Jump to content
Chiemel

FIFA20

Recommended Posts

Vooral naar rechts is echt heel duidelijk te zien. Links/door het midden moet je wel echt heel scherp op zijn. Ik schiet m meestal echt net naast de keeper, tegenstanders denken heel vaak dat die dus door het midden gaat maar hij is er net naast. In een penalty serie is dat niet helemaal de juiste oplossing maar midden in de game kan het nog wel. 

En ik ben het eens met je laatste stukje @Dansmeister merk ook zelf dat ik veel gelijk speel en als ik mijn backs achterin laat dan is er helemaal geen houden aan. Dan sta je met 4 man tegen 8 man aan te vallen en dat is echt niet te doen.

19 minuten geleden zei Dansmeister:

Haha prima hoor. Soms ligt een fifa versie je, soms niet. Vond het de eerste weken veel meer als pes spelen, daarom een prima versie. Trager, meer random en je kon tegen al die parkeer de bus ploegen prima dribbelen in de 16.

Laatste patch heeft het in mijn ogen niet goed gedaan. Staat niet in de patch notes, maar het auto defending is ook weer terug. Iedereen speelt weer ouderwets met de kont in de 16 en selecteert Kante om mee rondjes te rennen. Potjes zijn saai helaas.

Autodefending zat er hier al in voor de patch ;c 

Bundes sbc. Dus mijn Duitse spelers verkocht en ik heb nu 2 wijzigingen:

laliga.jpg.8bdaeea2a637513ef650ff9317bcf3e6.jpg

Felix moet toch ergens vorm gaan vinden en dus wat upgrades krijgen. En anders maar niet ;)

22 uur geleden zei Magikarp:

Die penalty's :D wist niet eens dat je dat kan zien, maar het is gewoon 50/50. Door het midden heb je ze ondanks dat je duikt en verder hoef je alleen de goede hoek te kiezen. Hele rare reddingen van ballen die stijf in de kruising zouden belanden. Ook weer heel slecht gedaan door ze.

Ik dook gisteren met Oblak laag naar de linkerhoek. En de speler schoot daar ook maar de bal ging toch in de hoek erin :cab:

Kortom er was dus geen enkele mogelijkheid dat ik de bal tegen zou houden ofzo.

Zojuist zei Gert:

Ik dook gisteren met Oblak laag naar de linkerhoek. En de speler schoot daar ook maar de bal ging toch in de hoek erin :cab:

Kortom er was dus geen enkele mogelijkheid dat ik de bal tegen zou houden ofzo.

Die uitzonderingen zijn er ook ja :D mooi is dat. Doe je alles goed en dan gaat het alsnog fout. 

c565af4fcf5f4a033ac5483bc7e7b22b.jpg

Heb nu zelf dit ingame, met een mogelijke switch naar 41212 met Martial en Jesus voorin. Lloris en Martial untradeable, typisch ook weer. Packluck van de variant Ruinerwolde en als ik dan wat pack is het untradeable. Enkel Zaha was wat waard. Met de nadruk op was. Die is nu 14k ofzo. 

Wil uiteindelijk richting een teampje met Ousmane Dembele, Rashford en Martial :D weet alleen nog niet wie ik op de CAM wil. Achterin zal het wel iets met Militao en Mendy worden op z'n minst. 

Die jesus is ook echt godelijk volgens mij ja. Zovaak goals tegen van hem. Deze variant met 2 vmc's en 1 amc ga ik ook eens proberen. Ziet er wel interessant uit.

Dagelijkse squad update. Gisteren eindelijk eens dikke packluck gehad en Mane eruit. Verkocht en iig OTW Frenkie gehaald al. Dat maakt dit:

update.jpg.27cd0b401a4eb344b7fee2582eb23a3d.jpg

Zijn jullie van de opstellingen met vleugels ja? Ik heb deze FIFA nog weinig met vleugels gespeeld, vooral ook omdat die voorzetten toch nergens op slaan en ik ook geen skiller bent die even 3 skillmoves achter elkaar plopt om naar binnen te snijden. :-D 

image.png.063846e80439e96442b5a76d80ef58e4.png

Heb het team hier op drie plaatsen verandert. Baresi neemt de positie van Militao over. Niet omdat ik ontevreden over Militao ben, maar icons blijven hun coins toch wat meer waard dan de golden players. Doucouré uit mijn player picks getrokken samen met Martinez. Had zeker beter gekund, maar ben heel tevreden over Doucouré. Verder ook van de rewards nog Lewandowski POTM gedaan. Mocht je nog wat coins over hebben, aanrader. Hij is niet de snelste, maar daarvoor staat Hernandez naast hem. Zijn shooting. _O_ Wat een held. Verder ben ik bezig met Raul te verkopen en daar moet dan nog een CAM voor terugkomen. Weet nog niet waar ik voor ga, iemand suggesties? Zat zelf te kijken naar Scream Muller of IF Havertz. 

