Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

AZ Alkmaar

Fantasy

Aanbevolen berichten

Het ligt niet aan het ontbreken van Dani de Wit, eerder aan een incompetente coach die z'n beste verdediger (Wouter Goes) op de bank zet omdat we zo nodig twee incapabele verdedigers moeten opstellen met Beukema en Hatzidiakos.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 minuten geleden zei Thierryvane:

AZ U19 op dit moment 2-2 tegen Sporting Lissabon in minuut 88. Na 90 minuten direct penals voor een plek in de finale van de Youth League.

'Voetbalmoe' 

Zenden ze dit nog ergens uit ook?

edit; uefa.tv dus - top!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 21-4-2023 om 15:09 zei Thierryvane:

Zieke keeper hoor van AZ U19. Zeer knappe prestatie.  

Owusu-Oduro? Geweldige atleet vooral. Als daar goed mee gewerkt wordt kan het een topper worden. Heb de wedstrijd zelf nog niet gezien, toch een terugkijken. AZ zit daar weer met een heel leuke jeugdploeg.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Volgens mij wel één van de grootste keeperstalenten in Nederland, met Verbruggen en misschien ook de Keijzer (Jong Utrecht). Kan Mikki van Sas (Man City) niet goed inschatten. Owusu-Oduro keepte laatst ook tegen Frankrijk -20. Met Sem Westerveld hebben ze overigens nog een groot talent achterin. Snap wel dat Reus naar Beveren is gegaan. Als je dan kijkt wat er bij Ajax, PSV en Feyenoord in de jeugd loopt...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Lenstra:

Volgens mij wel één van de grootste keeperstalenten in Nederland, met Verbruggen en misschien ook de Keijzer (Jong Utrecht). Kan Mikki van Sas (Man City) niet goed inschatten. Owusu-Oduro keepte laatst ook tegen Frankrijk -20. Met Sem Westerveld hebben ze overigens nog een groot talent achterin. Snap wel dat Reus naar Beveren is gegaan. Als je dan kijkt wat er bij Ajax, PSV en Feyenoord in de jeugd loopt...

Westerveld vind ik ook een prima keeper inderdaad. Soms nog een blunder, maar verder heel compleet en soms ongekende reflexen. Bart Verbruggen is al een of meerdere stappen verder. Hopelijk blijven die zich allemaal ontwikkelen. 

Beau Reus doet het verrassend goed bij Beveren trouwens. Ben benieuwd of hij volgend jaar kan bevestigen en daarna misschien een stap naar boven zet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

38 minuten geleden zei Fantasy:

Spelen we nu echt met van Brederode - Mihailovic - Lahdo voorin?  Meerdink wil natuurlijk die finale Youth League spelen, dat snap ik, maar dan is dit toch wel een heel treurige oplossing...

Is dat iets die Mihailovic? Volgens FM best een aardige transfersom neer moeten leggen dacht ik?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei joostmakaay:

Is dat iets die Mihailovic? Volgens FM best een aardige transfersom neer moeten leggen dacht ik?

Ja 5 miljoen geloof ik, niet niks inderdaad. Ik ben wel fan, beetje een rennende De Wit mét techniek, goeie trap, inzicht en ‘kan een goal maken’ zoals dat zo mooi heet. Maar heeft ook nog nooit echt een lange reeks wedstrijden 90 minuten gemaakt sinds z’n komst, dus helemaal overtuigd ben ik ook nog niet. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat een ploeg zeg, dat Jong AZ! Vond ze tegen Real ook al imponeren en nu deden ze dat nog eens dunnetjes over. Heel direct maar tegelijkertijd gedisciplineerd gevoetbald. Zeer dreigende en doelgerichte buitenspelers, een dodelijk effectieve spits en een keeper met prachtige reflexen. Maar bovenal een heel hecht collectief. Hoop hiervan wel wat pareltjes te zien doorbreken bij het eerste, het zou enorm zonde zijn als dat niet gebeurt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

21 minuten geleden zei Thierryvane:

Die Mexx heeft een verschrikkelijk accent maar voetballen kan ‘ie hoor. Heel knap dit.

Qua praten kan die zo in het rijtje met een Drommel en Noa Lang inderdaad. Verder wel dodelijk effectief voor de goal die jongen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 uur geleden zei joostmakaay:

Haha net ook een stukje bij Rondo van Jong AZ in de bus, "twee helft hebben we het wel koud gemaakt". ;e

Joh maar is dat niet gewoon een generatie-dingetje. Weer eens wat anders dan al die jongens die al veelvuldig in de A-selectie spelen en er anderhalf jaar mediatraining op hebben zitten, waarna ze inhoudelijks niks zeggen en geen 'gekke' uitspraken meer doen. Iedereen die er over valt dat een jongen van 18/19 uit de Zaanstreek klaagt over het feit dat ze "twee helft hebben we het wel koud gemaakt" klinkt wel een beetje als een boomer hoor als je het mij vraagt :-D 

Link naar opmerking
Deel via andere websites