Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

AZ Alkmaar

Fantasy

Aanbevolen berichten

Bedankt. Bij boekelermeer parkeer dan op parkeerplaatsen van bedrijven zelf? Wij gaan einde van de middag al. Lijkt me niet dat het gewaardeerd wordt als ik de auto tijdens kantooruren daar neerzet. Wel lekker dicht bij de A9.

Als je eind van de middag gaat wil je eerst nog een hapje eten en drinken neem ik aan? De stad is een stukje verderop, ik denk wel een half uur lopen ofzo. Er is wel een Mac en KFC op het terrein maar daar kun je je ook geen uren vermaken en er is geen alcohol ;) Ik denkd at je beter in de stad kunt parkeren en een uurtje voor de wedstrijd richting het stadion kunt gaan. Dan parkeert iedereen op de terreinen bij de bedrijven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zin in vanavond! Uitverkocht huis dus moet wel een feestje worden. Wat denken jullie, afslachting of een verrassing?

Vandaag gaat Benfica niet voluit gaan ... Competitie heeft voorlopig nog voorrang en daarom en door ploeg die zal aantreden, slechts kleine winst voor ons (0-2), hoewel ik persoonlijk hoop op ruime score om van volgende donderdag echt oefenwedstrijd te maken

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wow wat een wedstrijd. 1e helft een erg sterk AZ gezien die zeker een goaltje had verdiend. 2e helft was het kwaliteitsverschil goed duidelijk. Toen Benfica even aanzette kwam AZ er nauwelijks meer uit. Jammer dat de goal een beetje gelukkig viel. Daarna alleen nog maar kapot geërgerd aan het tijdrekken en de maniertjes van de Portugezen. Scheids deed helemaal niks. Pas in de 89e minuut een keer een kaart gegeven.

Van volgende week verwacht ik niks meer. Hopen op een snelle rode kaart of een wereldwonder.

Ondanks het resultaat een mooi voetbalavondje gehad.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wow wat een wedstrijd. 1e helft een erg sterk AZ gezien die zeker een goaltje had verdiend. 2e helft was het kwaliteitsverschil goed duidelijk. Toen Benfica even aanzette kwam AZ er nauwelijks meer uit. Jammer dat de goal een beetje gelukkig viel. Daarna alleen nog maar kapot geërgerd aan het tijdrekken en de maniertjes van de Portugezen. Scheids deed helemaal niks. Pas in de 89e minuut een keer een kaart gegeven.

Van volgende week verwacht ik niks meer. Hopen op een snelle rode kaart of een wereldwonder.

Ondanks het resultaat een mooi voetbalavondje gehad.

AZ verdiende hier vandaag gelijkspel

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat heeft AZ hier laten zien dan?

AZ heeft paar mooie aanvallen laten zien en getoond dat ze toch enkele aardige spelers hebben (die nummer 23 met dat gekruist geschot van links naar rechts en dan die mooie save van Artur in de eerste helft), maar het feit dat AZ dit mogen tonen heeft, ligt ook bij het feit dat Benfica hen veel vrijheid heeft gegeven ... We waren er niet bij met ons hoofd en ze weten ook dat ze niet 100% moeten spelen om er te winnen ... Want drongen ze beetje aan, dan ging AZ meteen aan het wankelen ... Volgende week zeer vroeg scoren en dan gewoon controleren en vooral dingen uittesten

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Eerste helft hadden ze Benfica toch aardig onder druk. 2 grote kansen en nog wat kleintjes. 2e helft was het op en was Benfica de bovenliggende partij.

Benfica gaf in eerste helft ook veel ruimte en ze onderschatten AZ duidelijk, maar je zag ook dat indien er snellere combinaties kwamen het bij AZ toch een beetje aan het wankelen ... Offensief vind ik ze er veel beter uitzien dan op defensief vlak ...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

AZ had zichzelf moeten belonen in het eerste half uur. Speelden toen erg goed. Heb me verder goed vermaakt in Alkmaar. Mooi om te zien waar alle supporters van Benfica wel niet vandaan komen. Overigens, en niet om jullie aan te vallen. Vinden jullie die klappers zelf niet gruwelijk irritant? Op tv is het al irritant, maar in het stadion is het echt verschrikkelijk. :(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het was een grapje, een flauw grapje en waarschijnlijk ook niet grappig. Het. Spijt. Me.

Heb wel genoten van AZ. Al had ik wel het idee dat Benfica het een beetje onderschat had en ze op een gegeven moment dachten dat ze bij moesten schakelen. Dat doelpunt is wel een dikke fout van Viergever. Cardozo had de hoop al opgegeven om die bal te ontvangen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

AZ had zichzelf moeten belonen in het eerste half uur. Speelden toen erg goed. Heb me verder goed vermaakt in Alkmaar. Mooi om te zien waar alle supporters van Benfica wel niet vandaan komen. Overigens, en niet om jullie aan te vallen. Vinden jullie die klappers zelf niet gruwelijk irritant? Op tv is het al irritant, maar in het stadion is het echt verschrikkelijk. :(

Jaaa zwaar irritant. Steeds minder mensen gebruiken ze ook. Bij het supportersonderzoek kwam ook naar voren dat de meeste mensen er niks van willen weten. Kinderen en dagjesmensen maken er echter altijd gretig gebruik van. Lekker meeklapperen met de liedjes van het uitpubliek... Of door de liedjes heen die vanaf de korte zijde worden gezongen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jaaa zwaar irritant. Steeds minder mensen gebruiken ze ook. Bij het supportersonderzoek kwam ook naar voren dat de meeste mensen er niks van willen weten. Kinderen en dagjesmensen maken er echter altijd gretig gebruik van. Lekker meeklapperen met de liedjes van het uitpubliek... Of door de liedjes heen die vanaf de korte zijde worden gezongen.

Petards of klappers is irritant en doet vooral pijn aan het gehoor, maar bengaals vuur daarentegen is wel zalig :) En zorgt voor unieke sfeer ! Spijtig dat we vorig seizoen een paar erover zijn gegaan ,,, Waar de supporters van Benfica vandaag komen? Hoeveel Portugese immigranten wonen er niet in Nederland? Verschillende duizenden en het grotendeel is supporter van Benfica dus het is een snelle rekensom ... Als je naar Engeland of Frankrijk trekt, is het nog erger ... Lijkt het alsof je een thuismatch speelt ...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Veel dagjesmensen dan :shhh:

Petards of klappers is irritant en doet vooral pijn aan het gehoor, maar bengaals vuur daarentegen is wel zalig :) En zorgt voor unieke sfeer ! Spijtig dat we vorig seizoen een paar erover zijn gegaan ,,, Waar de supporters van Benfica vandaag komen? Hoeveel Portugese immigranten wonen er niet in Nederland? Verschillende duizenden en het grotendeel is supporter van Benfica dus het is een snelle rekensom ... Als je naar Engeland of Frankrijk trekt, is het nog erger ... Lijkt het alsof je een thuismatch speelt ...

Was je ook in Alkmaar? Vuurwerk is sowieso tof. Sfeer zat er toch al wel goed in in het uitvak.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als AZ volgende week ook zo zwak is tegen NEC heb ik nog wel enigszins hoop. Eerst Benfica-uit, even extra schade oplopen als het kan. Hopen dat wij met bijvoorbeeld Palsson en Gravenberch op het middenveld komen en lekker beukvoetbal spelen. Meer kunnen we niet en zo is AZ wel te pakken na een Europese wedstrijd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites