Jump to content
QuaLyon

[Sign-Up] Our Story

Recommended Posts

9 wedstrijden gespeeld in twee jaar Bournemouth. Gelukkig vang ik wel 730K per jaar dus dat is nog iets positiefs aan de transfer. 

Stats niet heel best lijkt het, maar zie wel in tevredenheid dat ik bij de selectie van Wales zit, misschien is het voorselectie, maar maak wel stappen nu!

554720572_swanseabanner.thumb.png.c63c5e073571e22b2962f1f9e1605765.png

Eerste seizoenshelft 2026/2027

Iedere speler, op vier na, speelt nu in het buitenland. Engeland en Schotland zijn by far de populairste bestemmingen. Echter speelt alleen Ron Beton nu bij een echte topclub (Inter). Kan de rest zich dit seizoen in de picture spelen?

Swansea Uni in Europa

517391422_SUNEL.png.6f76c17857be09504455b3385032d346.png

De Welshmen begonnen knap met een overwinning op Lorient (vorig seizoen 5e in Ligue 1), mede door twee goals van Baxter. Vervolgens werd er nog tweemaal een puntje weggesnoept in Frankrijk en thuis tegen Club Brugge. Uiteindelijk eindigt Swansea Uni op plek 3 in de groep.

In het binnenland is Swansea nog steeds heer en meester, Het heeft maar liefst zeventien punten voorsprong op de nummer 2: TNS. Ook is het nog in de race voor beide binnenlandse bekers.

Andere clubs:

Engeland:

Sheffield W'day (Bollhead) - Na wat mindere seizoenen lijkt Sheffield Wednesday de zaakjes nu op orde te hebben. Het staat knap vijfde en deze plek geeft recht op de play-offs. In de Carabao Cup is het al uitgeschakeld door Barnsley.

Burton Albion (Johnson-Welshman) - Burton degradeerde vorig seizoen naar de League One, die ik toch maar eens moet gaan inladen. In de Carabao Cup is het uitgeschakeld door Rotherham en in de derde ronde van de FA Cup moet het hopen op een wonder tegen Manchester City.

Sheffield United (Brexit) - Die andere ploeg uit Sheffield, United, staat momenteel tweede in de Championship. Het staat slechts één puntje achter Fulham, dus het kan een mooi jaar worden voor alle fans in Sheffield. In de Carabao Cup is het echter uitgeschakeld door Man. United.

Birmingham (Duke) - Birmingham staat 19e in de Championship, maar heeft toch acht punten voorsprong op de degradatiestreep. In de Carabao Cup is het al uitgeschakeld door Oxford.

Watford (Tomlinson & Flodder) - Watford bezet momenteel de 9e plek in de Premier League. In de Carabao Cup reikte het tot aan de kwartfinale, waarin Tottenham te sterk was. 

Southampton (Madelin) - Southampton staat knap 6e in de Premier League. Net zoals Watford, eindigt het Carabao Cup-avontuur voor Southampton tegen Totenham.

MK Dons (Lederhösen) - Ook MK Dons is nog actief in de League One en in beide bekertoernooien is het al uitgeschakeld in de 1e ronde.

Nott'ham Forest (Howell) - Nottingham Forest staat in de middenmoot van de Championship (11e). In de 2e ronde van de Carabao Cup is het uitgeschakeld door Swindon Town.

West Ham Utd (Forrest) - Promovendus West Ham staat knap 10e in de Premier League en hoeft zich nog geen zorgen te maken over degradatie. In de tweede ronde van de Carabao Cup blameerde het zich tegen Oldham.

Sunderland (Lust) - Sunderland staat momenteel 22e en hen wacht dus nog een zware tweede seizoenshelft om ook volgend seizoen actief te zijn in de Championship. De Carabao Cup ging niet veel beter, aangezien Shrewsbury zorgde voor een snelle exit.

Norwich City (Owen) - Norwich staat 18e in de Championship, met acht punten boven de streep. Bournemouth bleek in de tweede ronde van de Carabao Cup te sterk. 

Bournemouth (De Potfish) - Bournemouth staat op een respectabele 11e plek in de Premier League. In de Carabao Cup kwam het dankzij Chelsea niet verder dan de 3e ronde. 