@Gert zie nu je nieuwe team voorbij komen _O_ Die Frenkie OTW is wel heel dik man. Ik weet niet zo goed uit mijn hoofd hoeveel die is, maar had je niet Griezman IF voor de linkerkant kunnen kopen? Of is dat echt nog veel te duur? :D 

Thanks, ja gister ff potje gespeeld en die Frenkie is heerlijk ja. Speelt ook echt als irl Frenkie. Heerlijke dribbel en steeds goed terug in de omschakeling. Griezman is iets te duur ;)

1 minuut geleden zei Gert:

Thanks, ja gister ff potje gespeeld en die Frenkie is heerlijk ja. Speelt ook echt als irl Frenkie. Heerlijke dribbel en steeds goed terug in de omschakeling. Griezman is iets te duur ;)

Ik heb gister een potje draft gespeeld met Frenkie + Pirlo. Dat is genieten hoor. Was alleen niet helemaal de opstelling waarin ik graag speel, maar als je die samen in je team hebt waarbij je je spelers lekker diep kan sturen. Genieton. Had al zo'n vermoeden betreft Griezmann maar was het vragen waard. Ps. maak van Felix een CA en je hebt hem ook op 10 chem. Scheelt toch wel wat. :) 

2 uur geleden zei Bakkes12:

Zijn jullie van de opstellingen met vleugels ja? Ik heb deze FIFA nog weinig met vleugels gespeeld, vooral ook omdat die voorzetten toch nergens op slaan en ik ook geen skiller bent die even 3 skillmoves achter elkaar plopt om naar binnen te snijden. :-D 

Heb het team hier op drie plaatsen verandert. Baresi neemt de positie van Militao over. Niet omdat ik ontevreden over Militao ben, maar icons blijven hun coins toch wat meer waard dan de golden players. Doucouré uit mijn player picks getrokken samen met Martinez. Had zeker beter gekund, maar ben heel tevreden over Doucouré. Verder ook van de rewards nog Lewandowski POTM gedaan. Mocht je nog wat coins over hebben, aanrader. Hij is niet de snelste, maar daarvoor staat Hernandez naast hem. Zijn shooting. _O_ Wat een held. Verder ben ik bezig met Raul te verkopen en daar moet dan nog een CAM voor terugkomen. Weet nog niet waar ik voor ga, iemand suggesties? Zat zelf te kijken naar Scream Muller of IF Havertz. 

@Gert zie nu je nieuwe team voorbij komen _O_ Die Frenkie OTW is wel heel dik man. Ik weet niet zo goed uit mijn hoofd hoeveel die is, maar had je niet Griezman IF voor de linkerkant kunnen kopen? Of is dat echt nog veel te duur? :D 

Begin met vleugels ja. Ligt vaan ruimte achter de backs, ook als ze verdedigend spelen. Tik rustig rond om ze uit de tent te lokken. Komt een moment dat de back 2 tegen 1 staat en een keuze moet maken. Levert vaak wel 2-4 kansen op voor ze zich aanpassen. Door de winger achter de back of de CAM die vrijkomt door een doorjagende middenvelder.  Daarna kijk ik of het zin heeft om ermee door te gaan. Zo niet switch ik naar de 41212 gameplan en dan combineer ik door het midden. Buiten dat dat ook gewoon fijn werkt hebben ze ook tijd nodig om de focus te veranderen. Ze verwachten vleugels maar opeens staan er 3 van die beweeglijke tyfusleijertjes centraal te combineren en diep te gaan. 

Mwrk dat het tegen sommige tegenstanders veel beter gaat in 4231 en tegen anderen met 41212. Weet niet of dat aan hen, hun tactiek, of mn eigen vorm/instelling ligt

Edited by Magikarp

Begint EA eindelijk goede dingen te doen? 

Aax en EA Sports introduceren de officiële headscans van de selectie in het spel FIFA 20. Ajax is de 1e Nederlandse club met realistische gezichten in de game. De virtuele voetbalgame FIFA 20 wordt wereldwijd door miljoenen mensen gespeeld.

Voor het scannen van de spelers is een team van EA Sports, de ontwikkelaar van FIFA 20, uit Vancouver, Canada ingevlogen. Met hypermoderne fotoapparatuur zijn de spelers van Ajax vastgelegd. Hierbij werd gebruik gemaakt van 17 camera-punten en 17 flitsers om een gedetailleerde animatie te creëren.

2 uur geleden zei Magikarp:

Begin met vleugels ja. Ligt vaan ruimte achter de backs, ook als ze verdedigend spelen. Tik rustig rond om ze uit de tent te lokken. Komt een moment dat de back 2 tegen 1 staat en een keuze moet maken. Levert vaak wel 2-4 kansen op voor ze zich aanpassen. Door de winger achter de back of de CAM die vrijkomt door een doorjagende middenvelder.  Daarna kijk ik of het zin heeft om ermee door te gaan. Zo niet switch ik naar de 41212 gameplan en dan combineer ik door het midden. Buiten dat dat ook gewoon fijn werkt hebben ze ook tijd nodig om de focus te veranderen. Ze verwachten vleugels maar opeens staan er 3 van die beweeglijke tyfusleijertjes centraal te combineren en diep te gaan. 

Mwrk dat het tegen sommige tegenstanders veel beter gaat in 4231 en tegen anderen met 41212. Weet niet of dat aan hen, hun tactiek, of mn eigen vorm/instelling ligt

Normaliter begon ik ook altijd met vleugels. Heb het deze FIFA alleen nog niet zo erg met de vleugels, ik kom er niet langs en mijn opstelling is dan net wat te breed of juist te smal voor 3 man. Speel eigenlijk de gehele tijd al in de varianten met 2 spitsen (4-3-1-2, 4-1-2-1-2 en 4-2-2-2) waarbij de laatste tactiek mijn favoriet is. En Lewandowski mensen. _O_Genieten genieten genieten. Die man is echt zo goed. Het is geen rappe tyfusleijer maar dat hoeft ook niet. Daar heb ik die Hernandez voor, Lewa heeft zo'n zieke positionering en zijn schot :< :< Lekker man.

Nou. Denk dat dat FIFA weer was voor ome Magikarp. Wellicht nog clubs, maar voor FUT zit het erop. Raakte er al op uitgekeken, elke keer dezelfde onzin en hetzelfde gedoe. En dan zie je nu een screamcard van Jerry St. Juste waardoor je geen iconswaps meer nodig hebt. We zitten in oktober, het spelletje is net een maand uit ofzo? En de belachelijke kaartjes komen alweer tevoorschijn. Mooi geweest. Hier ga ik geen tijd meer in steken. 

9e6d4c8a6e12c8807bd22bfb2d4513b7.png

Edited by Magikarp

9 uur geleden zei Bakkes12:

Ik weet nog niet zo goed wat ik van Frenkie moet vinden. De ene pot heerlijk, de andere pot lijkt het wel een F pupil. Baresi is behoorlijk klein hè, zou hem dan eerder ingame op cvm zetten. 

13 uur geleden zei Magikarp:

Je kan nog werken aan je timing, je zit er soms echt naast bij verdedigende acties 

2 uur geleden zei Chiemel:

Je kan nog werken aan je timing, je zit er soms echt naast bij verdedigende acties 

Alles wat hier fout gaat zijn dingen die ik niet deed he. Maak genoeg fouten idd, maar die behandel ik niet als fout van het spel. Alles wat hierin staat deed ik zelf niet, hooguit in de aanloop maar dan is het alsnog geen reden voor het spel om zulke dingen te vertonen. Was het maar zo dat het allemaal aan de speler lag, dan kon je daadwerkelijk gericht verbeteren. Vind Rocket League daarom nog steeds een zeer goed spel. Hier kun je nog zo je best doen en alles goed doen, en dan gebeurt er iets waar niemand invloed op heeft waardoor je hele aanval/verdediging verkloot wordt. Waar doe je het dan nog voor 

Edited by Magikarp

38 minuten geleden zei Magikarp:

Alles wat hier fout gaat zijn dingen die ik niet deed he. Maak genoeg fouten idd, maar die behandel ik niet als fout van het spel. Alles wat hierin staat deed ik zelf niet. Was het maar zo dat het allemaal aan de speler lag, dan kon je daadwerkelijk gericht verbeteren. Vind Rocket League daarom nog steeds een zeer goed spel. 

Grapje natuurlijk, maar ik verwacht wel meer van je als we ooit samen Clubs gaan spelen. 

Edited by Chiemel

1 minuut geleden zei Chiemel:

Grapje natuurlijk, maar ik verwacht wel meer van je als we ooit samen Clubs gaan spelen.  

Ik ben geen any. De any van ons is denk ik dit jaar nog slechter dan ik dus dat is lachen

Kom er nu pas achter dat koppen richting de grond tegenwoordig L1+R1+O is. Was dat bij 19 ook al zo? :D

Zo zag ik er nog wel meer in de lijst staan die ik niet kende. O+O of 🔼🔼 is ook handig om te gebruiken ipv een pass die vaak dan onderschept zou worden, want dan gaat ie net iets boven de grond ipv over het veld. 

Edited by Chiemel

Het spel loopt om de haverklap vast en keert weer terug naar windows. Ik heb het spel al gerepareerd en zelfs opnieuw geïnstalleerd. Wat moet ik nu doen?