Geplaatst 11 augustus 20195 jr. Ik heb het plezier weer terug gevonden (en helaas niet bij mijn vorige game ) De banner is gemaakt door @AFCA90 11 augustus 20195 jr. bewerkt door Vlonkie
Geplaatst 11 augustus 20195 jr. Succes met Erik the Viking en FC Groningen. Ik heb ooit Erik eens mogen interviewen.
Geplaatst 11 augustus 20195 jr. Succes met de mooiste club van het land . Mooi dat je met Nevland speelt . Toch wel een heldje hoor
Geplaatst 12 augustus 20195 jr. Een geldschieter is altijd fijn. Ben benieuwd wat er met dat geld gaat gebeuren!
Geplaatst 13 augustus 20195 jr. Zou in het echt ook niet verkeerd zijn als er een zak met geld binnen kwam
Geplaatst 14 augustus 20195 jr. Auteur De komende dagen zal ik niet geregeld kunnen updaten, aangezien mijn nichtje (3) bij ons thuis is @TheRedOne @delichris @komodo25
Geplaatst 14 augustus 20195 jr. Mooi dat Doan blijft. Heb je met de editor het aangepast qua stadion?
Geplaatst 16 augustus 20195 jr. Auteur VV Drachten Verkennis Veerman Pronichev Núrio Hatzidiakos Ouwejan @delichris klopt en ik heb de geldschieter er in verwerkt als suikeroom die op de voorgrond aanwezig is
Geplaatst 17 augustus 20195 jr. Een goede voorbereiding hoor en een mooie samenwerking met vv Drachten. Ik hoop wel dat je een samenwerking krijgt met wat grotere teams uit de regio.
Geplaatst 17 augustus 20195 jr. Niet meteen de versterkingen die ik zou verwachten met zo'n geldschieter. Hoewel Ouwejan een prima versterking is
Geplaatst 18 augustus 20195 jr. Auteur @delichris dat hoop ik ook. Ik hoop in de toekomst een stuk of drie satellietclubs te hebben @komodo25 verwacht in de winterstop meer vuurwerk...
Geplaatst 20 augustus 20195 jr. Auteur Trainingscomplex Jeugdcomplex @delichris @TheRedOne @komodo25 hopelijk kan ik ze halen
Geplaatst 20 augustus 20195 jr. Een mooie reeks neergezet en hopelijk ga je de sterkhouders houden dit seizoen.
Geplaatst 22 augustus 20195 jr. Auteur Satistieken FC Groningen - Helmond Sport @TheRedOne @delichris @komodo25
Geplaatst 22 augustus 20195 jr. Zo zeg wat een domper in de beker zeg. Maar in de competitie mooie uitslagen neergezet.