Jump to content
Chiemel

FIFA20

Recommended Posts

@Thierryvane @D.J. Thanks. Overigens wel bizar hoe goed sommige tegenstanders zijn in Drafts. Volgens mij delen ze je 99 van de 100 keer bij een divisie 1 speler in ofzo, jezus wat word je soms van de mat getikt :classic_wacko:

Gepost (edited)

Antwoord op vraag 1: als je 11 winst haalt in de WL, krijg je automatisch 2000 punten dus automatische kwalificatie voor een volgende WL. Je kan wel kiezen wanneer je deze WL kwalificatie verzilvert, dus hoeft niet per se de week erna. 

Edited by Michiel RAFC

Gepost (edited)
Op 17-5-2020 om 12:44 zei Jotew:

@Thierryvane @D.J. Thanks. Overigens wel bizar hoe goed sommige tegenstanders zijn in Drafts. Volgens mij delen ze je 99 van de 100 keer bij een divisie 1 speler in ofzo, jezus wat word je soms van de mat getikt :classic_wacko:

Drafts zijn volgens mij ook pure willekeur qua tegenstand. Er zijn nu tokens vrij te spelen (2 geloof ik) en 1 sbc (als die er nog is). Scheelt je 45k. Ze hebben hieraan ook sbc kaarten toegevoegd, gok dat draft een beetje op z’n gat lag.

M’n voornemen was om komend weekend WL te gaan spelen. Rode eredivisie picks lijken me tof. Maar als ik de gameplay van afgelopen weekend zag icm al die dropback idioten. Dat geeft denk ik te veel ergernis :-D

Edited by Vitesse88

4 minuten geleden zei Vitesse88:

Drafts zijn volgens mij ook pure willekeur qua tegenstand. Er zijn nu tokens vrij te spelen (2 geloof ik) en 1 sbc (als die er nog is). Scheelt je 45k. Ze hebben hieraan ook sbc kaarten toegevoegd, gok dat draft een beetje op z’n gat lag.

M’n voornemen was om komend weekend WL te gaan spelen. Rode eredivisie picks lijken me tof. Maar als ik de gameplay van afgelopen weekend zag icm al die dropback idioten. Dat geeft denk ik te veel ergernis :-D

Ik heb me afgelopen weekend niet ingeschreven. Heerlijk weekend. Kreeg Suárez uit die guaranteed La Liga SBC dus misschien dit weekend weer spelen. En na 10 potjes weer jezelf afvragen waarom.

Gepost (edited)

Dat bieden is ook zo een drama he, ben ik in een biedingsoorlog beland voor Koeman kan ik niet meer bieden omdat er iets met die status is ofzo. Gebeurt echt om de haverklap.

Ben sowieso wel beetje klaar met dit spel dus ben al die La Liga spelers aan het verkopen en ga voor een Ajaxteam. Heb VD sar 92 al gekocht.

Het is alleen wel belangrijk dat Ziyech een RB kaartje krijgt want anders heb ik geen rechtsbuiten.

Edited by Arsène

5 uur geleden zei Arsène:

Dat bieden is ook zo een drama he, ben ik in een biedingsoorlog beland voor Koeman kan ik niet meer bieden omdat er iets met die status is ofzo. Gebeurt echt om de haverklap.

Ben sowieso wel beetje klaar met dit spel dus ben al die La Liga spelers aan het verkopen en ga voor een Ajaxteam. Heb VD sar 92 al gekocht.

Het is alleen wel belangrijk dat Ziyech een RB kaartje krijgt want anders heb ik geen rechtsbuiten.

De app is sowieso kut. Normaal kun je non-stop sbc’s doen, nu loopt de app vast als je halverwege een app bent ofzo ;e 

5 uur geleden zei Thierryvane:

Ik heb me afgelopen weekend niet ingeschreven. Heerlijk weekend. Kreeg Suárez uit die guaranteed La Liga SBC dus misschien dit weekend weer spelen. En na 10 potjes weer jezelf afvragen waarom.

haha daarom begin ik er maar niet aan. + ik kan slecht online spelen als m’n vriendin naast me op de bank zit :D  

1 uur geleden zei Vitesse88:

De app is sowieso kut. Normaal kun je non-stop sbc’s doen, nu loopt de app vast als je halverwege een app bent ofzo ;e 

haha daarom begin ik er maar niet aan. + ik kan slecht online spelen als m’n vriendin naast me op de bank zit :D  

Hahaha ik ken het man. Met vriendin in huis gaat het niet goed. Zeker niet als ik in een party met vrienden zit (elke WL).

Toch WL gespeeld. Vrijdag overdag verhuizing gehad dus vriendin was kapot en op tijd naar bed. 7-5 geëindigd. Eerste pot na 4 minuten rood, wel 5-4 winst :D Gisteren zag het er niet naar uit dat ik ging spelen maar om 0.00u begonnen (denk tot half 3) en 7-3 gedaan. Dus goud 3 binnen, ff kijken of ik nog verder ga of mensen wins ga geven. Laatste pot trouwens 3-1 achter bij rust. Ben Yedder in de spits gezet in de 2e helft. Kwam terug tot 3-3, daarna natuurlijk de 4-3 voor hem. Gelukkig ook snel de 4-4 en in de 90e minuut Ben met de 4-5. Ik heb dit weekend oprecht veel leuke potten gehad, doelpuntrijk vooral. 

Ik raak deze FIFA niet meer aan. Wel zonde, laatste SBC (guaranteed La Liga) die ik deed kreeg ik Suárez.

Morgen eredivisie en CSL, wat een domper zeg. Krijg je Chinese red picks erbij. Wil alleen eredivisie :classic_angry:

Volgens de leaks zou dit het Eredivisie TOTS zijn;

Cam: Ziyech 96
LM: Promes 95
LB: Tagliafico 93
CDM: Van De Beek 94
LW: Idrissi 94
CB: Blind 92 
RB: Dumfries 90
ST: Dessers 89 
CM: Midtsjo 89
CDM: Koopmeiners 88
GK: Bizot 88

Gepost (edited)

Jaa balen dat Ziyech niet op rechts speelt maarja.

Heb flink opgeruimd en heb nu weer 1 miljoen coins. Heb dan moments Koeman en VD Sar al gekocht en de TOTY De Ligt. Ga als dit het lijstje is sowieso voor Promes, Ziyech, VD Beek en Tagliafico. Misschien Blind er nog bij en dan De Ligt rechtsback. Ben wel bang dat die Promes keiduur gaat worden.

Wel mooi die kakkies weer :r https://answers.ea.com/t5/Bugrapporten/Berghuis-tots/td-p/9137960

Edited by Arsène

Berghuis gaat ongetwijfeld nog wel een SBC/Objective player worden. Verwacht ook nog wel een moments kaart voor Malen voor zijn 5 goals in die ene wedstrijd. Weet even niet meer tegen wie dat was. 

1 uur geleden zei Christian.:

Berghuis gaat ongetwijfeld nog wel een SBC/Objective player worden. Verwacht ook nog wel een moments kaart voor Malen voor zijn 5 goals in die ene wedstrijd. Weet even niet meer tegen wie dat was. 

Ik ook niet :cab: 

1 uur geleden zei Arsène:

Jaa balen dat Ziyech niet op rechts speelt maarja.

Heb flink opgeruimd en heb nu weer 1 miljoen coins. Heb dan moments Koeman en VD Sar al gekocht en de TOTY De Ligt. Ga als dit het lijstje is sowieso voor Promes, Ziyech, VD Beek en Tagliafico. Misschien Blind er nog bij en dan De Ligt rechtsback. Ben wel bang dat die Promes keiduur gaat worden.

Wel mooi die kakkies weer :r https://answers.ea.com/t5/Bugrapporten/Berghuis-tots/td-p/9137960

Ik heb Tots de Vrij, tering dat is echt een muur :D Aanrader. Stiekem hoop ik op een sbc/objective van Linssen. Kleine kans. Haha ja die Feyenoorders, ik las dat hij ‘de beste speler in de eredivisie is na Hakim’ :-D 

Stond de datum van die pot niet in de loading screen van de future stars promo? Als aanwijzing? Staat me namelijk iets van bij. 

3 uur geleden zei Christian.:

Vitesse.

Gepost (edited)

Mijn eredivisie team krijgt ook een hoog (ex) Ajax gehalte :-D  Vanavond m’n 280 gespaarde packs openen :cab:

Edited by Vitesse88

16 uur geleden zei Vitesse88:

‘de beste speler in de eredivisie is na Hakim’ 

Ben ik het overigens wel mee eens.

Koopmeiners in TOTS snap ik ook niks van. Speel geen FIFA verder, dus zal mij verder aan mijn reet roesten ook :D

Mijn end-team van deze FIFA. Had veel beter kunnen zijn maar na de La Liga TOTS gestopt met WL.

Ingame 4-2-3-1 met D. Luiz en Bentancur op CDM, Suárez spits (Overmars - Ben Yedder - Butra). Op de bank nog Ramos Moments, Bergwijn Fut Birthday en mijn favo kaart dit jaar Paulinho Flashback.

2020-05-26 10_46_28-FUT Web App - EA SPORTS Official Site.png