Jump to content
FM_Lesly

[FM19] Als Superboer ben ik geboren.

Recommended Posts

6AEqwjw.png

1

Uitleg:

Na een behoorlijke afwezigheid ben ik toch maar weer terug gekomen. Natuurlijk bij de club waar ik zelf ook vandaan kom. Hopelijk volgen jullie mij opnieuw!

Welcome back allereerst! Volger van het eerste uur natuurlijk, zeker als je weet welke kwaliteit je steeds weer aflevert met je novelles. Succes in Doetinchem!

6AEqwjw.png

2

Mentions

@Marius Thanks, hopelijk gaat het weer min of meer hetzelfde als anders worden ;)

@Mordurette Ben zelf ook benieuwd hoe ik kan presteren, speel met nagenoeg de nieuwste update. Helaas geen El Jebli meer.

Heerlijke club voor een novelle.

Was er zelf een carrière mee begonnen, maar op 25 september in het eerste seizoen een crash dump. :(

Op dat moment had ik het totaal nog niet op de rit, vond het vooral verdedigend lastig met de Graafschap.

Hopelijk, en waarschijnlijk, doe jij het beter met de Superboeren, met het mooist gelegen stadion van Nederland :)

6AEqwjw.png

3

Mentions

@Superboeren Thanks, hopelijk kan ik je als trouwe supporter gelukkig maken ;)

@Buffell Het is inderdaad een lastig te managen ploeg, hopelijk lukt het mij wel!

@TheRedOne Thanks man!

@delichris Het heeft inderdaad eventjes geduurd, maar ik ben er weer!

@Marius Het strijdplan is er inderdaad, nu de uitvoering nog perfectioneren!

Walhain lijkt me niet de allerbeste graadmeter, maar prima eerste duel om de fitheid en het vertrouwen aan te scherpen natuurlijk. Seuntjes zal alvast lekker in zijn vel zitten.

Prima begin, vooral voor het vertrouwen. Owusu en Breinburg zijn bij mij in een game erg veel waard en beter geworden, dus houd die aan boord haha :D

6AEqwjw.png

4

Mentions

@Mordurette Voor Ralf was het inderdaad een prima eerste oefenduel, maar in dit duel was hij nergens te vinden.

@Marius Walhain is zeker geen graadmeter, maar dat is hopelijk dit duel wel geweest!

@Superboeren Owusu en Breinburg zijn zeker twee spelers om lang aan boord te houden, maar ik ben wel aan het kijken of ik veel eigen jeugd in kan gaan passen. Mochten ze toch ineens wel weg willen!

@delichris Zeker een prima overwinning, alleen de tegenstand was wel heel nihil.

@komodo25 Thanks, ja ik had even wat andere dingen te doen tijdens de afgelopen zomer. Maar nu kan ik het wel weer oppakken!

Dit is een leuke opsteker! Het blijft een oefenwedstrijd en je speelde wel heel lang tegen 10 man, en ook bij Ajax waren er mogelijks vele wissels op een bepaald moment, maar voor het kopje is dit altijd goed!

6AEqwjw.png

5

Fiche George Thomas

Mentions

@Marius Bij Ajax kwamen er inderdaad wel wat wissels, maar dat deed ik zelf ook. Het feit dat we zo lang tegen tien man speelden, dat hielp ook wel mee in de overwinning!

@Mordurette Het is inderdaad een flinke morele opsteker, laat wel zien dat we op de goede weg zijn!

@delichris Ondanks dat het maar een oefenpotje was, hebben we toch wel het moraal weten te verhogen!

@petervoetbal Zeker weten, overwinningen zijn zo mooi als het met goed voetbal gepaard gaat!

@Superboeren Er zitten wel een aantal leuke jeugdspelers tussen, die zeker wel een kansje gaan krijgen in het komende seizoen!