Geplaatst 4 augustus 20195 jr. Citaat Unión Deportiva Ibiza is een Spaans voetbalteam gevestigd in Ibiza-stad , in de autonome gemeenschap van de Balearen . Opgericht in 2015, speelt het in Segunda División B - Groep 1 en houdt het thuiswedstrijden bij Estadi Municipal de Can Misses, met een capaciteit van 4.500 zitplaatsen. UD Ibiza werd opgericht in 2015 met als doel de voormalige UD Ibiza-Eivissa te vervangen die twee seizoenen speelde in Segunda División B. In juni 2017 promoveerde de club naar Tercera División na twee seizoenen in de Regionale competitie te hebben doorgebracht. Op 7 augustus 2018, nadat RFEF de deelname van Lorca FC aan Segunda División B had geblokkeerd, betaalde Ibiza de schulden van de club en bereikte een administratieve promotie voor de derde divisie. Een nieuwe novelle van mijn kant. Sporting is beetje uitgelopen tot een debacle, qua novelle, en daarna beetje op meerdere gedachten gehikt. Door een snelle save met Manchester City tussendoor er toch achter gekomen dat ik nog wel zin had in een uitdaging. Bij de club Ibiza ben ik terecht gekomen door de Manchester City save. Ibiza kwam enkele jonge spelers bij mij huren. Zoals jullie kunnen lezen bestaat de club nog niet zo lang. Er is amper geld in kas, maar de salarishuishouding is dik in orde. In de volgende update gaan we dieper in op de selectie, de financiën, transfers en andere zaken die op dat moment van belang zijn! @delichris @Isco22 @FM_Lesly @Rossi @komodo25 @Marius @bas2204 @Titan @007mark @r4vje @Makalakalane @Politico @r4vje @ElMarcos @Mordurette @glennix @D.J. Ik heb alle Dulwich/Parma volgers getagd. Als je hier niet, meer, op zit te wachten laat dit dan even weten
Geplaatst 4 augustus 20195 jr. Succes @Kavinos! Erg originele club keuze, nooit gehoord dat Ibiza überhaupt een profclub heeft haha. Zal wel lekker zijn qua reiskosten (a la a Real Mallorca) voor uitwedstrijden. Ik volg graag!
Geplaatst 5 augustus 20195 jr. Klinkt in ieder geval als een leuke uitdaging! Succes! Ik volg met plezier.
Geplaatst 5 augustus 20195 jr. Oeh vanuit de krochten van het Spaanse voetbal omhoog! Zeker leuk om te volgen! Succes met Ibiza!
Geplaatst 5 augustus 20195 jr. Auteur Na de voorstelling van de club, tijd voor wat voetbaltechnische zaken. In de Segunda zijn weinig moeilijke regels, maar wel regels die zorgen voor bepaalde beperkingen. Om deze even op een rijtje te zetten, hier even een overzicht van de belangrijkste regels. Hierdoor moesten we creatief worden op de transfermarkt. Zoals ik al aangaf was er wat ruimte in het salarishuis. Deze ruimte werd vergroot door de verkoop van enkele spelers die vervangbaar waren. Daarnaast versterkten we ons vooral in de breedte en hoop ik door de huurspelers direct play-offs en promotie af te dwingen naar de Liga 123. De kleine selectie die gebruikt mag worden, zou echter geen probleem mogen vormen. We spelen iedere 7-8 dagen een wedstrijd. Voldoende tijd om te herstellen en zo met ons sterkste elftal te spelen. We speelden een uitgebreide voorbereiding. Tegen grotere teams in de hoop wat extra geld te verdienen en tegen wat kleine tegenstanders om aan het vertrouwen te werken. Dit zorgde voor wisselende resultaten. In de hoop betere spelers te kunnen huren, of wellicht zelfs gratis over te nemen, ging ik op zoek naar een moederclub. Ik hoopte op een club uit La Liga waar we profijt van zouden hebben. Ik denk dat ik met Espanyol een mooie club heb gevonden. Als laatste nog de financiën. Weinig interessants nog eigenlijk. Ik krijg een deja-vu naar Dulwich, al biedt dit ook perspectief. Toen kwam het uiteindelijk ook goed. Ik maak me hier nog niet zo druk over! Dank voor de reacties! Leuk dat jullie me weer volgen! @Mordurette @Isco22 @tdogg16 @delichris @komodo25 @Marius @Lazy @TheRedOne
Geplaatst 5 augustus 20195 jr. Selectie ziet er goed uit voor dat niveau. Prima voorbereiding met een mooie overwinning op Barca B
Geplaatst 6 augustus 20195 jr. Ik ken geen speler, maar de selectie ziet er aardig goed uit. Ik zie je minimaal top acht halen.
Geplaatst 6 augustus 20195 jr. De voorbereiding is zeer wisselend verlopen, maar het niveauverschil tussen de verschillende tegenstanders natuurlijk ook. Blijft dan ook even koffiedik kijken, maar we zien wel wat de competitiestart brengt.
Geplaatst 6 augustus 20195 jr. Ken geen speler, maar ben benieuwd hoe je het gaat doen in de competitie!
Geplaatst 6 augustus 20195 jr. Zeker de eerste voorbereiding is er om aan elkaar te wennen. Hopelijk zijn jullie klaar voor de start van de competitie, succes!
Geplaatst 7 augustus 20195 jr. Auteur De eerste helft van het seizoen zit er op. Aangezien er weinig benoemenswaardig te vermelden is, neem ik deze update direct de transfers mee in de maand januari. Buiten spelers, werd er ook een interessante Hoofd Jeugdopleidingen aan de club toegevoegd. In januari ben ik nog niet echt op zoek gegaan naar spelers die ons wellicht volgend seizoen beter kunnen maken. Daarvoor is het allemaal nog te onzeker. Promotie, en daarbij hopelijk een stijgende reputatie, is belangrijk dit seizoen. Wanneer ik weet waar ik aan toe ben, gaan we ons meer richten op versterkingen. Voor op de korte termijn wel twee ervaren mannen erbij gehaald. Spoiler Dan de prestaties. Met een prognose van 6e, hield in rekening met een redelijk stabiel eerste seizoen en gokte ik op play-offs. Echter overstijgen we vooralsnog alle verwachtingen! Als laatste nog de financiën. Deze zijn niet altijd niet best.... Dank voor de reacties! Voor mij zijn de spelers ook allemaal grote onbekende. Aan het einde van het eerste seizoen zal ik een aantal belangrijke spelers uitlichten om klein beeld te geven van het niveau! @Mordurette @D.J. @komodo25 @delichris @Makalakalane @Marius @TheRedOne @Isco22
Geplaatst 7 augustus 20195 jr. Je presteert echt fantastisch! Ook twee ervaren spelers gehaad inderdaad, hopelijk kunnen ze van waarde zijn.
Geplaatst 8 augustus 20195 jr. Het gaat erg goed op Ibiza. Kampioenschap komt aardig dichterbij en die twee nieuwe spelers lijken goede aanwinsten.
Geplaatst 8 augustus 20195 jr. Geweldige eerste seizoenshelft! Je hebt nu al een straatlengte voorsprong. De financiële grafiek ziet er qua trend niet al te best uit, maar dat is natuurlijk relatief gezien de kleine bedragen.
Geplaatst 8 augustus 20195 jr. Heerlijke prestaties hoor. Titel komt zo wel dichtbij. Twee prima versterkingen
Geplaatst 9 augustus 20195 jr. Auteur Het eerste seizoen verloopt lekker vlot! Geen bekers, geen andere onderbrekingen. Iedere week een potje spelen en zorgen dat je de meeste punten behaald om met de vier andere kampioenen play-offs te spelen om de promotie naar de Liga 123. Na een prima start was het uiteindelijk aan ons zelf het niet meer uit handen te geven. Op het einde maakte we het ons zelf nog best lastig door wat punten te verspelen en de concurrentie dichter te laten komen, maar..... het kwam goed! De titel in de competitie, zorgden dus dat we mogen gaan spelen om promotie naar de Liga 123. De loting om hiervoor te zorgen is niet gemakkelijk en heb er eerlijk gezegd weinig vertrouwen in... De financiën worden slechter en slechter en eigenlijk hebben we promotie nodig om naar boven te blijven kijken. Zonder promotie zullen de problemen enkel maar groter en groter gaan worden. Voor de liefhebbers nog wat statistieken! Bedankt voor de reacties! In de volgende update de play-offs en een overzicht van onze beste spelers. @Mordurette @delichris @Marius @Isco22 @komodo25