007mark Geplaatst 22 augustus 2019 Share Geplaatst 22 augustus 2019 0 punten voor de Welshman. Hopelijk geen voorbode voor de rest van de editie. Heb namelijk wederom hoge verwachtingen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vilhena Geplaatst 22 augustus 2019 Share Geplaatst 22 augustus 2019 Mooie start, bedankt Australië! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 22 augustus 2019 Share Geplaatst 22 augustus 2019 Ja, lekker! Direct 10 punten in da pocket! Bedankt Aussies! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 22 augustus 2019 Share Geplaatst 22 augustus 2019 Had toch wel wat punten verwacht. Maar goed het is pas de 1e ronde Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 22 augustus 2019 Share Geplaatst 22 augustus 2019 @nasje92 zal ik je even een oude tussenstand sturen met vlaggetjes? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chimpa Geplaatst 22 augustus 2019 Share Geplaatst 22 augustus 2019 2 uur geleden zei nasje92: ps. Ik krijg het in de spoiler niet voor elkaar met de vlaggetjes, dus ik hoop dat jullie het zo oke vinden. Qua layout is minder, maar net zo duidelijk lijkt me:) Mocht het je willen, kan ik je altijd even via Dropbox helpen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 22 augustus 2019 Share Geplaatst 22 augustus 2019 Hey, 2 puntjes Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fabian. Geplaatst 22 augustus 2019 Share Geplaatst 22 augustus 2019 Drie punten is top ?? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas2204 Geplaatst 22 augustus 2019 Share Geplaatst 22 augustus 2019 Starten met niks. Eens zien of we dat gaan verbeteren bij ronde 2 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dysproz Geplaatst 23 augustus 2019 Share Geplaatst 23 augustus 2019 Aardig begin Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
himan Geplaatst 23 augustus 2019 Share Geplaatst 23 augustus 2019 Mja, matig begin. Zo wordt Guyana nooit saai 17e als verwacht... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nasje92 Geplaatst 23 augustus 2019 Auteur Share Geplaatst 23 augustus 2019 18 uur geleden zei Chimpa: Mocht het je willen, kan ik je altijd even via Dropbox helpen. Yes graag! De rest lukt prima, behalve eerdergenoemde.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nasje92 Geplaatst 25 augustus 2019 Auteur Share Geplaatst 25 augustus 2019 Mijn laptop ondervindt momenteel wat problemen, waardoor ik niet of nauwelijks bij de benodigde info kan om een update te plaatsen. Daarom zal de eerstvolgende update op 2 september plaatsvinden. Ik hoop dat de problemen snel zullen verdwijnen, anders zullen de updates pas na 16 september in een sneller tempo volgen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
himan Geplaatst 26 augustus 2019 Share Geplaatst 26 augustus 2019 Mooi, dat wordt een lange eerste plek. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roprop Geplaatst 26 augustus 2019 Share Geplaatst 26 augustus 2019 19 uur geleden zei nasje92: Mijn laptop ondervindt momenteel wat problemen, waardoor ik niet of nauwelijks bij de benodigde info kan om een update te plaatsen. Daarom zal de eerstvolgende update op 2 september plaatsvinden. Ik hoop dat de problemen snel zullen verdwijnen, anders zullen de updates pas na 16 september in een sneller tempo volgen. Zal ik er een update uitgooien? Ik kan nog bij de dropbox van de editie die ik met Chimpa heb georganiseerde. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nasje92 Geplaatst 26 augustus 2019 Auteur Share Geplaatst 26 augustus 2019 1 uur geleden zei Roprop: Zal ik er een update uitgooien? Ik kan nog bij de dropbox van de editie die ik met Chimpa heb georganiseerde. Yes doe maar! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roprop Geplaatst 26 augustus 2019 Share Geplaatst 26 augustus 2019 In dat geval: Morgen een nieuwe update! (even dubbelcheck voor Nasje, kan ik ook in de scorewiz?) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roprop Geplaatst 27 augustus 2019 Share Geplaatst 27 augustus 2019 (bewerkt) Stemronde 2/22: CubaInzending: MarkHouten Markhouten pakt voor zijn tweede inzending een tweede continent en zoekt zijn heil in de Caribiën. En dat doet hij niet met de minste. Buena Vista Social Club doet graag mee om hun land wereldwijd op de kaart te zetten met de muziek die het in het thuisland zo goed doet. Zomerse tunes passen bij deze tijd van het jaar en daar voldoen ze volledig aan bij deze inzending. Maar met no further ado: Hier zijn de punten van Cuba. Punten van Cuba: Klikken om te zien! https://scorewiz.eu/scoreboard/view/part/280275/2/2/ixnwjiyzm1 Note: Zoals bij de vorige editie moet je eerst naar de tweede ronde klikken en daar de livescore starten. Spoiler N.B. @Chimpa waar haalde je de officiele vlaggen vandaan? Mis er nu twee, hoopte dat jij daar een goede bron voor hebt @Fabian. @nasje92 @hjs @bas2204 @Dysproz @007mark @Chimpa @Vilhena @Roprop @Satyr @komodo25 @Erwin. @MarkHouten @Jeroen. @Viva La Vida @Richarð. @Zeus @TeamWesil @Chiemel @QuaLyon @himan @Platina32 @ivago @Grote Ree @Tijn 27 augustus 2019 bewerkt door Roprop Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 27 augustus 2019 Share Geplaatst 27 augustus 2019 Op alfabet onderaan... Heb toch niet te bekend iets gekozen he? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hjs Geplaatst 27 augustus 2019 Share Geplaatst 27 augustus 2019 Bedankt voor het puntje Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dysproz Geplaatst 27 augustus 2019 Share Geplaatst 27 augustus 2019 Geen punten deze keer helaas Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 27 augustus 2019 Share Geplaatst 27 augustus 2019 Eerst 10, nu 5... Volgende keer 2,5 punten? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vilhena Geplaatst 27 augustus 2019 Share Geplaatst 27 augustus 2019 8 puntjes, lekker! Bedankt Cuba! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas2204 Geplaatst 27 augustus 2019 Share Geplaatst 27 augustus 2019 Tevreden met de 7 puntjes. Daarmee nu toch mooi van de nul af Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 27 augustus 2019 Share Geplaatst 27 augustus 2019 Thanks voor de 10 punten Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten