Jump to content
komodo25

[FM18 LLM ] Borussia Neunkirchen De weg naar boven

Recommended Posts

2Bwb0BZ.png

Als titelhouder volgt de pers jouw altijd net iets meer dan een ander . Dat wij vorig seizoen de Saarland Pokal wisten te winnen was een verrassing maar dat betekende dus wel dat wij dit seizoen ook tot de favorieten zouden behoren . Nadat wij in de 1e ronde al de replay van de finale hadden en Elversberg diep in blessuretijd wisten te verslaan stond nu de wedstrijd tegen onze grote rivaal Saarbrücken op het programma . In de winterstop oefenden wij al tegen deze club en wisten toen geen resultaat te halen . 

Op deze fijne woensdagavond in april moest het dan gebeuren . Het stadion zat redelijk vol voor ons doen .

IkUcLSW.png

Een spektakel werd het niet maar wij zullen de laatste zijn die daarom malen . Wederom was een doelpunt in de slotfase voldoende om de volgende ronde te halen . Inmiddels weten wij dus ook dat we komend seizoen Saarbrücken wederom gaan tegen komen door onze promotie . In de volgende ronde treffen wij Homburg 

41sYhAv.png

Hiervan heb ik echter geen wedstrijdscreen maar ook Homburg werd aan de zegekar gebonden na een 3-1 overwinning . In de finale treffen wij een bekende ploeg namelijk de nummer 2 van afgelopen seizoen Völklingen . Dat gaat gezien de laatste wedstrijd in Völklingen nog een spannende strijd worden . 

ofks0Jv.png

Voor ons ook even wennen dat het een uitwedstrijd is dus de kansen liggen denk ik redelijk 50/50 in de competitie wisten wij maar net op het nippertje van hun te winnen . De road to the Final zag er zo uit voor beide clubs 

4MQaehz.png

eO3JfKI.png

Wij hadden een zwaarder parcours maar goed een finale is altijd een wedstrijd op zich . Het stadion zat net niet voor de helft gevuld maar dat mocht de pret niet drukken . Een lekker fanatiek sfeertje zorgde ervoor dat de wedstrijd vijftien minuten later van start moest gaan . Hoewel wij de overhand hadden was het Völklingen dat op voorsprong kwam in de 26e minuut . Hömig kreeg de bal rand 16 aangespeeld en schoot de bal strak binnen in de linkerhoek . Hoewel wij het probeerden was de ruststand 1-0 . Meteen na de rust reageren wij als een wesp gestoken want een goede voorzet vanaf de linkerzijde wordt goed binnen gekopt door Kwatu . Lang konden wij er niet van genieten want drie minuten later was het Beyazal die Völklingen weer op voorsprong schoot . Zijn inzet viel via de paal binnen . Met alle macht probeerden wij langszij te komen maar lang bleef de 2-1 op het bord staan . Met nog tien minuten te spelen geeft Kwatu de bal scherp voor en Memisevic krijgt een duw van Andreas . Strafschop en Memisevic faalt niet . In de 86e minuut wederom een voorzet van Kwatu Bergdorf kopt onder de bal door zodat Memisevic simpel kan binnen tikken 2-3 ! Wederom pakken wij de Saarland Pokal en komen dus ook komend seizoen weer uit in de DFB Pokal .

3xd4UtY.png

N2FQE3f.png

aZfowIb.png

kHC73FI.png

xxcGtie.png

18Do4XG.png

Ruim 1600 toeschouwers dit seizoen voor ons niveau behoorlijk wat hoewel het nog altijd karig aanvoelt gezien het stadion .

Hopelijk weten wij komend seizoen weer wat meer mensen naar het stadion te halen . In ieder geval was dit een heerlijk seizoen en kan niet wachten om in de regional aan de slag te gaan 

@Marius Idd ik kan mij niet herinneren dat mij dit vaak is overkomen vaak was het altijd wel 1 nederlaag of een gelijkspel .

@True_Legend Het seizoen heeft nog een heerlijk toetje gekregen 

@delichris Thanks en dat is zeker de bedoeling hoewel het een stuk zwaarder gaat worden schat ik 

@Copywriter Tot aan de Bundesliga . Dat is iig de insteek . Hoewel ik niet verwacht om tot daar elk jaar de titel te gaan pakken maar ik heb de tijd 

@Vlonkie Een aangepaste 4-2-3-1 en 1 met 3 spitsen . Zal binnenkort even update maken waar ik de tactieken laat zien . Bedankt voor je reactie 

@ElMarcos @van der Water @Makalakalane @FM_Lesly @Mordurette @Rossi @Kavinos @neva

Gefeliciteerd! Leuke prijs en de deelname aan de DFB Pokal is handig meegenomen.

Netjes de beker geprolongeerd. Ga je nog door met deze game of ga je met FM20 opnieuw beginnen?

Xd8KyE9.png

Voor wij het nieuwe seizoen ingaan kijken wij nog eenmaal terug op het zeer succesvolle seizoen want wij gedraaid hebben .In deze update gaan wij kijken welke spelers het meest zijn ingezet per positie en wie er dus nog toekomst hebben , en doen wij ook een rondje langs de velden om te kijken of er nog verrassingen zijn in de diverse competities . In ieder geval is het bestuur al druk bezig om de club te helpen .  Hallescher wou mij nog als manager over nemen maar daarvoor heb ik bedankt . 

Smftvck.png

MUWJ70g.png

Danny Soder was opnieuw de eerste doelman . Vooraf had ik gehoopt dat Tahiri de concurrentie strijd kon aangaan maar een zware blessure voorkwam dat . Tahiri zal dan ook geen contract verlenging krijgen . Beide andere doelmannen zijn ook niet goed genoeg voor de regional dus daar moeten nieuwe namen bij gaan komen . 

BFbywsW.png

In de verdediging werd er aardig gerouleerd . Op rechts speelden Urban en Berauer ongeveer evenveel . Op links werd het ook aardig verdeeld . Hoewel Leib de enigste naam is die komend seizoen nog kans maakt op die positie . Centraal had ik voldoende keus en kon daar ook aardig rouleren .

u3CGYw8.png

Het centrale blok op het middenveld was vaak Pimentel met 1 van de overige 3 . Alle drie zijn prima spelers .

Nu is het aan deze vier om het ook te laten zien in de Regional . 

1XdE1gC.png

Voor de drie aanvallende posities op het middenveld werd er ook flink gerouleerd . Op rechts was het sinds de komst van Kwatu voornamelijk Kwatu wat speelde . Op 10 kwamen Jensen en Kraulich natuurlijk vrij laat binnen en op links was het stuivertje wisselen tussen Kehr , Schütte en Bach . 

1CBp6p1.png

Voorin was Memisevic weer de grote man maar ook Kuznik en Morina deden het zeer naar behoren zeker in de drie spitsen tactiek . Ook hebben wij voor het komende jaar weer een extra sponsor . En dus weer wat extra inkomen 

SUrATVf.png

Baradel stopt er mee en ik denk dat dat een juiste keuze is . Al op leeftijd en kan zeker de Regional niet aan . Ook waren er toch weer clubs die mij graag zagen komen als manager .

9vCrH1L.png

U1SLWax.png

XIlBYd8.png

Ulm en Zwickau kregen net als elk ander team een directe nee te horen . Dat mijn naam nu al bij clubs als Roda doen rondzingen verbaasd mij wel . Echter is er nog geen gesprek geweest en ook Roda zal dan gewoon een nee te horen krijgen .

wPGUN40.png

Bayern werd wederom kampioen en pakte dus ook de dubbel . Freiburg had een sterk seizoen . Hertha moet verrassend een pas op de plaats maken .

jfzTnPS.png

Geen Berlijnse derby komend seizoen want Union promoveert verrassend . Samen met Augsburg . Dynamo Dresden blijft er maar net in en zoals verwacht mag Sonnenhof weer afdalen 

0qdwpKL.png

Onze nieuwe moederclub werd kampioen op het 3e niveau en speelt dus komend seizoen weer een treetje hoger . En ook Preußen Münster mag het weer eens proberen op het 2e niveau . Vier clubs dalen af naar de regional en twee ervan probeerden mij dus te overtuigen om daar trainer van te worden . 

VunPbVR.png

Elversberg komen wij komend seizoen niet tegen want zij promoveren direct naar de 3e Bundesliga . Wel veel 2e elftallen helaas maar met teams als Saarbrücken , Mannheim , Stuttgarter Kickers begint het nu wel ergens op te lijken .

6hlQygc.png

In België wordt Genk uitgeroepen tot kampioen omdat zij de kampioenspoule weten te winnen . Brugge zeer teleurstellend seizoen achter de rug . 

kj5mZ4a.png

Feyenoord blijft goed presteren ( tja blijft FM he :classic_wink: ) Groningen draaide ook een heel sterk seizoen mooi om te zien . En ook VVV zal zeker tevreden zijn . Onderin gaan alle drie de clubs eruit . 

k9XUE8i.png

Sparta promoveert als nummer 2 rechtstreeks  terwijl de nummers 4 en 14 !!! het doen via de playoff . Onderin is RKC het slachtoffer . 

@Marius Dank je . DFB pokal is zeker een leuke bijkomstigheid . 

@Mordurette Inderdaad , zorgt ook weer voor wat extra geld in het laadje 

@delichris Ik ga lekker door met beide saves . FM20 haal ik ( voorlopig ) niet 

@neva Mag zeker niet klagen 

@FM_Lesly Door de Saarland Pokal kan ik DFB spelen dus die prijs pak ik graag . Zin in het nieuwe seizoen

@r4vje Thanks mag zeker niet klagen 

@True_Legend @Copywriter @Vlonkie @ElMarcos @van der Water @Makalakalane @Rossi @Kavinos

Edited by komodo25

Volgend jaar toch alweer wat meer bekende namen om de kalender. Wordt mooi om te zien hoe goed je in die reeks kan meedraaien. Na afgelopen seizoen zijn er toch zeker perspectieven.

Ik had 2 tot 3 updates klaar staan maar ineens waren deze verdwenen . Ga deze updates verwerken in 1 update 

s9Q6AdY.png

Ik wou gisteren na mijn update van mijn andere save ook hier een update plaatsen maar met het verwerken van screenshots heb ik op de 1 of andere manier de map verwijderd van Borussia . Had gelukkig nog wel wat oude screens in de prullenmand maar helaas niet allemaal . Zoals ik gister al schreef had ik er al 3 klaarstaan en die zijn dus verdwenen . Daardoor komt in deze update de voorbereiding , transfers , tactiek en de nieuwe spelers in 1 update . @Vlonkie vroeg mij pas met welke tactiek ik speelde . Ik gebruik 2 tactieken die ik afwissel . Ik begin met de tactiek die ik het meest gebruik .

zD8LI4K.png

Een 4-2-3-1 die ik zelf wat aangepast heb . En dit zijn de instructies  . Puntje wat ik misschien nog wel ga aanpassen is hoge verdedigende lijn . Maar aangezien de prestaties tot nu prima zijn en ik deze tactiek ook gebruik bij mijn andere save twijfel ik of ik het wel moet aanpassen . De tweede tactiek is wel een volledige gedownloade tactiek .

xYEOdTn.png

Deze gebruik ik voornamelijk tegen de mindere ploegen om meer spelers tevreden te houden . Dit zijn de instructies . Ik gebruik deze de laatste  tijd echter wel een stuk minder dan in het 1e seizoen . Deze zomer vertrok 1 speler  waar wij nog wat aan verdiend hebben . En dat was niet de minste . Onze doelman Danny Soder vertrekt naar Sint Truiden voor 80k . Wagner verhuurden wij aan Aschaffenburg . Verder verlieten er aardig wat spelers transfervrij de club . Maar ik moet door selecteren natuurlijk.

tM6DQpX.png

Paar bekende namen maar deze spelers konden het niveau niet aan in mijn ogen of waren overbodig zoals Bouadoud waar ik gewoon twee betere jonge Duitse opties voor heb . Ik heb deze mannen bedankt voor de bewezen diensten en hopelijk weten ze een mooie club te vinden . Waar spelers vertrekken , komen er meestal ook spelers en dat was deze zomer ook het geval .

mGUufaW.png

De 1e vier had ik al eerder vastgelegd doordat hun contract zou aflopen en de twee spelers waar geld voor betaald zijn , zijn jonge spelers om de U19 wat beter gevuld te krijgen . Akyut Soyak is een 24 jarige centrale middenvelder die is opgegroeid bij Paderborn en zelf al wat wedstrijden op het 3e niveau heeft gespeeld . Dimitris Popovic is een 24 jarige Griekse linksbuiten met Duits bloed . Is beter dan Bach en zal veel gaan spelen vermoed ik . Opgeleid en heeft zelf wedstrijden gespeeld voor PAOK . Daarna veel verhuurd geweest en is toen in Duitsland beland . Belangrijke speler bij Koblenz maar gelukkig koos hij nu voor ons . De twee jonge spelers zullen vermoedelijk niet gaan debuteren dus die screens zal ik jullie besparen . Onze duurste aankoop was Tom Zündorf die wij weggekocht hebben bij het tweede van Düsseldorf . Een nog jonge verdediger die nog kan groeien . Met al 52 wedstrijden in de Regionalliga West in de benen is het voor ons een prima versterking . Dat wij Luca Plogmann konden huren was voor mij een grote bonus . Deze negentien jarige doelman is zeer talentvol en kost ons ook nog eens geen salaris. 

Ook de volgende speler is gehuurd en geen onbekende . Robin Kehr komt wederom bij ons spelen en waar wij vorig seizoen nog behoorlijk aan het betalen kwamen mochten wij hem deze zomer voor noppes huren . Prima backup voor de linkerflank of in de drie spitsen formatie . Marcel Lotka is een jonge Poolse doelman die nog flink kan groeien . Wacht nog altijd op zijn debuut terwijl wij al zijn 3e club zijn . Begonnen bij RW Essen en daarna Bayer Leverkusen en nu dus bij ons . Met Leib hadden we nog maar 1 linksback en dit blijft een positie waar ik maar met moeite goede spelers kan vinden . Met Danilo Oliveira huren wij een jonge linksback van Frankfurt en wederom voor nop . Met Admir Terzic heb ik een ervaren Bosniër aangetrokken die zowel centraal en linksback kan spelen . Pure backup voor het geval van nood . Hoewel hij zelfs wedstrijden in de 3e liga heeft gespeeld . Paul Grave is een jonge doelman die ik gehuurd heb van Bochum . Zal in de U19 zijn wedstrijden spelen . Zou 3e doelman normaal gesproken zijn maar er kwam nog 1 doelman naar de club en die kon ik echt niet laten lopen .

Daan Reiziger was einde contract bij Ajax en kiest verrassend voor ons . Zal dit seizoen voornamelijk 2e doelman zijn doordat ik Plogmann al had maar hij en Lotka zullen volgend seizoen moeten gaan uitmaken wie 1e doelman gaat worden . Tenminste dat ik het plan . Hoewel ik hem zo nu en dan ook zeker zal laten keepen . Zijn profdebuut heeft hij bij ons al gemaakt . Spelers die ik niet genoemd heb zijn spelers voor het U19 mochten die later alsnog doorbreken worden ze later in het spel wel vermeld . 

kPcscNy.png

kf6jL3X.png

Ik ben tevreden met deze selectie . Volgens de media zouden wij rond plek 8 kunnen eindigen ( helaas zijn die screens verdwenen ) Ik zal in ieder geval voor die plaats tekenen als promovendus . In de staff hebben wij ons versterkt met 1 scout . Denis Kübel heeft de extra vergeven plaats ingenomen . En hoewel het bestuur akkoord is gegaan om de data analyse te verbeteren mocht ik geen data analist aannemen .... Vreemd maar goed hopelijk komt dat later wel in orde . Om ons klaar te maken voor het nieuwe seizoen hebben wij natuurlijk diverse oefenwedstrijden gespeeld .

riNYiAu.png

Prima als zeg ik het zelf . Leverkusen hebben wij goed partij kunnen bieden . Dit geeft vertrouwen voor de DFB pokal waar wij dus wederom Fortuna Düsseldorf troffen . Vorig seizoen waren zij met 0-3 te sterk en had zelf gehoopt op een andere tegenstander maar goed . Je krijgt niet altijd wat je wilt natuurlijk . Het stadion zat voor de helft vol en dat kwam ook mede door de 3500 meegereisde  uit supporters . 

Pw9X5P2.png

Heel even was het feest en hoop op een stunt  toen Basta ons op 1-0 zette . Voor de rust scoorde Düsseldorf echter twee keer en namen ook de regie van de wedstrijd over . Dat Weiler in de 71e minuut ook nog mocht vertrekken zorgde er voor dat wij geen slotoffensief konden forceren . Maar toch maar 1-2 verliezen van een Bundesliga club is een prima prestatie . En waar wij op verder kunnen borduren . Inmiddels is de competitie ook begonnen in juli en hieronder kunnen jullie zien hoe wij gepresteerd hebben tot aan september . 

KSgf7V0.png

Nog ongeslagen en dat verbaast mij wel . Saarbrücken was wel beter maar toch wisten wij een punt te pakken tegen Steinbach waren wij beter maar pakken ze toch een punt . Dat wij relatief makkelijk wisten te winnen van Mannheim en Stuttgart verbaasde mij wel . Dan de stand 

Sp2Nd6K.png

Het tweede van Vfb Stuttgart is erg sterk bezig maar die hebben ook een prima jonge spits die ook op mijn lijstje staat . Mannheim valt erg tegen net als TuS Koblenz . Blijkbaar heeft Popovic de juiste keus gemaakt . Voorlopig ben ik zeer tevreden.

@delichris Dank u 

@Marius Voorlopig draaien wij prima mee . En inderdaad meer bekendere namen en dat maakt het spelen ook wel wat leuker hoewel al die onbekende clubs ook wel wat hebben natuurlijk . 

@FM_Lesly Dank je . Helaas was het weer meteen voorbij tegen Düsseldorf maar goed we worden niet weggespeeld gelukkig .

@Makalakalane Dank u

@True_Legend Dank u . Ben tot nu toe ook erg tevreden 

@Mordurette @neva @r4vje @Copywriter @Vlonkie @ElMarcos @Rossi @Kavinos

Heel veel transfers alweer, maar op korte tijd er toch weer een stevig geheel van kunnen maken, getuigde de mooie prestatie in de beker en de meer dan prima competitiestart. Het lijkt erop dat je weer gewoon bovenin zal meedraaien. Het voordeel van die tweede elftallen in de competitie is dat deze ook weer even goed kunnen weg zakken op een bepaald moment.

Ondanks de prullenbak een mooie update.

In welke competitie speelt 1860? Zie ze niet terug in de 3e Bundesliga terwijl je gezien de selectie wel zou verwachten. 

Edited by Copywriter

Veel goede spelers gehaald en je bent er zeker sterker op geworden. De voorbereiding zag er goed uit en dat betaald zich ook meteen uit in de competitie. Jammer van de DFB beker, maar je bent vechtend ten onder gegaan.

Je bent zeer sterk begonnen aan het nieuwe seizoen, jammer dat Düsseldorf net iets te sterk was voor je!

IPxzYgq.png

Ik had de map met updates nog teruggevonden , deze was verhuisd naar een map van een andere update . Niet dat we daar nog veel aan hebben aangezien wij inmiddels al weer verder in het spel zijn . Wel heb ik nog een paar screenshots meegenomen voor deze update omdat deze wel interessant zijn . Want ik heb namelijk aan het begin van het seizoen mijn contract verlengt bij deze club . Het bestuur kwam hier zelf mee en ben dus met succes het gesprek aangegaan . 

epNqzdj.png

Het contract is verlengd met twee jaar en daar ben ik zelf heel gelukkig mee . Ook was er weer een stijging betreffende de seizoenskaarten . Hoewel dat nog altijd erg laag ligt natuurlijk . Maar goed er zit een stijgende lijn in en dat is positief . Hopelijk weten we ook nog diverse dagkaarten te verkopen zodat het stadion weer wat meer gevuld is dan vorig seizoen . Dat een wedstrijd in de DFB voor ons financieel aantrekkelijk is laat onderstaand bericht wel zien 

pL6i15U.png

TL1jLqC.png

Ook is de loting weer geweest voor de Saarlandpokal en ditmaal is het wederom een replay van de finale van het eerdere seizoen .

Afgelopen seizoen was het tegen Elversberg in de 1e ronde en nu mogen wij het opnemen tegen Völklingen. Ons nadeel is nu wel dat wij hoger spelen en dus mogen afreizen naar Völklingen . Na onze goede start in de competitie is het natuurlijk de vraag of wij dat hebben kunnen doorzetten in september . Wij speelden deze maand maar drie wedstrijden en op papier niet de moeilijkste.

tjgtMPz.png

En wij wisten ook alle drie de wedstrijden te winnen . Walldorf werd redelijk makkelijk verslagen waar Memisevic weer eens belangrijk was . Tegen Dreieich hadden wij een zeer makkelijk middagje en waar Kuznik liet zien dat hij de concurrentiestrijd aan kan gaan met Memisevic . Uit tegen TuS Koblenz hadden wij het echter wel erg lastig hoewel de ranglijst anders zou vermoeden. Gelukkig wonnen wij wel en kon ik nog even genieten van deze mooie stad waar ik in real life deze zomer een weekend ben geweest . Na afloop heb ik de spelers dan ook getrakteerd op een etentje bij een steakhouse waar ik ook zelf ben geweest.

IzzlILs.png

Door deze overwinningen staan wij nu tweede , vlak achter Stuttgart II die zowaar een wedstrijd hebben verloren . Offenbach en en de Kickers doen ook nog altijd goed mee . Oktober begint met een thuiswedstrijd tegen Offenbach en dat is meteen een goede test voor ons waar wij nu daadwerkelijk staan . Ook hebben wij de afgelopen twee maand toch nog weer een nieuwe speler aangetrokken .

psoT4L5.png

Gianluca Korte is dus de naam en een speler met zulke kwaliteiten kan ik niet laten lopen . Betekend dus wel dat Popovic serieuze concurrentie heeft maar dat is alleen maar goed . Bach komt te kort voor dit niveau en bij Kehr twijfel ik nog te veel . Al heeft die ook het voordeel dat hij als spits ingezet kan worden . Korte brengt ook de nodige ervaring met zich mee . Heeft zelfs 2.e Bundesliga ervaring . In oktober stonden er wederom maar drie wedstrijden op het programma . Waaronder dus de topper tegen Offenbach , verder waren het tweede van Mainz en Spielberg de tegenstanders .

NwMaLgy.png

De wedstrijd tegen Offenbach was een goede wedstrijd van beide kanten . Er werd behoorlijk gevoetbald en beide ploegen gaven elkaar geen duimbreedte toe . Toch viel het kwartje onze kant op door treffers van Kwatu en Basta . Een belangrijke zege dus . Uit bij Mainz kwamen wij al snel op 0-2 en daarna pakte de thuisclub ook nog eens vroege rode kaart . Enigste verwijt is dat wij daarna ook nog maar twee keer scoren . Tegen Spielberg wat onderaan staat te trappelen spelen wij zowaar gelijk en over die wedstrijd ben ik dan ook absoluut niet tevreden . 3-0 voor met rust niets aan de hand . Terug laten komen tot 3-2 dan zelf de 4-2 maken . Maar toch laten wij ons te kijk zetten en scoren ze nog tweemaal . Reiziger zal niet met plezier aan deze wedstrijd terugdenken . En ja ik speelde niet met de sterkste 11 maar dan nog mag je dit niet weggeven . Hoewel het misschien ook wel de charme is van dit niveau .

dFfwHuu.png

Tja en dan is het helemaal balen zo'n 4-4 want wij hadden dus een gat van vier punten kunnen hebben inmiddels . De Kickers zijn nu de nummer 2 en Saarbrücken is nu de nummer 3. Onderin is het vechten geblazen voor Walldorf , Koblenz , Spielberg , Teutonia en Mannheim voorlopig . Jammer genoeg geen tweede elftallen in gevaar . Over tweede elftallen gesproken het tweede van VfB Stuttgart is helemaal de weg kwijt deze maand . Volgende update heeft trouwens een verrassing in petto. Jullie mogen gokken wat dat is 

JqIh7vZ.png

@Marius Het lijkt wel of je een glazen bol hebt gezien de resultaten van Stuttgart haha . Veel transfers inderdaad maar die zijn ook nodig om door te kunnen groeien . Selectie die ik nu heb is prima voor dit niveau maar denk dat velen te kort komen op het 3e niveau . 

@Copywriter Dank je . 1860 speelt nog altijd in de regionalliga Bayern . In het 1e seizoen werden ze wel is waar kampioen maar was er geen rechtstreekse promotie en verloren ze de finale van Wolfsburg II . 1-2 in eigen huis en 2-2 thuis erg nipt dus . Vorig seizoen werden ze 2e .Achter het tweede van ? Juist Bayern , die wel promoveerden via de play off en het voorlopig heel goed doen in de 3e. Bundesliga . Momenteel staat 1860 wederom eerste met een gat van 7 punten . 

@delichris Ben ook tevreden met de selectie . Goede versterkingen inderdaad en nog altijd spelers die meegegroeid zijn vanuit het 6e niveau . Vechtend ten onder inderdaad , stuntje was natuurlijk mooi geweest maar niet realistisch ( hoewel het in het echt toch wel gebeurt in Duitsland ) 

@FM_Lesly Maar dat was ook wel te verwachten dat die nog wat sterker zouden zijn . 

@Kavinos @FlyD bedankt voor de likes !

@Makalakalane @True_Legend @Mordurette @neva @r4vje @Vlonkie @ElMarcos @Rossi

Je lijkt alweer op weg naar een nieuwe promotie. Misschien dit seizoen met meer tegenstand maar het lijkt me duidelijk dat je ook op dit niveau erg goed mee kan!

OgVPELt.png

Een tweede update op 1 dag jazeker waarom niet . Knal er momenteel lekker doorheen en wil niet te ver ingame uitlopen .Zal binnenkort wel weer minder tijd hebben en dan zullen de updates ook weer wat langer duren zeker omdat ik ook afwissel met mijn andere save die een stuk minder snel speelt . Toch wil ik jullie deze update niet onthouden voor nu zeker omdat het nieuws wat ik ga brengen ook in oktober is gebeurd . Heb er namelijk een 2e baan bijgenomen 

yzNM4z4.png

Ik kan er niets aan doen maar met maar 1 club spelen zit niet in mijn natuur . Een tweede manager aanmaken ga ik niet doen in deze save maar het begon toch te kriebelen . Toen ik zag dat de Faeröer Eilanden een nieuwe manager zocht besloot ik te solliciteren . Er waren nog een aantal landen op zoek naar een manager maar de kans dat ik daar aan de slag zou kunnen achtte ik niet zo groot . 

S09Lfy7.png

rZqPQMW.png

Een groot verschil met het salaris wat ik krijg bij Neunkirchen maar voor het geld doe ik het niet natuurlijk . Ik ben zeer benieuwd wat ik met dit kleine landje kan betekenen . Qua doelstellingen is de bond niet erg duidelijk .  De Faeröer Eilanden is een autonoom land binnen het Koninkrijk Denemarken en ligt in de driehoek Schotland , Noorwegen , Ijsland en er wonen ongeveer 50000 mensen waarvan 40% alleen al in de hoofdstad . Het land bestaat uit 18 eilanden . Het nationale elftal wist zich nog nooit te plaatsen voor een EK of WK maar weet vaak wel een stuntje te bewerkstelligen . Het nationale elftal speelt trouwens zijn thuiswedstrijden op een kunstgras mat . Ik volg de Deense Olsen op als bondscoach die een goede aanbieding kreeg van een club en geen duobaan wou . Veel tijd had ik niet want er stonden vrijwel meteen twee wedstrijden op het programma voor de kwalificatie van het EK . Namelijk Andorra uit en Ierland thuis .

DoosngX.png

In eerste instantie ga ik kijken of ik het elftal kan laten voetballen met de tactieken die ik standaard gebruik . Qua namen zal het de meeste mensen niet veel zeggen maar met spelers als Sonni Nattestad ben ik zeer content .

RRJzHiY.png

Helaas zijn niet alle spelers zo goed als Nattestad maar ik zie toch wel mogelijkheden met dit elftal . De eerste wedstrijd was dus uit tegen Andorra en ik hoopte dan ook meteen op drie punten .

I2dOLdT.png

Tja dat is toch een lelijke tegenvaller . Hoewel wij beter waren vergaten wij gewoon te scoren . In de blessuretijd van de eerste helft kwamen wij dan wel op 0-1 uit een strafschop . In de tweede helft hadden wij kansen op 0-2 maar maakten deze niet en dat is het de wet van het voetbal als je hem zelf niet maakt doet de tegenstander het wel . Het enigste schot op doel was dan ook direct raak . Een teleurstellende start . En dan moest het duel tegen de Ieren nog komen . Ik zie nu wel dat ik de stand helemaal vergeten ben te screenshotten . Theoretisch konden wij ons nog plaatsen maar door het gelijke spel bij Andorra werd dit bijna onmogelijk . Hoewel dat dat sowieso bijna onmogelijk was met Spanje , Ierland , Noord Ierland en Estland en Andorra in de poule . Tegen Ierland besloot ik de nummer 10 in te wisselen voor een VM 

MbJHy9P.png

Qua balbezit kwamen wij mee maar wisten helemaal niets te creëren . En hadden ook nog eens geluk dat de Ieren een strafschop missen . Toch vind ik dit gelijkspel een stuk beter dan de vorige . Volgende maand staan de laatste twee poulewedstrijden op het programma wanneer wij uit naar Estland gaan en Spanje op bezoek krijgen

@Marius Of promotie haalbaar is geen idee . Hebben het en stuk lastiger maar doen in ieder geval weer goed mee . Alleen weet ik niet of een 1e plaats ook al direct voldoende is of dat er nog play-off volgt tegen een andere kampioen uit de regional . 

@delichris Prestaties zijn beter dan verwacht , hoewel het afwachten is of de nummer 1 direct promoveert .

@ElMarcos Dat is nog afwachten zeker omdat de regels niet erg duidelijk zijn .

@Kavinos Thanks 

@Copywriter @FM_Lesly  @FlyD @Makalakalane @True_Legend @Mordurette @neva @r4vje @Vlonkie

Edited by komodo25