Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

AZ Alkmaar

Fantasy

Aanbevolen berichten

Maher tekent verbeterd contract bij AZ

HOOFDDORP - Adam Maher heeft een verbeterd contract getekend bij AZ. De nieuwe verbintenis van Maher loopt net als zijn vorige contract tot medio 2015. Dat maakte AZ donderdagmiddag bekend op de clubsite. De negentienjarige Maher, die vorig seizoen werd uitgeroepen tot grootste talent van de eredivisie, wordt beloond voor zijn goede prestaties. Afgelopen zomer sprak Maher tegenover NUsport nog zijn teleurstelling uit over het uitblijven van een beter contract. ''Ik ben volgens mij de minst betaalde speler hier'', zei hij in juli. Maher hoopte toen op een vertrek naar PSV, dat interesse toonde maar niet concreet werd. De in Marokko geboren Amsterdammer richtte zich vervolgens weer op AZ. Hij kwam inmiddels ook al twee keer uit voor het Nederlands elftal.

''Als een speler boven verwachting goed presteert, zijn wij van mening dat hij daarvoor beloond mag worden”, laat technisch directeur Earnest Stewart optekenen. “Adam heeft afgelopen seizoen een stormachtige ontwikkeling doorgemaakt bij AZ, van jeugdtalent tot dragende speler. We hopen dat hij deze stijgende lijn nog lang volhoudt.” Maher zelf is vanzelfsprekend ook opgetogen. “Van tevoren had ik ook niet kunnen bedenken dat mijn persoonlijke ontwikkeling zo snel zou gaan en dat ik zelfs voor het Nederlands elftal gespeeld zou hebben.'' ''Vanaf nu is het vooral belangrijk dat we met AZ de draad weer oppakken en ik hoop daar zeker een flinke steen aan bij te dragen.” De Alkmaarders staan na negen speelronden slechts dertiende in de eredivisie.

Dat maakt em dus nog wel een paar miljoen duurder.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Die ja.

Gaat alleen maar tegenvallen, net als Moisander in het begin. Al moet ik zeggen dat ie de laatste tijd aardig draait bij Ajax, mede door zn goals tegen City en Real natuurlijk. Verwachtingen zijn veel te hoog, mja daar hebben ze in Amsterdam wel vaker last van.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nu ben ik ook voor Ajax, maar waarom vindt je dat?

Vind hoeft niet met een t als je erachter zit.

Het was natuurlijk een beetje een trollpost. Maar ik zou Maher zeer graag bij Ajax zien. Bovendien denk ik dat de stap van AZ naar de absolute top veel te groot is en een tussenstop bij Ajax (maar ook PSV of Twent) zou beter vooer hem zijn.

Gaat alleen maar tegenvallen, net als Moisander in het begin. Al moet ik zeggen dat ie de laatste tijd aardig draait bij Ajax, mede door zn goals tegen City en Real natuurlijk. Verwachtingen zijn veel te hoog, mja daar hebben ze in Amsterdam wel vaker last van.

Dus omdat Moisander moeilijk draait zal dat ook met Maher gebeuren? :cab:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het was natuurlijk een beetje een trollpost. Maar ik zou Maher zeer graag bij Ajax zien. Bovendien denk ik dat de stap van AZ naar de absolute top veel te groot is en een tussenstop bij Ajax (maar ook PSV of Twent) zou beter vooer hem zijn.

Ik zou hem ook graag bij Ajax zien, maar gok dat hij toch eerder naar PSV gaat.

En blijf je nu serieus die dwangneurose doorzetten door iedereen op een online forum op zijn of haar grammatica en spelling te verbeteren. Wel sneu dat je er na al die tijd nog niet achter bent dat het niemand een hol kan schelen of ze iets een taalfout begaan of niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dus omdat Moisander moeilijk draait zal dat ook met Maher gebeuren? :cab:

Nee, maar - mede door het prijskaartje - zijn de verwachtingen zo hoog van spelers die van buitenaf komen en dan valt het vaak tegen. Zeker met Maher die toch wel voor een getal van 8 cijfers weg zal gaan als ie weg gaat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee, maar - mede door het prijskaartje - zijn de verwachtingen zo hoog van spelers die van buitenaf komen en dan valt het vaak tegen. Zeker met Maher die toch wel voor een getal van 8 cijfers weg zal gaan als ie weg gaat.

Hij zal nu zeker niet meer te betalen zijn voor Ajax.

Link naar opmerking
Deel via andere websites