Spring naar bijdragen

Aanbevolen reacties

Geplaatst

15d74a1.jpg

Ja hier ben ik weer met een nieuwe novellen. Ik weet dat ik toch wel bekend sta als iemand die niet lang doet met een novellen en snel stop. Ik heb problemen met de pc gehad die nu opgelost zijn. Hierdoor kan ik weer op een normale manier fm spelen. Ook start ik deze novellen met een andere insteek. Voorheen wilde ik een novellen starten omdat ik gewoon graag een novellen wilde hebben en meer niet. Nu start ik hem met het idee dat ik jullie een kijkje wil laten nemen in mijn game. Mede hierdoor hoop ik deze novellen wel vast te houden en dat jullie mij alsnog willen gaan volgen.

bewerkt door chrisje1993

Geplaatst

Roda blijft in ieder geval een leuke club. Hopelijk hou je het ditmaal langer vol! Succes alvast.

Geplaatst

Mooi stuk en leuk dat je interactie wil met de lezers!

Wat zijn de ambities dit jaar?

Kunnen we veel versterkingen verwachten?

Geplaatst

Gematigde ambitie! Maar misschien wel beter realistisch dan té optimistisch.

Geplaatst

Hopelijk krijg je de tijd om dit beleid rustig te voeren. Het ziet er in ieder geval goed uit! 

Geplaatst

Leuk interview inderdaad. Ik ben benieuwd hoe je het zal doen in de voorbereiding.

Geplaatst

Kamara en Smits waren prima talenten dus neem aan dat zij voor Roda goede versterkingen zijn! Margaret stond in de belangstelling van de top 2  dus dan kan je ook wel wat.