Jump to content

[FM20] Vilhena's carrières | De Verlosser

Recommended Posts

• Replies 162
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

@Daniell @ROEMM @T10 @RubenS2 @neva @komodo25 @delichris @r4vje @marcelkeuh @Marius Bedankt voor jullie reacties! @joosthaf @rik1991 Bedankt voor de likes!

En zo staan we alweer aan de vooravond van voetbaljaargang 2021/2022. Athletic Bilbao trapt op 21 augustus het seizoen af bij Espanyol, maar voor we daar aan toe komen wil ik graag wat dingen met jull

Nu ik jullie de gehele club heb laten zien kunnen we vol goede moed beginnen aan voetbaljaargang 2021/2022. Hierin mikken we op de vierde plek in La Liga en halve finale's in de Europa League en Copa

Posted Images

Ik had eigenlijk verwacht dat je zowat altijd een club van de degradatie zou moeten redden ... maar dit is natuurlijk een geweldige uitdaging!  Dortmund staat onder haar waarde geklasseerd maar zoals je zelf aangeeft is alles nog mogelijk. Met acht ploegen op een zakdoek kan het nog geweldig spannend worden. Zou prachtig zijn om je nog volledig in de titelstrijd te kunnen mengen!

Hey wacht, het gas ligt erop! Wil je mij in elke update taggen?

Had ook gedacht dat je clubs van degradatie wilde behoeden maar dit is inderdaad ook wel ondermaats en moeten daarom 'verlost' worden. Prachtige club, Dortmund. Ook al hele mooie transfers gedaan. Een achterstand van zes punten moet normaal gesproken overbrugbaar zijn. Denk dan ook dat je hier je eerste prijs gaat pakken! Ook nog actief in Europa en de beker?

Dortmund is een geweldige kans om tussentijds in te stappen. Met zes punten achterstand halverwege is er bovendien nog van alles mogelijk. 

De transferperiode ben je in ieder geval geslaagd. Met Tonali, Ihattaren en Haaland versterkingen gehaald waarmee Dortmund ook na je vertrek plezier aan kan beleven. Ik ben benieuwd naar de selectie die er al stond. 

Heerlijke aanwinsten zo op het eerste oog. Echter wordt je wel een verlosser met een prijskaartje als je bij elke club een half elftal aanwinsten haalt. Uiteraard ook wel een deel de bedoeling, maar ben benieuwd of je het in de toekomst ook vooral tactisch kan oplossen.

In ieder geval succes bij Dortmund, kan niet wachten!

Banner.png.460962535d9530d5109b34fcfda058eb.png

293610832_update7.1.png.60aef170c9e6bf79b41258cb5bdb3c9a.png

156363351_update7.2.png.e6343ac5a8cd35f045d8b6a504c78ca8.png

1824241890_update7.3.png.ba40e73bb13d0e17053298cf04074db6.png

7.4.png.d11ffc2b201994c8e30dde7da0f00598.png(afbeelding beter zichtbaar als je er op klikt)

Met deze selectie ga ik werken de komende maanden. Uiteraard zullen er enkele aankopen nog niet bij zijn de eerste wedstrijden, toch hoop ik goed uit de startblokken te komen. In de volgende update zullen jullie een overzicht van de eerste wedstrijden onder mijn leiding te zien krijgen.

@marcelkeuh @neva @T10 @Niejo101 @ROEMM @r4vje @RubenS2 @Daniell @Marius @komodo25 @FM_Lesly @delichris Bedankt voor alle reacties! Inderdaad veel aankopen, echter heeft dit alles te maken met de financiën van de club. Zodra ik kleinere clubs ga coachen zal De Verlosser creatief moeten zijn en dan zal ook zijn tactisch vernuft een grotere rol spelen. Dortmund is nog actief in de Europa League, maar helaas niet meer in de beker. Daar vlogen ze er al vroeg uit tegen Bayern München.

@rik1991 Bedankt voor je like!

Wat een kern, wat een weelde! Ik verwacht hier heel veel van eerlijk gezegd. Je kan in mijn ogen makkelijk twee evenwaardige elftallen opstellen! Gelukkig ben je ook nog actief in de EL, zo kan je iedereen wat fit houden. En zelfs op twee paarden gokken ... al neem ik aan dat de Bundesliga toch echt wel het hoofddoel is.