Geplaatst 23 juli 20195 jr. Goedeavond, ik ben benieuwd of anderen wel de echte spelers hebben kunnen selecteren voor de Duitse en Japanse selectie. Ik heb de handleiding gevolgd met het verwijderen van bestanden, maar er gebeurd nog niets. geen nieuwe selectie en ik zie ook geen andere bondscoach. iemand een tip/advies voor mij wellicht? bedankt!
Geplaatst 23 juli 20195 jr. 1 uur geleden zei Bob1981: Goedeavond, ik ben benieuwd of anderen wel de echte spelers hebben kunnen selecteren voor de Duitse en Japanse selectie. Ik heb de handleiding gevolgd met het verwijderen van bestanden, maar er gebeurd nog niets. geen nieuwe selectie en ik zie ook geen andere bondscoach. iemand een tip/advies voor mij wellicht? bedankt! Je moet wachten tot de eerst volgende interland periode.
Geplaatst 23 juli 20195 jr. Auteur 3 minuten geleden zei Mordurette: Je moet wachten tot de eerst volgende interland periode. oke ik dacht dat er in de tekst stond dat je gelijk zou kunnen zien door de bondscoach. ik ga geduld hebben en wacht het verder af.
Geplaatst 23 juli 20195 jr. bij mij werkte het wel gelijk, maar alleen in een nieuw opgestarte game als ik het me goed herinner 23 juli 20195 jr. bewerkt door D.J.
Geplaatst 24 juli 20195 jr. Auteur 5 uur geleden zei D.J.: bij mij werkte het wel gelijk, maar alleen in een nieuw opgestarte game als ik het me goed herinner na wat sleutelen lijkt het te zijn gaan werken. Ik kan nu in elk geval kiezen om bondscoach te worden van deze landen, dit kon eerst in elk geval nog niet. bedankt voor het meedenken.
Geplaatst 27 juli 20195 jr. Bij een nieuwe game zie je het meteen en als er een game loopt dan zie je het pas bij de eerst komende interland periode het.