Geplaatst 25 juli 20195 jr. Ja hier ben ik weer met een nieuwe novellen. Ik weet dat ik toch wel bekend sta als iemand die niet lang doet met een novellen en snel stop. Ik heb problemen met de pc gehad die nu opgelost zijn. Hierdoor kan ik weer op een normale manier fm spelen. Ook start ik deze novellen met een andere insteek. Voorheen wilde ik een novellen starten omdat ik gewoon graag een novellen wilde hebben en meer niet. Nu start ik hem met het idee dat ik jullie een kijkje wil laten nemen in mijn game. Mede hierdoor hoop ik deze novellen wel vast te houden en dat jullie mij alsnog willen gaan volgen. 25 juli 20195 jr. bewerkt door chrisje1993
Geplaatst 25 juli 20195 jr. Roda blijft in ieder geval een leuke club. Hopelijk hou je het ditmaal langer vol! Succes alvast.
Geplaatst 26 juli 20195 jr. Auteur @Marius @Mordurette @komodo25 @toivonen @Duarte. @Isco22 Bedankt voor jullie reactie's. Het is nu aan jullie allemaal om vragen op te sturen. Deze zullen in de volgende persconferentie behandeld worden.
Geplaatst 26 juli 20195 jr. Mooi stuk en leuk dat je interactie wil met de lezers! Wat zijn de ambities dit jaar? Kunnen we veel versterkingen verwachten?
Geplaatst 26 juli 20195 jr. Leuke update. Denk je dat je dit seizoen kunt mengen voor promotie? Gaan we aanvallend voetbal zien of juist meer berekend?
Geplaatst 27 juli 20195 jr. Is het bestuur het eens met je meerjarenplan of willen ze toch eerder promotie?
Geplaatst 29 juli 20195 jr. Auteur @delichris @Isco22 Bedankt voor jullie reactie's. @Marius @komodo25 @D.J. Bedankt voor de vragen!!!
Geplaatst 29 juli 20195 jr. Gematigde ambitie! Maar misschien wel beter realistisch dan té optimistisch.
Geplaatst 29 juli 20195 jr. Hopelijk krijg je de tijd om dit beleid rustig te voeren. Het ziet er in ieder geval goed uit!
Geplaatst 29 juli 20195 jr. Leuk interview inderdaad. Ik ben benieuwd hoe je het zal doen in de voorbereiding.
Geplaatst 30 juli 20195 jr. Auteur @delichris @komodo25 @Isco22 @Rach Bedankt voor jullie reactie!! @Marius Hij is inderdaad wat gematigd maar heb hier voor gekozen omdat ik niet onnodig veel druk op deze jonge en behoorlijk onervaren groep wil leggen.
Geplaatst 30 juli 20195 jr. Kamara en Smits waren prima talenten dus neem aan dat zij voor Roda goede versterkingen zijn! Margaret stond in de belangstelling van de top 2 dus dan kan je ook wel wat.
Geplaatst 31 juli 20195 jr. Auteur @delichris @komodo25 @Isco22 @Srangaman Bedankt voor jullie reactie's. Hieronder de screens van de aankopen.