Jump to content
nasje92

MU Worldvisionsongfestival #25

Recommended Posts

Best typerend dat ik dit de beste e'ditie in tijden mss zelfs ever vond, en de meesten het afschrijven als matig...zegt alles :D

Best typerend dat ik dit de beste e'ditie in tijden mss zelfs ever vond, en de meesten het afschrijven als matig...zegt alles
En juist dát is de hele charme van het spelletje!
De verschillende perspectieven qua smaak die dan ook weer zorgen voor diversiteit.

Ingestuurd! Vond dit denk ik de beste editie ooit, voor het eerst dat ik elk top-10 nummer een voldoende gegeven heb. Zal het zelf niet heel goed gaan doen, ben ik bang. 

Edited by Platina32

Mijn stemmen komen na het werk morgen, rond een uur of 6-7. Wmb kan je voor die tijd de eerste uitslag al posten. Had het lijstje gisteren al 90% af, maar alles staat op mijn pc waar ik even niet bij kan :D Hoop dat dat akkoord is.

11 uur geleden zei Roprop:

Mijn stemmen komen na het werk morgen, rond een uur of 6-7. Wmb kan je voor die tijd de eerste uitslag al posten. Had het lijstje gisteren al 90% af, maar alles staat op mijn pc waar ik even niet bij kan :D Hoop dat dat akkoord is.

Ja, dat is prima! Dan kan ik inderdaad wel vast beginnen met de stemmen. Mis ik buiten die van jou om alleen nog de stemmen van Cuba @MarkHouten en Finland @Richard. Geen idee waarom ik Richard niet kan taggen. 

Overigens denk ik nu net terug aan het vreselijke nieuws dat Mark te horen heeft gekregen.. dus ik kan me goed voorstellen dat zijn hoofd niet staat naar forumspelletjes.. 

Edited by nasje92

54 minuten geleden zei nasje92:

Ja, dat is prima! Dan kan ik inderdaad wel vast beginnen met de stemmen. Mis ik buiten die van jou om alleen nog de stemmen van Cuba @MarkHouten en Finland @Richard. Geen idee waarom ik Richard niet kan taggen. 

Overigens denk ik nu net terug aan het vreselijke nieuws dat Mark te horen heeft gekregen.. dus ik kan me goed voorstellen dat zijn hoofd niet staat naar forumspelletjes.. 

De 'd' van Richard doe je met de volgende sneltoets: ctrl alt d 

Edited by 007mark

3 minuten geleden zei 007mark:

De 'd' van Richard doe je met de volgende sneltoets: ctrl alt d 

En op een apple toetsenbord?

7 minuten geleden zei nasje92:

En op een apple toetsenbord?

Goeie vraag.

Zal hem wel een appje sturen ;) 

image.png.7aca7ca3924e23073a7416410c5f0346.png

Stemronde 1/25: Australië
Inzending: nasje92

image.png.ad6688cb295467c1f073aa8ed8193067.png

image.png.12c5ab8eddcbc73d5ef2280f1d06168f.png

Nasje92 heeft dit jaar gekozen voor een Zweedse zanger die in combinatie met de Australische band Bråves, het nummer 'Cold at the Altar' uitbracht. Zanger Chris Kläfford kende met zijn cover van Imagine tijdens America's got talent zijn doorbraak. Hij ziet eruit als een echte Viking, maar heeft een stem van goud. 

Punten van Australië: Klikken om te zien!     

https://scorewiz.eu/scoreboard/view/part/280275/1/1/fjzdfingzj

Spoiler

image.png.c9e3abd01ce2e4e7cd6783cd4ed2dabd.png

@Fabian. @nasje92 @hjs @bas2204 @Dysproz @007mark @Chimpa @Vilhena @Roprop @Satyr @komodo25 @Erwin. @MarkHouten @Jeroen. @Viva La Vida @Richarð. @Zeus @TeamWesil @Chiemel @QuaLyon @himan @Platina32 @ivago @Grote Ree @Tijn

ps. Ik krijg het in de spoiler niet voor elkaar met de vlaggetjes, dus ik hoop dat jullie het zo oke vinden. Qua layout is minder, maar net zo duidelijk lijkt me:)