Jump to content
Sign in to follow this  
Chiemel

FIFA20

Recommended Posts

57 minuten geleden zei Magikarp:

Doelde trouwens met ballen die de andere kant op gaan vooral op passes. Speelde net seasons gewoon, met City. Vol X ingedrukt en dan krijg je zo een heel slap balletje die nog geen meter vooruit gaat. Toppunt was in FUT overigens een steekbal naar de rechtsbuiten, zag dat ie buitenspel stond dus liep al te schelden toen ik toch de pass gaf. Dom. Zag de bal opeens naar de linksbuiten gaan. Tja. Leuk dat die geen buitenspel stond maar als ik een fout maak wil ik die fout ook gewoon maken ipv dat ik bij het handje genomen word (waarschijnlijk niet eens bewust geprogrammeerd). Wil dingen goed doen vanwege skill, wil dingen fout doen vanwege skill. Niet vanwege willekeur.

Dan zou je je pass assistant misschien is uit moeten zetten. Dan kan je je onderscheiden op basis van je skills.

1 uur geleden zei Jespresso:

Ronaldo hebben scheelt in de meeste FIFA games ook wel een bekkie

Klopt zeker, maar schoten van Dybala, Coutinho, Reus zijn eigenlijk veel lekkerder. R1 + rondje is gewoon hangen.

Wat het je oplevert als je Ronaldo verkoopt? Een aardig teampje om mee te spelen. Switch m ingame naar een 4-2-2-2 variant met Stoichkov en Larsson in de spits, Insigne en Radja op CAM, en Makelele en Keane op CVM (Keane krijgt daar een rating van 93 ingame :D). Hoop op wat betere rewards dan afgelopen week. Wederom goud 2 met nog 2 wedstrijden over, dus kon helaas niet meer voor Goud 1 gaan.

image.png.1344129d130c9c7fa8b6505151c6c620.png

Goud 2 met Ronaldo en dan insinueren dat anderen niet zo goed zijn

Edited by Magikarp

Hoe bevalt die Koeman? Ik kreeg een draft token en had hem en werd er niet echt blij van.

3 uur geleden zei Magikarp:

Goud 2 met Ronaldo en dan insinueren dat anderen niet zo goed zijn

Die heeft hij verkocht toch? ;)

21 minuten geleden zei Kavinos:

Die heeft hij verkocht toch? ;)

Neem aan dat ie dat ergens in de afgelopen week heeft gedaan, en gezien er 'wederom Goud 2' staat zal hij er daarvoor wel mee gespeeld hebben.