Jump to content
QuaLyon

[Sign-Up] Our Story

Recommended Posts

Ik heb de lijstjes niet naast elkaar gelegd, maar heb het idee dat Elias Lust niet bijzonder veel ontwikkeld is. Wel 7 assists. 

Op 22-8-2019 om 10:45 zei tdogg16:

Zomaar even wat mentions voor eventuele liefhebbers aan deze signup. Mentions gebaseerd op laatste deelname aan het soortgelijke 'Create your Legend' van @Juca.

@Geppiej, @Regis @capelle1212 @GAE EAGLES @van der Water @Blom

@Twan1810 @komodo25 @Bakkes12 @Stefanos @Chiemel @keida @FMNOOB @Jespresso @Erwin.

en nog een paar mentions omdat men mee doet met de Eredivisie Sign-up:

@Rossi @Magikarp @Kelvin @Satyr @Fabian. @chrisje1993 @toivonen @Whitewolf345

Geen idee of bovenstaande users allemaal nog actief zijn en of ze interesse hebben, maar dit brengt het topic in ieder geval onder de aandacht op deze manier :) 

Had graag mee willen doen. Ben denk ik een beetje laat haha.

424537129_swanseabanner.thumb.png.af92391e8c72b0b125bef951ca0d9d73.png

Tweede seizoenshelft 2023/2024

De titelstrijd in Wales is spannend. Kan TNS eindelijk weer eens kampioen worden of gaat Swansea University 'gewoon' weer met het kampioenschap aan de haal?

Transfers

Ron Beton: Man. City > West Ham Utd (Huur)

Cadel Evans: Swansea Uni > Wolverhampton (€8,75K)

Billy Baxter was tijdens de vorige update op proef bij Brighton, maar kon geen transfer afdwingen.

Swansea University

seizoenshelft2.png.1198d34ad701bd22b7587c1e062ab5e5.png

Een perfecte eindsprint in de competitie zorgt ervoor dat Swansea University de dubbel pakt, nadat de League Cup-finale wél verloren ging.

Eindstand

eindstand.png.e7d8461cba2d5cd9e705b70c1e9c34d4.png

Andere ploegen

Engeland

Sheffield W'day (Bollhead) - Sheffield Wednesday werd kampioen op het derde niveau van Engeland en keert dus terug naar het tweede niveau. In de derde ronde van de FA Cup was Swansea City te sterk.
Hull City (Johnson-Welshman) - De fans van Hull zullen dit seizoen waarschijnlijk snel vergeten. Het werd slechts 18e en in de 4e ronde van de FA Cup werd het uitgeschakeld door Sheffield United.

QPR (Brexit) - Op 31 december stond QPR al laatste en daar eindigen ze ook na 46 wedstrijden. Het degradeert dus naar het derde niveau van Engeland. In de 3e ronde van de FA Cup werd het óók uitgeschakeld door Sheffield United.

West Ham (Beton) - West Ham speelt tegenwoordig op het tweede niveau van Engeland, maar promoveert wel terug naar de Premier League. Het werd 2e. In de FA Cup werd het uitgeschakeld door Newcastle United in de 3e ronde.

Birmingham (Duke) - Birmingham eindigde in de grijze middenmoot (15e). Daarnaast schakelde Leeds United hen uit in de 4e ronde van de FA Cup.

MK Dons (Lederhösen) - MK Dons eindigde NIET bij de bovenste drie op het derde niveau van Engeland en blijft dus nog actief op dit niveau.

Wolverhampton (Evans) - Na het goede vorige seizoen eindigden de Wolves dit seizoen op een respectabele tiende plek. Wat wel opvalt is dat de tweede seizoenshelft vrij matig was. Millwall schakelde hen uit in de 4e ronde van de FA Cup.

Schotland

Rangers (Driscoll) - De Rangers hebben op sensationele wijze de titel gepakt in Schotland. In de laatste speelronde werd met 2-1 verloren van nummer twee Celtic. Hierdoor kwamen beide ploegen op een gelijk puntenaantal, alleen het doelsaldo was in het voordeel van de Rangers. Het verschil bedroeg 1 (!) doelpunt. 

Saint Mirren (Dune) - Het wat kleinere Saint Mirren wist het tot aan de kampioensgroep te schoppen, maar wist hierin geen enkele keer te winnen. Het eindigde dan op een (alsnog knappe) vijfde plek. Dit geeft recht op EL-voetbal. In de beker kwam het niet verder dan de kwartfinale.

Ross County (Madelin & Forrest) - De promovendus beleefde een zwaar seizoen, maar wist zich wel te handhaven. Het eindigde op een tiende plek. In de beker werd het in de kwartfinale uitgeschakeld door Celtic.

Aberdeen (Spector) - Dit is eigenlijk precies hetzelfde verhaal als bij Saint Mirren. Het kwam in de kampioensgroep, maar wist er geen wedstrijd te winnen (onderling werd het 2-2). En eveneens in de kwartfinale van de beker uitgeschakeld.

Motherwell (Daniels) - Motherwell wist zich net niet te plaatsen voor de kampioensgroep en werd uiteindelijk nog wel zevende. Daarnaast haalde het wél de bekerfinale, maar deze ging verloren tegen St. Johnstone (1-2).

Interlands

Wales 1

Er werd in maart alleen vriendschappelijk gespeeld tegen Griekenland. Deze wedstrijd werd met 2-1 verloren, maar Evans wist wel te scoren voor de Welshmen. Duke, Forrest, Spector, Small, Madelin en Daniels kwamen ook in actie in deze wedstrijd.

Wales U21 kwam niet in actie in maart. Zij spelen pas weer twee wedstrijden in juni, al is dit slechts vriendschappelijk

Spelersstatistieken

379130331_stats3.png.c3842a86dd89fb077356ed9463b7604b.png

105801943_stats4.png.8510bf3981461785de10110c4894b139.png

*Dune speelde 36x voor Saint Mirren, waarvan 1x als invaller. Hij scoorde 1x, gaf 2 assists en werd 1x MvdW. Zijn gemiddelde was 6,91

**Mukendi speelde 12x voor Hibernian, waarvan 5x als invaller. Hij maakte geen goals of assists en werd ook nooit MvdW. Zijn gemiddelde was een 6,77.

Spoiler

@007mark @komodo25 @FMNOOB @Mordurette @Dysproz @Copywriter @Chiemel @Isco22 @nasje92 @Urbeto Bedankt voor de reacties!

@Jespresso Dat zou best spiermassa kunnen zijn, aangezien je Kracht verdubbeld is, van 7 naar 14!

@keida Helaas ben je inderdaad te laat. Sorry!

Helaas geen contract af kunnen dwingen. Wel mijn beste seizoen tot nu toe, dus hopelijk komt het deze zomer wel tot een transfer.

Mooi dat we met Ross County hebben kunnen handhaven. Blijkbaar ook mijn debuut (?!) kunnen maken voor nationale eerete team denk ik. 

Met oude cluppie gaat ook nog lekker zo te zien.

12 uur geleden zei 007mark:

Mooi dat we met Ross County hebben kunnen handhaven. Blijkbaar ook mijn debuut (?!) kunnen maken voor nationale eerete team denk ik. 

Met oude cluppie gaat ook nog lekker zo te zien.

Ook komend seizoen inderdaad op het hoogste niveau. Ook mooi dat ik dit seizoen nog 30 wedstrijden gespeeld heb, een vaste basisplaats veroverd in Schotland.

Ja, ik heb blijkbaar ook mijn debuut gemaakt voor Wales! Dat terwijl ik tot nu toe nooit voor u21 van Wales gespeeld heb, alleen u19 of u20.

424537129_swanseabanner.thumb.png.af92391e8c72b0b125bef951ca0d9d73.png

Zomer 2024

Waar transfers enkele seizoenen geleden nog een zeldzaamheid waren, is het nu compleet anders. Ook wil Swansea University zich eindelijk eens plaatsen voor de Champions League-groepsfase. Gaat dat dit seizoen gebeuren?

Transfers

Boris Brexit: QPR > Ipswich Town (Huur)

Ron Beton: Man. City > Leeds United (Huur)

Prince Mukendi: Rangers > Dundee United (Huur)

Johnnie Flodder: Swansea Uni > Watford (€9,25K) > Greenock Morton (Huur)

Elias Lust: Swansea Uni > Gap Connah's Quay (Huur)

Osian Owen: Swansea Uni > Watford (€11,25K) > Portsmouth (Huur)

Nils Lederhösen: MK Dons > The New Saints (Huur)

Jack Daniels: Motherwell > Aberdeen (€2,5M)

Cadel Evans: Wolves > Córdoba CF (Huur)

Swansea Uni in Europa

euroQ.png.01df47cd9ca4d56d1e5594398cf01eb0.png

Het is heel zuur hoe Swansea Uni uit de CL is geknikkerd. Op Cyprus werd dik verdiend gewonnen en thuis was het gelijkwaardig aan APOEL. De Cyprioten wonnen zeer geflatteerd in Wales. Uiteindelijk kwalificeerde Swansea Uni zich zeer nipt voor de EL-groepsfase via Bratislava. De poule lijkt onmogelijk. Valencia, Olympiakos en Slavia Praha zijn de tegenstanders.

Interlands

Wales 1

Er werd in juni tweemaal geoefend tegen Slowakije en Engeland (beiden uit). In Slowakije werd knap met 1-2 gewonnen, mede door een doelpunt van debutant Billy Baxter. Beton, Forrest, Evans & Daniels kwamen ook in actie voor de Welshmen.

In Engeland werd met 1-1 gelijkgespeeld. Beton, Forrest, Evans & Daniels maakten minuten op Wembley.

Voor Wales staan er de komende tijd Nations League-wedstrijden op het programma. In Divisie C gaat het spelen tegen Albanië, Georgië en Griekenland.

Wales U21

Het hoogste jeugdteam van Wales speelde precies dezelfde oefeninterlands als het grote Wales. In Slowakije werd ietwat geflatteerd met 0-3 gewonnen en in Engeland werd ook 1-1 gelijkgespeeld.

De volgende spelers kwamen in actie voor Wales U21: Tomlinson, Brexit, Dune, De Potfish, Flodder, Owen & Small.

Volgende Update

Ik hoop morgen (en anders woensdag) een korte update met de huidige screens van de spelers te plaatsen!

Spoiler

@Dysproz Geen transfer, maar wel je interlanddebuut én interlandgoal!

@007mark Klopt, tegen Griekenland was jouw debuut voor Wales.

@Chiemel Je hebt verandering, al weet ik niet of het zo'n geweldige verandering is

@FMNOOB haha, ik kan vast verklappen dat je in het huidige seizoen al meer gespeeld dan het hele vorige seizoen 

@Mordurette Madelin heeft wel 6x voor U21 gespeeld

@Urbeto Dundee Utd ziet hem als een bepalende speler die wie weet kan 'ie het dit seizoen wel waarmaken!

@Copywriter Birmingham is wel een degelijke club om je te ontwikkelen als jonge speler! ;)

@Jespresso En je transfer is er ook gekomen!

@nasje92 Je had ook nog 16 invalbeurten die waren weggevallen op de screen dus het viel nog enigszins mee!

Wauw zeg, beide interlands weer meegedaan met het grote Wales. Ook prima resultaten tegen Slowakije en Engeland. Hopelijk kunnen we dit doortrekken richting de Nations League. Ook leuk dat de EL-groep wederom behaald is voor Swansea Uni.

Helaas mijn interlands voor Wales niet kunnen uitbreiden. Wellicht een blessure of (nog) niet goed genoeg voor een basisplaats.