Geplaatst 3 augustus 20195 jr. Ik heb vandaag een interland gespeeld tegen Duitsland en omdat ik flink gefrustreerd werd door de 'nep-spelers' dacht ik: Ik ga even Duitsland speelbaar maken. Hier op de site dat artikel erbij gepakt en dacht dat het wel gelukt was maar nu ik de game opnieuw opstart zie ik nog steeds deze nep-spelers staan én is Löw ook geen bondscoach van Duitsland. Ik heb de juiste map(pen) verwijderd toch? Wat heb ik 'verkeerd' gedaan?
Geplaatst 4 augustus 20195 jr. @Isco22 Heb je het ook bij 1900 1910 1930 gedaan? Ik doe dat wel namelijk. En je moet inderdaad wachten tot de volgende interlandperiode. 4 augustus 20195 jr. bewerkt door delichris
Geplaatst 4 augustus 20195 jr. Auteur @Copywriter @delichris Ja ik heb het inderdaad bij die andere mappen ook gedaan. Dat ik tot de volgende selectie moet wachten tot de nieuwe spelers is vrij logisch maar er staat hier op de site dat je al bij de staf kan zien dat Löw bondscoach is.
Geplaatst 4 augustus 20195 jr. @Isco22 Ik zie dat je de inc map niet hebt en volgens mij zit daar het probleem in. Probeer even bij sortitoutsi te kijken voor realfix. Deze gebruik ik altijd en ben daar erg tevreden over.
Geplaatst 4 augustus 20195 jr. Auteur @delichris Inc map moest ik verwijderen dus daarom is hij weg. Ik zal vanavond eens kijken voor die realfix, thanks
Geplaatst 4 augustus 20195 jr. 20 minuten geleden zei Isco22: @delichris Inc map moest ik verwijderen dus daarom is hij weg. Ik zal vanavond eens kijken voor die realfix, thanks Ik heb ook een inc map en die is van realfix.
Geplaatst 5 augustus 20195 jr. 23 uur geleden zei delichris: Ik heb ook een inc map en die is van realfix. Die lnc map is niet nodig. Bij Susie zitten er inderdaad wat realname fixes in. Maar om Duitsland speelbaar te maken kun je die hele map weg pleuren. Die items houden namelijk alleen dingen tegen, voegen verder niets toe. Het bestandje fake.lnc bijvoorbeeld zorgt ervoor dat Jan Jansen bondscoach is van Oranje (althans dat was vroeger zo).