ROEMM Geplaatst 16 maart 2023 Share Geplaatst 16 maart 2023 Tot op heden houden ze het prima vol. Maar, wat een tenenkrommend slechte arbitrage jongens Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 16 maart 2023 Auteur Share Geplaatst 16 maart 2023 5 minuten geleden zei Lenstra: Good old Hajduk Ja wel mooi hè, zo’n ploegje er gewoon bij in deze fase van de Youth League. Zojuist zei ReneLeBlanc: Deze scheidsrechter kan toch niet. Wtf Wat te denken van die grensrechter bij die twee niet gegeven corners en die vierde man bij die knie in de rug van Karlsson Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 16 maart 2023 Share Geplaatst 16 maart 2023 1 minuut geleden zei Fantasy: Ja wel mooi hè, zo’n ploegje er gewoon bij in deze fase van de Youth League. Wat te denken van die grensrechter bij die twee niet gegeven corners en die vierde man bij die knie in de rug van Karlsson Ik kijk mijn ogen uit met deze arbitrage. Verbaasd me ook niets aangezien het vorig jaar in de Conference League met Feyenoord ook steeds janken was. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zawisza Geplaatst 16 maart 2023 Share Geplaatst 16 maart 2023 Alvast op de zaken vooruitlopend. Mochten AZ en Lech elkaar treffen. Is er iemand die een kaartje kan regelen voor me? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 16 maart 2023 Auteur Share Geplaatst 16 maart 2023 Pavlidissss Deze had ik niet aan zien komen hoor, weer met 2-1 voor komen te staan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 16 maart 2023 Share Geplaatst 16 maart 2023 Schakel net in na de 2-1, maar wat een kansen daarna nog weer. Lekker hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 16 maart 2023 Share Geplaatst 16 maart 2023 Qua irritant glimlachje zou Reijnders wel een mega aankoop voor Ajax zijn deze zomer. Alle stokheid op een gekje, super knap dit. Beste linkerkant van Nederland en ik vind hun rechterkant ook niet slecht. Die Sugawara kan wel lopen. Jelle Goes is ook wel een talentje. Nee, niks mis met dat ploegje. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 16 maart 2023 Auteur Share Geplaatst 16 maart 2023 2 minuten geleden zei Arezo: Qua irritant glimlachje zou Reijnders wel een mega aankoop voor Ajax zijn deze zomer. Alle stokheid op een gekje, super knap dit. Beste linkerkant van Nederland en ik vind hun rechterkant ook niet slecht. Die Sugawara kan wel lopen. Jelle Goes is ook wel een talentje. Nee, niks mis met dat ploegje. Wouter Goes bedoel je. Of Jelle Duin, maar speelt nu bij Aarhus in Denemarken Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 16 maart 2023 Share Geplaatst 16 maart 2023 Nummertje 46 (nee, niet bij Jin Lai). Dat is toch geen Wouter?! Dat is een Jelle. Rare ouders. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 16 maart 2023 Share Geplaatst 16 maart 2023 Ja Ajax is van de zomer voor de verkeerde linksback van AZ gegaan hoor. Die Kerkez is nu al zoveel beter dan Wijndal en ten minste niet zo'n misplaatste arrogante grote bek Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 16 maart 2023 Share Geplaatst 16 maart 2023 Afrika Cup capriolen met deze scheidsrechter Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 16 maart 2023 Share Geplaatst 16 maart 2023 Klasse overwinning hoor, heel knap tegen zo'n tegenstander. Villareal ook eruit, dus weg richting eventuele finale ligt best wel open. Hopelijk volgende ronde één van de Belgische clubs of Lech Poznan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 16 maart 2023 Auteur Share Geplaatst 16 maart 2023 12 minuten geleden zei 007mark: Klasse overwinning hoor, heel knap tegen zo'n tegenstander. Villareal ook eruit, dus weg richting eventuele finale ligt best wel open. Hopelijk volgende ronde één van de Belgische clubs of Lech Poznan. Nou.. om nou te zeggen dat de weg naar de finale open ligt.. WHU, Anderlecht, Nice.. toch wel wat ploegen die het AZ op z’n minst behoorlijk lastig kunnen maken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 16 maart 2023 Share Geplaatst 16 maart 2023 2 minuten geleden zei Fantasy: Nou.. om nou te zeggen dat de weg naar de finale open ligt.. WHU, Anderlecht, Nice.. toch wel wat ploegen die het AZ op z’n minst behoorlijk lastig kunnen maken. Lastig zeker, maar denk dat AZ er niet van onder hoeft te doen. Eigenlijk hopen dat je Basel pakt, die staan 6e van de 10 in Zwitserland. Niet meer wat het geweest is. Maargoed, geniet er vanavond lekker van. Morgen rustig aan loting bekijken joh. Kan jullie het schelen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zawisza Geplaatst 19 maart 2023 Share Geplaatst 19 maart 2023 Iemand hier met een clubcard voor AZ? 😃 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 19 maart 2023 Auteur Share Geplaatst 19 maart 2023 16 minuten geleden zei Zawisza: Iemand hier met een clubcard voor AZ? 😃 Ja volgens mij wel hier. Zou ik voor de zekerheid eens moeten opzoeken Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zawisza Geplaatst 19 maart 2023 Share Geplaatst 19 maart 2023 15 minuten geleden zei Fantasy: Ja volgens mij wel hier. Zou ik voor de zekerheid eens moeten opzoeken kan jij wat regelen mbt anderlecht thuis? Uiteraard voor een biertje bovenop de prijs . Of voor de wedstrijd, mag je zelf kiezen 😃 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 19 maart 2023 Auteur Share Geplaatst 19 maart 2023 7 minuten geleden zei Zawisza: kan jij wat regelen mbt anderlecht thuis? Uiteraard voor een biertje bovenop de prijs . Of voor de wedstrijd, mag je zelf kiezen 😃 Ik ga er zelf sowieso niet heen, maar ik zal eens kijken voor je. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 9 april 2023 Auteur Share Geplaatst 9 april 2023 Ai ai wat was het een treurig potje weer gisteren. Steeds meer net-niet de laatste tijd (laatste jaren) dat er té veel van zulke potten er voor zorgen dat je het niet spannend kunt maken in de top-3 en met speels gemak toch ook wel een plek bij de bovenste 5 veiligstelt. Het is toch te hopen dat we wel die play-offs gaan ontlopen, want anders zie ik het wel weer gebeuren dat we overal naast grijpen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 13 april 2023 Share Geplaatst 13 april 2023 Iets met een nachtkaars... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 13 april 2023 Share Geplaatst 13 april 2023 AZ geeft echt alles uit handen in een korte tijd. Zonde, had ik veel sympathie voor Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
himan Geplaatst 13 april 2023 Share Geplaatst 13 april 2023 Waarom kan je thuis niet met 2-0 winnen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 14 april 2023 Share Geplaatst 14 april 2023 Omdat de vorm en de overtuiging om te scoren (dat hoor ik Arne Slot light net zeggen) een beetje boel ontbreekt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 14 april 2023 Share Geplaatst 14 april 2023 Ofwel, ze moeten dan meer gaan scoren dan de laatste 4 wedstrijden bij elkaar. Dan moeten ze wel wat meer alles of niets gaan spelen dan ze normaal gewend zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 14 april 2023 Share Geplaatst 14 april 2023 Eigenlijk absurd dat een ploeg zo kan instorten zonder Dani de fucking Wit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten