Jotew 90 Gepost November 4, 2019 Share Gepost November 4, 2019 (edited) Waar is ‘ie momenteel het goedkoopste? Kan alleen met iDeal te betalen Edited November 4, 2019 by Jotew Quote Link to post Share on other sites
Urbeto 331 Gepost November 4, 2019 Author Share Gepost November 4, 2019 10 minuten geleden zei Jotew: Waar is ‘ie momenteel het goedkoopste? Kan alleen met iDeal te betalen Eneba had ik met iDeal €34,87. Had de code direct, ideaal gewoon. Quote Link to post Share on other sites
Daniell 240 Gepost November 4, 2019 Share Gepost November 4, 2019 20 minuten geleden zei Jotew: Waar is ‘ie momenteel het goedkoopste? Kan alleen met iDeal te betalen Ik zelfde als Urbeto. @Mordurette had zelfs nog een kortingscode volgens mij? Quote Link to post Share on other sites
Jotew 90 Gepost November 4, 2019 Share Gepost November 4, 2019 Inmiddels gekocht en gedownload maar ik kan nergens de root folder vinden...? Nee ook niet in Library/Application Support/Sports Interactive.. speel op een macbook pro Quote Link to post Share on other sites
Daniell 240 Gepost November 4, 2019 Share Gepost November 4, 2019 (edited) 23 minuten geleden zei Jotew: Inmiddels gekocht en gedownload maar ik kan nergens de root folder vinden...? Nee ook niet in Library/Application Support/Sports Interactive.. speel op een macbook pro Users/[your name]/Library/Application Support/Sports Interactive/Football Manager 2020 is verplaats, by default is deze map verborgen, om hem zichtbaar te maken even Command+Shift+Dot doen! je moet tevens het spel eerst een keer starten om deze map te laten creëren. Edited November 4, 2019 by Daniell Quote Link to post Share on other sites
Jotew 90 Gepost November 4, 2019 Share Gepost November 4, 2019 23 minuten geleden zei Daniell: Users/[your name]/Library/Application Support/Sports Interactive/Football Manager 2020 is verplaats, by default is deze map verborgen, om hem zichtbaar te maken even Command+Shift+Dot doen! je moet tevens het spel eerst een keer starten om deze map te laten creëren. thanks! En hoe zat het ook alweer met skin herladen? Wat moest ook alweer uit- en aangevinkt staan? Quote Link to post Share on other sites
Daniell 240 Gepost November 4, 2019 Share Gepost November 4, 2019 @Jotew En even links onderin op 'reset' klikken en dan 'clear cache' Quote Link to post Share on other sites
vlekkertcvd 10 Gepost November 11, 2019 Share Gepost November 11, 2019 Op 2-11-2019 om 12:31 zei Daniell: Users/[your name]/Library/Application Support/Sports Interactive/Football Manager 2020/graphic Het rare is dat ik deze map niet vindt (vanaf Sports Interactive) onder deze link. Ook niet als verborgen bestanden zichtbaar maak. Quote Link to post Share on other sites
vlekkertcvd 10 Gepost November 11, 2019 Share Gepost November 11, 2019 (edited) Oh vindt nu iets onder publiek/sports interactive.... ik ga dat eens proberen. Update: en die doet het Kan deze map verplaatst worden zonder problemen? Edited November 11, 2019 by vlekkertcvd Quote Link to post Share on other sites
Dysproz 190 Gepost November 11, 2019 Share Gepost November 11, 2019 3 minuten geleden zei vlekkertcvd: Het rare is dat ik deze map niet vindt (vanaf Sports Interactive) onder deze link. Ook niet als verborgen bestanden zichtbaar maak. Gewoon zelf de map aanmaken. Het is 'graphics' trouwens Quote Link to post Share on other sites
vlekkertcvd 10 Gepost November 11, 2019 Share Gepost November 11, 2019 4 minuten geleden zei Dysproz: Gewoon zelf de map aanmaken. Het is 'graphics' trouwens Dan werkt het dus niet. Ik moest dan de gehele map aanmaken dus vanaf sports interactive etc. Andere seizoenen hoefde dat niet. Ik heb nu onder publiek/sports interactive/fm 2020 bijv. skins gezet en dat werkt wel blijkbaar. Quote Link to post Share on other sites
vlekkertcvd 10 Gepost November 11, 2019 Share Gepost November 11, 2019 Het is mij nu gelukt door de gehele map aan te maken. Dus Sports Interactive/Football Manager 2020/Graphics en daar alles onder te hangen.... Ik had geen overkoepelde map graphics gemaakt Quote Link to post Share on other sites
Sophomore 599 Gepost November 12, 2019 Share Gepost November 12, 2019 Hoe bevalt het heren? Ga zelf FM20 zeker halen, maar weet nog niet op welke termijn. Quote Link to post Share on other sites
