Jump to content
Vilhena

[FM20] Vilhena's carrières | De Verlosser

Recommended Posts

Hoppa, gewoon even de titel pakken! Dan kan de rest gestolen worden. Komend seizoen richten op een betere prestatie in de CL, voor nu genieten van het kampioenschap. 

Na een teleurstellend beker avontuur en wisselend succes op de Europese velden is de landstitel natuurlijk een geweldige bekroning op je werk!

De landstitel is zeker de ultieme bekroning, nu hopelijk nog een paar stapjes maken in Europa en dan wordt Athletic een onverslaanbare machine!

Mooie carrière tot zover en gefeliciteerd met je eerste prijs! 

Banner.png.e08c8624d31c643a880ea187d989fbd0.png

Een nieuwe FM, een nieuwe carrière. Ditmaal kruipen we in de huid van 'De Verlosser'. Een inmiddels beroemde en beruchte manager in de voetbalwereld. De beste man heeft geen favoriete club en absoluut geen baat bij een mooie opbouw van een club. Nee, deze manager wil één ding: recht op zijn doel af. Hoe? Dat maakt niet uit. Hij zal zorgen dat het hem lukt om te behalen wat hij voor ogen heeft. Meerdere malen wist de oefenmeester al resultaat te boeken en clubs te behoeden van degradatie. Maar niet alleen in de kelder van de competitie sloeg hij zijn slag, integendeel, hij wist Europees voetbal te behalen vanuit een kansloze positie en zelf kampioen te worden terwijl de concurrent eigenlijk al afstevende op de titel. Dit mensen, dit is een speciale manager. Niet te verwarren met ene José Mourinho, nee, dit is de echte 'Special One'. 

In deze carrière simuleer ik elk seizoen tot november/december en neem de leiding bij een club die in nood is. Een club die bijna geen uitzicht meer heeft op haar doelstellingen. Van de Roemeense tweede divisie tot de Bundesliga, alles gaat voorbij komen. De omvang en historie doet er niet toe, de doelstellingen moeten bereikt worden. 

Wat de eerste club van 'De Verlosser' gaat zijn komen jullie snel genoeg te weten. Hopelijk blijven jullie deze carrière ook weer volgen. 

@Marius @komodo25 @Mordurette @ElMarcos @FM_Lesly @rich ruzzian @ROEMM Bedankt voor de reacties. De Athletic-carrière is bij deze dan ook gestopt en we gaan met frisse moed naar de volgende uitdaging. Deze keer in FM20. Hopelijk blijven jullie deze volgen! 

Ik ga je zeker blijven volgen want je doet het altijd heel goed en de manier waarop je de avonturen brengt, is ook gewoon top !

Dick Advocaat incoming dus :-D

Ik blijf je volgen. Succes! 

Heel leuke opzet! Dit gaat ontzettend mooie uitdagingen opleveren denk ik. Ik kijk er al naar uit, succes!

498744593_Update1.png.46330b738ccc711e91774647f44fb390.png

Laat ik voorop stellen dat ''De Verlosser'' absoluut niet gelijk staat aan Dick Advocaat, echter kon ik mijn concept wel aan hem linken. Dickie zal het gezicht zijn wat ik vaker ga gebruiken, puur omdat er veel goede foto's van hem te vinden zijn. 

@True_Legend @Daniell @Niejo101 @Mordurette @komodo25 @ROEMM @Marius Bedankt voor alle reacties! En ROEMM, wat een voorspellende gave heb je toch, moet je meer mee doen! ;)

Mooie graphic en leuk dat Dickie gaat zingen voor de wolfjes! :checkit: (sings moet signs zijn natuurlijk!) 

Succes bij Wolves!

9 minuten geleden zei Daniell:

Mooie graphic en leuk dat Dickie gaat zingen voor de wolfjes! :checkit: (sings moet signs zijn natuurlijk!) 

Succes bij Wolves!

Scherp :D

Leuk concept! Betekent het ook dat dienstverbanden slechts bij een half seizoen blijven?

Leuke challenge @Vilhena . Vaak zelf ook het idee gehad om een adje-interim challenge te doen, maar ik gaf het vaak te snel op.  Hou je ook de optie open om bepaalde clubs vaker te helpen als het je bevalt?

2 uur geleden zei FMNOOB:

Leuke challenge @Vilhena . Vaak zelf ook het idee gehad om een adje-interim challenge te doen, maar ik gaf het vaak te snel op.  Hou je ook de optie open om bepaalde clubs vaker te helpen als het je bevalt?

Ja, ikzelf ook. Eerste keer lukt nog wel, tweede keer blijf ik vaak bij een club hangen.

Zeer interessante opzet @Vilhena; ik ben razend benieuwd. Even door het Bilbaostuk gebladerd, manier van updaten spreekt me zeer aan. Wil je mij ook een mention geven bij je volgende updates?

Alvast bedankt en uiteraard heel veel succes!

Wolves zwaar onder haar waarde geklasseerd. Dit moet een opwarmertje worden voor Dickie, het ideale gezicht voor deze challenge!