nog even lofzang ook over de verschilllende multiplayer modes, echt heel tof en vet. Je hebt lekker veel keuze, en is goed uitgewerkt. @Keeza ik snap wat je zegt zelf vind ik Warzone wel tof maar ik vind normale MW2 wel echt nog veel toffer/leuker. Ik win ook vrijwel nooit gulach fight, maar gelukkig is dat tegenwoordig 2vs2 kan ik als nog terug komen haha 20 december 2022 bewerkt door Kyrill Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keeza Geplaatst 20 december 2022 Share Geplaatst 20 december 2022 13 minuten geleden zei Kyrill: Ik wil liefst zsm een SMG met silencer en red dot, gewoon zoveel mogelijk spelen om dat te unlocken toch? Ja, om precies te zijn eigenlijk: hoe meer kills, hoe sneller je zal levelen met de wapens Daarbij komt kijken dat je tegenwoordig ook andere wapens (deels) moet levelen om bepaalde attachements vrij te spelen. Daar moet ik zelf nog even aan wennen, maar het is toch wel weer wat verfrissends imo. 26 minuten geleden zei Kyrill: @Keeza ik snap wat je zegt zelf vind ik Warzone wel tof maar ik vind normale MW2 wel echt nog veel toffer/leuker. Ik win ook vrijwel nooit gulach fight, maar gelukkig is dat tegenwoordig 2vs2 kan ik als nog terug komen haha Ik vind het concept erg vet, alleen het looten de hele tijd en dan op zoek naar enemies (of juist niet en de hele pot schuilen) kan mij niet echt bekoren. Doe mij maar fast paced, lekker knallen, langs muurtjes jumpen om vervolgens de magazijn leeg te knallen is wat meer voor mij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 23 december 2022 Share Geplaatst 23 december 2022 Zei tegen m'n vrouw dat ze wat moois uit kon kiezen voor onder de boom en dat ik deze wilde. Maar miep wil geen mooi weer spelen en cadeaus geven dus heb hem net zelf maar aangeschaft. Lekker spelletje weer. Was er even van genezen, maar speelde de laatste tijd veel op de mobiel met een collega op werk. Heeft het vuurtje toch weer aangewakkerd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keeza Geplaatst 27 december 2022 Share Geplaatst 27 december 2022 Christmas noobs zijn er weer hoor Persoonlijke records verbroken gisteren in Shipment: 78 kills en streak van 16 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 27 december 2022 Share Geplaatst 27 december 2022 1 uur geleden zei Keeza: Christmas noobs zijn er weer hoor Persoonlijke records verbroken gisteren in Shipment: 78 kills en streak van 16 Ziek! Met welke wapens speel je? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keeza Geplaatst 27 december 2022 Share Geplaatst 27 december 2022 35 minuten geleden zei Thierryvane: Ziek! Met welke wapens speel je? Mijn favo's zijn de chimera, m4 en fennec. Laatste ben ik nog aan het levelen, maar dat ging rete snel met zo'n lobby Moet zeggen dat ik shipment eigenlijk alleen maar speel met een SMG. De andere mappen wil ik wel eens een AR pakken. Record was trouwens met de combo fennec en een shotgun (ben de naam ff kwijt). Lekker sweaty; flashen en gaan met die banaan. Had trouwens echt een grappig moment. Kleefde een semtex op een net gespawnde speler. Een tel later spawnde er nog een paar daar. Eindresultaat: 5 kills in één Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 27 december 2022 Share Geplaatst 27 december 2022 2 uur geleden zei Keeza: Christmas noobs zijn er weer hoor Persoonlijke records verbroken gisteren in Shipment: 78 kills en streak van 16 Dat eerste kan ik niet eens van dromen Ben al blij als ik binnenkort misschien 40-50 haal. Goed bezig man!! Oprecht Shipment is echt heerlijk level. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keeza Geplaatst 27 december 2022 Share Geplaatst 27 december 2022 3 minuten geleden zei Kyrill: Dat eerste kan ik niet eens van dromen Ben al blij als ik binnenkort misschien 40-50 haal. Goed bezig man!! Oprecht Shipment is echt heerlijk level. Dat zijn dus die noobs was ook wel geluk zo nu en dan met een aantal tegenstanders die wat vaker AFK waren enzovoort... Normaal haal ik op shipment ook zo'n 50 gemiddeld Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keeza Geplaatst 17 januari 2023 Share Geplaatst 17 januari 2023 Vraagje: Kan het ping systeem in COD/Warzone aangepast worden naar het old school systeem. Dat je dus 1x hoeft te drukken om te pingen of 2x snel om een enemy te pingen. Ik vind dat cirkeltje met die verschillende opties zo irritant... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Orrie Geplaatst 17 januari 2023 Share Geplaatst 17 januari 2023 6 uur geleden zei Keeza: Vraagje: Kan het ping systeem in COD/Warzone aangepast worden naar het old school systeem. Dat je dus 1x hoeft te drukken om te pingen of 2x snel om een enemy te pingen. Ik vind dat cirkeltje met die verschillende opties zo irritant... Huh, ik snap even niet wat je bedoeld met dat cirkeltje met opties. Als ik speel heb ik gewoon nog 1 keer drukken, of het nou een enemy of locatie is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keeza Geplaatst 17 januari 2023 Share Geplaatst 17 januari 2023 4 minuten geleden zei Orrie: Huh, ik snap even niet wat je bedoeld met dat cirkeltje met opties. Als ik speel heb ik gewoon nog 1 keer drukken, of het nou een enemy of locatie is. Ja, dat wil ik dus ook. Zoals de 'oude warzone' waar je 1 keer het pijltje indrukt en je pingt al iets... Waar speel je op? Ik op de ps5 en heb dus onderstaand (ff foto van internet geplukt): Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Orrie Geplaatst 17 januari 2023 Share Geplaatst 17 januari 2023 33 minuten geleden zei Keeza: Ja, dat wil ik dus ook. Zoals de 'oude warzone' waar je 1 keer het pijltje indrukt en je pingt al iets... Waar speel je op? Ik op de ps5 en heb dus onderstaand (ff foto van internet geplukt): Ik speel op de PS5 ook. Als ik dit zo zie, met dat "invite nearby Players", was dat niet in een aparte gamemode? Of heb je dit in elke gamemode? Zover ik weet heb ik niks veranderd. Als ik google kom ik alleen de ping kleur tegen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten