Jump to content

FIFA20

Recommended Posts

• Replies 462
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

@nasje92 @Gert Kon afgelopen nacht slecht slapen, uiteindelijk om half 7 er uit gegaan om nog wat potjes FIFA te spelen want dan zou ik nog snel in rang 1 komen. Open ik daarna het eerste pakketj

Man, nu al Legend United..   Lijkt @Vitesse88 wel met de voorgaande versies

Vorig jaar ook gedaan, maar begon dit jaar toch weer te kriebelen. Heb er spijt van, zou die 60 euro lekker aan bier besteden.

Posted Images

Geintje hoor jongens. Ben er weer ingetrapt. Om dingen als in dat filmpje van Magikarp kan ik nog lachen, mits ik er geen tegendoelpunt door krijg dan. Is hier gewoon weer hetzelfde liedje als voorgaande versies. Het heeft potentie, maar die achterlijke foutjes die er al jaren in zitten verpesten het voor mij. Veel input delay en dergelijke. Zonde.

Oh, en het allerleukste: kan na een pot of 80 nog niet op de web-app :D 'Blijf FUT 20 spelen om toegang tot de transfermarkt te ontgrendelen'. Sure kids. Alle SBCs gedaan. Heel slim van ze ook dat schijnbaar niemand van EA je die toegang kan verlenen. Met andere woorden, je bent de lul als er een fout in het systeem zit. Je zou het zelf niet kunnen bedenken.

Achja. 400k nu, nog een paar keer flink tilten en dan het aankoopbedrag weer terugverdiend. Kunnen ze me weer lekker bannen van de transfermarkt, al prefereer ik een IP-ban. Hoop dat ze daaraan mee willen werken.

Edited by JanVertonghen

Kan me echt niet voorstellen dat je voor méér betaalt dan enkel de licenties. Je hebt een product waarbij user input gewoon bij tijd en wijlen genegeerd wordt. Waarom doen we nog ons best? Waarom heb ik überhaupt die controller nog vast als er toch fouten in mijn plaats gemaakt worden? Er gebeuren dingen die ik niet invoer, dingen die ik invoer gebeuren niet. Moet je je voorstellen dat je websitetje zoiets doet. Dat je bijv. onvrijwillig allemaal posts van 007mark zit te liken.

Edited by Magikarp
8 uur geleden zei Vitesse88:

Blijf FUT 20 spelen om toegang tot de transfermarkt te ontgrendelen'.

Had je een transferban? Ik had die namelijk wel en heb denk na 120 potjes toegang gekregen op de webapp. 

Vorige versie had ik inderdaad een transferban, jaar ervoor hadden ze mijn club verwijderd. Had ook al een sterk vermoeden dat het daarmee te maken kon hebben, maar daar is niks over te vinden op hun site. Je kan wel verschillende meldingen (zoals geen toegang tot de transfermarkt wegens het niet naleven van de regels) krijgen, maar ik krijg gewoon de standaardmelding: 

1beaf478f3b0a88573d1272b6f1f12f3.png

Zit niks anders op dan maar te blijven spelen inderdaad. Volg de laatste tijd trouwens wat pro's, die zeggen dat de gameplay in het weekend echt dramatisch is dit jaar. Veel input delay/lag enzo. Hoop dat ze daar snel wat aan kunnen doen, dan ga ik ook eens een poging in de WL wagen. Kan er hier op zondagavond/maandagochtend weer goed gelachen worden waarschijnlijk :D

Mooi elk jaar hetzelfde hier lezen: Dat het weer een kut versie is. En er schort natuurlijk elk jaar veel dingen aan. Al vind ik dit jaar het nog wel leuk met dat manueel verdedigen wat belangrijker is. Wel zou ik zelf dat switchen manueel tussen spelers wel verbetert zien worden een keer.

Vorige week er toch ook ingetrapt en alsnog FIFA gekocht (speciaal voor @Gert). Was even wennen, verdedigen gaat me nog niet zo best af :cab: Vanmorgen eerste SB rewards. Laporte, Mandzukic en Coman eruit. Dat is wel wel weer prettig.

Edited by Kavinos

Ik word vooral heel moe van die ballen die door je verdediging door schieten. Van die halve schoten die gekraakt worden en dan opeens een 1 op 1 opleveren voor de tegenpartij. Of van die verdedigers die voor de man komen, en waar je ook de bal afschermt maar op de één of andere reden toch bal verlies opleveren omdat die m niet wegrost. Al met al vermaak ik mij prima. Sinds deze week speel ik met Auba + Luis Hernandez 85. Genieten met een hoofdletter G.

1 uur geleden zei Gert:

Mooi elk jaar hetzelfde hier lezen: Dat het weer een kut versie is. En er schort natuurlijk elk jaar veel dingen aan. Al vind ik dit jaar het nog wel leuk met dat manueel verdedigen wat belangrijker is. Wel zou ik zelf dat switchen manueel tussen spelers wel verbetert zien worden een keer.

Manueel verdedigen? Ik heb nog nooit zo makkelijk verdedigd als nu. Jockey en hij pakt hem vanzelf af. Moet dan wel vaak 5x en dan heb je alsnog wat Bakkes zegt maar vind het verdedigen persoonlijk makkelijker dan voorheen 

Switchen kun je aanzetten he, auto/hoge ballen/manual. 

Edited by Magikarp
1 uur geleden zei Magikarp:

Manueel verdedigen? Ik heb nog nooit zo makkelijk verdedigd als nu. Jockey en hij pakt hem vanzelf af. Moet dan wel vaak 5x en dan heb je alsnog wat Bakkes zegt maar vind het verdedigen persoonlijk makkelijker dan voorheen 

Switchen kun je aanzetten he, auto/hoge ballen/manual. 

Ik swicth nu door zelf met de stick te kiezen. Is daar een betere manier voor? Merk nu dat hij niet altijd de speler selecteerd die ik zou willen/aanwijs.

14 minuten geleden zei Gert:

Ik swicth nu door zelf met de stick te kiezen. Is daar een betere manier voor? Merk nu dat hij niet altijd de speler selecteerd die ik zou willen/aanwijs.

Je kan het volledig automatisch laten doen, alleen bij hoge ballen automatisch laten doen of niks automatisch laten doen. Meeste pro’s speelden altijd met ‘hoge ballen’, maar geen idee of dat dit jaar nog zo is. Rechterstick kan je manual switchen, met L1 switch je naar de speler die het dichtst bij de bal in de buurt is(?). Wel zijn er dit jaar wat problemen met player switching, is ook al aangekaart door veel van de pro’s. Je laatste zin is dus een bekend probleem. 

Edited by JanVertonghen

Ja dat manual met rechterstick (en dan selecteert hij soms wel doodleuk een hele andere speler dan waar ik naar toe tik) doe ik nu altijd en deed eerdere fifa's meestal met L1. Maar dat automatisch is nieuw. Tnx voor de uitleg. Ga ik eens naar kijken of dat wat voor me is.

7 uur geleden zei Gert:

Je kan kiezen: player relative of ball(?) relative. Geen idee of daar het probleem zit voor je

11 uur geleden zei Bakkes12:

Ik word vooral heel moe van die ballen die door je verdediging door schieten. Van die halve schoten die gekraakt worden en dan opeens een 1 op 1 opleveren voor de tegenpartij. Of van die verdedigers die voor de man komen, en waar je ook de bal afschermt maar op de één of andere reden toch bal verlies opleveren omdat die m niet wegrost. Al met al vermaak ik mij prima. Sinds deze week speel ik met Auba + Luis Hernandez 85. Genieten met een hoofdletter G.

Keepers die de ballen uitgooien naar de back maar over de zijlijn gooien :-D Had Dzeko, immobile en tadic uit sb rewards. En beter krijgt ben Yedder een if, gaat m’n otw omhoog ;c

1 uur geleden zei JanVertonghen:

Kan je ergens je pack luck van vorige versies downloaden trouwens? Zie mensen in mijn omgeving de ziekste spelers packen, maar mijn duurste speler was IF Ndidi (67k) en daarna Jesus (30k). Heel erg vervelend.

Pack spontaan Scream Dele Alli :D

Op dit moment is dit mijn team:

Pavlenka

Klostermann Sule Boateng Schulz

Goretzka Brandt Tolisso

Gnabry Werner Coman

Niet verkeerd voor de eerste keer en een matige fifa speler ;d