Jump to content

Football Manager 2020 Discussietopic

Recommended Posts

• Replies 231
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Als je rap wil spelen, dan moet je ofwel naar FM Classic, met minder opties, ofwel naar een skin met instant result, zodat je die kleine(re) kutpotjes tegen makkelijke tegenstanders kunt skippen. Ande

Het duurt nog even maar veel van ons kijken er ongetwijfeld al weer naar uit: de release van Football Manager 2020.    Er zijn momenteel nog weinig zaken bekend over de game, dat zal later d

Op zoek naar transfervrije spelers voor je Eredivisieclub? Check hier tien opties!

Posted Images

23 minuten geleden zei Jotew:

Inmiddels gekocht en gedownload maar ik kan nergens de root folder vinden...? Nee ook niet in Library/Application Support/Sports Interactive..

speel op een macbook pro

Users/[your name]/Library/Application Support/Sports Interactive/Football Manager 2020

is verplaats, by default is deze map verborgen, om hem zichtbaar te maken even Command+Shift+Dot doen!

je moet tevens het spel eerst een keer starten om deze map te laten creëren. 

Edited by Daniell
23 minuten geleden zei Daniell:

Users/[your name]/Library/Application Support/Sports Interactive/Football Manager 2020

is verplaats, by default is deze map verborgen, om hem zichtbaar te maken even Command+Shift+Dot doen!

je moet tevens het spel eerst een keer starten om deze map te laten creëren. 

thanks! En hoe zat het ook alweer met skin herladen? Wat moest ook alweer uit- en aangevinkt staan?

4 minuten geleden zei Dysproz:

Gewoon zelf de map aanmaken. Het is 'graphics' trouwens

Dan werkt het dus niet. Ik moest dan de gehele map aanmaken dus vanaf sports interactive etc. Andere seizoenen hoefde dat niet. Ik heb nu onder publiek/sports interactive/fm 2020 bijv. skins gezet en dat werkt wel blijkbaar.

• 3 weeks later...
Op 2-11-2019 om 13:30 zei justindevos:

Ja ik heb het spel eens opgestart. Maar het is gelukt! Dankjewel

Graag zou ik met logo's en gezichten een bestaande carriëre willen spelen. Nu heb ik wat gestoeid met df11 megapack bestanden en fmbase, maar ik kom er niet uit. Iemand goede suggesties?

20 minuten geleden zei boydjoman:

Beste allemaal. Ik zou FM20 graag willen kopen en zag dat dat via dit forum kan. Dit gaat dan via Eneba. Hebben jullie hier ervaring mee en zo ja positief of negatief? 

Positief. Heb die van mij daar ook vandaan en kreeg binnen één minuut mijn code.

2 uur geleden zei boydjoman:

Beste allemaal. Ik zou FM20 graag willen kopen en zag dat dat via dit forum kan. Dit gaat dan via Eneba. Hebben jullie hier ervaring mee en zo ja positief of negatief? 

Hier ook goede ervaring. Goede prijs en de code direct in mijn mail. 

• 5 months later...
8 minuten geleden zei Tuncay:

Ik speel die fm 2020 heb hem uitgespeeld 😂😂 maar dat slaat nergens op 30 jaar gespeeld voor niks wat een bullshit er is niet eens een manier om verder te spelen 

Je kan gewoon eindeloos doorgaan.

23 minuten geleden zei Tuncay:

Ik speel die fm 2020 heb hem uitgespeeld 😂😂 maar dat slaat nergens op 30 jaar gespeeld voor niks wat een bullshit er is niet eens een manier om verder te spelen 

Speel je op je telefoon of tablet? 

Wat vinden jullie van die preview van de jeugdinstroom trouwens? 

Het idee vind ik leuk, maar wat je er nou aan hebt is mij niet helemaal duidelijk. Als men een goede linksback verwacht, dan weet ik dat ik in de tussentijd geen fortuin hoef te besteden aan een 16-jarige linksback. Dat is echt het enige wat ik kan bedenken. 

8 minuten geleden zei Sophomore:

Wat vinden jullie van die preview van de jeugdinstroom trouwens? 

Het idee vind ik leuk, maar wat je er nou aan hebt is mij niet helemaal duidelijk. Als men een goede linksback verwacht, dan weet ik dat ik in de tussentijd geen fortuin hoef te besteden aan een 16-jarige linksback. Dat is echt het enige wat ik kan bedenken. 

Het idee is aardig maar het zegt zo verdomd weinig dat rekening ermee houden bijna geen nut heeft. Het legt volgens mij vast welke spelers er in gaan stromen kwa namen, posities en ik denk een range waarin ze zullen gaan vallen kwa CA en PA maar die is zo wijd dat degene die als absoluut toptalent word aangemerkt zomaar het 4e/5e talent van de lichting kan zijn.