FC-Breda Geplaatst 16 december 2011 Share Geplaatst 16 december 2011 Ben jij ook voor NAC ja?:o Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 16 december 2011 Auteur Share Geplaatst 16 december 2011 Ik gok helaas van wel, Scifo. Mja, wel twee mooie wedstrijden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Scifo Geplaatst 16 december 2011 Share Geplaatst 16 december 2011 Bwah, ik was niet echt serieus hoor, ik dicht ons maar een lichte favorietenrol toe, jullie kunnen zomaar doorstoten. Groot voordeel is wat dat we eerst uit mogen. Maarten Martens zal trouwens een warm welkom krijgen _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Miz Geplaatst 16 december 2011 Share Geplaatst 16 december 2011 Het zal hoe dan ook nipt worden schat ik. Maar Anderlecht is wel de favoriet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 6 januari 2012 Auteur Share Geplaatst 6 januari 2012 AZ heeft Johann Berg Gudmundsson tot 2014 aan zich gebonden. De Alkmaarders hebben deze week de eenzijdige optie in het contract van de 21-jarige IJslandse international gelicht. De vorige verbintenis van Gudmundsson zou aflopen in de zomer van 2012. De linksbenige aanvaller maakte in het seizoen 2010-2011 zijn debuut voor AZ in het Europa League-duel met IFK Göteborg. In totaal speelde Gudmundsson tot nu toe 55 wedstrijden voor AZ waarin hij acht keer scoorde. Stewart: 'Tevreden met ontwikkeling Johann' “We zijn tevreden met de ontwikkeling van Johannâ€, zegt Directeur Voetbalzaken Earnest Stewart. “Johann is dit seizoen misschien nog niet zo vaak in de basis gestart, maar hij zit wel heel dicht tegen de eerste elf aan. Wij zijn van mening dat Johann genoeg potentie heeft en van grote waarde kan zijn voor AZ.†Nice Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dost Geplaatst 6 januari 2012 Share Geplaatst 6 januari 2012 Vind het maar een matige speler. Dacht dat iej onger was ook. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 7 januari 2012 Auteur Share Geplaatst 7 januari 2012 Ik vind het wel een baas. Altijd dreiging, maar wel hele grote dalen en hele grote pieken. Volgens De Telegraaf vertrekt Pontus Wernbloom naar CSKA Moskou. De ochtendkrant weet dat de Russische club en de AZ'er zo goed als rond zijn en dat Wernbloom deze winterstop Alkmaar verruilt voor Moskou. Hij zal na Ahmed Musa de tweede speler uit de Eredivisie zijn die vertrekt naar de nummer twee van het voorbije Premjer Liga-seizoen. De 25-jarige Wernbloom kwam in de winterstop van het seizoen 2009/10 over van IFK Göteborg en speelde tot nu toe 67 duels voor AZ; daarin kwam hij tot zeven doelpunten. Het contract van de Zweed loopt nog anderhalf seizoen door, maar de club zou er met CSKA al wel bijna uit zijn. Volgens de ochtendkrant ligt de transfersom zo rond de drie miljoen euro. Wernbloom zou de eerste speler zijn die koploper AZ deze winterstop de rug toekeert. Ook Simon Poulsen en Brett Holman zijn veelvuldig in verband gebracht met buitenlandse clubs. AZ is de winterstop ingegaan met één punt voorsprong op PSV en vijf op zowel FC Twente als Ajax. De Alkmaarders hervatten de competitie op 22 januari, thuis tegen Ajax. Dat zou wel heel zuur wezen. Drie miljoen ook :cab: Ik snap dat AZ geen hoofdprijzen kan vragen, maar dit is wel heel weinig imo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 7 januari 2012 Share Geplaatst 7 januari 2012 Toch wel 1 van de belangerijkste spelers daar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dost Geplaatst 7 januari 2012 Share Geplaatst 7 januari 2012 Mwa, Holman, Beerens, Elm, Moisander, Esteban, Poulsen vind ik belangrijker. Er is alleen niet echt een opvolger voor hem in huis, dus moeten ze halen. Falkenburg is zeker niet goed genoeg en Ortiz ook niet denk ik? Wie hebben ze nog meer? Reijnen kan d'r toch ook spelen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 7 januari 2012 Auteur Share Geplaatst 7 januari 2012 Ortiz is gewoon te klein en kan het niet aan, Falkenburg vind ik maar meh en Reijnen moet gewoon lekker vaste nummer twaalf of dertien worden. Maher een linie terug en Martens na z'n blessure op tien kan wel. Want dat vraag ik me ook altijd af hoe GJV dat gaat doen als Martens terug komt van blessure.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dost Geplaatst 7 januari 2012 Share Geplaatst 7 januari 2012 Wat ik al dacht dus, wel een probleem als Wernbloom weggaat. Ofja probleem, gewoon Roorda halen en er staat gewoon een betere speler. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 7 januari 2012 Auteur Share Geplaatst 7 januari 2012 Als Martens fit wordt/blijft kan het intern worden opgelost, maar heb je een gebrek aan back-ups. Roorda zou wel een goeie voor AZ zijn, dat zeker. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
alexander-r Geplaatst 23 januari 2012 Share Geplaatst 23 januari 2012 http://voetbalzone.nl/doc.asp?uid=157246 Lijkt erop dat we een nieuw talentje binnen gaan halen. Is in FM wel altijd een beest :p Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 28 januari 2012 Auteur Share Geplaatst 28 januari 2012 Aanklager betaald voetbal gaat 'gevuldekoekenincident' onderzoeken De gevulde koeken die afgelopen zondag bij het competitieduel tussen AZ en Ajax werden uitgedeeld, kunnen de Alkmaarse club geld gaan kosten. De aanklager betaald voetbal stelt een onderzoek in naar een incident. AZ-middenvelder Maarten Martens kreeg in de tweede helft tijdens het nemen van een hoekschop enkele koeken uit het Ajax-vak naar zich toegegooid. AZ is verbolgen over het onderzoek. "Dit is te gek voor woorden'', zegt directeur Toon Gerbrands zaterdag in gesprek met het Noordhollands Dagblad. "Het was een leuk gebaar van de gemeente Alkmaar om koeken uit te delen, om de gasten van Ajax hartelijk te ontvangen. En dan vindt de aanklager het nodig om er een zaak van te maken. Waarin een klein land nog kleiner kan zijn", aldus Gerbrands. Opnieuw spelen en op 0 - 0 beginnen. Nee, wat een onzin dit zeg.. ;e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AjaciedBart. Geplaatst 28 januari 2012 Share Geplaatst 28 januari 2012 Had AZ maar van het veld moeten stappen.... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 28 januari 2012 Auteur Share Geplaatst 28 januari 2012 Het zit diep? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Metalfros Geplaatst 28 januari 2012 Share Geplaatst 28 januari 2012 Wees blij, heeft ie wat te eten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mouko Geplaatst 28 januari 2012 Share Geplaatst 28 januari 2012 Wat was dat voor een actie eigenlijk? Had AZ de Ajax-supporters gevulde koeken gegeven? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 28 januari 2012 Share Geplaatst 28 januari 2012 Jep alle supporters kregen een gratis gevulde koek. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mouko Geplaatst 28 januari 2012 Share Geplaatst 28 januari 2012 Jep alle supporters kregen een gratis gevulde koek. Dan kan je er wel donder op zeggen dat ze daarmee gaan gooien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 28 januari 2012 Auteur Share Geplaatst 28 januari 2012 Het is natuurlijk volkomen logisch dat als je een koek krijgt, dat je daar dan mee gaat gooien ipv opeten ja. O wacht.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Platina32 Geplaatst 1 februari 2012 Share Geplaatst 1 februari 2012 In Veenendaal is het anders gewoonte om met gevulde koeken te gooien, hoor, dus ik zou maar oppassen als ik AZ-speler was... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 8 februari 2012 Auteur Share Geplaatst 8 februari 2012 Zo gaat het wel erg gemakkelijk als ADO de doelpunten zo weg gaat geven :mrgy: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monroe Geplaatst 8 februari 2012 Share Geplaatst 8 februari 2012 Omgekocht met gevulde koeken dat ADO, bah bah. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 8 februari 2012 Share Geplaatst 8 februari 2012 Of Alkmaarse kaas Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten