Magikarp Geplaatst 26 oktober 2019 Share Geplaatst 26 oktober 2019 Vanavond ophalen. Zin in zeg hoop dat ie als vanouds speelt. Coop na de storyline ja? WE KUNNEN CHEF @JanVertonghen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 26 oktober 2019 Share Geplaatst 26 oktober 2019 20 minuten geleden zei Magikarp: Vanavond ophalen. Zin in zeg hoop dat ie als vanouds speelt. Coop na de storyline ja? WE KUNNEN CHEF @JanVertonghen Ja. de storyline gaat verder met co-op. Dus eerst ff singleplayer spelen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bakkes12 Geplaatst 30 oktober 2019 Share Geplaatst 30 oktober 2019 Weet nog niet helemaal wat ik er van vind. Speel sinds 4 jaar geen COD ongeveer weer is een keertje en merk dat het erg wennen is. Dat er niet van die gekke dingen als tegen muren oplopen, dubbel springen inzitten heeft me over de streep getrokken. Vind alleen al die campers wel echt matig. Is vrijwel elke COD natuurlijk wel een beetje maar heb het gevoel dat het deze versie echt veel heftiger is dan voorheen. Laat ik verder ook maar zwijgen over alle claymore's Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 30 oktober 2019 Share Geplaatst 30 oktober 2019 (bewerkt) Inherent aan de gameplay. Basic, dus stuk trager en ook deels een stuk tactischer. Ook vanwege het design van de maps. Meer nadenken, minder dom knallen. Niet heel veel anders dan MW2 (dacht ik dat het wat) waarbij ik lekker met een MK-14 in een gebouw ging zitten met een claymore bij beide ingangen en 2 man die de ramen coverden. Komt u maar. 30 oktober 2019 bewerkt door Magikarp Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bakkes12 Geplaatst 30 oktober 2019 Share Geplaatst 30 oktober 2019 Heb je ook gelijk mee hoor. Ik heb tot nu toe alleen nog maar in mijn eentje gespeeld en dan ben je gewoon in het nadeel. Niemand die je rugdekking kan geven oid. Ik loop nu vaak als een soort rambo over het veld maar heb dan meestal van die softies in mijn team. Ik speel ook eigenlijk alleen maar modes als HQ en Domination. Soms een Ground War maar dat is zo onoverzichtelijk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 30 oktober 2019 Share Geplaatst 30 oktober 2019 6 minuten geleden zei Bakkes12: Heb je ook gelijk mee hoor. Ik heb tot nu toe alleen nog maar in mijn eentje gespeeld en dan ben je gewoon in het nadeel. Niemand die je rugdekking kan geven oid. Ik loop nu vaak als een soort rambo over het veld maar heb dan meestal van die softies in mijn team. Ik speel ook eigenlijk alleen maar modes als HQ en Domination. Soms een Ground War maar dat is zo onoverzichtelijk Ground War dat is echt pure chaos. Heb daar 1 map van gespeeld en vond dat een kopie van Battlefield. Wel leuke afwisseling. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bakkes12 Geplaatst 30 oktober 2019 Share Geplaatst 30 oktober 2019 1 minuut geleden zei Magikarp: Ground War dat is echt pure chaos. Heb daar 1 map van gespeeld en vond dat een kopie van Battlefield. Wel leuke afwisseling. Zo en hoe. Al die wagens die ook voorbij schieten etc. Ik heb nu twee maps gehad met Ground War en ik denk te weten welke jij bedoelt. Die met al die hoge gebouwen etc. Moest daar namelijk zelf ook heel erg aan Battlefield denken. Er zitten daar volgens mij mensen op die niet anders spelen. Elke beweging rond die hoge gebouwen kreeg ik een sniperkill om mijn oren (of technisch gesproken tussen mijn oren). Af en toe inderdaad wel grappig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 30 oktober 2019 Share Geplaatst 30 oktober 2019 Speel zelf ook wat avontuurlijker, maar loop niet als een blinde door de map heen. Probeer een beetje tactisch te lopen en fights gewoon op basis van aim/angles te winnen. Merkte dat dropshotten weer erg OP is, dus dat probeer ik ook weer in mijn speelstijl te implementeren. In Search & Destroy (nog niet gespeeld deze versie) speel ik overigens wel heel erg afwachtend, omdat je daar niet respawnt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bakkes12 Geplaatst 30 oktober 2019 Share Geplaatst 30 oktober 2019 Nee ik heb dat ook al snel afgeleerd. Liep aan het begin echt als een kip zonder kop, maar dat heeft echt 0 effect deze editie (ja dat je overhoop wordt geschoten). Hoe bedoel je op basis van aim/angles te winnen? En wat houdt dropshotten in? Bij dropshotten moet ik aan iets anders denken dat jij bedoelt denk ik. S&D speel ik vrijwel nooit, vind dat niet respawnen echt zaad. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 30 oktober 2019 Share Geplaatst 30 oktober 2019 2 minuten geleden zei Bakkes12: Nee ik heb dat ook al snel afgeleerd. Liep aan het begin echt als een kip zonder kop, maar dat heeft echt 0 effect deze editie (ja dat je overhoop wordt geschoten). Hoe bedoel je op basis van aim/angles te winnen? En wat houdt dropshotten in? Bij dropshotten moet ik aan iets anders denken dat jij bedoelt denk ik. S&D speel ik vrijwel nooit, vind dat niet respawnen echt zaad. Gewoon, op basis van snellere/betere aim en betere angles een gunfight winnen. Met angles bedoel ik hoe je je positioneert t.o.v. je tegenstander. Dropshotten is gewoon dat je schiet en tegelijkertijd gaat liggen, waardoor de kans heel groot is dat zij missen en jij niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 30 oktober 2019 Share Geplaatst 30 oktober 2019 7 minuten geleden zei Bakkes12: S&D speel ik vrijwel nooit, vind dat niet respawnen echt zaad. Daar moet je het voor kunnen inderdaad. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bakkes12 Geplaatst 30 oktober 2019 Share Geplaatst 30 oktober 2019 3 minuten geleden zei JanVertonghen: Gewoon, op basis van snellere/betere aim en betere angles een gunfight winnen. Met angles bedoel ik hoe je je positioneert t.o.v. je tegenstander. Dropshotten is gewoon dat je schiet en tegelijkertijd gaat liggen, waardoor de kans heel groot is dat zij missen en jij niet. Oh ja het dropshotten waar ik aan moest denken ga je ook van liggen, echter durf ik niet te beweren dat je dan snel weer op staat. Verder probeer ik dat ook wel allemaal toe te passen. Het is nog een beetje aftasten maar de K/D gaan iig weer boven de 2.0/2.5 2 minuten geleden zei Magikarp: Daar moet je het voor kunnen inderdaad. Huhu. Wist dat die ooit nog is een keertje terug zou komen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 30 oktober 2019 Share Geplaatst 30 oktober 2019 5 minuten geleden zei Bakkes12: Oh ja het dropshotten waar ik aan moest denken ga je ook van liggen, echter durf ik niet te beweren dat je dan snel weer op staat. Ook daar moet je het voor kunnen inderdaad. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bakkes12 Geplaatst 30 oktober 2019 Share Geplaatst 30 oktober 2019 Hoeveel maps steken er eigenlijk in dit spelletje? Ik denk dat ik er echt pas 3/4 heb gehad. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
r4vje Geplaatst 13 november 2019 Share Geplaatst 13 november 2019 Vermakelijk spelletje, enige nadeel zijn de camera angles, dat is echt wel een dingetje. Verder lekker runnen en gunnen .. vooral in Ground War! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LouisPSV Geplaatst 28 november 2019 Share Geplaatst 28 november 2019 Geld crossplay ook voor de co-op mode? Wil graag met mijn vrienden spelen, die hebben allemaal een PS4. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 30 november 2019 Share Geplaatst 30 november 2019 Op 28-11-2019 om 19:40 zei LouisPSV: Geld crossplay ook voor de co-op mode? Wil graag met mijn vrienden spelen, die hebben allemaal een PS4. Ja. Op wat speel je? want als ze survival mode willen doen, dat geldt enkel voor de ps4 helaas Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LouisPSV Geplaatst 1 december 2019 Share Geplaatst 1 december 2019 Op 30-11-2019 om 10:07 zei sennid: Ja. Op wat speel je? want als ze survival mode willen doen, dat geldt enkel voor de ps4 helaas Ik speel op de PC. Neem aan dat de battle royale daar ook voor is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 27 januari 2020 Share Geplaatst 27 januari 2020 Op 1-12-2019 om 13:20 zei LouisPSV: Ik speel op de PC. Neem aan dat de battle royale daar ook voor is. Mw heeft geen BR. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 12 maart 2020 Share Geplaatst 12 maart 2020 Kleine bump: inmiddels is sinds gisteren de BR modus toegevoegd: Warzone. Nog niet kunnen spelen helaas, maar mijn kameraden waar we elke avond ( bijna) PUBG mee spelen waren erg enthousiast. We gaan het meemaken, werd wel eens tijd dat er een goede opvolger van PUBG kwam. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 14 maart 2020 Share Geplaatst 14 maart 2020 Vind het wel grappig ja, jammer dat je bijna in teams moet spelen om te kunnen winnen. Had liever gehad dat je voor solo vs solo kon kiezen. Nu denk zo'n 10 potjes gespeeld, 3x in de top 5 maar nog niks gewonnen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 16 maart 2020 Share Geplaatst 16 maart 2020 Hier ook nog niet gewonnen idd. Wij zijn juist met 5 man dus elke keer loten wie er met wie gaan we hebben er namelijk 2 tussen zitten die raken nog geen olifant op 3 meter afstand Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 13 april 2020 Share Geplaatst 13 april 2020 (bewerkt) Inmiddels dus ook solo beschikbaar, heb er best wel wat potjes opzitten de afgelopen tijd en tot nu toe driemaal gewonnen. Meeste potjes wel in de top 10, maar vaak te onrustig als het er echt op aankomt. Samenspelen met anderen lukt met niet goed, maatje heeft solo nu zes zeges, maar als we het samen proberen, of met nog ander maatje erbij is het gewoon steevast drama. 13 april 2020 bewerkt door neva Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 14 april 2020 Share Geplaatst 14 april 2020 Solo heeft er al eerder ingezeten. Tijdje weg geweest om een of andere reden. Moet zeggen dat ik alleen maar squads speel. Vooral met vrienden een heel stuk leuker. Ze mogen van mij al wel komen met een nieuwe map of meer variatie in waar de cirkel eindigt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 14 april 2020 Share Geplaatst 14 april 2020 Hier 2 wins. Komen vaak in de top 10 maar dan doet iemand wel iets doms en eindigen we 1 vs volle teams. Word ook tijd dat ze duo’s er in doen. verder echt een verademing. Blackout hebben we ook veel gespeeld, totdat dat echt verneukt werd door de makers. Hopelijk doen ze dat hier niet. Al waren RPG’s wel een irritatie punt, maar dat is al deels aangepakt. Audio was ook drama, hebben ze ook wat getweakt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten