Jump to content
Elsjorro1990

Call of Duty Modern Warfare

Recommended Posts

Nu de beta sinds eergisteren afgelopen is, maar eens weer een discussie er over maken.
Mensen de beta nog gespeeld?

Wij hebben 2/3 dagen met wat vrienden maximaal zitten schieten. 
Het zag er wel leuk uit moet ik zeggen. Knalde wel lekker door.
Qua maps vond ik het wat pover, maar misschien dat dat nog komt.

Heb eerst de singleplayer gespeeld. Het zit goed in elkaar en je ziet oude bekenden voorbij komen van de vorige Modern Warfare. Als je het verhaal hebt uitgespeeld dan is het klaar maar het verhaal gaat verder in co-op mode. Ik wil dit graag spelen maar moet ff kijken hoe het zit met mensen toevoegen, want ik ben de enige die op pc speelt.

Dan de Multiplayer. Ik heb sinds Modern Warfare 2 geen cod meer aangeraakt dus het was wel weer even wennen. Heb volgens mij nog niet alle maps gespeeld maar heb al een favoriet waar ik best goed in ben.

Het spel op de pc is trouwens 115gb waarvan ik gister al een update had van 7 gb. Ze denken dat ze nog 60 gb aan DLC's gaan uitbrengen wat het totaal op 175gb komt. Ben wel blij dat ik nog een tweede harde schijf heb :cab:

20 minuten geleden zei Magikarp:

Vanavond ophalen. Zin in zeg :<  hoop dat ie als vanouds speelt. 

Coop na de storyline ja? WE KUNNEN CHEF @JanVertonghen

Ja. de storyline gaat verder met co-op. Dus eerst ff singleplayer spelen :classic_wink:

Weet nog niet helemaal wat ik er van vind. Speel sinds 4 jaar geen COD ongeveer weer is een keertje en merk dat het erg wennen is. Dat er niet van die gekke dingen als tegen muren oplopen, dubbel springen inzitten heeft me over de streep getrokken. Vind alleen al die campers wel echt matig. Is vrijwel elke COD natuurlijk wel een beetje maar heb het gevoel dat het deze versie echt veel heftiger is dan voorheen. Laat ik verder ook maar zwijgen over alle claymore's :-D 

Inherent aan de gameplay. Basic, dus stuk trager en ook deels een stuk tactischer. Ook vanwege het design van de maps. Meer nadenken, minder dom knallen. Niet heel veel anders dan MW2 (dacht ik dat het wat) waarbij ik lekker met een MK-14 in een gebouw ging zitten met een claymore bij beide ingangen en 2 man die de ramen coverden. Komt u maar.

Edited by Magikarp

Heb je ook gelijk mee hoor. Ik heb tot nu toe alleen nog maar in mijn eentje gespeeld en dan ben je gewoon in het nadeel. Niemand die je rugdekking kan geven oid. Ik loop nu vaak als een soort rambo over het veld maar heb dan meestal van die softies in mijn team. Ik speel ook eigenlijk alleen maar modes als HQ en Domination. Soms een Ground War maar dat is zo onoverzichtelijk :-D 

6 minuten geleden zei Bakkes12:

Heb je ook gelijk mee hoor. Ik heb tot nu toe alleen nog maar in mijn eentje gespeeld en dan ben je gewoon in het nadeel. Niemand die je rugdekking kan geven oid. Ik loop nu vaak als een soort rambo over het veld maar heb dan meestal van die softies in mijn team. Ik speel ook eigenlijk alleen maar modes als HQ en Domination. Soms een Ground War maar dat is zo onoverzichtelijk :-D 

Ground War :D dat is echt pure chaos. Heb daar 1 map van gespeeld en vond dat een kopie van Battlefield. Wel leuke afwisseling. 

1 minuut geleden zei Magikarp:

Ground War :D dat is echt pure chaos. Heb daar 1 map van gespeeld en vond dat een kopie van Battlefield. Wel leuke afwisseling. 

Zo en hoe. Al die wagens die ook voorbij schieten etc. Ik heb nu twee maps gehad met Ground War en ik denk te weten welke jij bedoelt. Die met al die hoge gebouwen etc. Moest daar namelijk zelf ook heel erg aan Battlefield denken. Er zitten daar volgens mij mensen op die niet anders spelen. Elke beweging rond die hoge gebouwen kreeg ik een sniperkill om mijn oren (of technisch gesproken tussen mijn oren). Af en toe inderdaad wel grappig.

Speel zelf ook wat avontuurlijker, maar loop niet als een blinde door de map heen. Probeer een beetje tactisch te lopen en fights gewoon op basis van aim/angles te winnen. Merkte dat dropshotten weer erg OP is, dus dat probeer ik ook weer in mijn speelstijl te implementeren. In Search & Destroy (nog niet gespeeld deze versie) speel ik overigens wel heel erg afwachtend, omdat je daar niet respawnt. 

Nee ik heb dat ook al snel afgeleerd. Liep aan het begin echt als een kip zonder kop, maar dat heeft echt 0 effect deze editie (ja dat je overhoop wordt geschoten). Hoe bedoel je op basis van aim/angles te winnen? En wat houdt dropshotten in? Bij dropshotten moet ik aan iets anders denken dat jij bedoelt denk ik. ;c S&D speel ik vrijwel nooit, vind dat niet respawnen echt zaad.

2 minuten geleden zei Bakkes12:

Nee ik heb dat ook al snel afgeleerd. Liep aan het begin echt als een kip zonder kop, maar dat heeft echt 0 effect deze editie (ja dat je overhoop wordt geschoten). Hoe bedoel je op basis van aim/angles te winnen? En wat houdt dropshotten in? Bij dropshotten moet ik aan iets anders denken dat jij bedoelt denk ik. ;c S&D speel ik vrijwel nooit, vind dat niet respawnen echt zaad.

Gewoon, op basis van snellere/betere aim en betere angles een gunfight winnen. Met angles bedoel ik hoe je je positioneert t.o.v. je tegenstander. Dropshotten is gewoon dat je schiet en tegelijkertijd gaat liggen, waardoor de kans heel groot is dat zij missen en jij niet.

7 minuten geleden zei Bakkes12:

S&D speel ik vrijwel nooit, vind dat niet respawnen echt zaad.

Daar moet je het voor kunnen inderdaad.

3 minuten geleden zei JanVertonghen:

Gewoon, op basis van snellere/betere aim en betere angles een gunfight winnen. Met angles bedoel ik hoe je je positioneert t.o.v. je tegenstander. Dropshotten is gewoon dat je schiet en tegelijkertijd gaat liggen, waardoor de kans heel groot is dat zij missen en jij niet.

Oh ja het dropshotten waar ik aan moest denken ga je ook van liggen, echter durf ik niet te beweren dat je dan snel weer op staat. Verder probeer ik dat ook wel allemaal toe te passen. Het is nog een beetje aftasten maar de K/D gaan iig weer boven de 2.0/2.5

2 minuten geleden zei Magikarp:

Daar moet je het voor kunnen inderdaad.

Huhu. ;c Wist dat die ooit nog is een keertje terug zou komen.

5 minuten geleden zei Bakkes12:

Oh ja het dropshotten waar ik aan moest denken ga je ook van liggen, echter durf ik niet te beweren dat je dan snel weer op staat.

Ook daar moet je het voor kunnen inderdaad. 

:D 

Hoeveel maps steken er eigenlijk in dit spelletje? Ik denk dat ik er echt pas 3/4 heb gehad. ;c 

Vermakelijk spelletje, enige nadeel zijn de camera angles, dat is echt wel een dingetje. Verder lekker runnen en gunnen .. vooral in Ground War!

Geld crossplay ook voor de co-op mode? Wil graag met mijn vrienden spelen, die hebben allemaal een PS4.

Op 28-11-2019 om 19:40 zei LouisPSV:

Geld crossplay ook voor de co-op mode? Wil graag met mijn vrienden spelen, die hebben allemaal een PS4.

Ja. Op wat speel je? want als ze survival mode willen doen, dat geldt enkel voor de ps4 helaas :classic_sad:

Op 30-11-2019 om 10:07 zei sennid:

Ja. Op wat speel je? want als ze survival mode willen doen, dat geldt enkel voor de ps4 helaas :classic_sad:

Ik speel op de PC. Neem aan dat de battle royale daar ook voor is.