Jump to content
Chiemel

FIFA20

Recommended Posts

Ja ik denk dat dit de futties promo is. Toevoeging van een wedstrijd van de week vind ik trouwens tof, mogen ze volgend jaar ook doen. Maar wat ik echt wil zien is dat je dan een speler kan upgraden dmv spelen. Beetje zoals met clubs. Ze kunnen die milestones zoveel toffer maken. 

Klaar met FIFA. Vanmiddag paar potjes rivals, maar dat sloeg weer nergens op. Besloten om m’n tradable dure spelers te verkopen. Ik heb 19 icon packs kunnen maken, ook vanwege enorm veel untradables. 

Geen grote jongen gepackt; 

Wright, Shearer, Barnes, Moore, Lampard, Lineker, Sheva (2x), Raúl, Riquelme, Drogba, Trezeguet, Nedved (2x), Carlos Alberto, Zanetti, Desailly, Vieri en Cannavaro.

:cab:

Haha dat is niet best zeg. Wel wat geinige spelers maar zeker niet next level. Heb zelf Overmars maar weer in de SBC gegooid en heb nu Ballack gekregen. Kon slechter. 

Dit jaar twee keer die mid icon SBC gedaan. Eerste keer R. Costa, boos natuurlijk. Daarna live op stream van een vriend Butragueño. Ben Yedder 2.0. Wat een machines waren dat. Moments Overmars erbij, drie aanvallers met 5* WF. :-D

Verder was dit echt by far de slechtste FIFA ooit. Wat heb ik gescholden pfffff.

Ik had met die mid icon Moore. Wat was dat kut zeg. Daarna die prime icon gedaan (waar ik dan oa die Moore in kon gooien) en daar rijkaard uit. Wat ik wel een toffe speler vind.

Hmm ik heb ook al 2 weken niet meer gespeeld en daar voel ik me ergens ook wel goed bij. Scheelt een hoop frustratie en vooral heel veel tijd. Doe af en toe nog wel een SBC, die twee met 5 88+ spelers vond ik wel leuk. O.a. die 94 C. Ronaldo daaruit.

Ik heb gisteravond nog 2 prime icon packs gescoord door wat spelers in te ruilen, die vanavond maar even openen.

Wil misschien Wijnaldum nog gaan doen en daarna overweeg ik hetzelfde als Vitesse88 te doen, dan heb ik ongeveer 3 miljoen coins en kan ik nog wat icon packs doen. Alleen zou het weer jammer zijn als ze hierna eventueel met die Moments SBC's komen.

Die VD Sar Moments is inmiddels alweer bijna 800k trouwens :cab:

Gepost (edited)
1 uur geleden zei Arsène:

Hmm ik heb ook al 2 weken niet meer gespeeld en daar voel ik me ergens ook wel goed bij. Scheelt een hoop frustratie en vooral heel veel tijd. Doe af en toe nog wel een SBC, die twee met 5 88+ spelers vond ik wel leuk. O.a. die 94 C. Ronaldo daaruit.

Ik heb gisteravond nog 2 prime icon packs gescoord door wat spelers in te ruilen, die vanavond maar even openen.

Wil misschien Wijnaldum nog gaan doen en daarna overweeg ik hetzelfde als Vitesse88 te doen, dan heb ik ongeveer 3 miljoen coins en kan ik nog wat icon packs doen. Alleen zou het weer jammer zijn als ze hierna eventueel met die Moments SBC's komen.

Die VD Sar Moments is inmiddels alweer bijna 800k trouwens :cab:

Ik heb hier ook een paar weken niet gespeeld maar ben weer begonnen. Beetje summer heat sbc’s gedaan en de objectives voltooien. Mendy tot 89 gedaan, die is echt al prima. Verder kubo en vooral Mbabu (gebruik ik ingame als CM) :classic_love: voltooid en Bruno. Laatstgenoemde is ook fantastisch. Bijna klaar met Zlatan. Ik heb een x aantal spelers uit m’n eredivisie/nl squad verkocht waaronder frenkie dus heb ongeveer 1,1 miljoen en nu 2 andere teams haha. Nieuwe update maakt 41212 wel wat minder bruikbaar maar 4231 juist weer meer. 

laat ff weten wat je doet je coins, icon sbc lijkt het totaal niet waard. Wellicht de 84+ of 85/92 sbc wel meer.

Edited by Vitesse88

Nou ja toch Rijkaard (die ik in die 1e al had) en Nakata in die icon packs...

Wel die Zlatan vrijgespeeld.

Ik had Pele gepackt, 0 potjes meegespeeld want al een tijdje klaar met het spel.