Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

AZ Alkmaar

Fantasy

Aanbevolen berichten

2 uur geleden zei ElMarcos:

Wellicht gaat er aan de inkomende kant nog wel het een en ander gebeuren? 

Ik mag het hopen. De geruchtenmolen is érg stil wel..

https://www.vi.nl/nieuws/az-geeft-kerkez-toestemming-voor-vertrek-naar-engeland

Dit was ingecalculeerd wel. Kerkez > Bournemouth. Gelukkig met Wolfe wel een vervanger in huis al, daar heb ik ook wel erg goede verwachtingen van. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kijk, daar begint een geruchtenmolentje te draaien (d)

Citaat

De Portugees Tiago Dantas is kandidaat om bij AZ één van de opvolgers te worden van Tijjani Reijnders die vandaag zijn transfer naar AC Milan afrondde. Dantas is een 22-jarige middenvelder die onder contract staat bij Benfica en al werd verhuurd aan Bayern München en PAOK Saloniki. Hij speelde veel jeugdinterlands voor Portugal.

Voor de opvolging van Reijnders komt ook Sven Mijnans in aanmerking. Hij speelt tijdens de voorbereiding op de positie van Reijnders waar ook de van een huurperiode bij Excelsior teruggekeerde Kenzo Goudmijn een kans krijgt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei ElMarcos:

AZ raakt zo toch wel wat sterkhouders kwijt zeg. 

Beukema voor €7.000.000,- naar Bologna

Reijnders voor €20.000.000+ naar AC Milan

Kerkez voor €18.000.000,- naar Bournemouth

En aan de inkomende kant? Ruben van Bommel gratis van MVV en David Möller Wolfe (links-/rechtsback) voor 2,5M van Brann. Die laatste vind ik vooral tof en Ruben van Bommel maakt ook een hele goede indruk in de voorbereiding tot dusver. Maar er mag nog wel wat bij, zeker achterin en (centraal) op het middenveld. 

Huidige middenvelders:

Jordy Clasi

Dani de Wit

Djordje Mihailovic

Sven Mijnans

Lewis Schouten

Kenzo Goudmijn

Daar ga je geen hele hoge ogen mee gooien...

Om over de achterhoede nog maar te zijgen :mrgy:

Yukinari Sugawara

Pantelis Hatzidiakos

Bruno Martins Indi

David Möller Wolfe

Maxim Dekker

Denso Kasius

Wouter Goes

Mees de Wit

Voorin gaat de geruchtenmolen nog dat Pavlidis misschien naar BMG gaat voor 15 miljoen en dan zit je met enkel Yusuf Barasi en Ernest Poku als diepe spits + evt. Odgaard die daar ook zou kunnen spelen. En Mexx Meerdink als een soort Ferdy Druijf 2.0 achter de hand. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat middenveld is toch niet zo verkeerd? Met Clasie en Mijnans potentiële NL-kandidaten en de Wit kan ook prima statistieken overhandigen. Michailjovic volgens mij een prima talent en als ze Bazoer behouden kan die er ook nog spelen.

Ze moeten inmiddels wel een goede bankrekening hebben inderdaad, ook al viel vorig jaar nog mee:

• 23/24: +38M
  • 22/23: +7M
  • 21/22: +45M
  • 20/21: +10M
  • 19/20: +13M 
Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 minuten geleden zei Chiemel:

Dat middenveld is toch niet zo verkeerd? Met Clasie en Mijnans potentiële NL-kandidaten en de Wit kan ook prima statistieken overhandigen. Michailjovic volgens mij een prima talent en als ze Bazoer behouden kan die er ook nog spelen.

Ze moeten inmiddels wel een goede bankrekening hebben inderdaad, ook al viel vorig jaar nog mee:

• 23/24: +38M
  • 22/23: +7M
  • 21/22: +45M
  • 20/21: +10M
  • 19/20: +13M 

Met het verlies tijdens de Pandemie zal er ook wat geld ingeteerd zijn zoals bij veel clubs. Clasie een potentiële Oranje kandidaat? Ik hoop toch dat we die tijd wel gehad hebben. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zolang ze maar wel aansluiten in de coefficientenpolonaise, geen behoefte aan allemaal 'paardjes van Troje' :classic_biggrin:

Uiteraard wel mooi signaal voor de Nederlandse competitie dat spelers dit soort overstappen zien zitten i.p.v. wachten op de stap naar de grote vier in Portugal.

bewerkt door Kelvin
Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 uur geleden zei Djurovski:

Kunnen we mooi een hekel aan az krijgen met al die Portugezen 

Ze sluiten gewoon aan bij de A-selectie gok ik - mits ze daadwerkelijk komen. Hoef je geen zorgen te maken dat je ze bij Jong AZ tegen gaat komen in de KKD volgend seizoen ;c 

5 miljoen + 10% dvk naar het schijnt. Nice!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 uur geleden zei Fantasy:

Ze sluiten gewoon aan bij de A-selectie gok ik - mits ze daadwerkelijk komen. Hoef je geen zorgen te maken dat je ze bij Jong AZ tegen gaat komen in de KKD volgend seizoen  

5 miljoen + 10% dvk naar het schijnt. Nice!

Gelukkig

Ging meer om de algemene tendens ( bron hekkensluiters) dat Portugese voetbal niet zo populair is in Nederland.

Link naar opmerking
Deel via andere websites