Jump to content
Sign in to follow this  
Chiemel

FIFA20

Recommended Posts

Ik heb die pre order gedaan voor de ultimate versie. Maar ben nog niet hyped nee. Maar als die webapp live is dan komt dat hopelijk nog wel.

Iig niet de demo gedownload want dat is weinig zeggende. 

Heb ook een pre order gegooid voor de ultimate versie. Ben wel weer mega enthousiast. In FIFA 19, ondanks dat ik niet ontzettend veel gespeeld heb, toch een uitstekend team op de been gekregen. Doel was behaald met het packen van George Best (weliswaar untradable maar goed) :D 

image.png.c555c25fce80aaadaac119cb563a7f5e.png

image.png.2d5cf45e65a3038d7b5f070212b36299.png

image.png.71ddd878abb5a9247eaf873641004eaf.png

Ik heb Fifa 19 volgens het first owner principe gespeeld van begin tot het eind. Dus niks kopen via de transfermarkt. Alleen packen of via sbc. Ben tot dit team gekomen:

Clipboard01.thumb.jpg.dfa7ee1aa69d00cbbc9107a83db3297e.jpg

Netjes @Gert mooi team op de been gekregen. Ik heb eigenlijk van mijn basiself ook maar 3 spelers gekocht. Felipe Anderson, Mahrez en Alisson voor de rest ook alleen maar SBC of packs.

Die Andersen speelt wel goed denk ik toch? Had daar altijd zo moeite tegen als dat mijn tegenstander was. Net als die Davies van Bayern.

Ja Felipe Anderson was één van de beste linksbuitens van het spel (op al die gekke kaartjes/icons na). Degene die mij ook positief verraste was Aouar tering wat was die goed zeg. :-D Favoriete speler bleef toch wel Firmino. Heb zoveel goals met die man gescoord.

Krijg er al de bibbers van als ik die screens zo zie. Ben blij dat ik me niet meer laat foppen.

22 minuten geleden zei Bakkes12:

Waarom precies? :D 

Raak een bal goed en je krijgt een paars-oranje kaart met een 90 rating. 35907027 special cards wat het spel verneukt, rare OP spelers die niet gepatched worden maar juist lekker benadrukt worden zodat de 14 jarige kindjes kunnen soppen en mama's creditcard weer pakken, en uiteraard het spel zelf wat gewoon heel maar dan ook echt HEEL slecht is. FIFA 17.3.1 dit. Zie je ook wel aan de features die elk jaar geintroduceerd worden. Zijn gewoon basis dingen die er al in zaten, en anders er al in hóórden te zitten maar nu eerst nog de komende 4 jaar to-táál verkeerd geprogrammeerd zijn waardoor het hele spel verrot blijft. Krijg je van die plichtmatige patches waarin ze alles maar terugdraaien naar de settings van het jaar daarvoor. Als ze al wat patchen.

FUT is onspeelbaar geworden. Clubs is een leuk concept maar daar doen ze niks mee want geen cash cow (en ook dat is gewoon heel erg slecht, maar dan kun je in ieder geval nog met anderen in een call lachen). Verder zit er niks in dat spel want tegen de AI spelen is natuurlijk helemaal het ondertekenen van je overgave. 

FIFA is inmiddels gewoon een arcade spelletje. Ogen dicht en knallen. Stel wat spelers op die de engine exploiten en je kan gaan. Er hoeft geen idee of skill achter te zitten. Prima als het je ding is en je je ermee vermaakt, prima als ze daarvoor willen gaan. Probleem is alleen dat ze doen alsof ze een goed spel maken, dat is niet zo.

Edited by Magikarp

Ja dat laatste is wel echt kut. Die buitenspel bug was echt het dieptepunt toen in het begin van Fifa 19 bij clubs.

Hopelijk komende fifa toch weer meer clubs doen.

Ik haak ook altijd snel af bij FUT. Ik ben meer van de carrière en simpelere online modus. Ideaal zou voor mij zijn: carrière met multiplayer modus. 

Ik ben wel benieuwd naar het FIFA Street gedeelte. In war voor modus kunnen we dat gaan spelen straks? 

Lees nu in ieder geval dat ze wel verbeteringen in Carrière toebrengen, das wel fijn. Niet direct alle verbeteringen die ik zoek, maar goed dat het überhaupt verbeterd wordt.

Edited by Chiemel

9 minuten geleden zei Chiemel:

Ik ben wel benieuwd naar het FIFA Street gedeelte. In war voor modus kunnen we dat gaan spelen straks? 

Hoorde dat het, in ieder geval in de demo, exact hetzelfde was als het normale spel. Zelfde skills etc. 

Ben het met je eens hoor dat al die kaartjes echt voor een focked up gameplay hebben gezorgd. Ze coveren hun fouten gewoon met steeds 'ziekere' kaartjes. :-D Toch geniet ik er wel een paar maandjes van. Komt denk ik ook omdat ik niet onwijs veel WL speel.

1 potje Volta gedaan. Lijkt in niks op Fifa street.  

Vond het in de demo die paar potjes wel oke aanvoelen.   Dribbelen was alleen wack en het speelde iets te traag imo, maar al een hele verbetering tov  Fifa 19 voor mijn gevoel. En uiteindelijk ga ik het toch wel weer genoeg spelen in de eerste maanden en af en toe een potje met wat vrienden. Maakt het voor mij het allemaal wel weer waard.  FUT was leuk tot ze de stap naar de next gen consoles. 

13 uur geleden zei Chiemel:

Ik zie dat FIFA20 hier leeft op het forum :D

Wie gaat hem kopen? 

heb hem meteen besteld toen ie uitkwam voor de gratis OTW-speler :-D

Edited by van der Water

Oh wat is FUT verneukt zeg in de laatste jaren. Al die kleuren kaartjes... je wordt er bijna misselijk van. FIFA 17 was mijn laatste FIFA en na het spelen van de demo en het zien van al die lijpe FUT shit sla ik dit jaar ook weer over. 

Het principe was ooit zo mooi. Een ultiem elftal samenstellen op basis van het kopen van pakjes die je verdiende door te spelen. Nu is het money money money bij EA en zijn ze volledig doorgeslagen. Zonde dat de meute het spel nog steeds omarmt. 

Ja ben ik het wel mee eens ja. In Fifa 15 en ervoor kon je ook nog echt goed spelen met zilveren teams. Dat is ook bijna niet meer mogelijk met al die speciale kaarten. En de bronzen en zilveren toernooien waren echt geweldig in die eerdere FUT versies.

Afgelopen week preview versie gespeeld kort. Wat een kut spel zeg. FIFA is zo intens arcade geworden dat het bijna triest is soms. Ik ben sinds vorig jaar compleet overgestapt naar PES omdat dat veel meer op voetbal lijkt. Krijg FIFA dit jaar wel weer van EA en denk dat ik het even ga spelen om Volta eens goed te bekijken, maar dat is het dan ook wel.

23 uur geleden zei Lazy:

Oh wat is FUT verneukt zeg in de laatste jaren. Al die kleuren kaartjes... je wordt er bijna misselijk van. FIFA 17 was mijn laatste FIFA en na het spelen van de demo en het zien van al die lijpe FUT shit sla ik dit jaar ook weer over. 

Het principe was ooit zo mooi. Een ultiem elftal samenstellen op basis van het kopen van pakjes die je verdiende door te spelen. Nu is het money money money bij EA en zijn ze volledig doorgeslagen. Zonde dat de meute het spel nog steeds omarmt. 

Het is hier al eens benoemd door @Magikarpof Jantje Vertonghen maar weet je wat mooi zou zijn? Dat je spelers uit allerlei competities kan linken door middel van veel spelen. Na 50 potten een oranje link, na 100 potten een groene link oid. Nu wordt je bijna verplicht om een icon te hebben.

Ik heb de afgelopen dagen nog ff m'n coins gespendeerd aan drafts. Wilde voor de 194/195 gaan; 1 draft echt gespeeld, finale gehaald en packte 88 Seedorf :D Sinds mei/juni wel een transfermarkt ban gekregen omdat ik @Dansmeistercoins gunde voor JC :-D Ik heb ook, net zoals Gert, de ultimate edition besteld (verjaardagsgeld dus een gratis game). Demo is nooit echt representatief voor het echte fut gedeelte qua gameplay. Mijn doel voor komend jaar wordt weer icon Socrates (92 versie); godsamme wat was die vent fijn zeg.

43 minuten geleden zei Vitesse88:

Dat je spelers uit allerlei competities kan linken door middel van veel spelen. Na 50 potten een oranje link, na 100 potten een groene link oid.

Hallo PES!

Edited by Kavinos

1 uur geleden zei Vitesse88:

Het is hier al eens benoemd door @Magikarpof Jantje Vertonghen maar weet je wat mooi zou zijn? Dat je spelers uit allerlei competities kan linken door middel van veel spelen. Na 50 potten een oranje link, na 100 potten een groene link oid. Nu wordt je bijna verplicht om een icon te hebben.

Denk door Jan. En wat Kavinos zegt, dat is in PES zo. Heb aan het begin van dit jaar die gratis modus van PES gespeeld. Dat was lekker hoor. Qua maken van teams ook, enkel de transfermarkt vond ik heel guur met rare scouts, veilingen en andere dingen. 

FUT is echt sinds 2014 alleen maar slechter en slechter geworden. Hoop dat carrière- en clubsmodus weer eens goed in elkaar zit.

Op 12-9-2019 om 11:37 zei Magikarp:

Raak een bal goed en je krijgt een paars-oranje kaart met een 90 rating. 35907027 special cards wat het spel verneukt, rare OP spelers die niet gepatched worden maar juist lekker benadrukt worden zodat de 14 jarige kindjes kunnen soppen en mama's creditcard weer pakken, en uiteraard het spel zelf wat gewoon heel maar dan ook echt HEEL slecht is. FIFA 17.3.1 dit. Zie je ook wel aan de features die elk jaar geintroduceerd worden. Zijn gewoon basis dingen die er al in zaten, en anders er al in hóórden te zitten maar nu eerst nog de komende 4 jaar to-táál verkeerd geprogrammeerd zijn waardoor het hele spel verrot blijft. Krijg je van die plichtmatige patches waarin ze alles maar terugdraaien naar de settings van het jaar daarvoor. Als ze al wat patchen.

FUT is onspeelbaar geworden. Clubs is een leuk concept maar daar doen ze niks mee want geen cash cow (en ook dat is gewoon heel erg slecht, maar dan kun je in ieder geval nog met anderen in een call lachen). Verder zit er niks in dat spel want tegen de AI spelen is natuurlijk helemaal het ondertekenen van je overgave. 

FIFA is inmiddels gewoon een arcade spelletje. Ogen dicht en knallen. Stel wat spelers op die de engine exploiten en je kan gaan. Er hoeft geen idee of skill achter te zitten. Prima als het je ding is en je je ermee vermaakt, prima als ze daarvoor willen gaan. Probleem is alleen dat ze doen alsof ze een goed spel maken, dat is niet zo.

Je hebt gelijk hoor. Enig voordeel wat ik zelf ervaarde, was dat je met kleine leagues nu ook echt kon meedoen tegen de icons en BPL-squads. Met FB Rooney, Nani, Bradley, Zlatan had je echt een zieke MLS squad.

Maar goed. Zolang zij nog eenzaam aan de top staan(het blijft echt wachten tot 2K besluit om met een footy te beginnen) moet je er ook niet meer van verwachten. Jammer.