Geplaatst 31 juli 20195 jr. Citaat Het is heel lang geleden dat ik nog een verhaal ben gestart en actief ben geweest hier, maar na een aantal keer resultaten van mijn Dinamo Zagreb game te posten, begon het weer te jeuken. Daarom ben ik een 2de game gestart met KRC Genk. Waarom Genk? Omdat hun werkwijze het beste overeenkomt met mijn werkwijze binnen Football manager en dat is namelijk jonge spelers ontwikkelen en hopelijk de club naar grote prijzen leiden. Hopelijk gaan jullie het interessant vinden om te volgen en ik ga mijn best doen om dagelijks een update te plaatsen. Enjoy! 31 juli 20195 jr. bewerkt door Lensherr
Geplaatst 1 augustus 20195 jr. Auteur Citaat Bedankt voor het reageren! Ik lees nu wel pas op het einde een fout in mijn update. (in de voetsporen van toppers zoals). Sorry daarvoor.
Geplaatst 1 augustus 20195 jr. Jonge doelman voor een topploeg in België. Hopelijk kan hij punten pakken voor je. Het is wellicht ook wel makkelijk om mensen te taggen, zien ze sneller dat je een update geplaatst hebt.
Geplaatst 2 augustus 20195 jr. Auteur Citaat @komodo25 @Mordurette @Marius @FlyD @oblomov @delichris @chrisje1993 Allemaal bedankt om recentelijk te reageren!
Geplaatst 2 augustus 20195 jr. Tags werken niet in een citaat. Best zonder gebruiken dus ... Benieuwd naar de eerste resultaten alvast!
Geplaatst 3 augustus 20195 jr. Auteur @delichris @Marius Het word nog even geduldig wachten op de resultaten
Geplaatst 3 augustus 20195 jr. Berge houden zou natuurlijk een gouden zaak zijn. Gano zou ik persoonlijk ook een kans gegeven hebben.
Geplaatst 4 augustus 20195 jr. Auteur @Marius @delichris Ik doe sowieso men best om mijn talenten te behouden en lekker te ontwikkelen.
Geplaatst 5 augustus 20195 jr. Zoals ik al zei, ik zie er wel iets in. Ik zou hem zeker niet direct definitief laten gaan hebben.
Geplaatst 5 augustus 20195 jr. Auteur Abdoul Karim Dante @Marius @delichris Bedankt voor het reageren maar ik vind 2 aanvallers voldoende en aangezien ik meer potentie in Odey zie en Samatta eerste keus is heb ik Gano verkocht. 5 augustus 20195 jr. bewerkt door Lensherr
Geplaatst 6 augustus 20195 jr. Auteur @delichris @Marius Bedankt voor jullie reactie's. In het echt zie ik Dante nooit doorbreken ook niet bij Anderlecht maar op FM heeft hij inderdaad wel aardige statistieken voor zijn leeftijd
Geplaatst 6 augustus 20195 jr. Goede voorbereiding gedraaid. Verlies tegen Galatasaray kan gebeuren. Je hebt in ieder geval veel scorend vermogen.