Jump to content
Chiemel

FIFA20

Recommended Posts

20 uur geleden zei Vitesse88:

Haha ja die Feyenoorders, ik las dat hij ‘de beste speler in de eredivisie is na Hakim’ :-D 

Klopt ook gewoon hoor.

Zeggen ze in Rotterdam en omstreken ja. Maar daar roepen ze ook dat Senesi en Sinistera (als ik dat goed typ) er 1 moeten krijgen. Het is duidelijk dat EA kiest voor spelers die packs verkopen. Je kunt twisten over de eerlijkheid tov het gespeelde seizoen. Want blind een Tots vind ik ook bijzonder.  

Ik vind Berghuis oprecht de beste voetballer na Ziyech. Een buitenspeler die een garantie is voor meer dan 10 goals en 10 assists in een seizoen en een lust voor het oog is. Senesi had er in gemogen van mij in plaats van Blind, Sinisterra niet.

Tuurlijk kiest EA daar inderdaad voor, het gaat alleen maar om het geld.. Daarom ligt FIFA 20 al sinds januari stof te happen hier. Wat een droevig spel is het geworden de afgelopen jaren, zonde.

Ach Berghuis gaat ongetwijfeld de league SBC of losse SBC speler worden. Zie niet in waarom hij dat kaartje niet zou krijgen. 

8 uur geleden zei 007mark:

Koopmeiners in TOTS snap ik ook niks van. 

Welke middenvelder(s) vind jij beter dan?

57 minuten geleden zei Christian.:

Ach Berghuis gaat ongetwijfeld de league SBC of losse SBC speler worden. Zie niet in waarom hij dat kaartje niet zou krijgen. 

De league SBC speler dus. Viel te verwachten. 

Snap niet hoe je kan zeggen dat Berghuis na Ziyech de beste speler van de Nederlandse competitie is. Onana, Tagliafico en Van de Beek zitten wat mij betreft op een beduidend hoger niveau. Die zou je best bij een topclub kunnen neerzetten, Berghuis niet. Je zou wat mij betreft wel kunnen stellen dat Berghuis het afgelopen seizoen (na Ziyech) de beste vleugelspeler of creatieve speler was. 

24 minuten geleden zei Zeus:

Snap niet hoe je kan zeggen dat Berghuis na Ziyech de beste speler van de Nederlandse competitie is. Onana, Tagliafico en Van de Beek zitten wat mij betreft op een beduidend hoger niveau. Die zou je best bij een topclub kunnen neerzetten, Berghuis niet. Je zou wat mij betreft wel kunnen stellen dat Berghuis het afgelopen seizoen (na Ziyech) de beste vleugelspeler of creatieve speler was. 

Een woord: clubvoorkeur.

277 gespaarde packs geopend: 

Premium gemengd spelers pakket: Tots Ronaldo (Al verkocht voor 6,5 miljoen)

Enalaatste pack: untradable Messi

Verder genoeg walkouts en bordenspelers, 7 motm kaarten, Tots Koopmeijners, midtsjo, Berradi en Cuadrado
Uit serie A upgrade packs handanovic en een dubbele Cuadrado; laatstgenoemde lever ik morgen in. 

Zieke avond qua luck :<

Lekker man. Wat ga je met die 6,5 miljoen doen?

Mijn plan van een Ajaxteam valt een beetje in het water met deze prijzen. Hopelijk zakt het allemaal nog flink.

7 uur geleden zei Vitesse88:

277 gespaarde packs geopend: 

Premium gemengd spelers pakket: Tots Ronaldo (Al verkocht voor 6,5 miljoen)

Enalaatste pack: untradable Messi

Verder genoeg walkouts en bordenspelers, 7 motm kaarten, Tots Koopmeijners, midtsjo, Berradi en Cuadrado
Uit serie A upgrade packs handanovic en een dubbele Cuadrado; laatstgenoemde lever ik morgen in. 

Zieke avond qua luck :<

Pffff wat ziek. Volgens mij haat EA mij. Ik heb deze FIFA en vorige FIFA echt niks gepacked. Mijn twee beste maten packen van alles, ik moet het doen met max. 100K spelers.

Dit jaar één uitschieter en dat was Havertz Birthday. Ging toen voor 350K.

278644890_Schermafbeelding2020-05-27om10_59_11.thumb.png.4c310d7bc3bb1645c50d07f26dcbf127.png

Aan het begin van dit jaar Ronaldo gepacked (toen was hij nog 1,6 miljoen) toen eigenlijk nooit iets meegedaan omdat ik FUT een waardeloze mode vind. Sinds een paar weken weer af en toe gaan spelen en toen Soyuncu untradeable gepacked waardoor ik nu dit team heb. 

Ingame is het trouwens dit:

Aguero
Depay - Overmars - Mahrez
Martinez - Wijnaldum

Tagliafico - van Dijk - Soyuncu - Cancelo

van der Sar

9 uur geleden zei Arsène:

Lekker man. Wat ga je met die 6,5 miljoen doen?

Mijn plan van een Ajaxteam valt een beetje in het water met deze prijzen. Hopelijk zakt het allemaal nog flink.

Ik heb zanetti primer, tots Nico, Donny, Denzel en Telles gehaald. Ik twijfel nog. Gullit 90 lijkt me zeer ver maar ik heb martinez vrijgespeeld en zijn kaartje ziet er sick uit. Promes sowieso nog halen. Ik zit nog na te denken. Gullit is 4.5 miljoen ofzo. Kan ook primer Socrates (fan van die man) of mbappe fut bday halen. Maja, ligue 1 komt vrijdag. Stiekem hopen op een kaartje voor Memphis. Ga vanavond nog wel ff kijken. Morgen ook player picks nog afwachten. 

Waarom doen ze die guaranteed Eredivisie player pack nu samen met de CSL dan? :cab: Toch maar op gegokt en helaas zo'n CSL player gepackt. Waardeloos. 

Ja daarom doe ik hem niet denk. Uit die van La Liga had ik Frenkie dus nu is mijn geluk wel weer op voorlopig denk

2 uur geleden zei Vitesse88:

Ik heb zanetti primer, tots Nico, Donny, Denzel en Telles gehaald. Ik twijfel nog. Gullit 90 lijkt me zeer ver maar ik heb martinez vrijgespeeld en zijn kaartje ziet er sick uit. Promes sowieso nog halen. Ik zit nog na te denken. Gullit is 4.5 miljoen ofzo. Kan ook primer Socrates (fan van die man) of mbappe fut bday halen. Maja, ligue 1 komt vrijdag. Stiekem hopen op een kaartje voor Memphis. Ga vanavond nog wel ff kijken. Morgen ook player picks nog afwachten. 

Lekker man. Je kan ook Cruijff halen.

Memphis zou sick zijn maar is wel al lang blessie helaas.

Deze guy had ook die TOTS van de Eredivisie juist. Depay zou echt leuk zijn, als ie niet te duur is :classic_unsure:

Die Renato Sanches kaart pohhhhh. Heb zijn Futmas echt heel lang gebruikt deze FIFA. Heerlijke middenvelder.

Depay kan niet duur zijn vanwege zijn weakfoot. Hoop dat ze die upgraden. Neymar linksbuiten zou ook mooi zijn want die positie is goedkoper dan een centrale positie. 

Omdat het spel toch een beetje klaar is maar wat untradables in die guaranteed Ultimate TOTS SBC gegooid en kreeg daar Benzema. Toen VD Sar voor 602k kunnen verkopen (voor 388k gekocht) waarna ik samen met mijn reeds aanwezige coins Suarez en Messi nog kon kopen. Toen nog wat opgeruimd en Schmeichel gehaald, gister even uitgetest en liet wel bijna alles door maar ik zal het op de langere termijn gaan bekijken.

Knipsel.thumb.PNG.5cdfb9d9a6326aabb8fa8f2df002ced8.PNG

Misschien dat ik die Prime Icon SBC ook nog wel ga doen. Heb al die spelers toch niet meer nodig omdat er toch geen Iconswaps meer komen als we EA mogen geloven. Plan is dan om Cruijff te packen.

afbeelding.thumb.png.8e7a9d25d7f449fd422e0b4af196f66d.png

Bedankt, speelt ook wel lekker. Alleen die Schmeichel hield niks tegen dus die maar snel weer verkocht. Had ook nog o.a. Alba motm in een pakketje en verder veel tradables opgeruimd waarna ik net genoeg coins had om VD Sar weer te halen :classic_love:

In Prime icon pack helaas geen Cruijff maar Rijkaard. In ieder geval iemand die wel bij mijn team past.

Hier helaas Overmars uit mijn prime icon pack, weet niet zo goed wat ik er mee moet. Leuk als wissel maar meer ook niet. 

Hier Zola en Koeman gekregen. Kreeg vanmiddag Alex Sandro uit die moments  Sbc, had ik al dus heb met de dubbele Perisic vrijgespeeld. Verder 8 dagen geen potje gedaan, al lijkt deze promo best goed tot nu toe. 

12 uur geleden zei Vitesse88:

Hier Zola en Koeman gekregen. Kreeg vanmiddag Alex Sandro uit die moments  Sbc, had ik al dus heb met de dubbele Perisic vrijgespeeld. Verder 8 dagen geen potje gedaan, al lijkt deze promo best goed tot nu toe. 

Vraag me wel af of ze deze promo er bewust tussen hebben gepropt of dat dit een geplande promo was ter vervanging van de Futties. Want het concept is min of meer hetzelfde (re-releases, player picks voor SBC's etc.).