Middlesbrough (Spector) - Middlesbrough staat in de gevarenzone in de Premier League. Het bezet momenteel plek 18, maar het staat nog redelijk dicht bij elkaar onderin. In de Carabao Cup ging het al snel mis tegen Preston.

Wolverhampton (Evans) - De Wolves staan op plek 8 in de Premier League, met zes punten achter nummer 5 Liverpool. In de vorige update wist ik nog niet dat Wolves Europees speelde, maar ze hebben de EL-groepsfase bereikt. Hierin is het groepswinnaar geworden in een groep met Roma, Galatasaray en Rijeka. In de 1e KO-ronde wacht RB Leipzig. In de Carabao Cup kwam het overigens tot aan de kwartfinale.

Schotland:

Rangers (Driscoll) - Na drie kampioenschappen op rij, moet het nu (in de winter) genoegen nemen met een derde plaats, met vier punten achter koploper St. Johnstone. In de CL-groep met Bayern, Barça en Shakhtar is het derde geworden, maar alle vier punten werden behaald tegen de Oekraïeners. In de EL wacht nu FC Porto. In de halve finale van de League Cup is het uitgeschakeld door St. Johnstone.

Celtic (Dune) - Celtic staat momenteel tweede, met twee punten achterstand op de koploper. In een zeer bizarre CL-groep, waar Leverkusen met 6 punten is doorgegaan, is het derde geworden met 5 punten. Net zoals de aartsrivaal treft Celtic een Portugese tegenstander in de EL: Benfica. Deze zelfde aartsrivaal heeft Celtic in de kwartfinale van de League Cup uitgeschakeld.

Greenock Morton (Mukendi) - Greenock Morton staat weer knap vijfde in Schotland. In de League Cup is het uitgeschakeld door Hibernian.

Aberdeen (Daniels) - Aberdeen staat 4e in Schotland, al staat het in punten gelijk met nummer 3 Rangers. In de EL ging het bijna een ronde verder, maar de laatste, beslissende uit-wedstrijd tegen Slavia Praha ging met 3-1 verloren. Het eindigt nu laatste met 6 punten. De halve finale van de League Cup ging verloren tegen Hibernian.

Overige:

Inter (Beton) - Inter staat ruim aan kop in de Serie A. Het heeft zes punten voorsprong op Lazio. In een spannende CL-poule is het groepswinnaar geworden. De volgende tegenstander in het miljardenbal wordt PSG.

Interlands

WALES - IJsland (Nations League)

Spoiler

1882841156_WALijs.thumb.png.30e989a4250c97b7f0be6d6a03bdef2d.png

Italië - WALES (Nations League)

Spoiler

1740038200_itaWAL.thumb.png.fff4f29fad6fcc1639018588053a742a.png

WALES - Colombia (Vriendschappelijk)

Spoiler

1946829214_WALcol.thumb.png.4b9cfb584afebe281c25de61bda6530f.png

WALES - Italië (Nations League)

Spoiler

1276292764_WALita.thumb.png.8dcc1577c138ffbd2747aed655f9abee.png

IJsland - WALES (Nations League)

Spoiler

794688046_ijsWAL.thumb.png.853abd629c98c63cd0aa3751700fc830.png

WALES - Argentinië (Vriendschappelijk)

Spoiler

1104564017_WALarg.thumb.png.07cd5026c75e0268b5114e1d8e1d43a0.png

Nations League

Italië won de groep eenvoudig met 10 punten. Wales handhaaft zich in Divisie B met 5 punten en IJsland degradeert met 1 punt.

Spelersstatistieken

stats1.thumb.png.c07b95f87404101f3e9f8b981bd67c5c.png

stats2.thumb.png.9345d34fe9c1a680739e3c08ed7fd343.png

Spoiler

@Dysproz @komodo25 @007mark @Mordurette @FMNOOB @FtD @Isco22 @Jespresso @nasje92 Bedankt voor de reacties!

@Copywriter Half Juli scheurde jouw speler een dijbeenspier, waardoor hij er 2 maanden uit lag

Tjonge jonge, geen enkele wedstrijd gespeeld voor Southampton... :classic_angry:

Tijd om te verkassen hoor, ik moet aan spelen toe komen om mijn plek vast te houden bij Wales.

Gelukkig toch wel één interland mogen spelen tegen Colombia. 

Met West Ham gaat het best prima, als promovendus een 10e plek is namelijk niet verkeerd. Kom ook redelijk wat in actie en bij het nationaal team toch ook vaste kracht nu. Wel jammer dat Italië daar onze angstgegner blijft.

Naar Sheffield United gaan was een goede keuze. Meedoen om promotie en ik mocht zelfs mijn debuut maken voor Wales tegen Argentinië. Dat laatste had ik niet meer verwacht!:classic_biggrin:

Basis Rangers Basis Wales . Nu nog een keer een mooie stap maken . Hopelijk geen ernstige blessure in die laatste interland opgelopen ? 

11703222_swanseabanner.thumb.png.a03cba0f2244596154ff13d321634b6b.png

Tweede seizoenshelft 2026/2027

Transfers

Johnson-Welshman: Burton Albion > Reading (€1,6M)

Madelin: Southampton > Swansea City (Huur)

Lederhösen: MK Dons > Leeds Utd (€2M)

Evans: Wolves > Bristol City (€1,7M)

Swansea Uni

284319411_SUNWALES.png.24d55d2f78ba6d6e43b403f0abfb848d.png

Tja, deze stand zegt alles. Swansea is heer en meester. Ook de League Cup en Welsh Cup zijn binnen gehengeld.

Andere clubs

Engeland

Watford (Tomlinson & Flodder) - 10e in Premier League | 4e ronde FA Cup (vs Bournemouth)

West Ham (Forrest) - 8e in Premier League | 5e ronde FA Cup (vs Liverpool)

Bournemouth (De Potfish) - 12e in Premier League | 5e ronde FA Cup (vs Everton)

Middlesbrough (Spector) - 16e in Premier League | 4e ronde FA Cup (vs Middlesbrough)

Bristol City (Evans) - 20e in Premier League (Degradatie) | 3e ronde FA Cup (vs Bournemouth)

Leeds Utd (Lederhösen) - 17e in Premier League | Verliezend finalist FA Cup (vs Liverpool)

Sheffield W'day (Bollhead) - 7e in Championship | 3e ronde FA Cup (vs Watford)

Reading (Johnson-Welshman) - 13e in Championship | 3e ronde FA Cup (vs Southampton)

Birmingham (Duke) - 14e in Championship | 5e ronde FA Cup (vs Birmingham)

Sheffield Utd (Brexit) - 2e in Championship (Promotie) | 4e ronde FA Cup (vs Leicester)

Swansea City (Madelin) - 3e in Championship | Halve finale Play-offs (vs Brentford) | 3e ronde FA Cup (vs Brentford)

Not'ham Forest (Howell) - 11e in Championship | 4e ronde FA Cup (vs Man. City)

Sunderland (Lust) - 23e in Championship (Degradatie) | 3e ronde FA Cup (vs Middlesbrough)

Norwich (Owen) - 17e in Championship | 4e ronde FA Cup (vs Huddersfield)

Schotland

Rangers (Driscoll) - 2e in Schotland | 1e KO ronde EL (vs Porto) | Verliezend finalist Scottish Cup (vs St. Johnstone)

Celtic (Dune) - Kampioen in Schotland | 1e KO ronde EL (vs Benfica) | Kwartfinale Scottish Cup (vs St. Johnstone)

Greenock Morton (Mukendi) - 5e in Schotland | 5e ronde Scottish Cup (vs Ross County)

Aberdeen (Daniels) - 3e in Schotland | Kwartfinale Scottish Cup (vs Rangers)

Overige

Inter (Beton) - 2e in Italië | 1e KO ronde CL (vs PSG) | Halve Finale TIM Cup (vs Juventus) 

Interlands

Na het handhaven in Nations League B, staat nu EK-Kwalificatie op het programma. In maar wordt er gestart met wedstrijden tegen Engeland en Armenië. De overige tegenstanders zijn Kazachstan, Liechtenstein en Noorwegen.

WALES - Engeland (EK-Kwalificatie)

Spoiler

1476539576_WALeng.thumb.png.c3b7752efd8fa4f1626b6b28614a4c7d.png

Armenië - WALES (EK-Kwalificatie)

Spoiler

597347375_armWAL.thumb.png.076b27612247eae16971d1748064a476.png

Spelersstatistieken

stats3.thumb.png.c7e33392923eeb6a2fa5452ca5d7028d.png

stats4.thumb.png.8550084fb12808c90079134b0fef55f7.png

Volgende update(s)

Ik ben van plan om de volgende seizoenen niet meer op te splitsen in drie delen, maar in één deel per seizoen. Mocht Wales zich voor een eindtoernooi plaatsen, zal ik dit uiteraard wel uitgebreid delen. De spelerseigenschappen doe ik waarschijnlijk om de 2 seizoenen.

Daarnaast vertrek ik over ongeveer anderhalve week naar de Verenigde Staten voor ruim vijf weken en kan ik geen nieuwe updates plaatsen. Ik hoop dat ik daarna weer verder kan met de sign-up. Totdat ik vertek, hoop ik nog enkele seizoenen te kunnen posten!

Spoiler

@Mordurette @Dysproz @007mark @FMNOOB @Isco22 @Copywriter Bedankt voor de reacties.

@komodo25 Tegen Argentinië liep je een bovenbeenwond op. Het herstel duurde slechts 10 dagen dus dat viel mee!

@nasje92 Jouw speler is is afgelopen seizoen vijfmaal geblesseerd geweest. Gek genoeg is alles opgelopen op de training. Drie blessures duurden slechts een paar dagen, maar de andere twee waren drie en vier weken lang.

Eindelijk weer aan spelen toegekomen, niet bij Southampton naar via een verhuur aan Swansea City. Een niveau lager, totaal 10 wedstrijden gespeeld (waarvan 3 als basisspeler). Het is niet veel, maar beter dan niks spelen. Helaas geen interlands voor Wales, zelfs niet opgeroepen :classic_sad: hopelijk kan ik weer beter gaan presteren de komende tijd.

Prima seizoen weer . Mag toch hopen dat St Johnstone de beker wel heeft gepakt als ze Celtic en Rangers hebben verslagen 

En alvast een hele fijne vakantie 

Edited by komodo25

Weer een tweede invalbeurt bij Wales en Sheffield naar de Premier League. Hopelijk blijf ik daar en maak ik minuten.

On 11/29/2019 at 9:30 PM, komodo25 said:

Prima seizoen weer . Mag toch hopen dat St Johnstone de beker wel heeft gepakt als ze Celtic en Rangers hebben verslagen 

En alvast een hele fijne vakantie 

Dat lijkt me wel als Rangers verliezend finalist is ;)

Dune met Celtic het kampioenschap binnengehaald, 55 wedstrijden gespeeld (het meeste van allemaal) en ook vrij aardige statistieken. Alleen qua interlands wil het nog niet echt vlotten, regelmatig als wissel op het formulier, maar nog te weinig ingevallen. Ben benieuwd naar volgend seizoen!

Fijne vakantie in The States! 

Alvast veel plezier in de VS! 

Mijn speler moet wel meer gaan spelen. Anders op zoek naar een nieuwe uitdaging hopelijk

2 uur geleden zei FtD:

Dat lijkt me wel als Rangers verliezend finalist is ;)

Dune met Celtic het kampioenschap binnengehaald, 55 wedstrijden gespeeld (het meeste van allemaal) en ook vrij aardige statistieken. Alleen qua interlands wil het nog niet echt vlotten, regelmatig als wissel op het formulier, maar nog te weinig ingevallen. Ben benieuwd naar volgend seizoen!

Fijne vakantie in The States! 

Oh haha . Dacht echt halve finalist in mijn hoofd te hebben 

208841017_swanseabanner.thumb.png.af60e81c66eed64bfb2c1531cda70215.png

Seizoen 2027 / 2028

We zijn aanbeland in seizoen tien. Vanaf deze update ga ik iedere speler individueel behandelen*. Onder iedere spelersnaam vind je de verrichtingen van de speler en een screenshot (gemaakt op 1 september 2027!). Het gaat op alfabetische volgorde. Naast de spelers komt er ook een aparte sectie voor de nationale ploeg van Wales. Tenslotte vind je onderaan de pagina een overzicht met de spelersstatistieken. 

*Bij blessures vermeld ik alleen de blessures vanaf 3 weken

Billy BAXTER (Dysproz)

Spoiler

Club aan het begin van het seizoen: Swansea University

Transfer(s): /

Blessure(s): /

Verrichtingen club: Kampioen van Wales | 4e Kwal. EL (vs Cluj) | Kwartfinale League Cup (vs TNS) | Winnaar Welsh Cup

Screen: 

1047401458_3baxter.png.e21f04ab1511524a64ff01e43ddeb190.png

Ron BETON (Petervoetbal)

Spoiler

Club aan het begin van het seizoen: Internazionale

Transfer(s): Definitieve overname van €29,5M

Blessure(s): /

Verrichtingen club: 5e in Italië | Halve Finale CL (vs Chelsea) | 1e Ronde TIM Cup (vs Chievo)

Screen: 

1306179331_1beton.png.2e254ef5fb3080246fc7849c7c91cf58.png

Birdie BOLLHEAD (Vababe)

Spoiler

Club aan het begin van het seizoen: Sheffield Wednesday

Transfer(s): Sheffield Wednesday > Rangers (€1,6M)

Blessure(s): Polsbreuk (1 augustus, 3 weken)

Verrichtingen club: Kampioen van Schotland | 3e Kwal. CL (vs Shakhtar) | 1e KO Ronde EL (vs RB Salzburg) | Halve Finale League Cup (vs Celtic) | Halve Finale Scottish Cup (vs St. Johnstone)

Screen: 

0bollhead.png.0248b5086c278910e8f9a5105d8ab77f.png

Boris BREXIT (FMNOOB)

Spoiler

Club aan het begin van het seizoen: Sheffield United

Transfer(s): /

Blessure(s): /

Verrichtingen club: 18e Premier League (Degradatie) | 3e ronde Carabao Cup (vs Brighton) | 5e ronde FA Cup (vs Watford)

Screen: 

1960751504_1brexit.png.36a74dcd7c9f38884ebc5b5061fcbd45.png

Jack DANIELS (Van der Water)

Spoiler

Club aan het begin van het seizoen: Aberdeen

Transfer(s): Aberdeen > Newcastle Utd (€11,5M)

Blessure(s): Heupblessure (14 januari, 3 maanden)

Verrichtingen club: 15e Premier League | Kwartfinale Carabao Cup (vs Chelsea) | 3e ronde FA Cup (vs Chelsea)

Screen: 

149053446_3daniels.png.94a46afb78e289bab22a16f2cad2e85d.png

Henk DE POTFISH (Isco22)

Spoiler

Club aan het begin van het seizoen: Bournemouth 

Transfer(s): Bournemouth > Stoke City (Huur - €1M)

Verrichtingen club: 8e Championship | 3e ronde Carabao Cup (vs Wolves) | 3e ronde FA Cup (vs Derby County)

Screen: 

1246995221_2potfish.png.da32db8ca4da1fed2e7e14d02f3b4cf0.png

Ryan DRISCOLL (Komodo25)

Spoiler

Club aan het begin van het seizoen: Rangers

Transfer(s): Rangers > Benfica (€17,5M)

Blessure(s): Verrekte Kniebanden (2 november, 6 weken) | Gebroken vinger (Huidige blessure - 4 mei, ±6 weken)

Verrichtingen club: 1e Liga NOS | Portugal niet geladen (geen bekers) | 3e CL-groep | 1e KO-ronde (vs Southampton)

Screen: 

0driscoll.png.08482c455c091d69b7794fbdf9b2feb4.png

Dex DUKE (Copywriter)

Spoiler

Club aan het begin van het seizoen: Birmingham

Verrichtingen club: 13e Championship | 3e ronde Carabao Cup (vs West Ham) | 3e ronde FA Cup (vs Portsmouth)

Screen: 

1217455255_1duke.png.c4b158d749a632c90f9681b8c81e5086.png

Ferry DUNE (FtD)

Spoiler

Club aan het begin van het seizoen: Celtic

Blessure(s): Verstuikte enkel (11 september, 4 weken)

Verrichtingen club: 2e in Schotland | 4e in CL-groep | Winnaar League Cup | Kwartfinale Scottish Cup (vs Rangers)

Screen: 

723922238_1dune.png.191d26e50627322b7de134ee760e9d85.png

Cadel EVANS (Jenskee)

Spoiler

Club aan het begin van het seizoen: Bristol City

Verrichtingen club: 4e in Championship (Promotie) | 4e ronde Carabao Cup (vs Watford) | 4e ronde FA Cup (vs Barnsley)

Screen: 

160823007_3evans.png.bd90c29814ffb0a47b6173b599160825.png

Johnnie FLODDER (Rossi)

Spoiler

Club aan het begin van het seizoen: Watford

Transfer(s): Watford > Fulham (€1,1M)

Verrichtingen club: 20e in Premier League (Degradatie) | 2e ronde Carabao Cup (vs Sunderland) | 5e ronde FA Cup (vs Swansea City)

Screen: 

800449482_2flodder.png.909b22aed54814358b3a35a9e1d3fe63.png

Mark FORREST (007mark)

Spoiler

Club aan het begin van het seizoen: West Ham United

Blessure(s): Schouder uit de kom (24 augustus, 8 weken) | Hernia (25 februari, 3 weken)

Verrichtingen club: 8e in Premier League | 4e ronde Carabao Cup (vs Middlesbrough) | 3e ronde FA Cup (vs Cardiff)

Screen: 

1305185226_2forrest.png.ab10d82a177b614f196831b69f05ca14.png

Martin HOWELL (QuaLyon)

Spoiler

Club aan het begin van het seizoen: Nottingham Forest

Transfer(s): Nottingham Forest > Huddersfield (€80K)

Blessure(s): Gespannen kuit (Huidige blessure - 16 mei, ±5 weken)

Verrichtingen club: 17e in Premier League | 3e ronde Carabao Cup (vs Wimbledon) | 4e ronde FA Cup (vs Man. City)

Screen: 

1622455678_2howell.png.a49c8fa1b5286cbfbcfa094327d7351d.png

Toby JAMES (Kavinos)

Spoiler

Club aan het begin van het seizoen: Swansea University

Transfer(s): /

Blessure(s): Verstuikte enkel (2 januari, 4 weken) | Shouder uit de kom (20 februari, 2 maanden)

Verrichtingen club: Kampioen van Wales | 4e Kwal. EL (vs Cluj) | Kwartfinale League Cup (vs TNS) | Winnaar Welsh Cup

Screen: 

1242722728_1james.png.d791dfaa6365dcc7236ba4e9374c66e5.png

Cathair JOHNSON-WELSHMAN (Makalakalane)

Spoiler

Club aan het begin van het seizoen: Reading

Verrichtingen club: 7e Championship | 2e ronde Carabao Cup (vs Middlesbrough) | 4e ronde FA Cup (vs Wolves)

Screen: 

0johnson.png.a4de1757ad1c5ccaf7e75da66fe275b5.png

Nils LEDERHÖSEN (Handzeep)

Spoiler

Club aan het begin van het seizoen: Leed United

Blessure(s): Verstuikte enkel (30 december, 3 weken)

Verrichtingen club: 10e in Premier League | 2e ronde Carabao Cup | 5e ronde FA Cup (vs Man. City)

Screen: 

1596738560_2lederhosen.png.79928ff58e7c2344706694909073f8a0.png

Elias LUST (Chiemel)

Spoiler

Club aan het begin van het seizoen: Sunderland

Transfer(s): Sunderland > Swansea University (Gratis)

Verrichtingen club: Kampioen van Wales | 4e Kwal. EL (vs Cluj) | Kwartfinale League Cup (vs TNS) | Winnaar Welsh Cup

Screen: 

1026618258_2lust.png.2b43a27a8e94c21ca29d4df577dd823a.png

Ryan MADELIN (Mordurette)

Spoiler

Club aan het begin van het seizoen: Southampton

Blessure(s): Sporthernia (30 augustus, 4 weken) | Verstuikte enkel (3 november, 4 weken) | Verrekte kniebanden (23 januari, 3 weken)

Verrichtingen club: 9e in Premier League | Verliezend finalist EL (vs Ajax) | 3e ronde Carabaro Cup (vs Liverpool) | 3e ronde FA Cup (vs Middlesbrough)

Screen: 

2051157289_1madelin.png.94e4d2bb1133648b0f5c3a60031d2b36.png

Prince MUKENDI (Urbeto)

Spoiler

Club aan het begin van het seizoen: Greenock Morton

Transfer(s): Greenock Morton > Wolverhampton (€8,25M)

Blessure(s): Hernia (11 januari, 4 weken)

Verrichtingen club: 7e in Premier League | 4e ronde Carabao Cup (vs Liverpool) | 6e ronde FA Cup (vs Leicester)

Screen: 

116674096_2mukendi.png.0ff1c2a1d4293afd1088ca4a693ccb14.png

Osian OWEN (Jespresso)

Spoiler

Transfer(s): Watford > Millwall (Gratis)

Verrichtingen club: 10e in Championship | 2e ronde Carabao Cup (vs Stoke) | 4e ronde FA Cup (vs Fulham)

Screen: 

508621518_2owen.png.190883b0d1ca94d18cad558c5f020399.png

Barry RANDSDORP (Whitewolf345)

Spoiler

Screen: 

66761652_1randsdorp.png.38c45aef5b39e6a3c6e3e2645647b9b8.png

Mike SMALL (GAE EAGLES)

Spoiler

Blessure(s): Heupblessure (16 juni, 2 maanden) | Verstuikte enkel (23 november, 4 weken)

Screen: 

326518434_3small.png.502bdd6791ecd6dd7ab29c811831f8e6.png

Paul SPECTOR (Nasje92)

Spoiler

Club aan het begin van het seizoen: Middlesbrough

Verrichtingen club: 12e in Premier League | Kwartfinale Carabao Cup (vs Man. City) | 4e ronde FA Cup (vs Sheffield Utd)

Screen: 

423037551_2spector.png.f766e1f8069c0991b7608e3cca2bb6cd.png

Tom TOMLINSON (Tdogg16)

Spoiler

Transfer(s): Watford > Southampton (€975K)

Blessure(s): 

Verrichtingen club: 9e in Premier League | Verliezend finalist EL (vs Ajax) | 3e ronde Carabaro Cup (vs Liverpool) | 3e ronde FA Cup (vs Middlesbrough)

Screen: 

24735386_1tomlinson.png.50b3cbe966b4da17da4ebca802a2afdf.png

Interlands

Liechtenstein - WALES (EK-Kwalificatie)

Spoiler

lieWAL.thumb.png.370eb2b2ab9f93f02d9888635dc9661b.png

Engeland - WALES (EK-Kwalificatie)

Spoiler

engWAL.thumb.png.b1add02b335f61e18d394bad2b751b79.png

WALES - Armenië (EK-Kwalificatie)

Spoiler

WALasrm.thumb.png.bc13df86c14ae393d58cac3c5d4b96f4.png

WALES - Noorwegen (EK-Kwalificatie)

Spoiler

WALnor.thumb.png.7d1f6b51b3560c858653960870801f9f.png

Verenigde Staten - WALES (Vriendschappelijk)

Spoiler

usaWAL.thumb.png.980888a317744c8e78cf1c87ae93d489.png

WALES - Liechtenstein (EK-Kwalificatie)

Spoiler

WALlie.thumb.png.14d3f3e05e998118c3eb6216148cac6d.png

Kazachstan - WALES (EK-Kwalificatie)

Spoiler

kazWAL.thumb.png.bd5f65b0c0b6c0f565a316539013339c.png

Frankrijk - WALES (Vriendschappelijk)

Spoiler

fraWAL.thumb.png.702681706a808f5873e03d7d38d23e65.png

Eindstand Kwalificatiegroep

EUROQ.png.8d44e7387a3b4c6715f7444e95bd4a62.png

Spelersstatistieken

Stats1.thumb.png.e1ce555c27dffe2389b0c80483307391.png

Stats2.thumb.png.37f0f63f5dce8636bbd23e79e15d743d.png

Volgende update

Deze zal volledig in het teken staan van het EK 2028!

Spoiler

@007mark @Dysproz @Mordurette @FMNOOB @nasje92 Bedankt voor alle reacties!

@Chiemel Jouw speler heeft een transfer gemaakt (al denk ik niet dat je er blij mee bent)

@komodo25 @FtD St. Johnstone won inderdaad de beker! ;) 

Edited by QuaLyon

Mooi dat we het EK hebben gehaald! Zelf ook een prima seizoen gehad.

Hopelijk niet bij Italië in de poule ;)

Jammer van de vele blessures, daardoor ook een hoop interlands gemist, denk ik. Gelukkig toch nog één keer mogen invallen tegen Frankrijk. Mooi dat het EK behaal is.