Jump to content
Chiemel

FIFA20

Recommended Posts

18 uur geleden zei Vitesse88:

Ik heb sar 89, die is echt geweldig goed. End game keeper. Zou als ik jou was gaan bouwen aan een vast team, heb het idee dat je veel switch. Beter 1,2 dure icons dan een paar meh icons. 

Ja ik ben ook voor Sar gegaan. Wel de baby versie. Heb die al een keer gehad, en was ook zeer over hem te spreken. Verder heb ik Best 90 gehaald en wil ik nog voor Giggs 89 gaan en dan is het team rond. Hoop er dan wat langere tijd mee te spelen maar ik was nogal gefocust op winst maken. :-D 

Hahaha. Wilde nog snel die Ligue 1 Icon Swap halen, laatste die ik nog moest. Won de eerste twee potten heel gemakkelijk, tegenstanders waren binnen 30 minuten weg. Daarna? Drie potten niet gewonnen :) Speel in principe onder mijn niveau in divisie 4, maar als je spelers opeens niet meer lopen... Tja. Dan houdt het op natuurlijk. Overigens ook een win misgelopen doordat iemand wegging bij 1-1. Was beter, scoorde eindelijk de 1-0, maakte hij meteen na de aftrap 1-1; gaat ie weg. Krijg je de win niet. Bizar weer, maar goed. Had al een vermoeden dat die Icon Swaps seizoensgebonden waren en dat blijkt ook zo te zijn. Heb er dus maar 11 i.p.v. 12, helaas pindakaas. Had het zelf ook eerder moeten doen, maar vind die Rivals challenges echt verschrikkelijk. 7 Ligue 1 First Owner Players in Rivals, wie verzint het. Hoop dit seizoen leukere/betere objectives, maar we zullen wel weer wat geks mogen doen. Heb nu overigens dit team, in-game:

Mané - Salah

Sané - Wijnaldum - Sissoko - Dembélé

Mendy - Militao - Van Dijk - Cancelo

Alisson

Wacht nog even met Walker en heb helaas nog niet genoeg coins voor Varane. Dembélé en Sané op 7 chem, maar dat boeit me weinig meer. Veel te weinig leuke/goede spitsen/aanvallende middenvelders dit jaar, dus heb maar gewoon 4 wingers in mijn team gepleurd. Heb ook nog geen idee welke Icon(s) ik wil halen, vind er niet echt een heel leuke bij zitten. 

Edited by JanVertonghen

Iemand die Politano al vrijgespeeld?

Wat een heerlijk kaartje is dat zeg :< En dan speelt hij bij mij niet eens basis omdat ik een La Liga team heb en geen zin heb om alles weer om te gooien. Maar als supersub (gebruik hem vaak als CAM en soms als spits) echt heerlijk. 

':<:<:<'

Maakt het uit als je op die Rivals servers speelt? En dan met name als je uit speelt, tering. Dat is gewoon niet te doen. Nog nooit zo opzichtig gezien als dit jaar. En wat doen ze eraan?

En die Scream-kaartjes, oi oi oi. Als je daarmee speelt moet je wel een klein lulletje hebben. Als je deze mode speelt sowieso al, dus ik heb inderdaad een kleintje. Alleen als je die kaartjes gebruikt... Dan is hij echt heel klein.

Edited by JanVertonghen

12 uur geleden zei JanVertonghen:

':<:<:<'

Maakt het uit als je op die Rivals servers speelt? En dan met name als je uit speelt, tering. Dat is gewoon niet te doen. Nog nooit zo opzichtig gezien als dit jaar. En wat doen ze eraan?

En die Scream-kaartjes, oi oi oi. Als je daarmee speelt moet je wel een klein lulletje hebben. Als je deze mode speelt sowieso al, dus ik heb inderdaad een kleintje. Alleen als je die kaartjes gebruikt... Dan is hij echt heel klein.

Waarom zou je die Scream kaartjes niet gebruiken? :-D 

9 uur geleden zei Bakkes12:

Waarom zou je die Scream kaartjes niet gebruiken? :-D 

Omdat het hele enge, neppe dingetjes zijn. Moet ieder lekker voor zichzelf weten hoor, maar ik heb bij voorbaat al een hekel aan spelers die zulke kaartjes gebruiken. Waarom krijgt St. Juste opeens +10 defending en +10 physical? En Kroos +30 pace? En Carvalho +33 pace? En James +25 pace? En Ibrahimovic +29 pace? Slaat helemaal nergens op. Ja, commercieel gezien wel. Zullen vast een aantal kleuters zijn die vanwege die kaartjes pakjes gaan kopen.

Kan (en wil) gewoon niet begrijpen waarom casuals het leuk vinden om met zulke kaartjes te spelen. Heb dat zelf met de normale Militao al. Wil die man zo snel mogelijk vervangen door Varane. Niet omdat hij slecht is, integendeel zelfs, maar omdat het gewoon nergens op slaat dat die man één van de beste verdedigers van het spel is. St. Juste speelt opeens als Varane, Insigne speelt als Pelé, Kroos kan gaten dichtlopen alsof het Sissoko is, James is opeens één van de beste CAMs. Jammer. En inderdaad, ik wist al dat dat ging gebeuren. En inderdaad, ik moet gewoon wat anders gaan doen. Blijft alleen een vrij verslavend fenomeen, dat FUT :D

12 uur geleden zei JanVertonghen:

Omdat het hele enge, neppe dingetjes zijn. Moet ieder lekker voor zichzelf weten hoor, maar ik heb bij voorbaat al een hekel aan spelers die zulke kaartjes gebruiken. Waarom krijgt St. Juste opeens +10 defending en +10 physical? En Kroos +30 pace? En Carvalho +33 pace? En James +25 pace? En Ibrahimovic +29 pace? Slaat helemaal nergens op. Ja, commercieel gezien wel. Zullen vast een aantal kleuters zijn die vanwege die kaartjes pakjes gaan kopen.

Kan (en wil) gewoon niet begrijpen waarom casuals het leuk vinden om met zulke kaartjes te spelen. Heb dat zelf met de normale Militao al. Wil die man zo snel mogelijk vervangen door Varane. Niet omdat hij slecht is, integendeel zelfs, maar omdat het gewoon nergens op slaat dat die man één van de beste verdedigers van het spel is. St. Juste speelt opeens als Varane, Insigne speelt als Pelé, Kroos kan gaten dichtlopen alsof het Sissoko is, James is opeens één van de beste CAMs. Jammer. En inderdaad, ik wist al dat dat ging gebeuren. En inderdaad, ik moet gewoon wat anders gaan doen. Blijft alleen een vrij verslavend fenomeen, dat FUT :D

Begrijp wel wat je bedoelt hoor, maar if you can't beat them join them. Ik vind het allemaal prima, het is gewoon voor iedereen mogelijk om een goed team te krijgen. Een goed team is geen garantie voor een goede speler. Ik heb zelf al meerdere malen teams van meer dan 15 miljoen tegenover me gehad maar die konden er werkelijk niets van. :-D 

16 uur geleden zei JanVertonghen:

Hahaha bel Tim Hofman ouwe

Edited by Pieter

19 uur geleden zei JanVertonghen:

FUT in zijn geheel is gewoon nep toch? 

8 uur geleden zei Bakkes12:

Begrijp wel wat je bedoelt hoor, maar if you can't beat them join them. Ik vind het allemaal prima, het is gewoon voor iedereen mogelijk om een goed team te krijgen. Een goed team is geen garantie voor een goede speler. Ik heb zelf al meerdere malen teams van meer dan 15 miljoen tegenover me gehad maar die konden er werkelijk niets van. :-D 

Oh, zeker hoor. Meermaals tegen teams gekomen die 5+ miljoen kostten, maar die gasten konden er echt geen klote van. Vind het alleen vrij frustrerend als ik St. Juste zie stofzuigen alsof het een mix van Sergio Ramos en Virgil van Dijk is, of als ik Ibrahimovic op topsnelheid door mijn verdedigers heen zie tanken. Maar goed, part of the game inderdaad. Zijn alleen wel de momenten dat ik weer verlang naar FIFA 11, toen je al die gekke zooi niet had. Wil niet zeggen dat toen alles beter was, maar het was bij lange na niet zo erg als nu. Geen tijd en zin om daar verder op in te gaan, maar ik denk dat heel veel mensen dat wel kunnen beamen.

4 uur geleden zei Pieter:

Hahaha bel Tim Hofman ouwe

Goede oneliner pik. Als je maar één post per maand plaatst en je besteedt hem dan hieraan... Tja.

44 minuten geleden zei Chiemel:

FUT in zijn geheel is gewoon nep toch? 

Zeer zeker. Waren alleen tijden dat je met bronzen en zilveren teams kon spelen, je maar een paar speciale kaartjes had en weet ik veel wat nog meer. Zijn door de jaren heen een aantal goede dingen bij gekomen, maar ook te veel slechte. Bijzonder vind ik wel dat ze nog steeds dat dramatische chemistry-systeem hanteren. 'Ultimate Team', maar intussen moet je wel rekening houden met teamgeest. Waarom niet gewoon dat je per 5/10 potten een puntje chemistry per speler erbij krijgt? Dan kan je echt je Ultimate Team bouwen. Nu ben je gelimiteerd in je keuzes, aangezien je rekening moet houden met club/competitie/nationaliteit. Enfin. Het is niet anders hè jongens. Ben gelukkig niet meer zo verslaafd als een paar jaar geleden, kan nu 30 potten Weekend League niet eens aan. Wel kut dat ik vooralsnog toch een soort van 'geobsedeerd' ben (SBCs, nieuwe spelers, objectives, Rivals/WL rewards, etc.), maar dat wordt ook steeds minder. #trots

Is er net een gekke update geweest ofzo? Mijn spelers kunnen nauwelijks gewoon passen of schieten. Speel Online Seizoenen. Probeerde gewoon normaal te schieten met Henderson zijn rechter been, was zo slecht dat ik ging checken of hij niet linksbenig was :D

Edited by Chiemel

Utrecht? Zal Pieter wel zijn dus. Hier een beetje doen alsof ie er zo ver boven staat maar dat zijn vaak de ergste gevallen.

Ik ben weer vrij, hele weekend vastgezeten. Was boos op IF Timo Wernerrrr 

Ik ben een typische oude man in Fifa, de R1 pijltje terug is me al te ingewikkeld. Elk weekend tussen de 25 en 30 potten nodig voor die ubergeile 14 wins. Elk weekend ben ik ook weer boos op zoveel onrecht dat me wordt aangedaan, het is zo oneerlijk en ik kan niet meer, dat soort dingen. Maar zeuren dat Screamkaarten voor kinderen zijn omdat ze niet realistisch zijn, maar zelf met Momo Sissoko spelen haha nee ok Jan! Jij zou met jouw historie helemaal niet meer moeten spelen joh, heel ongezond ;)

5 uur geleden zei Pieter:

Ik ben weer vrij, hele weekend vastgezeten. Was boos op IF Timo Wernerrrr 

Ik ben een typische oude man in Fifa, de R1 pijltje terug is me al te ingewikkeld. Elk weekend tussen de 25 en 30 potten nodig voor die ubergeile 14 wins. Elk weekend ben ik ook weer boos op zoveel onrecht dat me wordt aangedaan, het is zo oneerlijk en ik kan niet meer, dat soort dingen. Maar zeuren dat Screamkaarten voor kinderen zijn omdat ze niet realistisch zijn, maar zelf met Momo Sissoko spelen haha nee ok Jan! Jij zou met jouw historie helemaal niet meer moeten spelen joh, heel ongezond ;)

Die gaat er ook zo snel mogelijk uit voor Kanté inderdaad. Daarnaast heeft Sissoko geen hele gekke stats, maar past hij gewoon goed bij de meta. Zelfde geldt voor Militao. Kan me ook aan zulke spelers irriteren hoor, maar ik vind het minder erg dan die rare stat upgrades van Scream-kaartjes. Commerciële dingetjes die het spel minder leuk maken. Althans, voor mij dan.

En klopt. Niet alleen met 'mijn historie' (hoezo eigenlijk?), maar gewoon sowieso. Mode is veel te commercieel geworden, servers (of weet ik veel wat voor input delay enzo zorgt) zijn dramatisch waardoor het totaal niet lekker speelt en het is gewoon veel te verslavend. Soms kruipt het bloed toch waar het niet gaan kan hè ;)

Dit weekend 22-8 gegaan. Helaas net geen elite maar ging wel lekker. Ging na een tijdje 17-3 dus je kan wel zien wanneer het fout ging. :-D RTTF Son is wel echt een pain in the ass voor veel mensen. Wat is die kaart goed zeg. ;c 

7884-D0-D2-80-D4-490-C-AC8-F-7-C4-D8-C77

Tot nu toe zeer tevreden met dit team :). Depay nog niet mee gespeeld. 

Voor m’n andere team net Zambrotta (lb gehaald) en een heerlijk spitsenduo met Gameiro scream en Otw Ben Yedder :<

Edited by Vitesse88

54 minuten geleden zei Vitesse88:

7884-D0-D2-80-D4-490-C-AC8-F-7-C4-D8-C77

Tot nu toe zeer tevreden met dit team :). Depay nog niet mee gespeeld. 

Voor m’n andere team net Zambrotta (lb gehaald) en een heerlijk spitsenduo met Gameiro scream en Otw Ben Yedder :<

Lekker team man :< Ik ben wel benieuwd wat je van Depay vind, vond zijn normale kaartje al lekker spelen. Hier heb ik het team ook weer op de schop gegooid. De icons blijven redelijk steady maar pieken nooit en vond het daarom de invest niet echt waard. Gekozen om RTTF kaarten te gaan kopen met als gevolg dit team:

image.png.9bc0bb848e5721c9e66d67a43ba3f485.png

Son is echt te ziek. Verder ben ik ook positief verrast door Coman en Mahrez. Mahrez wel de mindere van de twee, maar met een upgrade :< Verder ook heel tevreden over de Gea. Had m al eerder gehad en toen was t 10 keer ruk, maar nu houdt die opeens alles tegen. Toppertje. Ga als ik 9 swaps tokens heb Giggs halen, zal misschien Coman doen vervangen als die heel erg stijgt en Giggs op CAM lijkt me ook wel lekker. :D 

:-D  en we zitten pas halverwege november. Ben zo blij dat ik m'n FUT clubje gewoon heb verwijderd. Wat een dom circus is dit geworden zeg. 

Edited by Magikarp

Vind het wel leuk dat er veel SBCs zijn. Maar zou liever dan packs ervoor zien ipv speciale kaartjes.

Ik vind het persoonlijk ook teveel worden hoor al die speciale kaartjes, maar aan de andere kant heeft iedereen de kans om ze te verkrijgen. Zo'n Son is gewoon een 'goedkopere' versie van R9 en zo is het voor iedereen die er een beetje tijd insteekt wel mogelijk om een goed team in elkaar te knutselen. Ik heb trouwens ook die Champions Upgrade gedaan, krijg ik Wijnaldum ;c Lololololol.