Grote Ree Geplaatst 22 mei 2020 Share Geplaatst 22 mei 2020 Moet het dak niet weer opeens BAM doen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 23 mei 2020 Share Geplaatst 23 mei 2020 Zo'n animatie/schets zier er eigenlijk altijd wel tof uit, maar nog nooit gezien dat het jn real life er enigzins op lijkt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FMNOOB Geplaatst 10 juni 2020 Share Geplaatst 10 juni 2020 Hobie Verhulst is de nieuwe tweede doelman van AZ. Door het verhuren van Schendelaar (Telstar) en de Boer (Graafschap) hadden ze behoefte aan een tweede doelman. Mooie stap voor Verhulst, maar ik had toch verwacht dat hij mogelijk eerste doelman zou worden bij een 'mindere' eredivisieclub. Hij komt transfervrij over van Go Ahead Eagles. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GAE EAGLES Geplaatst 10 juni 2020 Share Geplaatst 10 juni 2020 2 uur geleden zei FMNOOB: Hobie Verhulst is de nieuwe tweede doelman van AZ. Door het verhuren van Schendelaar (Telstar) en de Boer (Graafschap) hadden ze behoefte aan een tweede doelman. Mooie stap voor Verhulst, maar ik had toch verwacht dat hij mogelijk eerste doelman zou worden bij een 'mindere' eredivisieclub. Hij komt transfervrij over van Go Ahead Eagles. Het is voor AZ te hopen dat er niets met Bizot gebeurd. Zo goed is Verhulst niet, aardige lijnkeeper, niet meer en niet minder. Gaat geen punten pakken mocht hij onverhoopt komen te spelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FMNOOB Geplaatst 10 juni 2020 Share Geplaatst 10 juni 2020 15 minuten geleden zei GAE EAGLES: Het is voor AZ te hopen dat er niets met Bizot gebeurd. Zo goed is Verhulst niet, aardige lijnkeeper, niet meer en niet minder. Gaat geen punten pakken mocht hij onverhoopt komen te spelen. Nee, z'n topper is het ook weer niet. Kan mij nog en wedstrijd herinneren tegen Jong AZ (?) dat hij tweemaal op niet al te handige manier een penalty veroorzaakte. Heeft vaak van dit soort knullige momenten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 15 augustus 2020 Share Geplaatst 15 augustus 2020 Zal nog veel moeten gebeuren bij AZ komende 2 weken. Heb ze net zien voetballen tegen AS Monaco en hebben geen moment in de wedstrijd gezeten. Eigenlijk eenrichtingsverkeer en in de fysieke duels werden de Alkmaarders keer op keer afgetroefd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 19 augustus 2020 Share Geplaatst 19 augustus 2020 Op 15-8-2020 om 20:26 zei 007mark: Zal nog veel moeten gebeuren bij AZ komende 2 weken. Heb ze net zien voetballen tegen AS Monaco en hebben geen moment in de wedstrijd gezeten. Eigenlijk eenrichtingsverkeer en in de fysieke duels werden de Alkmaarders keer op keer afgetroefd. Laten we eerlijk zijn: die hebben toch ook gewoon heel erg veel geluk gehad? Een paar leuke talenten gemixed met een beetje ervaring en een blijkbaar prima trainer. Willem 2 heeft toch ook een keer vanuit het niets CL gespeeld? Dit az gaat echt niet nog een keer een heel seizoen alles mee hebben, geen blessures bij de 3 pilaren voor in etc. Zit het tegen dan word je gewoon zomaar 7e. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dr. Bibber Geplaatst 19 augustus 2020 Share Geplaatst 19 augustus 2020 13 minuten geleden zei Elsjorro1990: Laten we eerlijk zijn: die hebben toch ook gewoon heel erg veel geluk gehad? Een paar leuke talenten gemixed met een beetje ervaring en een blijkbaar prima trainer. Willem 2 heeft toch ook een keer vanuit het niets CL gespeeld? Dit az gaat echt niet nog een keer een heel seizoen alles mee hebben, geen blessures bij de 3 pilaren voor in etc. Zit het tegen dan word je gewoon zomaar 7e. Mwa, daarmee vind ik dat je AZ tekort doet. Ze zijn al jarenlang aan het bouwen aan de jeugdopleiding dus het is geen toeval dat er de laatste tijd zoveel talent doorkomt. Dit gecombineerd met een hele slimme scouting die toch al aardig wat voltreffers hebben gehad is het succes van de laatste tijd wel te verklaren. Afgelopen seizoen vooral achterin veel blessures gehad waardoor het elke wedstrijd weer puzzelen was. Tegen de top 3 alle wedstrijden zeer overtuigend gewonnen dus dat kun je niet meer op geluk gooien. Kampioen zullen ze niet worden, maar minder dan 4e na de traditionele top 3 zie ik met deze selectie echt niet gebeuren. In de Champions League geef ik ze weinig kans. Vooral na deze voorbereiding en zonder goede linksbenige centrale verdediger of andere gerichte aankopen zie ik ze nooit 3 voorrondes overleven.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 21 augustus 2020 Share Geplaatst 21 augustus 2020 Op 19-8-2020 om 16:24 zei Dr. Bibber: Mwa, daarmee vind ik dat je AZ tekort doet. Ze zijn al jarenlang aan het bouwen aan de jeugdopleiding dus het is geen toeval dat er de laatste tijd zoveel talent doorkomt. Dit gecombineerd met een hele slimme scouting die toch al aardig wat voltreffers hebben gehad is het succes van de laatste tijd wel te verklaren. Afgelopen seizoen vooral achterin veel blessures gehad waardoor het elke wedstrijd weer puzzelen was. Tegen de top 3 alle wedstrijden zeer overtuigend gewonnen dus dat kun je niet meer op geluk gooien. Kampioen zullen ze niet worden, maar minder dan 4e na de traditionele top 3 zie ik met deze selectie echt niet gebeuren. In de Champions League geef ik ze weinig kans. Vooral na deze voorbereiding en zonder goede linksbenige centrale verdediger of andere gerichte aankopen zie ik ze nooit 3 voorrondes overleven.. Ik zeg ook niet dat het toeval is dat ze goede talenten uit de jeugdopleiding krijgen. Wel dat het nu zo samen kwam. Je hebt een aantal potentiele toppers in dezelfde lichting. Hardstikke prima. Niks mis mee. Maar die teams die zogezegd de top 3 gaan aanvallen ken ik nou zo langzamerhand wel. Er is maar voor nodig dan een seizoen er boven uit steken en een paar leuke talenten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dr. Bibber Geplaatst 21 augustus 2020 Share Geplaatst 21 augustus 2020 8 minuten geleden zei Elsjorro1990: Ik zeg ook niet dat het toeval is dat ze goede talenten uit de jeugdopleiding krijgen. Wel dat het nu zo samen kwam. Je hebt een aantal potentiele toppers in dezelfde lichting. Hardstikke prima. Niks mis mee. Maar die teams die zogezegd de top 3 gaan aanvallen ken ik nou zo langzamerhand wel. Er is maar voor nodig dan een seizoen er boven uit steken en een paar leuke talenten. Ik denk dat het bij AZ nu niet alleen 1 seizoen is dat ze erbovenuit steken, ze zijn juist al langere tijd (sinds het hele Scheringa gebeuren) bezig om een goede structuur neer te zetten en langzaam verder te bouwen. Richten op de jeugd, nieuw trainingscomplex, allerlei externe partijen inschakelen voor spelersdata etc en daar beginnen ze nu de vruchten van te plukken. In de laatste 6 jaar zijn ze 2x 4e, 2x 3e en 1x 2e geworden, dus je ziet echt wel dat ze zich wat vaster richting de top nestelen. Ik zeg echt niet dat ze op korte termijn PSV en Ajax kunnen gaan aftroeven, maar ik schat ze echt niet minder in dan Feyenoord. Wat dat betreft kun je wel stellen dat ze een deel van de doelstelling al behaald hebben omdat veel mensen het al over een top 4 hebben. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 21 augustus 2020 Share Geplaatst 21 augustus 2020 Eens. Qua beleid zijn ze echt geweldig bezig. Nu nog naar buiten toe. Feyenoord gleed toen weg uit de top omdat het ook buiten het voetbal een kleine club houding ging aannemen. Daar moet je voor waken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dr. Bibber Geplaatst 21 augustus 2020 Share Geplaatst 21 augustus 2020 22 minuten geleden zei cimbomcu: Eens. Qua beleid zijn ze echt geweldig bezig. Nu nog naar buiten toe. Feyenoord gleed toen weg uit de top omdat het ook buiten het voetbal een kleine club houding ging aannemen. Daar moet je voor waken. En daar ben ik het dan weer mee eens. ? De manier waarop ze de hele situatie rond de CL plekken hebben aangepakt is zelfs bij de eigen fans helemaal verkeerd gevallen. Van de club die (bijna) iedereen het gunde tot de club van zeikerds. Echt zonde, maar hopelijk kunnen ze voetballend weer het publiek voor zich winnen! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 21 augustus 2020 Share Geplaatst 21 augustus 2020 (bewerkt) 1 uur geleden zei cimbomcu: Feyenoord gleed toen weg uit de top omdat het ook buiten het voetbal een kleine club houding ging aannemen. Daar moet je voor waken. Leg uit, zowel wat je met "toen" bedoelt als met een kleine club houding. 21 augustus 2020 bewerkt door MetalMichael Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 21 augustus 2020 Share Geplaatst 21 augustus 2020 33 minuten geleden zei MetalMichael: Leg uit, zowel wat je met "toen" bedoelt als met een kleine club houding. De haat richting Ajax groter dan de liefde voor Feyenoord. Blij met subtop spelers. Het veld opkomen en eisen van je spelers dat ze verliezen van Twente zodat in ieder geval Ajax geen kampioen wordt. 2de plek als een kampioenschap vieren. Beker winnen en 5de worden in de competitie geslaagd seizoen vinden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 21 augustus 2020 Share Geplaatst 21 augustus 2020 (bewerkt) Weinig met beleid te maken dus. Wel grappig dat je de daden van een (klein) deel van supporters gelijkstelt aan de hele club. En waarom die tweede plek dusdanig gevierd werd is al vele malen uitgelegd hier op het forum. 21 augustus 2020 bewerkt door MetalMichael Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 21 augustus 2020 Share Geplaatst 21 augustus 2020 7 minuten geleden zei MetalMichael: Weinig met beleid te maken dus. Wel grappig dat je de daden van een (klein) deel van supporters gelijkstelt aan de hele club. En waarom die tweede plek dusdanig gevierd werd is al vele malen uitgelegd hier op het forum. 2de plek vieren, subtop spelers halen en beker winnen en 5de worden geslaagd vinden heeft toch wel degelijk met het beleid van de club te maken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 21 augustus 2020 Share Geplaatst 21 augustus 2020 Feyenoord gleed juist af omdat ze boven hun stand begonnen te leven Met Makaay en al die dure gappies die ze toen terughaalden. De kleinere houding van AZ, 'de kleine' houding mbt beleid -dus niet dat CL gezeik- houdt ze juist gezond en sterk en zorgt ervoor dat ze al jaren stabiel zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 21 augustus 2020 Share Geplaatst 21 augustus 2020 Weet je wat het is? Zelfs het Ajax van Ebecilio, Hoesen en Serero moest gewoon kampioen worden van mij, van de rest van de fans, van de media, van de clubleiding, van de trainer. We worden nog regelmatig als fans snachts wakker uit een nachtmerrie dat Frank de Boer terug keert als trainer bij Ajax met zijn saaie voetbal, terwijl die man ons 4 keer achter elkaar kampioen heeft gemaakt!! Dat is voor mij een topclub zijn. Ik las laatst een interview met de trainer van Feyenoord, toen begon de verslaggever over top 3 en eventueel meestrijden om de titel. Nou hoe durft die verslaggever! Hij had bijna een knal voor z'n hoofd verdient. Wanneer je ''strijden om de titel'' in je mond durft te nemen kun je de trainer van Feyenoord naar het Erasmus ziekenhuis brengen van de zenuwen. En dat is voor mij kleine club mentaliteit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 21 augustus 2020 Share Geplaatst 21 augustus 2020 Ah, realisme is een kleine club mentaliteit. Check. Verder niet echt een discussie voor het AZ topic verder imo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 21 augustus 2020 Share Geplaatst 21 augustus 2020 Nog steeds supportersprietpraat. Heeft weinig met sportief beleid te maken. Dat AZ CL-voetbal probeerde af te dwingen bij de UEFA zie ik nou ook niet direct sportieve gevolgen hebben. Die vraag van waar gaan jullie dit seizoen voor is trouwens toch gewoon onzinnig. Dan zeg je dat je kampioen wil worden. En dan? Krijg je dan drie punten extra? Een beetje realistisch blijven lijkt me prima en zeggen dat je niks met die vraag kan nog meer prima. Als je zegt dat je voor Europees voetbal gaat en je in de laatste wedstrijd nog meedoet voor de titel, gaan de spelers ook niet ineens tijdens de wedstrijd denken: hee, Europees voetbal hebben we al binnen, we gaan naar binnen toe. Toch allemaal praat voor de bühne en om bladen/kranten/websites te vullen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 21 augustus 2020 Share Geplaatst 21 augustus 2020 1 minuut geleden zei Zeus: Nog steeds supportersprietpraat. Heeft weinig met sportief beleid te maken. Dat AZ CL-voetbal probeerde af te dwingen bij de UEFA zie ik nou ook niet direct sportieve gevolgen hebben. Die vraag van waar gaan jullie dit seizoen voor is trouwens toch gewoon onzinnig. Dan zeg je dat je kampioen wil worden. En dan? Krijg je dan drie punten extra? Een beetje realistisch blijven lijkt me prima en zeggen dat je niks met die vraag kan nog meer prima. Als je zegt dat je voor Europees voetbal gaat en je in de laatste wedstrijd nog meedoet voor de titel, gaan de spelers ook niet ineens tijdens de wedstrijd denken: hee, Europees voetbal hebben we al binnen, we gaan naar binnen toe. Toch allemaal praat voor de bühne en om bladen/kranten/websites te vullen. Waarom? Als je dit zo zegt is het ook niet zo zeker waar Ajax en PSV voor gaan strijden dit seizoen? Nou voor mij is dat wel duidelijk, de titel. Zelfs het ''kleine'' AZ zegt gewoon dat ze gaan strijden voor de prijzen. Wat het zegt als je dat roept? Dat je iets van kansen ziet voor het seizoen, dat je gelooft in je ploeg etc etc. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 21 augustus 2020 Share Geplaatst 21 augustus 2020 Ja leuk, maar je hebt er dus niks aan. Ja, voor de bühne. Alsof Leroy Fer in speelronde 23 harder gaat lopen omdat Advocaat een half jaar terug tegen iemand van FOX zei: we gaan voor de titel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 21 augustus 2020 Share Geplaatst 21 augustus 2020 (bewerkt) nvm Feyenoord-topic 21 augustus 2020 bewerkt door PJHoutman Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 19 september 2020 Share Geplaatst 19 september 2020 Het houdt niet op, niet vanzelf... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 19 september 2020 Share Geplaatst 19 september 2020 Wat een oerdome rode kaarten. Zowel Stengs als Lam. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten