Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

AZ Alkmaar

Fantasy

Aanbevolen berichten

5 minuten geleden zei Lenstra:

Good old Hajduk ;)  

Ja wel mooi hè, zo’n ploegje er gewoon bij in deze fase van de Youth League. 

Zojuist zei ReneLeBlanc:

Deze scheidsrechter kan toch niet. Wtf

Wat te denken van die grensrechter bij die twee niet gegeven corners en die vierde man bij die knie in de rug van Karlsson :cab: 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Fantasy:

Ja wel mooi hè, zo’n ploegje er gewoon bij in deze fase van de Youth League. 

Wat te denken van die grensrechter bij die twee niet gegeven corners en die vierde man bij die knie in de rug van Karlsson :cab: 

Ik kijk mijn ogen uit met deze arbitrage. Verbaasd me ook niets aangezien het vorig jaar in de Conference League met Feyenoord ook steeds janken was.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Qua irritant glimlachje zou Reijnders wel een mega aankoop voor Ajax zijn deze zomer. Alle stokheid op een gekje, super knap dit. Beste linkerkant van Nederland en ik vind hun rechterkant ook niet slecht. Die Sugawara kan wel lopen. Jelle Goes is ook wel een talentje. Nee, niks mis met dat ploegje.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei Arezo:

Qua irritant glimlachje zou Reijnders wel een mega aankoop voor Ajax zijn deze zomer. Alle stokheid op een gekje, super knap dit. Beste linkerkant van Nederland en ik vind hun rechterkant ook niet slecht. Die Sugawara kan wel lopen. Jelle Goes is ook wel een talentje. Nee, niks mis met dat ploegje.

Wouter Goes bedoel je. Of Jelle Duin, maar speelt nu bij Aarhus in Denemarken ;c 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

12 minuten geleden zei 007mark:

Klasse overwinning hoor, heel knap tegen zo'n tegenstander. 

Villareal ook eruit, dus weg richting eventuele finale ligt best wel open. Hopelijk volgende ronde één van de Belgische clubs of Lech Poznan.

Nou.. om nou te zeggen dat de weg naar de finale open ligt.. WHU, Anderlecht, Nice.. toch wel wat ploegen die het AZ op z’n minst behoorlijk lastig kunnen maken. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei Fantasy:

Nou.. om nou te zeggen dat de weg naar de finale open ligt.. WHU, Anderlecht, Nice.. toch wel wat ploegen die het AZ op z’n minst behoorlijk lastig kunnen maken. 

Lastig zeker, maar denk dat AZ er niet van onder hoeft te doen. Eigenlijk hopen dat je Basel pakt, die staan 6e van de 10 in Zwitserland. Niet meer wat het geweest is.

Maargoed, geniet er vanavond lekker van. Morgen rustig aan loting bekijken joh. Kan jullie het schelen:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

15 minuten geleden zei Fantasy:

Ja volgens mij wel hier. Zou ik voor de zekerheid eens moeten opzoeken 

kan jij wat regelen mbt anderlecht thuis? Uiteraard voor een biertje bovenop de prijs . Of voor de wedstrijd, mag je zelf kiezen 😃

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 minuten geleden zei Zawisza:

kan jij wat regelen mbt anderlecht thuis? Uiteraard voor een biertje bovenop de prijs . Of voor de wedstrijd, mag je zelf kiezen 😃

Ik ga er zelf sowieso niet heen, maar ik zal eens kijken voor je. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ai ai wat was het een treurig potje weer gisteren. Steeds meer net-niet de laatste tijd (laatste jaren) dat er té veel van zulke potten er voor zorgen dat je het niet spannend kunt maken in de top-3 en met speels gemak toch ook wel een plek bij de bovenste 5 veiligstelt. Het is toch te hopen dat we wel die play-offs gaan ontlopen, want anders zie ik het wel weer gebeuren dat we overal naast grijpen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites