Spring naar bijdragen

[FM19] KRC Genk - Niemand komt naar hier om zijn pensioen te halen

Aanbevolen reacties

Geplaatst

5d41898039513-1.png

Citaat

Het is heel lang geleden dat ik nog een verhaal ben gestart en actief ben geweest hier, maar na een aantal keer resultaten van mijn Dinamo Zagreb game te posten, begon het weer te jeuken. Daarom ben ik een 2de game gestart met KRC Genk. Waarom Genk? Omdat hun werkwijze het beste overeenkomt met mijn werkwijze binnen Football manager en dat is namelijk jonge spelers ontwikkelen en hopelijk de club naar grote prijzen leiden.  Hopelijk gaan jullie het interessant vinden om te volgen en ik ga mijn best doen om dagelijks een update te plaatsen. Enjoy!

bewerkt door Lensherr

Geplaatst

Leuke selectie in ieder geval om mee te werken, succes!

Geplaatst
  • Auteur

5d42a7823d8cc-2.png

Citaat

Bedankt voor het reageren! Ik lees nu wel pas op het einde een fout in mijn update. (in de voetsporen van toppers zoals).  Sorry daarvoor.

Geplaatst

Jonge doelman voor een topploeg in België. Hopelijk kan hij punten pakken voor je.

Het is wellicht ook wel makkelijk om mensen te taggen, zien ze sneller dat je een update geplaatst hebt.

Geplaatst

Tags werken niet in een citaat. Best zonder gebruiken dus ...

Benieuwd naar de eerste resultaten alvast!

Geplaatst

Berge houden zou natuurlijk een gouden zaak zijn. Gano zou ik persoonlijk ook een kans gegeven hebben.

Geplaatst

Zoals ik al zei, ik zie er wel iets in. Ik zou hem zeker niet direct definitief laten gaan hebben.

Geplaatst
  • Auteur

5d49a6e456f0e-7.png

@delichris @Marius Bedankt voor jullie reactie's. In het echt zie ik Dante nooit doorbreken ook niet bij Anderlecht maar op FM heeft hij inderdaad wel aardige statistieken voor zijn leeftijd

Geplaatst

Goede voorbereiding gedraaid. Verlies tegen Galatasaray kan gebeuren. Je hebt in ieder geval veel scorend vermogen.

Geplaatst

Goede voorbereiding. Je lijkt klaar voor het echte werk.