Tijn Geplaatst 18 november 2019 Share Geplaatst 18 november 2019 Met dank aan de punten van Taiwan weer helemaal terug in de race voor een eindnotering in de top vijf, heel fijn! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nasje92 Geplaatst 22 november 2019 Auteur Share Geplaatst 22 november 2019 Stemronde 20/22: Verenigde StatenInzender: Vilhena Vilhena is toe aan zijn 10e inzending en kies voor de tweede maal een band uit de VS. Met The Moth & The Flame probeert hij zijn 3e winst veilig te stellen. Deze groep uit Los Angeles bestaat uit 4 leden en proberen sinds 2011 de wereld te veroveren. Laten we eens kijken waar de Amerikaanse punten naar toe gaan: Punten van VS: Klikken om te zien! https://scorewiz.eu/scoreboard/view/part/280275/20/20/awnmnlyjfl Spoiler @Fabian. @nasje92 @hjs @bas2204 @Dysproz @007mark @Chimpa @Vilhena @Roprop @Satyr @komodo25 @Erwin. @MarkHouten @Jeroen. @Viva La Vida @Richarð. @Zeus @TeamWesil @Chiemel @QuaLyon @himan @Platina32 @ivago @Grote Ree @Tijn PS: Excuus voor de late post deze week, was een paar dagen afwezig ivm een griepje. Volgende week de ontknoping!! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 22 november 2019 Share Geplaatst 22 november 2019 Thanks voor de paar puntjes Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 22 november 2019 Share Geplaatst 22 november 2019 Weer slechts 2 puntjes erbij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fabian. Geplaatst 22 november 2019 Share Geplaatst 22 november 2019 Bedankt voor de tien punten! Misschien dan toch een linkerrijtje? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
himan Geplaatst 22 november 2019 Share Geplaatst 22 november 2019 12 punten. Top 10 met Guyana Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hjs Geplaatst 23 november 2019 Share Geplaatst 23 november 2019 helaas uit de linkerkolom verdwenen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas2204 Geplaatst 23 november 2019 Share Geplaatst 23 november 2019 Jammer, geen puntjes. Blijf wel netjes op mijn plaats staan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nasje92 Geplaatst 25 november 2019 Auteur Share Geplaatst 25 november 2019 (bewerkt) Lees hier de voorlaatste update! Stemronde 21/22: WalesInzender: 007Mark Mark neemt voor de 15e keer deel aan het MU Worldvisionsongcontest. Tot nu toe won hij een keer en pakte hij een keer het bronzen eremetaal. Deze editie probeert hij zijn huzarenstukje uit de tweede editie te evenaren met Catfish and the Bottleman. Met het nummer "Conversation" hoopt hij het gesprek van de dag te zijn. Hoe zien de punten van Wales eruit? Punten van Wales: Klikken om te zien! https://scorewiz.eu/scoreboard/view/part/280275/21/21/g2zmmzognk Spoiler @Fabian. @nasje92 @hjs @bas2204 @Dysproz @007mark @Chimpa @Vilhena @Roprop @Satyr @komodo25 @Erwin. @MarkHouten @Jeroen. @Viva La Vida @Richarð. @Zeus @TeamWesil @Chiemel @QuaLyon @himan @Platina32 @ivago @Grote Ree @Tijn 25 november 2019 bewerkt door nasje92 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 25 november 2019 Share Geplaatst 25 november 2019 Oei oei oei, wat gaan we hier beleven?Komt er toch nog een bloedstollende ontknoping Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 25 november 2019 Share Geplaatst 25 november 2019 Jajaja ik maak het nog even spannend. Inzender is trouwens 007mark en niet Mark007 @nasje92 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fabian. Geplaatst 25 november 2019 Share Geplaatst 25 november 2019 Toch weer 5 puntjes erbij. Gelijkspel in de top is nog zomaar mogelijk. Spannend! Zojuist zei 007mark: Jajaja ik maak het nog even spannend. Inzender is trouwens 007mark en niet Mark007 @nasje92 007marcel toch? