Satyr Geplaatst 4 november 2019 Share Geplaatst 4 november 2019 12 punten, niet onverwacht Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas2204 Geplaatst 4 november 2019 Share Geplaatst 4 november 2019 8 punten, dank! Zo nog in de race voor plek 3 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chimpa Geplaatst 4 november 2019 Share Geplaatst 4 november 2019 Dit mag niet meer fout gaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hjs Geplaatst 4 november 2019 Share Geplaatst 4 november 2019 6 uur geleden zei ivago: Tja die @hjs sympathieke kerel hoor, maar veel punten krijg ik er nooit van gij ook symphatiek zijn ik ook zelden punten krijgen van u Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fabian. Geplaatst 5 november 2019 Share Geplaatst 5 november 2019 Zowaar een keer 6 punten gescoord. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nasje92 Geplaatst 7 november 2019 Auteur Share Geplaatst 7 november 2019 Stemronde 18/22: SlowakijeInzender: QuaLyon QuaLyon is er een van het eerste uur. Hij woonde tot nu toe alle edities bij en dit resulteerde al 4 maal in een podiumplek. 1 keer wist hij zelfs het goud te bemachtigen. Dit jaar kiest hij voor de 8e(!) keer voor een Slowaakse inzending en daarmee lijkt dit Oost-Europese land het beste zijn muzieksmaak te kunnen vertegenwoordigen. Dit maal is het de beurt aan Hrdza, een band uit Presov. Saillant Detail: In 2010 deze ze in eigen land mee met de voorrondes voor het Songfestival en wonnen deze ook. Echter, werden zij gediskwalificeerd omdat zij hun nummer al eerder presenteerden aan de nationale vakjury en dit is in strijd met de regels van het Eurovisie Songfestival. Eens kijken waar zij de punten aan toe kennen: Punten van Slowakije: Klikken om te zien! https://scorewiz.eu/scoreboard/view/part/280275/18/18/vinmm0mtdj Spoiler @Fabian. @nasje92 @hjs @bas2204 @Dysproz @007mark @Chimpa @Vilhena @Roprop @Satyr @komodo25 @Erwin. @MarkHouten @Jeroen. @Viva La Vida @Richarð. @Zeus @TeamWesil @Chiemel @QuaLyon @himan @Platina32 @ivago @Grote Ree @Tijn Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 7 november 2019 Share Geplaatst 7 november 2019 7 punten erg blij mee Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 7 november 2019 Share Geplaatst 7 november 2019 Val als enige van de toplanden buiten de boot deze ronde. Feit dat ik zelf ook nog punten moet uitdelen zal ook niet helpen voor mijn eindranking. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roprop Geplaatst 7 november 2019 Share Geplaatst 7 november 2019 Weer niets. Zonde Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chimpa Geplaatst 7 november 2019 Share Geplaatst 7 november 2019 Oef, Slowakije Oost-Europa noemen kan wellicht gevoelig liggen. Ik weet iedergeval dat de Polen hier niet van gediend zijn Bedankt voor dat éne puntje meer dan mijn naaste belager. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas2204 Geplaatst 7 november 2019 Share Geplaatst 7 november 2019 Dank voor de volle punten! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 7 november 2019 Share Geplaatst 7 november 2019 Er was halverwege even valse hoop, gaat nu al rondes dramatisch. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nasje92 Geplaatst 8 november 2019 Auteur Share Geplaatst 8 november 2019 14 uur geleden zei Chimpa: Oef, Slowakije Oost-Europa noemen kan wellicht gevoelig liggen. Ik weet iedergeval dat de Polen hier niet van gediend zijn Bedankt voor dat éne puntje meer dan mijn naaste belager. Eens, maar dit is niet zomaar uit de lucht gegrepen. De Verenigde Naties kent Midden-Europa niet als 'continentregio'. Vandaar de keus voor Oost-Europa Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ivago Geplaatst 9 november 2019 Share Geplaatst 9 november 2019 Nog eens niks, en verwachtte hier ook geen punten. Zo langzamerhand kunnen we gaan oefenen om proficiat in het Japans te zeggen. Mijn beurt voor punten nu denk ik... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nasje92 Geplaatst 13 november 2019 Auteur Share Geplaatst 13 november 2019 Stemronde 19/22: TaiwanInzender: Ivago Dan is het de beurt aan Ivago. Ivago is een ervaren deelnemer die bekend staat om een ietwat eigenzinnig muzieksmaak. Althans, over smaak valt niet te twisten natuurlijk. Dat het niet altijd bij het grote publiek wordt gewaardeerd, valt te zien uit de eindscores tot op heden. Slechts 1 keer werd er een plek in de top 10 behaald. Bij Ivago krijg ik dan ook het idee dat het hem niet om het winnen te doen is, al zal dat wel eens leuk zijn voor de verandering. Dit jaar probeert hij met TuT een plekje in de top 10 te bemachtigen. Eens kijken waar de Taiwanese punten naar toe gaan: Punten van Taiwan: Klikken om te zien! https://scorewiz.eu/scoreboard/view/part/280275/19/19/jhmtkyotrk Spoiler @Fabian. @nasje92 @hjs @bas2204 @Dysproz @007mark @Chimpa @Vilhena @Roprop @Satyr @komodo25 @Erwin. @MarkHouten @Jeroen. @Viva La Vida @Richarð. @Zeus @TeamWesil @Chiemel @QuaLyon @himan @Platina32 @ivago @Grote Ree @Tijn Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 13 november 2019 Share Geplaatst 13 november 2019 Een puntje weer erbij, te weinig eigenlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chimpa Geplaatst 13 november 2019 Share Geplaatst 13 november 2019 Buiten de punten, maar deze was ook al wel ingecalculeerd Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ivago Geplaatst 13 november 2019 Share Geplaatst 13 november 2019 18 minuten geleden zei Chimpa: Buiten de punten, maar deze was ook al wel ingecalculeerd De nummer 2 kreeg ook niks van mij, scheelt weer. Blij met de positie van Nieuw-Zeeland, erg leuke song! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 13 november 2019 Share Geplaatst 13 november 2019 Had stiekem wel op paar puntjes gehoopt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vilhena Geplaatst 13 november 2019 Share Geplaatst 13 november 2019 Bedankt voor de vijf punten! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fabian. Geplaatst 13 november 2019 Share Geplaatst 13 november 2019 Bedankt voor 8 punten! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas2204 Geplaatst 13 november 2019 Share Geplaatst 13 november 2019 Toch weer een paar punten erbij. Blijft zo wel enorm spannend in de subtop. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hjs Geplaatst 14 november 2019 Share Geplaatst 14 november 2019 No surprise Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roprop Geplaatst 14 november 2019 Share Geplaatst 14 november 2019 Vind het toch mooi dat hoe obscuurder de muziek die ik instuur, hoe meer punten ik altijd van onze Yves krijg. Bosnische Accordeon? Boom. Russische volks D&B? Check. Goede Indie rock plaat? *flies away* Love you Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ivago Geplaatst 17 november 2019 Share Geplaatst 17 november 2019 Op 14-11-2019 om 22:23 zei Roprop: Vind het toch mooi dat hoe obscuurder de muziek die ik instuur, hoe meer punten ik altijd van onze Yves krijg. Bosnische Accordeon? Boom. Russische volks D&B? Check. Goede Indie rock plaat? *flies away* Love you Love u more darling Just stay on this path of obscurity Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten