Big Mike Gepost October 28, 2012 Share Gepost October 28, 2012 Gefeliciteerd, goede eerste helft, komt nog wel goed met AZ dit seizoen hoor. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fantasy Gepost October 28, 2012 Author Share Gepost October 28, 2012 Eerste 'kans' na rust zo'n beetje geloof ik deze treffer, maar goed :huhu: Hoop van harte met je mee dat het nog goed komt, denk 't ook wel eigenlijk. Altidore schiet er nog wel een zoot in. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JanKnul Gepost November 2, 2012 Share Gepost November 2, 2012 Ik ben zo erg benieuwd hoelang Reijnen nog bij AZ speelt. Verbeek was weer eens niet tevreden over hem en heeft dat ook gewoon geuit in de media. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cimbomcu Gepost November 2, 2012 Share Gepost November 2, 2012 Reijnen is dan ook een matige verdediger. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dr. Bibber Gepost May 9, 2013 Share Gepost May 9, 2013 Alle AZ'ers op dit forum veel plezier om 18 uur, laten we hopen dat we dit seizoen nog een beetje glans kunnen geven met een prijs! Ik ga zelf om half 2 richting de Kuip en hopelijk op de terugweg langs het Waagplein voor een feestje! :*) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
thijskeeper Gepost May 9, 2013 Share Gepost May 9, 2013 Het seizoen heeft toch al glans door het behalen van Europees voetbal? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Metalfros Gepost May 9, 2013 Share Gepost May 9, 2013 Succes heren, als ik een club de beker gun is het AZ wel;) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thierryvane Gepost May 9, 2013 Share Gepost May 9, 2013 Vol voor AZ ook vanavond. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dr. Bibber Gepost May 10, 2013 Share Gepost May 10, 2013 Het seizoen heeft toch al glans door het behalen van Europees voetbal? Wel Europees voetbal maar het voetbal was niet om aan te zien. En de finale van de beker is gehaald tegen amateur en eerste divisie clubs en het B-team van Ajax. Om op die manier europees te halen gaf nog steeds niet heel veel voldoening. Maar om zo het seizoen af te sluiten met een echte prijs maakt in een keer alles goed. Nu vol vertrouwen richting volgend seizoen. Het wordt voor Steward de zomer van zijn leven want het wordt erop of eronder deze transferperiode. Maher en Viergever gaan al zeker weg, van Altidore verwacht ik hetzelfde. Verder gaat er doorgeselecteerd worden dus hoop ik dat Gorter, Reijnen en Elm ook zullen vertrekken maar gezien hun contracten zal dit nog lastig gaan worden vrees ik.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fantasy Gepost May 11, 2013 Author Share Gepost May 11, 2013 Wel Europees voetbal maar het voetbal was niet om aan te zien. En de finale van de beker is gehaald tegen amateur en eerste divisie clubs en het B-team van Ajax. Om op die manier europees te halen gaf nog steeds niet heel veel voldoening. Maar om zo het seizoen af te sluiten met een echte prijs maakt in een keer alles goed. Nu vol vertrouwen richting volgend seizoen. Het wordt voor Steward de zomer van zijn leven want het wordt erop of eronder deze transferperiode. Maher en Viergever gaan al zeker weg, van Altidore verwacht ik hetzelfde. Verder gaat er doorgeselecteerd worden dus hoop ik dat Gorter, Reijnen en Elm ook zullen vertrekken maar gezien hun contracten zal dit nog lastig gaan worden vrees ik.. Martens (indien fit) > Maher, sowieso. Vervangers zijn allemaal al in huis (Lam, Jóhansson, Martens, Jóhansson, Boymans) voor de spelers die weg gaan (Viergever, Maher, Altidore en hopelijk ook Reijnen). Gorter moet blijven man. Anders sta je straks met een gemiddelde leeftijd van 18 in de achterhoede. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Erwin. Gepost May 11, 2013 Share Gepost May 11, 2013 Gorter is toch wel goed genoeg voor AZ. Lijkt me ook iemand die nog kan groeien. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fantasy Gepost May 11, 2013 Author Share Gepost May 11, 2013 Ja zeer degelijke back, sowieso niet minder dan Wijnaldum. En een garantie voor pingels die er in gaan. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cimbomcu Gepost May 11, 2013 Share Gepost May 11, 2013 Maar je kan denk ik niet met Lam en Reijnen achterin spelen ;c Dus zou wel Gouweleeuw en Reijnen worden. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dr. Bibber Gepost May 11, 2013 Share Gepost May 11, 2013 Mensen die zeggen dat Gorter goed genoeg is voor AZ hebben dit seizoen weinig wedstrijden gezien. Elke week dat hij speelde viel hij weer door de mand. Opbouwend zeer matig, terwijl het van huis uit toch een middenvelder is en verdedigend zelfs slecht. Elke rechtsbuiten liep hem keer op keer voorbij. Ik ben overigens niet de enige die dit zegt. Iedereen op de tribune om mijn heen is hem ook liever kwijt dan rijk. Voor Reijnen geldt hetzelfde. Ik lees hierboven dat de verdediging moet bestaan uit Lam en Reijnen of Gouweleeuw en Reijnen maar dit moet toch echt zonder hem zijn. Ook keer op keer door de mand gevallen dit seizoen. Als we weer voor de top 6/7 willen spelen zullen dit soort spelers toch echt geloosd moeten worden.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frisian Gepost May 11, 2013 Share Gepost May 11, 2013 Gouweleeuw is een fantastische voetballer. Absolute versterking voor AZ. Opbouwend goed, verdedigend prima. Jammer dat het niet klikt met Van Basten, maar voorspel een grote toekomst voor 'm (hij heeft wel een ontzettend laag IQ). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thierryvane Gepost May 13, 2013 Share Gepost May 13, 2013 Die Wijnaldum als linksback is zo slecht nog niet btw. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fantasy Gepost May 20, 2013 Author Share Gepost May 20, 2013 Die Wijnaldum als linksback is zo slecht nog niet btw. Nee, maar die gaat helaas weg omdat AZ geen basisplaats kan garanderen.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Captain Gepost May 20, 2013 Share Gepost May 20, 2013 Die wil graag voetballen, goeie zet van die gozer. Malki trouwens weer overtuigend dit seizoen, echt een toffe speler O, dacht Eredivisetopic Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cimbomcu Gepost May 20, 2013 Share Gepost May 20, 2013 Nee, maar die gaat helaas weg omdat AZ geen basisplaats kan garanderen.. Ze gaan toch weer in gesprek? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fantasy Gepost May 20, 2013 Author Share Gepost May 20, 2013 Ze gaan toch weer in gesprek? Daar weet ik niets van. Zou het wel toejuichen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tomasson Gepost May 21, 2013 Share Gepost May 21, 2013 Stond in VI ja, overigens AZ bijna rond met Gouweleeuw. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Petterson Gepost May 21, 2013 Share Gepost May 21, 2013 Typische AZ-aankoop, die zal over 2 jaar wel voor het dubbele naar Ajax/PSV gaan. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arsène Gepost May 21, 2013 Share Gepost May 21, 2013 Ben benieuwd waar Viergever heen gaat. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tomasson Gepost May 21, 2013 Share Gepost May 21, 2013 PSV had interesse toch? Als vervanger van Viergever wilde AZ Wuytens halen hoorde ik, opzich natuurlijk een prima speler en hij is transfervrij. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sanel Gepost June 9, 2013 Share Gepost June 9, 2013 [YOUTUBE]5VAOQJo7PGU[/YOUTUBE] 6:03 en 8:30. Hoe is deze ooit weggegaan bij AZ? Mislukt bij Valladolid, speelt nu constant ZIEK op dat middenveld. Misimovic - Pjanic - Medunjanin. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts