Jump to content
QuaLyon

[Sign-Up] Our Story

Recommended Posts

Leuk overzicht inderdaad. Volgens mij nog niet heel veel verbeterd, maar dat komt nog wel. In ieder geval nog een jaartje Swansea Uni.

Bij mij is flair al van 5 naar 20 gestegen, gaat lekker :D Voor de rest nog geen wereldstats, maar hopelijk komt dat nog. 

Ben niet ontevreden over Prince Mukendi so far. Wanneer hij de kans krijgt speelt hij niet onaardig op die rechterflank. Het is echter te hopen dat hij snel uit de schaduw van Henk de Potfish stapt..

De eerste transfer en dat is nog wel mijn Ron Beton! Hopelijk kan die bij New Saints meer voetballen en zich verder ontwikkelen.

Beton wilt graag al zijn medespelers bedanken voor het jaar samenspelen en may we meet again 😉

Traint Dune wel? geen enkele statistiek beter geworden, twee zelfs iets afgenomen..

Verder ben ik benieuwd wat komend seizoen mij gaat brengen aangezien ik volgens mij vorig seizoen 1 van de jongere spelers was. Desondanks veel gespeeld, dus hopelijk kan ik die lijn in ieder geval doortrekken.

1677148275_swanseabanner.thumb.png.fcb7a17fc31c05151fc30498527f70b7.png

Eerste seizoenshelft 2019/2020

We gaan kijken hoe de 23 spelers bij Swansea University de eerste seizoenshelft zijn doorgekomen op het tweede niveau van Wales. Ron Beton is tot nu toe de enige speler die een transfer heeft gemaakt. Bij The New Saints gaat hij de titel in Wales verdedigen en ook gaat hij zich proberen te kwalificeren voor een Europees hoofdtoernooi.

Swansea University

Competitie/Beker(s)

1044487949_SUN1.thumb.png.f1aaa046887a8f7e56504ce089442220.png

'Welsh F' staat voor de Welsh Football League Cup. Dit is het toernooi waar we vorig seizoen in werden uitgeschakeld in de halve finale. De FAW Trophy die we vorig seizoen wonnen is voor lagere divisies, dus daar kwamen we niet meer voor in aanmerking. De Welsh Cup is de Welshe KNVB Beker, dus de winnaar hiervan gaat de EL in!

Tussenstand 31 december 2019

596355693_SUNwinterstand.png.b780b725bc0c64347ca4dbf279099d7e.png

We hebben 68x gescoord en hebben er slechts twee tegen gehad. We lijken op weg naar promotie. Haverfordwest lijkt onze enige concurrent te worden (als je daar überhaupt nog van kunt spreken).

The New Saints

Europees

486801368_tnseuropa.png.a99343f708c90e023c3c6f63108f63d1.png

Nog zonder Ron Beton verloor The New Saints tweemaal van de Macedonische kampioen FK Shkupi, maar werd er wel tweemaal gewonnen van de Noord-Ierse kampioen Glenavon. Uiteindelijk debuteerde Beton in de thuiswedstrijd tegen Videoton (haha, dat rijmt ;c). Ondanks dat er beide keren met 0-3 werd verloren, was Beton in allebei de wedstrijden de beste man bij de Welshmen (afgaande op de beoordeling).

Competitie/Beker(s)

TNS1.thumb.png.529c77ee10d02fcd335507b0cd553aae.png

Ook TNS doet het uitstekend in het binnenland. Het ligt al wel uit de Welsh Cup, dus dat is heel misschien gunstig voor een stunt van Swansea University...?

Tussenstand 31 december 2019

408272468_TNSwinterstand.png.de870dd939886fc434d35e1afa8275e3.png

The New Saints lijken 99% zeker te zijn van prolongatie van de titel.

Spelersstatistieken

winter1.png.ff720806ce59179fcffeb92853684505.png

winter2.png.bb90eed77ddba071f637b3e96e578534.png

Interlands

Wales 1

Ik vind het opmerkelijk hoe snel dit is gegaan, maar de eerste Swansea University-speler is opgeroepen voor het Welsh nationale team. Jack Daniels mocht in een oefeninterland tegen Nieuw-Zeeland (4-0) 22 minuten meedoen. Hij maakte geen goal of assist, maar haalde toch een 7,3. Wales is ook nog in de race voor een EK-ticket. Het werd derde in de groep en speelt nu in de halve finale van de play-offs tegen IJsland (uit).

Wales U21

Voor EK-kwalificatie moet Jong Wales groepswinnaar worden in een poule met Gibraltar, Griekenland, Kazachstan, Noord-Ierland en Wit-Rusland. In de eerste zes wedstrijden werden 14 punten behaald. Dat is evenveel als Griekenland. Een lichtpuntje is wel dat we al in Griekenland gespeeld hebben (1-1).

Spelers die minuten hebben gemaakt bij Wales U21: Johnson-Welshman, Driscoll, Daniels, Evans, 

Wales U19

Ook de onder-19 ploeg speelt om EK-kwalificatie. Zij speelden al in de eerste kwalificatiepoule tegen Kosovo, Wit-Rusland en Zwitserland. Van de eerste twee genoemde landen werd met 3-0 gewonnen en Zwitserland werd met 2-0 opzij gezet. In de tweede seizoenshelft spelen we tegen Bosnië, Cyprus en Estland om ons te kwalificeren voor het toernooi dat we vorige zomer nog wonnen.

Spelers die minuten hebben gemaakt bij Wales U19: Tomlinson, Madelin, Beton, Duke, Brexit, James, Lederhösen, Flodder, Owen, Forrest, De Potfish, Mukendi, Spector, Small, Baxter

Blessurelijst op 31 december 2019:

Ferry Dune: Gebroken enkel (4 tot 5 maanden)

Ron Beton: Verrekte hamstring (10 dagen tot 3 weken)

Johnnie Flodder: Hernia (7 dagen tot 2 weken)

Jack Daniels: Verrekte kniebanden (3 tot 6 weken)

We doen het op een hoger niveautje ook uitstekend. Helaas blijft mijn speler weer steken op minder speelminuten dan mijn concurrent op dezelfde positie, maar zolang hij prima cijfers haalt zal hij vanzelf wel meer spelen of vertrekken.

Moet het vooral met invalbeurten doen helaas. Het is te hopen dat of Potfish óf ik snel kan vertrekken. De potentie ligt er, kijkend ook naar de gemiddelde beoordelingen, wel degelijk. 

Jammer van de blessure, maar wel 3x gescoord bij the new saints! Titel binnen handbereik, dus hopen dat we volgend jaar met nieuwe versterkingen in Europa actief kunnen blijven.

Er wordt bij de middenvelder flink gerouleerd, dus tot nu toe 12 wedstrijden gespeeld. 3 goals is niet echt slecht, maar het gemiddelde is wel weer minder dan dat van mijn concurrenten. Hopelijk zie ik dus weer wat verbetering in de tweede seizoenshelft. 

Ondanks dat er pas 1 transfers aan de orde zijn, is er wel interesse voor andere spelers?

Zo te zien is Dune inmiddels vaste waarde in het elftal, alleen in de nationale ploeg speelt hij nog geen enkele rol.

Helaas nu wederom een hele lange blessure.

Seizoen lijkt al zo goed als over.

899818255_swanseabanner.thumb.png.8fc9831eaff1322faf752d7cda4d1b07.png

Tweede seizoenshelft 2019/2020

Er zijn wederom geen winterse transfers, dus we gaan weer kijken naar 23 spelers bij Swansea University en Ron Beton bij TNS.

Swansea University

Competitie

632455816_SUNCompetitie.png.7ea0217ca362c2971f75e90e65b59b2a.png

Tja, dit spreekt voor zich. Enorm dominant!

Eindstand

1017239929_SUNeindstand.png.05b9b23843e54d4e2871962cadd8ce5e.png

Wederom een fenomenaal seizoen in de competitie. Alleen jammer van die drie tegengoals natuurlijk;c

Bekers

181114278_SUNbekers.png.d3b0873d0ab37b34cb11fb09df49c65e.png

Op weg naar twee bekerfinales werd onder andere afgerekend met enkele ploegen van het hoogste niveau. Mochten we overigens de Welsh Cup winnen, dan gaan we Europa in!

Pontardawe - SWANSEA UNIVERSITY (Finale Welsh Football League Cup)

Spoiler

459010302_ponSUN.png.5d348983f71ca7b2fe2c4e9e99c28e1c.png

362201792_ponSUNb.thumb.png.5b1fd804ee8b4d8ea1d59b26d61af4e4.png

Llandudno - SWANSEA UNIVERSITY (Finale Welsh Cup)

Spoiler

922595537_llaSUN.png.ee3a050f4b7af548c5da2d3e130865c8.png

1249140617_llaSUNb.thumb.png.5c2a1c3547af5cacb69f054d00be3c84.png

The New Saints

Competitie/Beker

299973373_TNSCompetitie.png.b28aa109741cfdb62ad6515819ac537c.png

The New Saints zijn nooit erg in de problemen gekomen bij de eindsprint naar de titel. Er werd weliswaar een paar keer verloren in de kampioensgroep, maar de voorsprong was al te groot.

Eindstand

1697635067_TNSEindstand.png.6715efe74c3a63a62e9f46cc2cb904ae.png

TNS gaat wederom de 1e CL-voorrondes in. Barry, Cardiff Uni én Swansea University (beker) stromen in, in de 1e EL-voorronde.

Interlands

Wales 1

Jack Daniels maakte in de eerste seizoenshelft zijn debuut voor Wales. Hij werd echter niet opgeroepen voor de EK-play-offs. Zonder enkele Swansea University-speler werd er in de halve finale met 2-4 gewonnen in IJsland, maar in de finale werd het 2-2 tegen Noord-Ierland, waarna de Noord-Ieren gelukkiger bleken in de strafschoppenserie. Geen EK voor Wales dus!

Wales U21

Onder 21 kwam maar tweemaal in actie in vriendschappelijke wedstrijden. Thuis tegen Oostenrijk werd met 3-1 gewonnen en Slowakije werd met 3-0 opzij gezet. In september gaat de EK-kwalificatie pas verder.

Spelers die minuten hebben gemaakt bij Wales U21: Driscoll, Johnson-Welshman, Beton, Flodder & Evans.

Wales U20

Ook voor onder 20 alleen twee oefenpotjes. Er werd met 2-0 gewonnen van Algerije en met 3-0 van Ivoorkust.

Spelers die minuten hebben gemaakt bij Wales U20: Tomlinson, James, Duke, De Potfish, Forrest, Lederhösen, Owen, Howell, Spector & Baxter.

Wales U19

Voor onder 19 was het wat spannender. Zij moesten zich in maart in een groep met Bosnië, Cyprus en Estland groepswinnaar worden om hun titel te verdedigen op het EK. Het zal jullie vast niet heel erg verrassen dat dit is gelukt. Cyprus en Estland werden met 3-0 verslagen en Bosnië met 4-0. In juni werd er overigens nog vriendschappelijk gewonnen van Kroatië met 3-0. Op het EK (wat pas later in juli is) wordt gespeeld tegen Noord-Ierland, Spanje en Portugal. In de volgende update zal dit onder andere aan bod komen!

Spelers die minuten hebben gemaakt bij Wales U19: Driscoll, Randsdorp, Tomlinson, Beton, Brexit, James, Lust, Owen, Lederhösen, Forrest, Flodder, Mukendi & De Potfish. 

(De reden waarom namen in meedere lijsten kunnen staan is omdat U21 en U20 alleen in juni speelden, terwijl U19 in maart nog de groepswedstrijden speelden)

Spelersstatistieken

Ik heb schijnbaar te ver gesimuleerd (tot 1 juli), dus deze zijn helaas niet meer zichtbaar voor mij. In het volgende seizoen zal ik hier uiteraard rekening mee houden. Ter compensatie heb ik wél het elftal van het jaar van Swansea University, waarin je alsnog wat statistieken kunt terugvinden. 

853475298_SUNelftalvdjaar.png.cd76dffa51a4bc50ed03c666b4680b38.png

Overige spelers:

Beton (TNS):  Weds 25 - Dlp 3 - Beo 6,96

Johnson-Welshman: Weds 5 - Dlp 0 - Beo 7,06

Bollhead: Weds 1 - Dlp 0 - Beo 6,80

Randsdorp: Weds 5 - Dlp 1 - Beo 7,05

Lust: Weds 8 - Dlp 0 - Beo 6,76

Howell: Weds 9 - Dlp 2 - Beo 6,87

Spoiler

@Dysproz @Mordurette @Urbeto @GAE EAGLES @Kavinos @Chiemel @petervoetbal @komodo25 @Isco22 @van der Water @FtD Bedankt voor alle reacties!

@007mark Op dit moment in de save game staan 3 spelers in de belangstelling van The New Saints en 4 spelers staan ook nog op de verhuurlijst. Ik hoop persoonlijk ook dat er wat transfers plaatsvinden in de komende zomer!

Edited by QuaLyon