Jump to content
Chiemel

FIFA20

Recommended Posts

28 minuten geleden zei Bakkes12:

Ik vind het persoonlijk ook teveel worden hoor al die speciale kaartjes, maar aan de andere kant heeft iedereen de kans om ze te verkrijgen. Zo'n Son is gewoon een 'goedkopere' versie van R9 en zo is het voor iedereen die er een beetje tijd insteekt wel mogelijk om een goed team in elkaar te knutselen. Ik heb trouwens ook die Champions Upgrade gedaan, krijg ik Wijnaldum ;c Lololololol.

Dat is dus het hele probleem. Naast de gameplay die vaak gewoon random is, zorgt dit ook voor een nog kleinere kloof tussen de spelers. Zit je dus gewoon een beetje een loterij te spelen. Snap het wel vanuit EA, de casuals en de kleine kinderen moeten toch een incentive hebben om te blijven spelen. Als je nu niet goed genoeg bent gooi je gewoon wat neppe spelers in je team en dan win je alsnog. Als ze het puur op prestaties en commitment zouden doen zouden er een hoop afhaken en dat zou minder euro's voor de mannen betekenen. Sterker nog, ze werken commitment tegen met vreemde bans voor oprechte traders. Het lijkt MU wel.

Ook voor de mindere spelers (waar ik er zelf één van ben) is dat leuk natuurlijk, maar ik word liever op waarde geklopt dan op het overpowerede spelertje dat ik niet heb of de input die niet geregistreerd wordt. Heb liever iets waar ik gericht aan zou kunnen werken als ik zou willen. Je kan nu álles goed doen en nog verliezen omdat input genegeerd wordt, de AI zelf gekke dingen doet of omdat er een raar kaartje in staat die heel OP is en onmogelijke ballen pakt of afmaakt. Nee dankje, waar doe je dan de moeite nog voor?

Edited by Magikarp

11 uur geleden zei Bakkes12:

Lekker team man :< Ik ben wel benieuwd wat je van Depay vind, vond zijn normale kaartje al lekker spelen. Hier heb ik het team ook weer op de schop gegooid. De icons blijven redelijk steady maar pieken nooit en vond het daarom de invest niet echt waard. Gekozen om RTTF kaarten te gaan kopen met als gevolg dit team:

image.png.9bc0bb848e5721c9e66d67a43ba3f485.png

Son is echt te ziek. Verder ben ik ook positief verrast door Coman en Mahrez. Mahrez wel de mindere van de twee, maar met een upgrade :< Verder ook heel tevreden over de Gea. Had m al eerder gehad en toen was t 10 keer ruk, maar nu houdt die opeens alles tegen. Toppertje. Ga als ik 9 swaps tokens heb Giggs halen, zal misschien Coman doen vervangen als die heel erg stijgt en Giggs op CAM lijkt me ook wel lekker. :D 

M’n andere team staat zo

72-E7413-E-DEC5-40-DD-AF36-12696-BFAB124

Volgende upgrade gaat Aurier worden, vind hem niet zo fijn en het is gewoon tijd voor iemand anders. Nog maar over nadenken. Hij is FO dus nog wel handig voor icon swaps.

Guest

Boys, ik heb eigenlijk 2 vragen:

IK heb op dit moment 11 van die icons spelers verdiend die je kan inwisselen voor legends, is het zo dat die altijd geldig blijven of kan ik beter wachten en hopen op andere spelers die beschikbaar zijn de volgende keer? OF vervallen ze?

Vraag 2:

In week goud 1 heb je iets van 'goud op de flanken' hier moet je met een voorzet scoren door een middenvelder door de lucht.

Ik heb nu een aantal keer met mijn RM een voorzet gegeven maar krijg hem maar niet gehaald. Kan iemand dit beter uitleggen>

1) de tokens die je nu hebt, gelden alleen voor deze swap periode. Dus je moet ze gebruiken, ze tellen niet mee voor swaps 2 en 3.

2) dat probleem heb ik ook gehad, heb het maar opgegeven. Gok dat het een fout in het spel is. 

Wat kunnen mensen zich toch lekker druk maken over bepaalde kaartjes of upgrades die onrealistisch zijn. Net alsof dat in eerdere FIFA's niet het geval was. Toen waren relatief slechte spelers als Mayuka en Doumbia net zo goed overpowered. En ook toen kregen bepaalde informs opeens ook zieke upgrades waardoor de meest kromme middenvelders nog 99 long shots en shotpower hadden. Sowieso snap ik niet dat mensen klagen over realisme in een gamemode als Ultimate Team, want dat is sowieso nooit het uitgangspunt geweest. Ook niet rond Fifa 11/12/13. Speel dan lekker gewoon lekker seasons en laat FUT links liggen. 

Ben het er wel mee eens dat er veel te veel promo's en speciale kaarten worden uitgegeven (allemaal voor de $$$ natuurlijk), maar dat brengt tenminste wat variatie in de teams die je tegenkomt. De helft van de tijd kom je enkel team tegen met Aubameyang, Vardy en Sissoko, net alsof dat zo leuk is. Dan vind ik het prima om eens een keer wat andere, al dan niet onrealistische, spelers tegen te komen. 

Guest
2 uur geleden zei Vitesse88:

1) de tokens die je nu hebt, gelden alleen voor deze swap periode. Dus je moet ze gebruiken, ze tellen niet mee voor swaps 2 en 3.

2) dat probleem heb ik ook gehad, heb het maar opgegeven. Gok dat het een fout in het spel is. 

Dank voor je antwoord! @Vitesse88 Vraag 2 staat inderdaad nog open. Heel appart in ieder geval

14 uur geleden zei chivufan:

Dank voor je antwoord! @Vitesse88 Vraag 2 staat inderdaad nog open. Heel appart in ieder geval

Je zou eventueel op Youtube kunnen kijken of je daar wat kan vinden. Ik ben zelf een beetje afgehaakt met dat grinden voor XP, had vorig seizoen heel snel die Zaha binnen maar vind het nu wel weer tegenvallen hoe goed de rewards zijn. Doe af en toe wel zo'n uitdaging maar daar blijft het bij.

Voor de mensen die het leuk vinden om af en toe wat trade tips te krijgen en vooral veel FIFA content voorbij zien komen volg dan even @futtradenl op instagram. Beheer ik samen met wat vrienden. :D 

Ik heb gisteren Mbappe gepackt! Helaas niet verhandelbaar, dus nu mijn hele team verkocht, zodat ik om hem een team kan bouwen

Krijg de smaak een beetje te pakken in Online Seizoenen. Net gepromoveerd naar de 3e divisie en in de eerste wedstrijd had ik maarliefst 16 kansen in de eerste helft. Stond slechts 1-0. Uiteindelijk 2-2 spelen na 23 kansen voor en 5 kansen tegen. Kansen creëren is echt geen probleem voor mij. Ze afronden in bepaalde situaties zeker wel. 

Edited by Chiemel

Wat is een gedurfd schot nou weer in Fifa? Schieten en L2 tegelijk ingedrukt houden?

En die goud Week 3 krijg ik het uds oo niet voor mekaar met die lage voorzet? 2x  X of 2x rondje? Help :D

Op 25-11-2019 om 17:01 zei CrisChivu:

Wat is een gedurfd schot nou weer in Fifa? Schieten en L2 tegelijk ingedrukt houden?

En die goud Week 3 krijg ik het uds oo niet voor mekaar met die lage voorzet? 2x  X of 2x rondje? Help :D

Weet niet of het een gedurfd schot als naampie heeft, maar denk het wel ja. L2+schieten is bij hoge ballen vaak handig om een mooie volley of omhaal te maken. 

Op 4-12-2019 om 08:50 zei CrisChivu:

Wat is EA toch triest m.b.t. van Basten..

Vind het een bizarre beslissing tov andere icons. En ook 2 weken na het incident pas. 

Ik blijf toch bij elke fifa houden dat sommige wedstrijden heel schokkerig gaan, alsof de verbinding niet goed is. 1 vd 5 wedstrijden online ofzo. Toch wel benieuwd hoe ik dit nou voor eeuwig kan oplossen en waarom sommigen hier nooit last van hebben.

Ik zoek een club voor carrieremodus met de volgende vereisten:

Moet een echt stadion hebben

Moet in de hoogste divisie van Dui/Eng/Spa zijn

Moet een warme uitstraling hebben

Europees voetbal zou mooi meegenomen zijn maar is niet noodzakelijk

Ook maar ff wat aan het ouwehoeren met fifa sinds zoontje een ps4 heeft. Jezus wat hebben ze er een zooi kaartjes aan toegevoegd.

enfin, packluck deze editie maakt de voorgaande edities wel goed. 5 jaar lang FUT gespeeld en duurste speler die ik gepacked heb was kante IF die toen iets van 300k was. Nu 4 weekjes bezig en al Ronaldo gepacked ( verkocht voor 900k) ter stegen en een untradable griezmann.