Jump to content
Chiemel

FIFA20

Recommended Posts

17 minuten geleden zei Arsène:

Die Overmars is wel een beest he, ik heb heel lang met die 88 versie gespeeld.

Vanavond La Liga TOTS :< reuzebenieuwd. 30 pakketjes opgespaard tot nu toe. Ook wel wat kleine 2 spelers pakketjes.

Nice! Kijk er naar uit :)

Wat vinden jullie nu de fijnste opstelling in FUT? 

Ik speelde eigenlijk al jaren 4-3-3 (4) maar dit jaar lijkt mij dit niet zo goed te werken. Nu al een tijdje 4-2-2-2 maar is het ook niet helemaal. 

Ik speelde eerst ook 4-3-3 (4), maar ik was eigenlijk alleen maar ballen op Overmars en Best aan het geven om te counteren dus dat vond ik niet zo leuk meer. Nu speel ik ook 4-2-2-2 en die bevalt me eigenlijk wel. Heb de beide CAMS vrije rol gegeven. Kan nu wel lekker combineren voor de 16. Van de spitsen gaat Rooney diep en Bergkamp die speelt gebalanceerd. 

Speel over het algemeen altijd 4-4-2 plat. Lukt het niet dan switch ik naar 4-2-3-1 (drie CAM's die voorin blijven/drukzetten).

Nu toch maar voor een La Liga team gegaan. Pique vanochtend gehaald, dus die nog even uitproberen. Ga dan voor Umtiti daarnaast waarschijnlijk. Zou Benzema nog wel willen hebben maar dan moet ik nog eventjes sparen. Liever wel Suarez natuurlijk maar die is nog een stuk duurder.

Knipsel.PNG

Paar keer die Reguilón in de WL tegengekomen, vervelende back.

Van 17-4 naar 20-9. Het was weer zover. :sorry:

Op 10-5-2020 om 11:07 zei Arsène:

Nu toch maar voor een La Liga team gegaan. Pique vanochtend gehaald, dus die nog even uitproberen. Ga dan voor Umtiti daarnaast waarschijnlijk. Zou Benzema nog wel willen hebben maar dan moet ik nog eventjes sparen. Liever wel Suarez natuurlijk maar die is nog een stuk duurder.

Knipsel.PNG

Hoe is Oblak? Ik neig er naar om voor ter Stegen te gaan. Ik wacht vanavond de Tots sbc ff af, stel ik pack een CV dan laat ik Militão zitten. Wil frenkie halen, maar die is sinds gisterenochtend 170k gestegen.. Ik heb verder 205 packs in de store (van 50k tot elektrum klein), open deze als de eredivisie (hopelijk icm serie A) in packs zit. Heerlijk die league sbc grind. 

Ik weet niet of ik gek ben maar voor mijn gevoel was die 92 CL MOTM versie zeker niet minder dan deze 96. Ben niet laaiend enthousiast. Die Ter Stegen is misschien wel een betere keus, daar heb ik altijd veel moeite mee als ik daar tegen speel.

Ik heb gisteravond Militao genomen, dat is wel een beest hoor. Ik kan zelf voor geen meter verdedigen maar hij heeft alsnog veel intercepties. Nu kijken of ik Pique nog vervang.

Heb ook Van Basten nog gehaald om uit te proberen.

205 packs is wel ziek. Hopelijk heb je meer packluck dan ik.

Ja ik las al verhalen over die versie van Oblak. Ook die over alisson Tots zijn niet enthousiast. Ik heb gisteren zo’n la Liga pack gedaan, kreeg Tots ocampos. De ultieme trol haha. Ankertje op Militão gegooid?

Gepost (edited)

Ik gebruik 2 teams, vooral vanuit conditie perspectief. Doe ik trouwens elk jaar. 

C3-D6-D528-6656-4897-A935-0-AD92-AFA87-E

Dit team gaat aangepast worden., Pau Lopez, Belotti, Dominquez en politano kunnen eruit. Ik zit te denken aan Militão ipv Zambrotta, ter Stegen voor Pau Lopez, Mahrez Tots (gepackt) voor politano, Luiz Gustavo league sbc (is al af) voor Dominquez. En ik zoek een box to box voor Belotti. Speel 41212 (2) ingame. 

56-FF278-F-0780-4-CA4-B5-EF-B54-CDBA6607

Hier wil ik Klaiber upgraden (al vind ik hem echt goed), frenkie wordt tots, hoop op Nico en Promes Tots en evt een vervanger voor malen. 

Edited by Vitesse88

Lekker hoor. Hoe is die Kluivert @Vitesse88? Heb Van Basten verkocht omdat ie voor geen meter mee kon voetballen en zag die Kluivert wel voorbij komen.

Gister overigens Frenkie in guarenteed TOTS :classic_cool:

Nu is dit mijn team:

Knipsel.thumb.PNG.fefe05a40a7ca4585f1266a80681c78b.PNG

Op 13-5-2020 om 17:29 zei Vitesse88:

Oh bij mij wel. Nu wel?

Ja, nu doen ze het wel. Leuke teams hoor. Vooral dat Nederlandse team (y) 

7 uur geleden zei Arsène:

Lekker hoor. Hoe is die Kluivert @Vitesse88? Heb Van Basten verkocht omdat ie voor geen meter mee kon voetballen en zag die Kluivert wel voorbij komen.

Gister overigens Frenkie in guarenteed TOTS :classic_cool:

Nu is dit mijn team:

Knipsel.thumb.PNG.fefe05a40a7ca4585f1266a80681c78b.PNG

jaloers op je frenkie zeg, ik wilde hem

halen maar hij is nu boven de 1 miljoen. Even aankijken tot maandag. Kluivert heb ik net verkocht, 4* 4* is een pluspunt maar hij miste voor mij te veel. Ik wilde juist MvB testen maar dat raad jij af dus :D? Ik hoop dat dat depay en malen toffe kaartjes krijgen. 

M’n bovenste team is wel veranderd. Ik kreeg Carvajal uit die Tots dus die staat op rb, Ramos ingame op cvm en ik heb Militao gedaan met veel untradables. Maldini op 6 chem is geen probleem gelukkig. 

Mooi team trouwens zeg. 

BD384597-0DF9-4A2C-A8A3-9367F0F76E6D.jpeg

Gepost (edited)

Zoals eerder aangegeven ben ik dus pas geleden voor het eerst sinds jaaaaren weer FUT gaan spelen. Ik werd in divisie 9 geplaatst. Niet zo heel gek wanneer je in het begin zo'n knaken team hebt tegen over 90+ teams van andere spelers. Het duurde dus ook niet lang voor ik in divisie 10 terecht kwam. En ik merk dat het lastig is daar uit te komen omdat je zo weinig punten krijgt na een overwinning. Genoeg geklaagd, ik heb dus wat vraagjes m.b.t. FUT:

1. Wanneer ik eindelijk die 2000 punten heb gehaald voor Weekend Leagues. (krijg er maar max +20 per overwinning door die lage divisie...) Kan ik dan eenmalig WL spelen, om daarna weer voor 2000 punten te spelen via Squad Battles / Division Rivals? Of kan je dan elk weekend aanschuiven?

2. Heb gisteren 80K aan coins besteed aan betere spelers, beetje transfereren etc. Heb nu onderhand weer 19K na enkele verkopen en wil dus weer meer coins gaan verdienen. Hoe zit dat met Squad Building Challenges? Ik heb dat nog nooit gedaan omdat ik simpelweg niet wist wat het inhield (ja, had voor ik aan FUT begon even wat youtube filmpjes moeten gaan kijken :P)

Als ik daar nu aan begin (SBC), ben ik dan mijn team zoals die nu is kwijt (voor DR en SB) of is het weer een apart gedeelte binnen FUT zeg maar? Aangezien je dan vanaf 0 moet beginnen..?

3. Hoe verdienen jullie de meeste coins? Alleen door WL / DR / SB te spelen of gooien jullie elke week het complete team overhoop om bepaalde challenges te halen? Wanneer ik bijvoorbeeld een challenge zie waarmee ik Falcao 93 kan krijgen als beloning bijvoorbeeld moet ik mijn halve team vol gooien met spelers uit de Turkse competitie. En daar heb ik dan geen zin aan die paar uur in de week dat ik tijd heb voor FIFA (werk / beunhazen)

4. Heb je verschillende teams? Voor Squad Battles, Division Rivals en Weekend League? Of speel je dat alles met één en hetzelfde team?

5. Overigens, gisteren wel voor het eerst een leuke speler in een beloningspack. Ter Stegen 90 rated. Niet heel bijzonder t.o.v. de Allissons (97) etc maar ach, zoals gezegd speel ik het nog niet heel lang :P
    https://www.futbin.com/20/player/347/marc-andré-ter-stegen

6. TIPS ZIJN WELKOM! :P
Edited by Jotew

15 minuten geleden zei Jotew:
  1. Wanneer ik eindelijk die 2000 punten heb gehaald voor Weekend Leagues. (krijg er maar max +20 per overwinning door die lage divisie...) Kan ik dan eenmalig WL spelen, om daarna weer voor 2000 punten te spelen via Squad Battles / Division Rivals? Of kan je dan elk weekend aanschuiven?

2. Als ik daar nu aan begin (SBC), ben ik dan mijn team zoals die nu is kwijt (voor DR en SB) of is het weer een apart gedeelte binnen FUT zeg maar? Aangezien je dan vanaf 0 moet beginnen..?

3. Hoe verdienen jullie de meeste coins? Alleen door WL / DR / SB te spelen of gooien jullie elke week het complete team overhoop om bepaalde challenges te halen? Wanneer ik bijvoorbeeld een challenge zie waarmee ik Falcao 93 kan krijgen als beloning bijvoorbeeld moet ik mijn halve team vol gooien met spelers uit de Turkse competitie. En daar heb ik dan geen zin aan die paar uur in de week dat ik tijd heb voor FIFA (werk / beunhazen)

4. Heb je verschillende teams? Voor Squad Battles, Division Rivals en Weekend League? Of speel je dat alles met één en hetzelfde team?

5. Overigens, gisteren wel voor het eerst een leuke speler in een beloningspack. Ter Stegen 90 rated. Niet heel bijzonder t.o.v. de Allissons (97) etc maar ach, zoals gezegd speel ik het nog niet heel lang :P
  6. TIPS ZIJN WELKOM! :P

1. Hangt ervan af hoe je het doet in de Weekend League. Je kunt in de WL ook weer punten behalen. Weet uit mijn hoofd niet hoeveel wedstrijden je moet winnen voor 2000 punten. Ik haalde zelf meestal 1000 punten als ik meedeed.

2. De spelers die je in SBC's gebruikt raak je kwijt. De meeste mensen gebruiken hiervoor de spelers die ze over hebben, of sommige kopen ze speciaal voor de SBC.

3. Ik deed Bronze Pack Method. Bronze packs kopen om te verkopen. Is het nu een beetje laat voor in het seizoen denk ik.

4. Ik speel dit jaar niet maar ik had wel verschillende teams. Handiger voor fitness. Spaart coins uit.

@D.J. Thanks voor je reactie. 

Mbt vraag 2. Begin ik dat met een brons/zilver team en ben ik dan mijn huidige squad kwijt waarmee ik DR en SB speel? Of blijft dat team gewoon bestaan?

Sommige SBC's is voor brons en zilver spelers. Je raakt alleen die spelers kwijt die je invoert in de SBC.

Als je geen spelers van je huidige squads invoert hou je die gewoon.

Gepost (edited)

En als ik in mijn huidige selectie alleen maar gold en specials heb? Heb naast mijn wissels en reservers geen extra spelers namelijk :P @D.J.

Edited by Jotew

Als je geen extra spelers hebt is een SBC niet zo handig denk ik. 

Wat voor SBC wil je doen?

Gepost (edited)

Naja ik dacht ik begin gewoon bij het begin om zodoende coins binnen te krijgen voor mijn Division Rivals/Squad Battles team. Maar bij stap 1 zegt hij al: vanaf 0 beginnen? en ik durf niet op oke te klikken omdat ik in de veronderstelling was dat dus mijn opgebouwde team wat ik tot nu toe heb weg zou vallen en omgeruild zou worden in allemaal brons en zilver spelers.. xD @D.J.

Edited by Jotew

Sommige SBC's zijn inderdaad winstgevend. Zelfs als je alle spelers moet kopen ervoor. Staat wel op FUTbin denk ik welke en wat de goedkoopste oplossingen zijn.

Het kan handig zijn om spelers te bewaren (uit je rewards) voor SBC's in plaats van ze te verkopen, dan druk je de kosten nog meer. Vooral uit populaire leagues zoals Premier League en Bundesliga, die worden populair (duurder) als ze in Marquee Match-ups SBC zitten.