Etryn 11 Gepost December 2, 2019 Share Gepost December 2, 2019 Op 2-11-2019 om 13:30 zei justindevos: Ja ik heb het spel eens opgestart. Maar het is gelukt! Dankjewel Graag zou ik met logo's en gezichten een bestaande carriëre willen spelen. Nu heb ik wat gestoeid met df11 megapack bestanden en fmbase, maar ik kom er niet uit. Iemand goede suggesties? Quote Link to post Share on other sites
boydjoman 29 Gepost December 2, 2019 Share Gepost December 2, 2019 Beste allemaal. Ik zou FM20 graag willen kopen en zag dat dat via dit forum kan. Dit gaat dan via Eneba. Hebben jullie hier ervaring mee en zo ja positief of negatief? Quote Link to post Share on other sites
Mordurette 912 Gepost December 2, 2019 Share Gepost December 2, 2019 20 minuten geleden zei boydjoman: Beste allemaal. Ik zou FM20 graag willen kopen en zag dat dat via dit forum kan. Dit gaat dan via Eneba. Hebben jullie hier ervaring mee en zo ja positief of negatief? Positief. Heb die van mij daar ook vandaan en kreeg binnen één minuut mijn code. Quote Link to post Share on other sites
Dr. Bibber 58 Gepost December 2, 2019 Share Gepost December 2, 2019 2 uur geleden zei boydjoman: Beste allemaal. Ik zou FM20 graag willen kopen en zag dat dat via dit forum kan. Dit gaat dan via Eneba. Hebben jullie hier ervaring mee en zo ja positief of negatief? Hier ook goede ervaring. Goede prijs en de code direct in mijn mail. Quote Link to post Share on other sites
FlyD 340 Gepost December 2, 2019 Share Gepost December 2, 2019 4 minuten geleden zei Dr. Bibber: Hier ook goede ervaring. Goede prijs en de code direct in mijn mail. Hier hetzelfde, aanrader! Quote Link to post Share on other sites
boydjoman 29 Gepost December 2, 2019 Share Gepost December 2, 2019 @Mordurette @Dr. Bibber @FlyD Hartelijk dank voor jullie reacties. Heb hem zojuist gekocht en het was zo gepiept! Quote Link to post Share on other sites
Tuncay 0 Gepost May 3, 2020 Share Gepost May 3, 2020 Ik speel die fm 2020 heb hem uitgespeeld 😂😂 maar dat slaat nergens op 30 jaar gespeeld voor niks wat een bullshit er is niet eens een manier om verder te spelen Quote Link to post Share on other sites
delichris 1,112 Gepost May 3, 2020 Share Gepost May 3, 2020 8 minuten geleden zei Tuncay: Ik speel die fm 2020 heb hem uitgespeeld 😂😂 maar dat slaat nergens op 30 jaar gespeeld voor niks wat een bullshit er is niet eens een manier om verder te spelen Je kan gewoon eindeloos doorgaan. Quote Link to post Share on other sites
MetalMichael 433 Gepost May 3, 2020 Share Gepost May 3, 2020 Misschien FM touch ofzo? Quote Link to post Share on other sites
Regis 478 Gepost May 3, 2020 Share Gepost May 3, 2020 23 minuten geleden zei Tuncay: Ik speel die fm 2020 heb hem uitgespeeld 😂😂 maar dat slaat nergens op 30 jaar gespeeld voor niks wat een bullshit er is niet eens een manier om verder te spelen Speel je op je telefoon of tablet? Quote Link to post Share on other sites
Sophomore 599 Gepost May 3, 2020 Share Gepost May 3, 2020 Wat vinden jullie van die preview van de jeugdinstroom trouwens? Het idee vind ik leuk, maar wat je er nou aan hebt is mij niet helemaal duidelijk. Als men een goede linksback verwacht, dan weet ik dat ik in de tussentijd geen fortuin hoef te besteden aan een 16-jarige linksback. Dat is echt het enige wat ik kan bedenken. Quote Link to post Share on other sites
Jeroen. 363 Gepost May 4, 2020 Share Gepost May 4, 2020 8 minuten geleden zei Sophomore: Wat vinden jullie van die preview van de jeugdinstroom trouwens? Het idee vind ik leuk, maar wat je er nou aan hebt is mij niet helemaal duidelijk. Als men een goede linksback verwacht, dan weet ik dat ik in de tussentijd geen fortuin hoef te besteden aan een 16-jarige linksback. Dat is echt het enige wat ik kan bedenken. Het idee is aardig maar het zegt zo verdomd weinig dat rekening ermee houden bijna geen nut heeft. Het legt volgens mij vast welke spelers er in gaan stromen kwa namen, posities en ik denk een range waarin ze zullen gaan vallen kwa CA en PA maar die is zo wijd dat degene die als absoluut toptalent word aangemerkt zomaar het 4e/5e talent van de lichting kan zijn. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts