Jump to content

FIFA20

Recommended Posts

Op 25-10-2019 om 20:02 zei Vitesse88:

Ik weet nog niet zo goed wat ik van Frenkie moet vinden. De ene pot heerlijk, de andere pot lijkt het wel een F pupil. Baresi is behoorlijk klein hè, zou hem dan eerder ingame op cvm zetten. 

Baresi en Cannavaro zijn even groot (of klein net hoe je het wil zien). 1,78 maar dat is meer dan lang zat. In de huidige gameplay waar koppen toch niet gebruikt wordt heb je meer aan dit soort jongens dan aan een Ramos (die voor mij echt aanvoelt als een tractor). Heb overigens Cannavaro verkocht (kon redelijk wat winst maken) en Militao er weer voor terug gezet. Heb ook Raul en Rui Costa verkocht en De Bruyne IF en John Barnes ervoor terug gehaald. Holy shit. Dat blokhoofd van die Barnes is echt goud. Hij is ook echt heel goed. Ga misschien ook nog voor Ian Wright ipv Luis Hernandez. :D 

• Replies 462
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

@nasje92 @Gert Kon afgelopen nacht slecht slapen, uiteindelijk om half 7 er uit gegaan om nog wat potjes FIFA te spelen want dan zou ik nog snel in rang 1 komen. Open ik daarna het eerste pakketj

Man, nu al Legend United..   Lijkt @Vitesse88 wel met de voorgaande versies

Vorig jaar ook gedaan, maar begon dit jaar toch weer te kriebelen. Heb er spijt van, zou die 60 euro lekker aan bier besteden.

Posted Images

Had Baresi in 19 ook, was toen echt wel een heldige speler. Samen met Moore centraal achterin, bijna alles ging toch over de grond.

20 niet gehaald, heb me in kunnen houden en ik denk dat dit best wel OK is als ik de verhalen om me heen hoor.

Hier afgelopen weekend maar WL gespeeld voor die Icon Swap. Ging er eigenlijk indirect met de intentie in dat het mijn laatste potjes FUT zouden worden, maar het viel me echt reuze mee. Gameplay was veel beter dan in Rivals en de resultaten waren ook gelijk een stuk beter. Toegegeven, de tegenstand lag wat lager (en dat terwijl ik in Rivals tussen divisie 3 en 4 schommel), maar ik merkte aan alles dat het een stuk beter ging dan normaal. Spelers liepen vrij, hoefde veel minder vaak de bal 25x af te pakken voor ik hem echt in bezit had en ik had veel minder last van input delay.

Uiteindelijk 14-3 geëindigd met dit team:

338fe6a2873e006abca38ce661fbe355.jpg

In-game vooral 4-1-2-1-2 (2), maar switchte af en toe ook naar 4-4-2 of 4-2-3-1. Laatstgenoemde formatie was altijd een van mijn favorieten, maar lijkt dit jaar minder te werken. 4-1-2-1-2 (2) is al jaren een goede formatie en dat is dit jaar niet anders. Had dit team gemaakt omdat ik het echt kotsbeu was en ik eens wilde kijken hoe het met spelers zou gaan die ik in het echt leuk vind (heb eigenlijk alleen niks met Sandro, Dembélé en Martial), maar ondanks lage verwachtingen ging het best goed. De Ligt en Vertonghen zijn natuurlijk niet de snelste verdedigers, maar ze stonden vaak wel goed. Het viel in ieder geval niet heel erg op, behalve de keren dat mijn back weg was en de tegenstander over de flanken probeerde aan te vallen. Heb Varane, L. Hernandez, Akanji en nog wat centrale verdedigers gehad, maar die waren niet merkbaar beter dan De Ligt en Vertonghen.

Ben die Scream St. Juste nog niet tegengekomen gelukkig, want dat is wel zo'n typische kaart waardoor ik tegenwoordig zo snel klaar ben met FUT. Die gast kan er werkelijk waar geen klote van in het echt, maar heeft nu opeens de stats van Ferdinand en Varane :D Gaat toch nergens meer over.

Haha die St. Juste. ;c Slaat inderdaad weer nergens op, maar lees ook wel veel verhalen dat die niet per se zoveel beter is. Qua stats lijkt hij wel op Varane maar zoals je zelf ook al aangeeft voel je ook weinig merkbaar verschil tussen de Ligt en Varane terwijl die er wel zou moeten zijn. Zelf speel ik met die Militao puur en alleen omdat die gewoon prima voldoet zonder veel coins te kosten. Waarom heeft je coach eigenlijk Bundesliga? Je hebt toch niemand uit de Bundi? ;c En waarom geen Chem styles op die spelers gooien? Scheelt toch wel een beetje.

1 minuut geleden zei Magikarp:

Iedereen staat op 10 chem behalve Martial maar die krijgt al de bonus van de nationaliteit. 

Kan me overigens niet voorstellen dat chemstyles daadwerkelijk werken.

Ik ben daar gewoon iets te autistisch voor :D Ik heb met Lewandowski POTM met Hawk gespeeld en vervolgens met Hunter. Ik merk wel degelijk verschil hoor. Hij is toch echt een heel stuk sneller dan voorheen.

Ze hebben het voor elkaar hoor. Waar ik voorheen rond december en in het begin met de WL (2016/2017?) pas rond februari klaar was met dat spel, is het nu oktober. Club verwijderd ook dus hoef gelukkig ook de verleiding niet meer te weerstaan. 

Lekker clubs en dat is al meer dan voldoende. Heb geen gulden aan dat spel uitgegeven en ik voel me alsnog genaaid :D  zo slecht is het.

Edited by Magikarp

Afgelopen week gebruik gemaakt van Del Piero 87. Geweldige speler, begrijp me niet verkeerd, maar voor 1,2 miljoen mag je denk ik wel wat meer verwachten. Iets bepalender vooral. Heb m dus weer verpatst met winst. Nu nog een beetje zoekende naar wie ik moet halen. Heb 87 Crespo gekocht, hopelijk is dat wat.

Haal Socrates, vond hem vorig jaar zo enorm gruwelijk. En Del Piero 87 was vorig jaar ook geweldig, laat @Dansmeister het maar niet zien drabje hem verpatst hebt ;) 

Wat een matige Totw weer zeg, waar is Promes, Neres en vooral Depay joh ;e EA pickt er random spelers uit, had Depay graag gezien voor m’n team.

Scream Gameiro :< 

Oke, wat wijzigingen in de plannen. Gisteren dacht ik even zo'n UCL upgrade te doen, kan het toch niet laten. Trek ik er Virgil uit. Moet dus nu wat puzzelen om iedereen op 10 chem te krijgen. Heb Makelele verkocht en ben een beetje geneigd om young Gullit te halen. ;c Iemand hier ervaringen met hem? Heb 1,4 miljoen nu aan coins en nog alle rewards om te openen.

Ik hoopte ook zo hard op Depay. Echt genaaid weer. Om maar te zwijgen over bijvoorbeeld Messi en Mane bv ipv Walker. ;c 

Nee, net ook nog Modric uit mijn rewards getrokken. Niet de meeste coins waard maar wel handig voor SBC'tjes in de toekomst. :D Ben nog wat aan het sleutelen met mijn team, maar ik denk dat het iets gaat worden met baby Edwin en op het middenveld wellicht Seedorf of Gullit. Echter is Neymar ook een optie want die man is echt niet normaal deze FIFA. :-D