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chimpa Geplaatst 25 november 2019 Share Geplaatst 25 november 2019 Potverdorie, dit ga je toch niet menen hé Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 25 november 2019 Share Geplaatst 25 november 2019 Hmm kreeg ik klacht dat ik geen punten had gegeven ondanks zelfde genre , krijg ik zelf ook 0 punten Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nasje92 Geplaatst 25 november 2019 Auteur Share Geplaatst 25 november 2019 2 uur geleden zei 007mark: Jajaja ik maak het nog even spannend. Inzender is trouwens 007mark en niet Mark007 @nasje92 Aangepast;) thanks voor de punten! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas2204 Geplaatst 25 november 2019 Share Geplaatst 25 november 2019 Met die puntjes erbij toch wat steviger op plek 4. Wordt wel een spannende ontknoping zo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 25 november 2019 Share Geplaatst 25 november 2019 Ik ben als laatste aan de beurt? Dan weet ik de uitslag al, hahahaha Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 25 november 2019 Share Geplaatst 25 november 2019 Ah, wordt nog lekker spannend gemaakt voor 007martijn. Ik sta een beetje op een nietszeggende plek. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nasje92 Geplaatst 26 november 2019 Auteur Share Geplaatst 26 november 2019 12 uur geleden zei Satyr: Ik ben als laatste aan de beurt? Dan weet ik de uitslag al, hahahaha Haha! Dat weet jij inderdaad! En op zeer korte termijn weet iedereen het Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 26 november 2019 Share Geplaatst 26 november 2019 Jammer dat ik al te ver sta als 3e hond die er met het been vandoor gaat Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nasje92 Geplaatst 26 november 2019 Auteur Share Geplaatst 26 november 2019 (bewerkt) DE ONTKNOPING! Wie gaat er met het goud aan de haal? Lees het hier! Stemronde 22/22: ZwedenInzender: Satyr Voor de ontknoping van deze editie gaan we naar Zweden. Het lot ligt in handen van Satyr, een groentje in de worldvisionsongcontest regionen. Overigens wel een die een duidelijke muzieksmaak ter gehore brengt. Hiermee hoopt hij zelf voor het eerst een plek in de top 10 te bemachtigen en dat ziet er rooskleurig voor hem uit. Daarnaast zal zijn stem ook meteen de beslissende stem zijn. Gaat favoriet Japan er met de winst vandoor of haalt Australië hen op de valreep nog in? Check het hier: Punten van Zweden: Klikken om te zien! https://scorewiz.eu/scoreboard/view/part/280275/22/22/uwmwi5mda1 Spoiler AND THE WINNER IS Spoiler Van harte gefeliciteerd met de overwinning. Dik en Dik verdiend! Hier is nog een keer met de winnende inzending Miyavi! Iedereen hartelijk bedankt voor het volgen en reageren. Dat maakt het veel leuker om te organiseren. Toch moet ik ook eerlijk bekennen dat ik de volgende editie graag weer als deelnemer wil volgen. Is er iemand die het stokje wil overnemen? Heel graag! @Fabian. @nasje92 @hjs @bas2204 @Dysproz @007mark @Chimpa @Vilhena @Roprop @Satyr @komodo25 @Erwin. @MarkHouten @Jeroen. @Viva La Vida @Richarð. @Zeus @TeamWesil @Chiemel @QuaLyon @himan @Platina32 @ivago @Grote Ree @Tijn 26 november 2019 bewerkt door nasje92 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dysproz Geplaatst 26 november 2019 Share Geplaatst 26 november 2019 Spannend einde! Gefeliciteerd aan de winnaar en nog bedankt voor de laatste punten Zweden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 26 november 2019 Share Geplaatst 26 november 2019 Wauw, wat een ontknoping.... [emoji23] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 26 november 2019 Share Geplaatst 26 november 2019 Hahahaha anti-climax met je punten @Satyr. Had zelf Australië graag zien winnen, ook een nummer wat ik in mijn afspeellijst heb gezet en 12 punten gaf. Zelf redelijk tevreden met mijn 6e plaats. Toch weer hersteld van de kletser in editie 24. Heb ook al een shortlist klaarstaan om volgende keer in te sturen @nasje92 bedankt voor de tellingen en presentaties. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jeroen. Geplaatst 26 november 2019 Share Geplaatst 26 november 2019 In twee rondes van achterhoede naar middenmoot. Uiteindelijk niet geheel ontevreden met waar ik geeindigd ben. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten