Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

MU Worldvisionsongfestival #25

nasje92

Aanbevolen berichten

2 uur geleden zei nasje92:

ps. Ik krijg het in de spoiler niet voor elkaar met de vlaggetjes, dus ik hoop dat jullie het zo oke vinden. Qua layout is minder, maar net zo duidelijk lijkt me:)

Mocht het je willen, kan ik je altijd even via Dropbox helpen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mijn laptop ondervindt momenteel wat problemen, waardoor ik niet of nauwelijks bij de benodigde info kan om een update te plaatsen. Daarom zal de eerstvolgende update op 2 september plaatsvinden. Ik hoop dat de problemen snel zullen verdwijnen, anders zullen de updates pas na 16 september in een sneller tempo volgen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

19 uur geleden zei nasje92:

Mijn laptop ondervindt momenteel wat problemen, waardoor ik niet of nauwelijks bij de benodigde info kan om een update te plaatsen. Daarom zal de eerstvolgende update op 2 september plaatsvinden. Ik hoop dat de problemen snel zullen verdwijnen, anders zullen de updates pas na 16 september in een sneller tempo volgen. 

Zal ik er een update uitgooien? Ik kan nog bij de dropbox van de editie die ik met Chimpa heb georganiseerde. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

image.png.7aca7ca3924e23073a7416410c5f0346.png

Stemronde 2/22: Cuba
Inzending: MarkHouten

CUB orthographic.svg

image.png.a3ada187dbcb6405b577458a98c8d07c.png

Markhouten pakt voor zijn tweede inzending een tweede continent en zoekt zijn heil in de Caribiën. En dat doet hij niet met de minste. Buena Vista Social Club doet graag mee om hun land wereldwijd op de kaart te zetten met de muziek die het in het thuisland zo goed doet. Zomerse tunes passen bij deze tijd van het jaar en daar voldoen ze volledig aan bij deze inzending. Maar met no further ado: Hier zijn de punten van Cuba.

Punten van Cuba: Klikken om te zien!     

https://scorewiz.eu/scoreboard/view/part/280275/2/2/ixnwjiyzm1

Note: Zoals bij de vorige editie moet je eerst naar de tweede ronde klikken en daar de livescore starten.

Spoiler

image.png.11c9310cfa23559dc04962ed17977592.png

N.B. @Chimpa waar haalde je de officiele vlaggen vandaan? Mis er nu twee, hoopte dat jij daar een goede bron voor hebt :) 

@Fabian. @nasje92 @hjs @bas2204 @Dysproz @007mark @Chimpa @Vilhena @Roprop @Satyr @komodo25 @Erwin. @MarkHouten @Jeroen. @Viva La Vida @Richarð. @Zeus @TeamWesil @Chiemel @QuaLyon @himan @Platina32 @ivago @Grote Ree @Tijn

bewerkt door Roprop
Link naar opmerking
Deel via andere websites