Jump to content
komodo25

[IDS] [FM18 LLM ] Borussia Neunkirchen De weg naar boven

Recommended Posts

jkAixJj.png

Veel beter had afgelopen seizoen niet gekund ( ja die ene nederlaag daargelaten dan ) maar met de 3e titel op rij en de 3e Saarland Pokal op zak mogen wij meer dan tevreden zijn . Komend seizoen dus de 3.e Bundesliga in . Nu al zin in . Voor het zover is gaan we eerst even terugkijken op dit seizoen en ook even kijken in diverse andere competities . Te beginnen in de competitie waar ik uiteindelijk wil terecht komen namelijk de Bundesliga 

eHeU5vJ.png

Bayern blijft voorlopig oppermachtig in Duitsland . Onze moederclub wel mooi op de tweede stek . In de beker was het echter andersom .  Onderin was het avontuur van Union van korte duur ook delichris kon zijn Hannover 96 er niet in houden en dat koste hem uiteindelijk ook zijn baan  . Borussia Mönchengladbach toch wel tegenvallend vind ik . Door naar de tweede Bundesliga.

e8XEPG7.png

Hertha en Darmstadt promoveren . Over de nummer 3 hier en de nummer 16 in de Bundesliga durf ik even niet te zeggen of deze wedstrijd al gespeeld was . Onderin was het over en uit voor MSV Duisburg ( toch aardig aan het afzakken ) en Greuther Fürth . Dit zijn dus twee tegenstanders die wij gaan tegenkomen aankomend seizoen . 

oqLskUX.png

Wie wij daar niet tegenkomen is KFC Uerdingen helaas . Mooie club met een mooi stadion maar echt doorpakken lukt daar ook niet , Ook voor Meppen , Erfurt en Elversberg wacht minimaal 1 jaar regionalliga . Dat Elversberg kansloos laatste is geworden doet mij wel vrezen voor een loodzwaar seizoen komend seizoen . Het is niet dat wij Elversberg weg hebben geblazen in beide finale's , 

Het tweede van Bayern werd kampioen maar tweede elftallen mogen niet promoveren naar het tweede niveau . Hierdoor gaat nummer 2 Sandhausen en nummer 5 Sonnenhog Großaspach naar het tweede niveau . 

PxfOp2n.png

Amir werd toch uitgeroepen als speler van het jaar maar het was niet meer zo dwingend als de vorige seizoenen . En ook qua goals was het dit seizoen minder . Hoewel dit nog altijd prima cijfers zijn . De vorige twee seizoenen waren gewoon waanzinnig . 

or9mI2A.png

Met gemiddeld ruim 3200 toeschouwers doen wij het elk jaar beter , Zeker als je kijkt naar bepaalde uitwedstrijden waar maar een paar 100 man op afkomen . Ben wel benieuwd hoeveel uit supporters wij komend seizoen mee gaan nemen . Want de meeste fans van ons zijn het niet meer gewend om het hele land door te reizen . Het bestuur is in ieder geval nog altijd erg tevreden met mij . Hoewel de cijfers van Amir beter waren , is Soyak uitgeroepen tot speler van het jaar in de competitie . 

Qua gemiddelde waardering was Popovic echter nog beter en pakte daarmee een nieuw record . Echter speelde hij niet alle wedstrijden . 

ccC5QW4.png

Door onze promotie moest het bestuur echter wel een forse investering doen . Veldverwarming is namelijk verplicht . Maar blijkbaar heeft onze voorzitter genoeg centen want hier bleef het niet bij . Als we iets doen doen we het meteen goed zal zijn gedachte geweest zijn . 

imDub9B.png

Ik ben hier natuurlijk blij mee want onze faciliteiten zijn nog altijd lang niet van het niveau waar ik uiteindelijk naar toe wil . Onze reuze sprongen helpen daar ook niet aan mee natuurlijk maar willen wij een stabiele factor gaan worden moeten wij onze faciliteiten blijven verbeteren . Gelukkig denkt de voorzitter hetzelfde . Ondertussen sneuvelden diverse managers . En kwamen deze clubs bij mij uit . De eerste club die zich melde was MSV Duisburg en even later melde ook de andere degradant van de tweede Bundesliga zich  . Aangezien ik komend seizoen op het zelfde niveau als deze twee clubs speel was de keus om ze beide af te wimpelen eenvoudig . Wat ik niet verwacht had was dat ook beide degradanten uit de Bundesliga zich melden . Zowel Union Berlin als delichris zijn oude club Hannover melden zich . Ik zal eerlijk zeggen , was dit een journeyman game dan was ik zeker gaan praten met Union . Echter heb ik nu maar 1 doel en dus kregen beide clubs nee te horen . Ondertussen zijn wij dan in juni beland en is mijn naam ook buiten de lands grenzen bekend . Drie Belgische clubs melden zich . Namelijk Sint Truiden , Waasland Beveren en Zulte Waregem . Ook deze drie kregen een nee . Vanuit Nederland probeerde Go Ahead Eagles het . In Eindhoven hadden ze inmiddels afscheid genomen van @Niejo101 maar ook daar konden ze verder kijken . Ook onze bovenburen toonden interesse en kon op het hoogste niveau aan de slag bij Aalborg en Sonderjyske . In Zwitserland probeerde Lugano mij zover te krijgen voor een overstap . Maar ook deze clubs kregen allemaal nee te horen . De grootste verrassingen kwamen echter uit Engeland . Zowel Crystal Palace als Newcastle vroegen mij voor een sollicitatie gesprek . 

Newcastle had ik in een normale save ook niet zomaar afgewezen maar in deze save telt alleen Neunkirchen . 

Q5ik0bz.png

Qua sponsoring hebben wij dit jaar grote stappen gezet en hopelijk kunnen wij dat gaan uitbouwen de komende jaren . Dat wij nu al wat shirts verkopen in het buitenland had ik absoluut niet verwacht . 

YComxSy.png

Bayern nog altijd de grootste club in Duitsland . Onze reputatie is wel gegroeid . Hoewel wij daar nog een lange weg te gaan hebben natuurlijk . In Nederland is er een nieuwe kampioen nadat Feyenoord de titel 3 jaar op rij wist te winnen is het nu Ajax . Groningen heeft het weer keurig gedaan . Drie degradanten . In de KKD wist Katwijk zich niet te redden . Ook hier werd Ajax kampioen . In België was de titel voor Genk . En in Oostenrijk was het Red Bull Salzburg

uXGogxr.png

c26lPQ6.png

Memisevic had opeens last van heimwee en dus besloot ik hem een maand vakantie te gunnen in eigen land . Hopelijk keert hij daarna weer fris in het hoofd terug voor de slotfase van de voorbereiding . Inmiddels is ook het schema bekend gemaakt voor de competitie . 

vqvnoeB.png

Geen idee wat ik van moet verwachten maar dat maakt het in mijn ogen alleen maar mooi . Qua TV rechten gaan wij er flink op voorruit .

5EWboZO.png

@Marius Het blijft toch de route naar de Duitse beker en daarom vind ik hem belangrijk . Zo kunnen we ons testen tegen betere teams en komt er extra geld in het laatje 

@Copywriter Voorlopig winnen wij alles wat er te winnen valt ( op de DFB pokal na dan ) Om op jouw vraag terug te komen , deze update zegt voldoende gok ik .

@True_Legend 3 seizoenen , 6 prijzen , ik mag niet klagen . En voor het 3e jaar op rij actief in de DFB pokal . Hoop nu wel op een andere tegenstander . Een absolute topploeg zou aan de ene kant mooi zijn . Een mindere tegenstander en de 1e rond overleven zou ook leuk zijn . Echter is dat nog niet het doel . Kijken hoe wij het doen tegen sterkere teams wel plus dat het aardig wat toeschouwers trekt . 

@delichris Elke prijs is er 1

@Fantasy De 6e al in 3 jaar ! En idd een record is een record hoewel deze mij niet zo heel veel zegt 

@marcelkeuh Daar doe je het uiteindelijk toch voor 

@Kavinos Ty

@neva @Mordurette @Netzwerk @ElMarcos @FM_Lesly @Makalakalane @FlyD

Weer een heel mooi overzicht. Over het algemeen is het Duitse voetballandschap nog niet echt veranderd. Komend seizoen is een beetje een sprong in het diepe. Benieuwd hoe je die stap zal verteren.

Wow, wat een capaciteit in je stadion, dat wist ik niet! Daar kun je de komende jaren al goed mee vooruit. Veel succes volgend seizoen!

jLDQosE.png

Voordat het nieuwe seizoen gaat beginnen speelde ik met de Faeröer eilanden nog twee oefenwedstrijden . Namelijk thuis tegen Gibraltar en Indonesië . Niet de lastigste tegenstanders maar hopelijk wel tegenstanders waar wij van kunnen winnen . Had al wel besloten om tegen beide landen mijn eigen tactiek weer te gaan gebruiken en de defensieve te gaan gebruiken tegen sterkere tegenstanders . Door de  twee oefenwedstrijden in maart  besloot ik het zo te gaan aanpakken . 

HJinqMw.png

In de selectie is niet gek veel veranderd . Zoveel keus heb ik ook echter niet . Al kwam er echter wel felle kritiek...

1TwvC66.png

In mijn ogen zeer onterecht want beide namen ( Nielsen en Rolantsson ) zijn gewoon belangrijke spelers . Beetje raar van de media . Het was echter niet de enigste kritiek want ook het oproepen van Vatnsdal riep vraagtekens op . Niet dat ik mij daar ook maar iets van aantrek . Ook maakte Vatnhamar bekend dat hij stopt na komend seizoen . Qua leeftijd wel te begrijpen maar voor ons toch een behoorlijke aderlating . Goed dan de wedstrijd tegen Gibraltar 

ttnc2KR.png

Het begon goed voor ons toen wij al vroeg in de wedstrijd een strafschop mochten nemen nadat Borrell aan het shirt van Joensen had getrokken . Jacobsen was koelbloedig vanaf 11 meter . Dat Gibraltar na 15 minuten ineens langszij kwam was wel een verrassing en ook tegen het spelbeeld in . In de 26e minuut wist Edmundsson goed te openen op Joensen , die speelde zijn man voorbij en gaf een lage strakke voorzet . Klettskaro hoefde alleen zijn voet er nog maar tegen aan te zetten . Helaas was dit ook meteen de laatste treffer . En dat was ook mijn enigste kritiekpunt op de ploeg . Te weinig gescoord . Verder lieten wij prima voetbal zien . Hier kunnen we verder mee . En hopelijk doen wij dat meteen een paar dagen later wanneer Indonesië op bezoek komt . Veel had ik niet veranderd aan de opstelling .

YKDcajN.png

Waar Joensen tegen Gibraltar vooral de aangever was , wist hij zich vandaag op het bord te werken . Wij speelden weer aardig voetbal en kregen ook de meeste kansen . In de 21e minuut werd Klettskaro door de lucht aangespeeld en wist de bal goed onder controle te krijgen . In zijn ooghoek zag hij Joensen vertrekken en met een subliem balletje werd Joensen aangespeeld en hij schoot de bal strak in de lange hoek . Na rust in Joensen weer betrokken bij de 2e tweede treffer . Met een mooie schaar stuurt  hij zijn tegenstander het bos in en geeft wederom een strakke voorzet . Deze wordt half verwerkt zodat Joensen een herkansing krijgt , maar voor hij weer kan voorzetten krijgt hij een duw in de rug . Strafschop en ook dit maal faalt Jacobsen niet . Vlak voor tijd maakt Joensen zijn 2e . Lange bal van Lokin , Joensen neemt aan en schiet vanuit een vrij lastige hoek . De keeper had op een voorzet gerekend en is te laat bij de bal 3-0 . Prima uitslag . En de eerste treffers voor Joensen . 

Tot slot was er ook nog de loting voor de Nations League 

CVRW065.png

Andorra , Cyprus en Kazachstan zijn de tegenstanders . Volgens de wereldranglijst zijn wij de favoriet in deze poule . Zelf heb ik geen idee . Denk dat wij zeker kunnen meedoen voor plek 1 of 2 maar zullen dan wel de sterkhouders er elke keer bij moeten hebben . 

@Fantasy Daar ben ik zelf ook heel benieuwd na 

@delichris Dank u

@Marius Nee klopt nog weinig echte veranderingen . Maar die zullen er uiteindelijk wel komen gok ik . Het is voor ons zeker een sprong in het diepe maar kijk er reikhalzend na uit 

@marcelkeuh Klopt er kunnen genoeg mensen naar binnen . Hoewel het voornamelijk staplaatsen zijn . Maar kunnen zeker nog even vooruit 

@Mordurette ty

@Copywriter @True_Legend @Kavinos @neva  @Netzwerk @ElMarcos @FM_Lesly @FlyD

21A6zBs.png

Deze zomer stond ook het EK voetbal op het programma . Hier was ik zelf niet actief aanwezig . Toch vind ik het wel leuk om door te nemen hoe het EK is verlopen . Zullen als 1e de groepsfase erbij pakken . 

WTuGfm4.png

QWxppKE.png

België en Denemarken door in poule A . Niet al te verrassend en ook in poule B geen schokkende verrassingen .

Hoewel Portugal het er lastig had . Kroatië door als poulewinnaar . Wordt het voor hun wederom een mooie zomer ?

aZK13AD.png

BUbwWwJ.png

In poule C dan de eerste verrassing . Nederland eruit ... Hadden deze poule toch wel moeten kunnen overleven in mijn ogen . Slecht hoor . In poule D Duitsland groepswinnaar  .

mNlEzeb.png

bfeQR07.png

In poule E heeft Engeland veel geluk als beste nummer 3 en in poule F geldt dit ook voor Spanje . Toch een aantal toplanden die niet in de beste vorm verkeren . En met Nederland 1 groot land er al direct uit . 

9hdlFjV.png

In de 2e ronde wint Denemarken zeer overtuigend . Net als Kroatië . Ook Duitsland kent weinig moeite met Servië . België verslaat Engeland en zo komt voetbal weer niet terug naar het eiland . Spanje wat met de hakken over de sloot de 2e ronde haalde verslaat wel Frankrijk , wel is waar met penalty's maar de Fransen kunnen naar huis . De burenruzie tussen Zwitserland en Oostenrijk wordt in de verlenging beslist door de Oostenrijkers . De Grieken hebben verlenging nodig maar schakelen wel Bosnië uit . Portugal gaat er uit tegen Italië . 

zDVOwgp.png

Twee grote verrassingen in de kwartfinale . Denemarken schakelt Duitsland uit ( Low nu zwaar onder vuur ) en Oostenrijk plaatst zich voor de halve finale door relatief eenvoudig af te rekenen met Kroatië . Spanje door naar de halve finale en ook België gaat na de laatste 4 . 

8Yn6QYB.png

De loting zorgde ervoor dat er in ieder geval 1 verrassende naam in de finale zou staan en dat is Denemarken geworden . Kunnen ze de stunt van 1992 herhalen ? Ze moeten dan wel afrekenen met Spanje die ondanks een hele zwakke poulefase wel gewoon in de finale staan . En zo is het weer net niet voor de Belgen .

EvCm0P5.png

En ze hebben het geflikt hoor . De Denen zijn voor de 2e keer Europees Kampioen voetbal geworden

Zeer verrassend dat zeker . Hier nog wat statistieken voor de liefhebber .  Na een groot toernooi wordt er vaak afscheid genomen van bondscoaches en dat was deze zomer niet anders . Hoewel ik nog niet lang bondscoach ben van de Faeröer hoopte ik stiekem toch dat er zich misschien een land voor mij zou gaan melden . Toplanden zullen nog wel wachten maar een stap hogerop zou ik niet afslaan . Ik had wel besloten om niet actief te solliciteren want daarvoor ben ik nog te kort bondscoach vind ik . En er melde zich uiteindelijk 1 land . Een land wat net als ons niet actief was op het EK . Maar waar ik wel meer toekomst perspectief in zie dan in de Faeröer .  

eIuDS3Y.png

Ik heb dan ook besloten om het aanbod te accepteren . Sowieso is het klimaat er een stuk aangenamer en ik zie meer toekomst om te kunnen presteren met Montenegro . Hebben toch al leuke voetballers voortgebracht . Wel was de staff aan de kleine kant en daarom had ik meteen advertenties uitgezet om nieuwe staff  leden te kunnen werven . Als 1e kwam Radivoje Radakovic . Een Servische conditie trainer van 47 jaar oud . Als algemene trainer kwam er ook een Serviër namelijk Vasa Jancic . Behalve Jancic kwam er nog een trainer en dit was een Nederlander . Michel Langerak , oud speler van onder meer AZ . Had Michel graag als assistent gehad maar dat zag hij zelf niet zitten . Hierdoor wordt Jimmy Verhofstadt mijn assistent manager . 

Oefenwedstrijden kan ik niet meer regelen voordat wij aan de bak mogen in de Nations League dus het gaat een behoorlijke duik in het diepe worden . De loting van de Nations League is als volgt 

4Fylo5a.png

Een zeer pittige loting en denk ook niet dat wij ons direct kunnen promoveren . Ierland en Oostenrijk waren actief op het EK waar Oostenrijk het heel goed heeft gedaan . Ierland wist te winnen van Tsjechië  maar verloor van Frankrijk en Nederland . Met Kosovo staat er wedstrijd onder hoogspanning op het programma . Maar ook die hebben prima spelers . Een lastige poule dus .

@Marius Klopt maar het gaat soms ook om het resultaat 

@marcelkeuh Inderdaad

@Fantasy . Ben zeker tevreden . Echter was het van korte duur . Wist wel dat ik er niet te lang zou blijven maar zo kort was eigenlijk ook niet de bedoeling . Maar sommige treinen komen niet zo vaak voorbij

@delichris Voor het moraal alleen al is het goed 

@Kavinos ty

@Mordurette @Copywriter @True_Legend @neva @Netzwerk @ElMarcos @FM_Lesly @FlyD

Zo, dat is nog eens een verrassende kampioen haha. Mooi dat je na het toernooi zelf een mooie stap hebt kunnen maken. Succes bij Montenegro!

Denemarken inderdaad een verrassende winnaar! Met Montenegro zet je zeker een stap vooruit maar ik vind het wel jammer dat je de Faroër al zo snel verlaat.

Gave stap, heb je verdiend. Wel snel na je aanstelling bij Farøer,  maar niet meer dan logisch.

De campingploeg van 1992 lijkt het haast wel. Een verrassende winnaar dus. En mooi dat je als bondscoach een stap hoger gaat zoeken.

fitWpct.png

Interland voetbal zit er voorlopig even op en dus gaan wij ons weer richten Neunkirchen . Zitten inmiddels in juli en dat betekend dus dat de transfermarkt open is gedaan . En daar heb ik gretig gebruik van gemaakt . Door selecteren stond hoog op mijn lijstje en als wij niet als Elversberg er weer direct uit wouden vliegen moesten er zeer zeker echte versterkingen bij komen . Mijn geluk was dat wij al snel wisten dat wij direct gepromoveerd waren en dus al ruim voor juli kon kijken voor nieuwe spelers . Dit lukte vrij aardig en dat betekende dat er op 1 juli maar liefst 12 nieuwe spelers voor de poort van ons complex stonden . Ik moet er wel bij zeggen dat ik sowieso graag op tijd mijn selectie rond heb . Dat ik alleen nog maar hoef te reageren bij een eventueel vertrek van een dragende speler . En alle tijd heb om nog op zoek te gaan naar buitenkansjes . Maar voor wij daar aan toe komen kwam het bestuur bij mij met het volgende verzoek . 

9G6dR38.png

En daar hoefde ik natuurlijk niet al te lang over na te denken . Ik verleng mijn contract met twee jaar . Ook in de staff zijn er diverse mutaties geweest en daar ga ik nu per jaar kijken wie mag blijven of waar nieuwe krachten voor moet komen . Er kwamen in ieder geval deze zomer drie nieuwe scouts . Robert Verschraagen , Stanimir Joksimovic en Agim Dushica zijn de club komen versterken . Ook kwam er een nieuwe hoofd fysio in dienst . Danny Aaldering is de naam en is voor ons een zeer goede . Doordat de jeugdinstroom al jaren zeer teleurstellend is hebben wij afscheid genomen van onze hoofd jeugdopleiding en is deze vervangen door Darko Sekulovic . Hopelijk weet jij wel betere jeugdspelers voort te brengen . Tot slot werd het ook tijd voor een nieuwe Assistent Manager . Deze vond ik in Oostenrijk Enes Sabic is pas 29 maar dat zie ik niet als een probleem . 

Pwbtw86.png

Schütte en Gulër waren vorig seizoen nog prima spelers maar zouden te kort komen voor de 3e.bundesliga en daarom besloot ik hun contracten niet te verlengen . En dat nieuws kreeg ook Malte Berauer te horen . Was een belangrijke pion de afgelopen jaren . Maar emotie levert geen punten op . 

WQMF4QS.png

Luca Plogmann hadden wij vorig seizoen al gehuurd en konden hem nu definitief overnemen een basis bedrag van 220K was voldoende . Voor ons een prima keeper . 

czNK7vV.png

Na het vertrek van Berauer moest er wel concurrentie komen voor Urban . Met Sauerland hopen wij die in huis gehaald te hebben . Komt over van Alemannia Aachen voor 145 k . Al is hij niet de enigste concurrent voor Urban

eQeGxVc.png

Shaquill Sno stond al een tijdje op mijn verlanglijstje aangezien hij een amateur contract had . Echter vroeg hij lange tijd een veel te hoog salaris . Deze zomer was hij wel bereid om voor een normaal salaris te tekenen . Sno kan op alle posities uit de voeten in de verdediging . De oud speler van Ajax heeft vooral ervaring in de KKD . Centraal achterin was vorig seizoen een achilleshiel en hoewel weinig spelers beschikten over een aflopend contract besloot ik toch al wat nieuwe spelers voor deze positie te halen . En hopelijk kan ik later in deze transferperiode dan nog wat spelers lozen . 

y7bZLWv.png

Michael zal vooral als backup dienen . Was einde contract bij Ulm en is een sterke verdediger . Gaat eventueel ingezet worden als extra slot op de deur 

dMz0E69.png

Pedro Santos is wel een speler die ik hoog heb zitten . Speelde de afgelopen jaren echter niet al te veel wedstrijden en als hij ze speelde was het op een bedenkelijk niveau ,  waardoor het de vraag is of hij zijn potentie nog waar gaat maken . Voor nu is het echter ook al een nuttige speler die zeker minuten gaat maken dit seizoen . Komt voor 35k over van Agueda . 

L0h1syo.png

Met Fabian Tauchhammer hebben wij hopelijk goud in handen . Wat een heerlijk talent is dit zeg . Kan nu al mee in de basis en kan alleen maar beter worden . Was einde contract bij Wolfberger in Oostenrijk waar hij niet verder kwam dan wedstrijden in het tweede elftal . 

vkkZYUp.png

Maximillian Bauer is vooral gehaald als optie voor de linksback positie . Heeft voldoende ervaring op dit niveau bij Unterhaching waarvan wij het gratis overnemen doordat zijn contract daar afliep . De verdediging kent zodoende dus aardig wat nieuwe namen . Centraal op het middenveld wisten wij ons ook te versterken met een groot talent 

HX9vSkS.png

Finn Porath moet de lijnen op het middenveld gaan uitzetten voor ons . Bij HSV nooit doorgebroken maar op huurbasis wel al de nodige ervaring opgedaan . Onder andere ook in de 3.e Bundesliga . Afgelopen seizoen speelde hij op huurbasis bij medepromovendus Hallescher . Echter koos hij nu voor ons . 

oo6dRON.png

De vervanger voor Güler komt uit de Eredivisie . Cil was einde contract bij ADO en kiest nu voor een nieuw avontuur bij ons . Echter wacht hij nog altijd op zijn officiële profdebuut . Voorin kwam er in eerste instantie 1 nieuwe naam en wederom was deze einde contract bij Wolfsberger 

0MZAWpA.png

De overige twee namen waren jeugdspelers voor het U19 elftal die ook transfervrij zijn overgekomen . Een aantal grote namen werden nog einde contract maar deze wouden helaas niet komen . Voor Bayern B betekende dit wel een fikse aderlating .  Aardig wat versterkingen en dus was het ook zaak om afscheid te nemen van bepaalde spelers 

iaKpUUP.png

Onze topscoorder vertrekt voor 90k naar zijn eigen land waar hij ook al op vakantie was door heimwee . Hoewel ik het niet kan bewijzen heb ik het idee dat er al wat speelde voordat deze club zich eind juni melde . Aangezien ik al een goede spits had aangetrokken besloot ik het bod maar te accepteren . Zeker aangezien Amir na dit seizoen einde contract zou zijn en hij toch al snel minder aan het worden was . Alleen jammer dat wij zo afscheid moeten nemen van toch wel een clublegende . Centraal achterin wisten wij ook diverse spelers te slijten . Weiler gaat zijn geluk in Nederland beproeven terwijl Zündorf en Kaffenberger vertrekken naar het tweede van Kaiserslautern . 

zLSZ8Kr.png

oIF4u2q.png

Waren wij dan klaar op de transfermarkt ? Nee ik was nog wel aan het rondkijken en bepaalde posities konden nog wel een versterking gebruiken . Onze scouts kwamen echter nog met een zeer interessante spits op de proppen en ik besloot deze dan ook meteen te halen . 

Qfm2y8n.png

Met 17 jaar nog wel erg jong maar heeft alles in zich om een belangrijke spelers voor ons te worden . Dat hij nog niet door een andere club was aangetrokken verbaasde mij wel want zijn contract was al twee weken ten einde bij Zurich . Ook de volgende speler had nog geen nieuwe club gevonden en ook dat verbaasde mij . Ook hier hoefde ik niet na te denken

VnGLet8.png

Tegenwoordig een bijna standaard aankoop als je bepaalde berichten leest . Hier zich nog niet erg ontwikkeld maar hopelijk komt dat nog . Heeft wel erg weinig gespeeld bij HSV , maar 13 wedstrijden .  

CukxxsN.png

Een goede AMC als backup miste ik nog , merkte ik deze maand later op en met Laukart huren wij dan wel een speler maar is na dit seizoen wel einde contract . Als hij voldoende weet te imponeren maakt hij zeker kans om overgenomen te gaan worden . Of wij dat ook gaan doen is ook zeer afhankelijk van waar ik de volgende speler het meest ga inzetten .

3ZjEiXO.png

Aboubacar Cisse kan namelijk zowel op 10 als in de spits spelen . Op dit moment zie ik hem meer als spits , Cisse komt voor 60k over van RB Salzburg waar hij op de transferlijst stond . 

F4BGwr4.png

Lyrische rapporten kreeg ik binnen over Andreas en neem hier wel een behoorlijke gok mee . Want Hansa Rostock vroeg wel 85k voor deze jonge jongen . Maar hij is Duits dus in mijn ogen de gok waard . 

EMgzA4u.png

Op de AMR positie werd de spoeling dun zeker na een blessure van een mogelijke basisspeler . Hierdoor moest ik dus wel noodgedwongen de markt op en kwam uit bij Mrakic , speelde nog bijna geen wedstrijden en wist hem voor 45k over te nemen van Zemun . Tot slot kwam er nog een nieuwe 3e doelman 

QEGUH1r.png

In de jeugd was er geen doelman die eventueel al goed genoeg is om op de bank plaatst te nemen als Plogmann of onze 2e keeper ziek zwak of misselijk of geschorst zou zijn . Met Koen hebben wij iig kwaliteit in het geval van nood . Opgeleid bij AZ maar wij halen hem bij Katwijk vandaan . Betalen bijna 30k voor Koen . 

mlsM1rh.png

Volgens de media moeten wij er in kunnen blijven dit seizoen en daar zal ik meteen voor tekenen mocht dit kunnen . Echter zullen wij het zelf moeten gaan doen , maar met de nieuwe spelers heb ik er zeker vertrouwen in . Bovenin zal het volgens de media vooral een strijd tussen de tweede elftallen worden . Betekend wel dat er clubs kunnen gaan promoveren die misschien 4e of 5e worden . Maar goed eerst maar eens zien of de media gelijk krijgt natuurlijk . 

aOqBZmh.png

Vanuit het bestuur krijgen wij reële doelstellingen mee . Vechten tegen degradatie , dat lijkt mij meer dan logisch . De 1e ronde ronde van de DFB pokal hebben wij al gehaald dus die kunnen wij al afstrepen en tot slot de finale halen van de Saarland Pokal . Nadat wij hem nu driemaal op rij hebben gewonnen lijkt mij dat ook wel een logische doelstelling . Het liefst win ik hem gewoon weer want dat betekend dat wij ook komend seizoen dan in de DFB Pokal zouden mogen speler . Wij weten inmiddels ook wie onze tegenstander dit seizoen gaat worden voor de DFB Pokal . Nadat wij twee jaar op rij Düsseldorf troffen komt nu deze club op bezoek 

x8M7hSk.png

Wederom een ploeg die speelt op het hoogste niveau , helaas nog altijd geen echte topclub maar wel weer een mooi affiche . Veel kans zullen wij wederom niet maken om de eerste ronde te overleven maar gaan zeker weer onze uiterste best doen .  Werd er dan ook nog gevoetbald in de maand juli ? Jazeker . De oefencampagne zit er inmiddels op 

mKociTy.png

Het was voornamelijk bedoeld om de nieuwe spelers te laten wennen aan ons systeem en daarom hadden wij gekozen voor een relatief eenvoudige oefencampagne . En daarin deden wij ook wat er van ons verwacht werd . Tegen UR Namen werd knap gewonnen en daarin scoorde een speler die jullie niet bij de nieuwe spelers voorbij hebben zien komen , dat klopt want uiteindelijk besloot ik deze test speler geen contract aan te bieden . Helaas voor Cecen . Maar de keus viel uiteindelijk op Mrakic . Tegen Millwall speelden wij een hele goede eerste helft maar stonden wij ongelukkig met 0-1 achter . Zoals misschien bekend wissel ik de complete selectie in de rust tijdens oefenwedstrijden en dat pakte vandaag dus niet goed uit , Waardoor wij de enige echte test met 0-3 verliezen . Toch maak ik mij geen echte zorgen . Denk dat wij absoluut sterker zijn dan afgelopen seizoen en kan niet wachten tot volgende maand eindelijk de competitie begint . 

@Fantasy Ja die had ik vooraf absoluut niet ingevuld . Zelf wel tevreden met mijn eigen stap . Zie daar meer mogelijkheden 

@Marius Ik zelf ook hoor aan de ene kant . Alleen is er totaal geen doorstroming waardoor ik sowieso niet al te lang daar nog zou kunnen blijven . En deze stap kon ik dan ook niet laten lopen vond ik 

@marcelkeuh Ze hebben het natuurlijk als eens in het echt gedaan , verwacht het echter geen tweede keer maar wie weet . Dat lijkt het mij ook , hopelijk pakt het goed uit 

@neva Was niet actief op zoek maar toen Montenegro zich melde hoefde ik niet te lang te nadenken . Helaas wel minder dan een jaar bondscoach geweest bij de Faeröer maar goed sommige veerboten komen niet zo vaak voorbij 

@delichris Inderdaad . Doen ze het gewoon nog een keer , Ja ben er zelf zeer tevreden mee

@Makalakalane thanks 

@Kavinos @Mordurette @Copywriter @True_Legend @Netzwerk @ElMarcos @FM_Lesly @FlyD 

Edited by komodo25

Heel veel transfers, maar wel logisch en ook absoluut nodig als je verder wil groeien. Ik zie toch wel erg veel mooie profielen passeren dus ik vermoed dat je sowieso wel beter gaat doen dan alleen maar tegen de degradatie vechten.