Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

AZ Alkmaar

Fantasy

Aanbevolen berichten

1 uur geleden zei Chiemel:

Beetje zielig om bij die 0-1 direct weg te lopen als publiek. Had ook wel ff kunnen blijven zitten om het team te bedanken voor het mooie avontuur.

Verbaast mij niets bij AZ. Echt zielloos publiek

Verder wel jammer hoor. Veel vrienden die voor die club zijn en had ze een finale wel gegund. Niks gezien vanavond, maar waren voeige week echt wel de mindere ploeg.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

32 minuten geleden zei rich ruzzian:

AZ-supporters bestormen hoofdtribune, waar veel familie West Ham-spelers zit - https://nos.nl/l/2475632

Tsja.. heel treurig. Bijzonder grote smet op de avond weer. Zo’n grote mond over vorige week en dan zijn er weer een klein groepje imbecielen die dit doen. Je vraagt je soms echt af wat die mensen toch bezielt. Echt walgelijk. 

Niks tegen AZ an sich overigens. Dit had bij iedere club kunnen gebeuren. En dat maakt het eigenlijk nog veel pijnlijker. Dit maakt de sport misschien nog wel meer kapot dan al die Saudi’s en Qatari.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

49 minuten geleden zei Thierryvane:

Moet je net de fans van West Ham hebben. Die zijn allesbehalve bang.

Moest even grinniken. Engelse fans zijn echt niet meer wat t was, beetje met stoelen gooien, meer niet. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Is niet al voor altijd faken, simuleren, en bijna geen zuivere speeltijd meer, krijg je dit soort ellende overal tegenwoordig. Tel er grote geld bij op en alle Uefa en Fifa plannen, en er valt steeds minder te genieten bij en van voetbal 😭😢

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat is natuurlijk puur subjectief. Ik vind een groep van 20 relschoppers een grote groep omdat ik het nooit in mijn botte hersens zou halen zo iets te doen. Maar goed, spoor ze op. Doe gedegen onderzoek, veroordeel ze. Het gaat echt niet best met de reputatie van Nederlandse voetbalfans op dit moment. AZ staat nou niet bekend om het rauwe randje qua supporters, als deze gasten nou ook al stoer gaan doen..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 uur geleden zei delichris:

Dit was wraak voor wat er in vorige week gebeurde. Het is gewoon in en in triest.

Na vorige week kon je dit inderdaad verwachten, helaas. Met wat meer redeneringsvermogen bij de beleidsbepalers (want bij deze az knulletjes is dat nul) had dit voorkomen kunnen worden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 minuten geleden zei delichris:

Waar ik mij dan aan erger zijn die Britse kranten. Die spreken over een schande wat er is gebeurd, maar volgens mij hadden ze niets er over vermeld toen het vorige week gebeurde.

Gebeurde vorig jaar ook met Vitesse in London, toen kwamen de partners in het uitvak zitten/staan. Triest gedoe

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maar nu wel geen enkele schappelijke centrale verdediger meer over. Want met BMI en onze Griekse vriend kun je prima mee aankomen in de KKD, maar niet als je Europa in moet. Ik hoop nog altijd op een gekke Zuid-Amerikaan of een degelijke Scandinaviër die net als Wolfe naar Alkmaar komt. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites