PJHoutman Geplaatst 16 juni 2022 Share Geplaatst 16 juni 2022 Kan ook. Ik zie door de bomen het Bos nie Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 7 juli 2022 Share Geplaatst 7 juli 2022 Goaltjes in blessuretijd maken de kans groot dat het inderdaad een tripje naar Bosnië gaat worden voor AZ. In dat geval spelen ze wel eerst in Alkmaar en daarna pas uit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 21 juli 2022 Share Geplaatst 21 juli 2022 Citaat Het was even stil rond AZ en Zinho Vanheusden, maar de transfer lijkt nog steeds in de maak. Volgens het Algemeen Dagblad is het zelfs 'op een haar na rond'. Het is de bedoeling dat Vanheusden spoedig op huurbasis naar Alkmaar komt. De Belgische verdediger staat tot medio 2026 onder contract bij Internazionale, dat hem in 2015 oppikte bij Standard Luik. De Italianen verhuurden hem de laatste jaren aan Standard en Genoa. Nu staat Vanheusden voor zijn entree in de Eredivisie. Hij moet de concurrentiestrijd in het centrum van de verdediging opvoeren, aldus het AD. AZ wacht alleen nog op groen licht van Internazionale. De Alkmaarse club hoopt ook de Argentijnse middenvelder Ezequiel Bullaude over te nemen van Godoy Cruz. Ik hoop dat AZ zich wel zo kan versterken dat ze in ieder geval mee kunnen doen om plekkie 3. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 21 juli 2022 Share Geplaatst 21 juli 2022 Vanavond met wat vrienden die voor AZ zijn naar het stadion. Die voorronde wedstrijden zijn altijd wel leuk (vorig seizoen Feyenoord - Drita geweest), meestal ook een lekker zonnetje omdat het in de zomer is, en niet duur qua ticketprijzen. Eerder in 2015 ook bij erbij geweest tegen Astra Giurgiu (2-0) en in 2019 tegen BK Häcken (0-0). Verwacht nu eigenlijk wel een wat ruimere overwinning, ook al doet Karlsson niet mee. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 21 juli 2022 Share Geplaatst 21 juli 2022 Maar goed dat ik in het stadion heb gekeken, want op de bank thuis was ik waarschijnlijk in slaap gevallen. Wat een armoe. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Superboeren Geplaatst 22 juli 2022 Share Geplaatst 22 juli 2022 7 uur geleden zei 007mark: Maar goed dat ik in het stadion heb gekeken, want op de bank thuis was ik waarschijnlijk in slaap gevallen. Wat een armoe. Zo dat was niet best zeg.. Staat verder ook een aardig matig team moet ik zeggen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 25 juli 2022 Auteur Share Geplaatst 25 juli 2022 Hè hè Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 25 juli 2022 Share Geplaatst 25 juli 2022 1 uur geleden zei Fantasy: Hè hè Blij mee? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 25 juli 2022 Share Geplaatst 25 juli 2022 3 uur geleden zei Fantasy: Hè hè Goede transfer hoor! Alleen jammer dat ze hem waarschijnlijk naast BMI zetten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 25 juli 2022 Auteur Share Geplaatst 25 juli 2022 1 uur geleden zei Bogatyr: Blij mee? Absoluut! Zojuist zei FlyD: Goede transfer hoor! Alleen jammer dat ze hem waarschijnlijk naast BMI zetten. Beetje jammer dat je dan inderdaad BMI er naast hebt. Zie dan liever Beukema - Vanheusden in het centrum, maar die gekke Janssen heeft BMI captain gemaakt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 25 juli 2022 Share Geplaatst 25 juli 2022 Zojuist zei Fantasy: Absoluut! Beetje jammer dat je dan inderdaad BMI er naast hebt. Zie dan liever Beukema - Vanheusden in het centrum, maar die gekke Janssen heeft BMI captain gemaakt Maar zowel Zinho van Heusden als BMI zijn toch linksbenige centrumverdediger? Betekend dit wel dat ze eindelijk gaan stoppen met Hatzidiakos? Die jongen kan er echt geen hout van. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 25 juli 2022 Auteur Share Geplaatst 25 juli 2022 1 minuut geleden zei ElMarcos: Maar zowel Zinho van Heusden als BMI zijn toch linksbenige centrumverdediger? Betekend dit wel dat ze eindelijk gaan stoppen met Hatzidiakos? Die jongen kan er echt geen hout van. Ik mag het hopen idd! Eigenlijk best treurig dat het heel lang BMI - Panta in de as van de verdediging was hè Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 25 juli 2022 Share Geplaatst 25 juli 2022 10 minuten geleden zei ElMarcos: Maar zowel Zinho van Heusden als BMI zijn toch linksbenige centrumverdediger? Betekend dit wel dat ze eindelijk gaan stoppen met Hatzidiakos? Die jongen kan er echt geen hout van. Vanheusden kan zowel rechts als linkscentraal. Hij is rechtsbenig en speelde bij Genoa vaker rechts volgens mij. Bij Standard was het destijds meestal links, maar dat was omdat ze met 2 rechtsbenigen in het centrum speelden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 25 juli 2022 Share Geplaatst 25 juli 2022 Wel enorm blessure gevoelig dacht ik? Hopelijk blijft ie fit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 25 juli 2022 Share Geplaatst 25 juli 2022 5 minuten geleden zei Bogatyr: Wel enorm blessure gevoelig dacht ik? Hopelijk blijft ie fit. Inderdaad, heel wat problemen met kruisbanden/knieën gehad. Moet ook nog iets constanter worden in zijn prestaties, maar heeft enorm veel potentieel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 26 juli 2022 Auteur Share Geplaatst 26 juli 2022 Koopoptie van 12 miljoen ook lees ik nu. Wat een geld. Wel een clausule daarbij dat Inter die koopoptie weer kan ‘afkopen’, maar daar lees ik nergens de specifieke details van. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 26 juli 2022 Share Geplaatst 26 juli 2022 Gaat die Vanheusden Beukema uit de basis spelen? #ikvraagditvooreenvriend Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 26 juli 2022 Auteur Share Geplaatst 26 juli 2022 5 minuten geleden zei Thierryvane: Gaat die Vanheusden Beukema uit de basis spelen? #ikvraagditvooreenvriend Ik vrees van wel als ‘ie fit is. Maar hoop toch eigenlijk dat hij zorgt dat BMI op de bank gaat belanden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 6 augustus 2022 Share Geplaatst 6 augustus 2022 @007mark Jij gaat wel eens naar AZ toch? Dat gaat toch nooit uitverkocht zijn donderdag? Ik keek even naar kaarten, maar je mag alleen bestellen als je een clubkaart hebt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 6 augustus 2022 Share Geplaatst 6 augustus 2022 14 minuten geleden zei cimbomcu: @007mark Jij gaat wel eens naar AZ toch? Dat gaat toch nooit uitverkocht zijn donderdag? Ik keek even naar kaarten, maar je mag alleen bestellen als je een clubkaart hebt Klopt, was er vorige Europese thuiswedstrijd. Maar geregeld via huisgenoot die wel clubkaart(en) heeft. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 6 augustus 2022 Share Geplaatst 6 augustus 2022 Zojuist zei 007mark: Klopt, was er vorige Europese thuiswedstrijd. Maar geregeld via huisgenoot die wel clubkaart(en) heeft. Waarschijnlijk zijn ze bang dat er veel Schottena nders zouden komen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 11 augustus 2022 Share Geplaatst 11 augustus 2022 @Fantasy; Dit lijkt er meer op van AZ! Lange halen snel thuis en op naar de volgende ronde! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 11 augustus 2022 Auteur Share Geplaatst 11 augustus 2022 1 minuut geleden zei Michaelinho*: @Fantasy; Dit lijkt er meer op van AZ! Lange halen snel thuis en op naar de volgende ronde! Poh, mocht ook wel een keer dit zeg. Met dank aan die krokettenvanger in de goal bij Dundee, maar lekker is dit wel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 11 augustus 2022 Share Geplaatst 11 augustus 2022 Gaat lekker vandaag, zitten prima aanvallen tussen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 11 augustus 2022 Share Geplaatst 11 augustus 2022 Volgens mij zijn die Schotten beetje doorgeslagen met opruimen gisteravond en hebben ze nu per ongeluk 11 vuilniszakken in het veld gezet. Dit is gewoon gemeen om die gasten nog hoop te geven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten