La Pulga Geplaatst 13 februari Share Geplaatst 13 februari Een chef voetbal zorgt toch voor de catering in alle kantines van Nederland? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 13 februari Share Geplaatst 13 februari 1 uur geleden zei La Pulga: Een chef voetbal zorgt toch voor de catering in alle kantines van Nederland? Dan was het wel zwaar onvoldoende ja. Ik was pas bij een club waar de gehaktballen op waren Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 13 februari Share Geplaatst 13 februari 4 minuten geleden zei Tim': Dan was het wel zwaar onvoldoende ja. Ik was pas bij een club waar de gehaktballen op waren Was je bij mijn clubje op de voetbal en meld je dat niet eens even? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 13 februari Share Geplaatst 13 februari 41 minuten geleden zei Tim': Dan was het wel zwaar onvoldoende ja. Ik was pas bij een club waar de gehaktballen op waren Daarom gaan @bas huijsmans en ik solliciteren bij de KNVB, iedereen gratis bier! Terug over AZ trouwens, nu is er volgens mij bij elke club in Noord-Holland wel crisis Hoop wel dat ze er uit gaan komen, voetballen elk seizoen wel leuke voetballers al kom ik dit seizoen niet echt verder dan Pavlidis. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 14 februari Share Geplaatst 14 februari De verhuurde Jens Odgaard bij Bologna; 2 invalbeurten, 2 goals. Beetje scorebordjournalistiek, maar hadden ze toch goed kunnen gebruiken denk ik bij AZ. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 14 februari Share Geplaatst 14 februari 53 minuten geleden zei 007mark: De verhuurde Jens Odgaard bij Bologna; 2 invalbeurten, 2 goals. Beetje scorebordjournalistiek, maar hadden ze toch goed kunnen gebruiken denk ik bij AZ. Eens, schiet me kampioenschap zo naar de tyves. Ga hem volgend seizoen kopen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 15 februari Share Geplaatst 15 februari 23 uur geleden zei La Pulga: Eens, schiet me kampioenschap zo naar de tyves. Ga hem volgend seizoen kopen. Baez is geen echte baas Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 17 februari Auteur Share Geplaatst 17 februari De Wit, topper Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 24 februari Share Geplaatst 24 februari Beetje topic alvast heet maken, is er al een selectie voor morgen bekend? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 24 februari Share Geplaatst 24 februari Rustig hier? no way! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 25 februari Auteur Share Geplaatst 25 februari Van Bommel, lekker zeg Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
putdus Geplaatst 25 februari Share Geplaatst 25 februari Demy de Zeeuw misschien als directeur? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 25 februari Share Geplaatst 25 februari Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 25 februari Auteur Share Geplaatst 25 februari Klein clubje blijft het toch ook Op MU zou je hier een strafpunt voor krijgen. Provoceren, wat denken ze wel niet... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 25 februari Share Geplaatst 25 februari 11 minuten geleden zei ReneLeBlanc: Dacht heel even dat het een supportersaccount was. Tja, AZ. Eenzijdige rivaliteit. Rare tweet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 25 februari Share Geplaatst 25 februari Inmiddels verwijderd? Dat zou het nog triester maken imo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 25 februari Auteur Share Geplaatst 25 februari 2 minuten geleden zei joostmakaay: Inmiddels verwijderd? Dat zou het nog triester maken imo Jup. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 25 februari Share Geplaatst 25 februari Mocht iemand hem alsnog willen zien Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 25 februari Share Geplaatst 25 februari Er is zojuist iemand ontslagen binnen het mediateam van AZ. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 25 februari Share Geplaatst 25 februari 42 minuten geleden zei Thierryvane: Dacht heel even dat het een supportersaccount was. Tja, AZ. Eenzijdige rivaliteit. Rare tweet. Hele kleine club. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 25 februari Share Geplaatst 25 februari Zou wel een AZ Alkmaar x Paulo Dybala collab willen zien Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 25 februari Auteur Share Geplaatst 25 februari 😂😂😂😂😂 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 8 maart Share Geplaatst 8 maart Zit net de samenvatting te kijken van Sparta Praag - Liverpool, maar jullie hoeven er niet bang voor te zijn dat de Tsjechen de koopoptie gaan lichten voor Peter Vindahl. Poeh, wat een matige keeper zeg Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 8 maart Share Geplaatst 8 maart Hahahahahahahahaaa ik flikker van mijn stoel hier Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 2 april Share Geplaatst 2 april 'AZ kiest verrassende nieuwe directeur en plukt beleidsbepaler wielerploeg weg' 20:41, Vandaag Laatste update: 20:52 47 Merijn Zeeman wordt de nieuwe directeur van AZ. De huidige technische directeur van wielerploeg Visma - Lease a Bike gaat volgens BNR na het wielerseizoen aan de slag in Alkmaar. Verslaggever Jaap de Groot komt met het nieuws op de radiozender. "De keuze bij AZ is gevallen op Zeeman. Verrassend wel. De vraag is ook wanneer hij gaat beginnen, want met de Tour de France en de Olympische Spelen heeft die ploeg een heel druk seizoen voor de boeg." Voor welke directeursfunctie Zeeman is gekozen bij AZ is niet bekend gemaakt. De Groot vertelt ook dat Robert van Overdijk, directeur van het Circuit Zandvoort, in beeld is voor de andere openstaande directeursfunctie in Alkmaar. Echter is die kwestie wel opvallend, aangezien Ajax in Van Overdijk ook een kandidaat ziet om de geschorste Alex Kroes op te volgen. De directeur van het racecircuit was eerder ook al in beeld bij Willem II en FC Twente. Bij de Alkmaarders werden verschillende namen genoemd, nadat algemeen directeur Robert Eenhoorn bekendmaakte dat hij aan het eind van dit seizoen zou vertrekken. De meest opvallende was Arno Vermeulen. De NOS-commentator wilde zelf graag aan de slag bij AZ, maar het is niet bekend of hij ooit een serieuze kandidaat is geweest. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten