Jump to content
  • 0
Sign in to follow this  
Jotew

Huurspelers zoeken met Duits team

Question

Posted (edited)

Vraag 1

Net een save gestart in de 2. Bundesliga. Als ik vervolgens naar het scoutingcentrum (zoeken) ga en HUUR aanvink komt er geen enkele speler te voorschijn? Waarom is dat? Met saves in andere competities nooit last van gehad..?

datum ingame is 18-06-2018

wanneer ik een voorwaarde toevoeg met : verhuurlijst > beschikbaar krijg ik wel een lijst met voornamelijk 18 en 19 jarigen, maar waarom moet het op deze manier als het bij andere competities gelijk een weergave geeft als je huur aanvinkt?

vraag 2

waarom werkt SI überhaupt met B-elftallen als ‘aparte’ club en niet gewoon hetzelfde als een -18 elftal? Dus een -23 oid. Het is nu een ‘satelliet club’ waarbij je geen inspraak hebt mbt aannemen van de staf etc. Of ben ik nou gek?

Edited by Jotew

5 answers to this question

Recommended Posts

• 0

Dynamo Dresden

Zonder 'huur' of 'transfer' aangevinkt te hebben.

S2S9Vpf.png

Met 'huur' aangevinkt

SrS5680.png

Derby County

Zonder 'huur' of 'transfer' aangevinkt te hebben.

0TunTUC.png

Met 'huur' aangevinkt

szPEHBq.png

Hoe kan het nou dat ik in Duitsland geen spelers te zien krijg wanneer ik huur aanvink? beide saves even getest. Beide met dezelfde editor files geselecteerd..

• 0
Gepost (edited)
5 minuten geleden zei Rossi:

En als de datum 1 juli is?

Dan zijn er wel een paar spelers zichtbaar maar wanneer alles op wereld staat, en ik in de jeugdelftallen van bijv Liverpool, City etc kijk zie ik al die jongens gewoon niet op die scoutingpagina staan terwijl ik alles op Wereldniveau heb gezet en bij hun een Huur-icoontje voor de naam staat

Edited by Jotew

• 0

Als ik alleen op huur klik, komen er ook geen spelers tevoorschijn. Ik druk altijd gewoon op transfer én huur, dan krijg ik gewoon alle spelers en selecteer ik daarna gewoon apart de beschikbare huurspelers.

• 0
15 minuten geleden zei Mordurette:

Als ik alleen op huur klik, komen er ook geen spelers tevoorschijn. Ik druk altijd gewoon op transfer én huur, dan krijg ik gewoon alle spelers en selecteer ik daarna gewoon apart de beschikbare huurspelers.

Maar waarom is dat dan weer voor bijvoorbeeld Portugal (toch?) bij jou en Duitsland zo en lat hij alles wel zien in bijv Engeland, Italie of Nederland?