hjs Geplaatst 15 oktober 2019 Share Geplaatst 15 oktober 2019 Thanks for the 6 points Blijf mooi in de subtop Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ivago Geplaatst 15 oktober 2019 Share Geplaatst 15 oktober 2019 Aah wat ben ik toch blij dat er een @Tijn is. Altijd mooie scores van hem gekregen, en regelmatig eens de volle pot. Zoals nu, en het was verdorie nodig. Merci Kiwi's ! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roprop Geplaatst 15 oktober 2019 Share Geplaatst 15 oktober 2019 Weer niets. Helaas.... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas2204 Geplaatst 15 oktober 2019 Share Geplaatst 15 oktober 2019 De punten worden deze editie wel flink over alle landen verdeeld. Dank voor de paar puntjes toch weer Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chimpa Geplaatst 17 oktober 2019 Share Geplaatst 17 oktober 2019 Ik vreesde even voor een Nieuw-Zeelands kadootje aan de grote buur nadat de tien punten waren vergeven. Gelukkig bleek dat slechts vrees en is er weer een gaatje geslagen. Bedankt voor de punten! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nasje92 Geplaatst 17 oktober 2019 Auteur Share Geplaatst 17 oktober 2019 11 minuten geleden zei Chimpa: Ik vreesde even voor een Nieuw-Zeelands kadootje aan de grote buur nadat de tien punten waren vergeven. Gelukkig bleek dat slechts vrees en is er weer een gaatje geslagen. Bedankt voor de punten! Jouw vrees, was mijn hoop haha! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nasje92 Geplaatst 18 oktober 2019 Auteur Share Geplaatst 18 oktober 2019 Stemronde 13/22: OekraïneInzender: Zeus Zeus is de volgende rij. De Griekse oppergod blijkt ook een aardige muzieksmaak te hebben, want hij haalde maar liefst 5 keer het podium. De laatste vier edities haal hij telkens een top 10 positie. Knap werk dus. Deze reeks probeert hij door te zetten met zijn Oekraïense vrienden van Melovin. De 22-jarige zanger raakte in eigen land in 2015 bekend door zijn deelname aan X-factor, die hij uiteindelijk wist te winnen. Dat hij in eigen land geliefd is, blijkt ook uit het feit dat hij tot twee keer toe probeerde dele te nemen aan het songfestival. In 2017 greep hij er net naast, maar in 2018 was het dan zo ver. Hij werd uiteindelijk 17e. Eens kijken hoe zijn punten verdeeld worden: Punten van Oekraïne: Klikken om te zien! https://scorewiz.eu/scoreboard/view/part/280275/13/13/qzzmvkzgqw Spoiler @Fabian. @nasje92 @hjs @bas2204 @Dysproz @007mark @Chimpa @Vilhena @Roprop @Satyr @komodo25 @Erwin. @MarkHouten @Jeroen. @Viva La Vida @Richarð. @Zeus @TeamWesil @Chiemel @QuaLyon @himan @Platina32 @ivago @Grote Ree @Tijn Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 18 oktober 2019 Share Geplaatst 18 oktober 2019 Mooie 4 punten, merk wel dat de landen onder mij steeds meer punten gaan pakken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chimpa Geplaatst 18 oktober 2019 Share Geplaatst 18 oktober 2019 Één puntje uitlopen, ik vind het helemaal mooi. Wel leuk om te zien dat het op meerdere fronten nog spannend is (lees: 1e plek, 3 plek en wie wel/niet bij de beste tien). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roprop Geplaatst 18 oktober 2019 Share Geplaatst 18 oktober 2019 Ik had meer gehoopt van de buurtjes. Misschien toch niet de Krim moeten binnenvallen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas2204 Geplaatst 18 oktober 2019 Share Geplaatst 18 oktober 2019 Niets van Zeus, jammer maar helaas. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 18 oktober 2019 Share Geplaatst 18 oktober 2019 Toch weer 3 erbij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hjs Geplaatst 18 oktober 2019 Share Geplaatst 18 oktober 2019 Mooi,7 punten. Maak sprongetje in het klassement. Bedankt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 18 oktober 2019 Share Geplaatst 18 oktober 2019 Niets helaas Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ivago Geplaatst 20 oktober 2019 Share Geplaatst 20 oktober 2019 De Oppergod is mij deze editie erg gunstig gezind. 10 erbij, waarvoor dank! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nasje92 Geplaatst 22 oktober 2019 Auteur Share Geplaatst 22 oktober 2019 Stemronde 14/22: OostenrijkInzender: Chiemel #25 Oostenrijk Soap & Skin - Italy (Excuus, kreeg Kid Wise - Hope niet weg) Chiemel is er sinds editie 9 bij en heeft tot dus ver een breed scala aan inzending laten zien. Zijn meest exotische uitstapje is toch wel die naar Mongolië, wat hem destijds een 15e plaats opleverde. Met de inzendingen van Chiemel weet je het maar nooit. Hij presteert het om 2 keer als eerste te eindigen, een heel aantal keren veilig in de middenmoot en toch ook al een aantal keren in de onderste regionen. Heerlijk die onvoorspelbaarheid. Eens kijken of zijn stemmen ook zo onvoorspelbaar zijn: Punten van Oostenrijk: Klikken om te zien! https://scorewiz.eu/scoreboard/view/part/280275/14/14/fjzwu0mjm3 Note: Zoals bij de vorige editie moet je eerst 13 keer op het pijltje naar rechts klikken en daar de livescore starten. Spoiler @Fabian. @nasje92 @hjs @bas2204 @Dysproz @007mark @Chimpa @Vilhena @Roprop @Satyr @komodo25 @Erwin. @MarkHouten @Jeroen. @Viva La Vida @Richarð. @Zeus @TeamWesil @Chiemel @QuaLyon @himan @Platina32 @ivago @Grote Ree @Tijn Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 22 oktober 2019 Share Geplaatst 22 oktober 2019 Vijf plekken zakken in ronde [emoji25] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vilhena Geplaatst 22 oktober 2019 Share Geplaatst 22 oktober 2019 Vrijwel geen punten gehaald in de laatste rondes, tot nu. Vijf punten! Bedankt Oostenrijk! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 22 oktober 2019 Share Geplaatst 22 oktober 2019 (bewerkt) Weer niets maar gezien zijn inzendingen ( vorige en deze ) liggen de smaken ook ver uit elkaar dus niet verrassend 22 oktober 2019 bewerkt door komodo25 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 22 oktober 2019 Share Geplaatst 22 oktober 2019 Ik hoefde deze keer niet 13 keer te drukken trouwens. Taiwan is - mede dankzij mij - rap omhoog geklommen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 22 oktober 2019 Share Geplaatst 22 oktober 2019 Klasse @Chiemel . Thanks voor 10 punten! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ivago Geplaatst 22 oktober 2019 Share Geplaatst 22 oktober 2019 (bewerkt) 2 uur geleden zei Chiemel: Ik hoefde deze keer niet 13 keer te drukken trouwens. Taiwan is - mede dankzij mij - rap omhoog geklommen. Ja ik zat zelf ook even met grote ogen te kijken. op 3 rondes tijd van troosteloos laatste naar top 10. Erg bedankt! Ich bin so toll, der @Chiemel Aus Tirol Oh ja, en ik hoefde ook niet meer 13x door te drukken 22 oktober 2019 bewerkt door ivago Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas2204 Geplaatst 22 oktober 2019 Share Geplaatst 22 oktober 2019 Dank voor een paar puntjes erbij weer. Blijft zo ook wel enorm spannend voor plek 4 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chimpa Geplaatst 23 oktober 2019 Share Geplaatst 23 oktober 2019 Bedankt voor de zeven waardevolle punten Oostenrijk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hjs Geplaatst 23 oktober 2019 Share Geplaatst 23 oktober 2019 Helaas niks deze ronde. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten